Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1410 Sport L s.s. 004929 1991
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2
Patronu'
Salut. Dacia mea.
maho
Tu i-ai vopsit rotile?
Alex1300BV
E super faina!
Pacat ca e cam coborāta pe spate.
Mai pune poze smile.gif
Ov
marfa masina, luneta cu dezaburire ... raruta smile.gif
mai da-ne detalii
ydaniel
Arata ff bine asa joasa!!
Alex1300BV
Da, arata a masina maltratata, cu sacii de cartofi in portbagaj
harby ;))
QUOTE(Alex1300BV @ 13 Oct 2016, 15:03)
Da, arata a masina maltratata, cu sacii de cartofi in portbagaj
*


Masina este originala, cand mi-a aratat-o @patronu', inainte sa o ia, am innebunit!!! 30k km originali, interior original, vopsea la fel si stata de multi ani. Masina are suspensie originala de sport, nu sunt saci de cartofi in ea wink.gif.



@Patronu, fa-i o prezentare detaliata, ca merita!!
Patronu'
Multumesc domnilor. Avea niste zeci de kile de piese in spate. Dar e aproape la fel fara sarcina.

13 Oct 2016, 16:34:
Si in portbagaj.

13 Oct 2016, 17:36:
Harby m-a tras de urechi ca nu am prezentat-o cum trebuie, asa ca, uitati povestea ei. Vreau sa spun din prima ca sapte luni am dat telefoane si am trecut prin toate motiile posibile, am slabit cinci kilograme dar am luat-o. Are prima inmatriculare in 1996 (a stat 5 ani pe stoc probabil, sau nu a avut carte inainte, ma inteles ca mai de mult nu era obligatoriu, ma rog, nu stiu). Doamna, acum in varsta de 80 de ani, a cumparat-o de noua si a venit cu ea pe roti. Mi-a spus explicit ca era foarte incantata de performantele ei pe autostrada dar si pe drumuri nemodernizate datorita pietrelor care o gadilau la talpi radmasa.gif Doamna, din nefericire, la scurt timp s-a imbolnavit si nu a mai putut sa o conduca vreodata. A bagat-o la garaj, a platit luna de luna garajul desi nu a mai condus-o niciodata, dar nici nu a vandut-o. In fiecare zi mergea la garaj si o pornea. Am cumparat-o cu 28.050 km. Are sigilii pe cablu, ca au mai fost oameni rai, nu ca m-ar interesa foarte tare. Masina a fost rulata in mare parte de baiatul dansei pentru ca i s-a stricat Mercedesul si in timp ce a fost in service a vrut sa scoata sportul. Dupa indelungi rugaminti, mama i l-a imprumutat. Altfel, ar fi avut mult mai putini km. Simt ca masina mi-a fost destinata luand in considerare prin ce am trecut sa o i-au si faptul ca am spus mai multor prieteni despre ea, eu nefiind foarte interesat, nici finante n-am avut atunci. Ei fie n-au avut timp, fie... ma rog. Dupa 2-3 ani, a ajuns la mine. In ultimii ani, 4-5.. 6? A stat in fata blocului pentru ca batrana n-a mai putut sa o tina in garaj din pensie. Smecherasii i-au rupt oglinzile, i-au infundat capota, i-au rupt antena.. Un vagabond a dormit in ea.. Masina, la usa pasagerului pentru ca usa soferului fusese desfacuta de baiatul proprietarului, a incercat sa repare geamul cazut, inca avea foliile de protectie inainte sa umblu eu. Placutele de frana sunt datate 2001, 3 anvelope sunt Pirelli din 1996, probabil au fost 4 iar una... cine stie. Doua sunt Victoria din 1991. Eu am facut in jur de 4000 km dupa urmatoarele operatiuni: scoaterea benzinei vechi, deblocarea franelor din fata si schimbarea graniturilor la pistoanse. Schimbarea filtrelor la motor, schimbarea uleiurilor. Am pus niste bujii noi si niste fise noi care au fost proaste, asa ca am revenit la fisele masinii si la bujiile masinii (cine stie cati ani au). Motorul merge fara repros. Capacul de delco este nou pentru ca l-am aruncat pe al ei fara sa-l controlez sau ceva (prost). In rest, e cum se vede, a fost vopsita pe partea dreapta si are o gaura in partea din stanga-spate, e ruginit fix un petic mai vechi. Cred ca am spus esentialul, pentru alte intrebari stau la dispozitie. Motorul nu este foarte bine reglat, ultima oara am lucrat la el cu pelerina de ploaie in cap si pe o ploaie torentiala. Curatasem cu o zi inainte sistemul de alimentare iar pompa nu mai amorsa, urmatoarea zi trebuia sa plec cu masina. Nu s-a desfacut motorul, nu s-a reglat nimic in afara de avansul aprinderii si carburator, care sunt reglate de mine cu surubelnita la ochiometru si la ureche.

13 Oct 2016, 17:40:
Revin, motorul nu merge chiar fara repros, dar avand in vedere ca nu a fost desfacut vreodata si controlat.... Deci, trebuie desfacut si controlat.

13 Oct 2016, 17:54:
Poze.

13 Oct 2016, 17:55:
Nu stiu cum sa adaug poze fara sa scriu mereu ceva.

13 Oct 2016, 17:57:
Am radioul original Lira cu difuzorul aferent.
Alex1300BV
E genial ca ai putut sa o cumperi! Avansul nu prea se regleaza ochiometric...
Ce cutie de viteze are? presupun ca in 5 trepte?
Ar fi bine sa stea in garaj, ca sa nu se deterioreze. Mai asteptam poze smile.gif
Patronu'
Interior.

13 Oct 2016, 18:02:
Am ochi buni smile.gif In legatura cu faptul ca este foarte joasa si... mai departe. Desi are jante de 4.5 si anvelope 155/ 80, probabil ca nici nu intra altceva in spate, ramane spatiu la aripa cam un deget... Am mers cu 1300, nu se compara ca stabilitate. Amortizoarele sunt scurtate si intarite, arcurile sunt toate de fata, scurtate.
alex-mun
O masina ff frumoasa, felicitari propietarului ca o pastreaza originala . Majoritatea sportivelor sunt modificate, cred ca asta e printre putinele standard. FELICITARI
Patronu'
PS: cheia n-a intrat intre aripa si roata, in poza aia.

<span class='edit'>13 Oct 2016, 18:09:</span>
QUOTE(alex-mun @ 13 Oct 2016, 18:04)
O masina ff frumoasa, felicitari propietarului ca o pastreaza originala . Majoritatea sportivelor sunt modificate, cred ca asta e printre putinele standard.  FELICITARI
*



Multumesc, masina ramane standard. Exista si banchetele, au fost scoase momentan. Sunt foarte multumit de performantele ei nu simt nevoie sa o modific. Specific, cutia este cu patru rapoarte. Nu stiu ce grup are dar la plecarea de la semafor desi mangai acceleratia plec mai repede decat majoritatea masinilor chiar si in a doua, a treia, ramane in fata. Schimbat la 3000 rpm.

13 Oct 2016, 18:15:
Nu are garaj dar o sa mai ramana mult timp pe aici, asta o garantez eu. Urmeaza si doua filmari cu mersul motorului.

13 Oct 2016, 18:15:
Si una din fata.

13 Oct 2016, 19:24:
Filmarile.

https://www.youtube.com/watch?v=KP80lwp5368

https://www.youtube.com/watch?v=K2SAxsK8BXQ

Bujiile au cel putin 6-7 ani de cand sunt in motor. Sunt Bosch.
sorin105
Frumoasa sportiva,am vazut la "Fabricat in Romānia"

Ce īmi place mult la masina,ca a fost antifonata suplimentar,are la antifon pentru 3-4 masini.

Motorul este posibil sa fi stat mult,pana isi mai da drumul,nu umbla in el.

Trebuie polisata total sa nu se mai vada ca este matuita.

Spor la treaba.
g-power
Superba,am vazut-o si pozat-o la Fabricat in Romania

Felicitari proprietarului pt achizitie. Incercati pe cat posibil sa o pastrati cat mai originala.Motorul ala torcea foarte frumos...n-are rost sa umblati prin el daca nu e absolut nevoie.
Patronu'
Se aude o bataie la un tachet cel putin. Da ulei pe la semering si baie deci trebuie schimbat semeringu si garnitura. Mai da rugina in antigel si.... cam atat. O sa desfac din el cat mai putin posibil. Mai are nevoie de ambreiaj care o sa fie sachs, planetare si nimicuri. Abia astept sa vad cum merge dupa. Se aude in scartait pe la motor. Se aude si cu cureaua de accesorii demontata. Ce sa fie?

14 Oct 2016, 13:34:
O sa o revopsesc in primavara, n-am de ales o sa se vada si maine la retroparada. Da, o sa ramana originala.
ydaniel
Nu vrei sa incerci mai bine sa se duci la o firma sa-ti faca o decontaminare/polishare/ceruire?
Iti recomand eu si sper sa fii multumit!
Patronu'
Trebuie si vopsita si.... poftim i-am pus tampoane. E bine?
harby ;))
Da-le jos =)),ca te bat! Prea berlina..
Ai si vazut cat de admirata e cu suspensia ei si cat de rar gasesti una sa fie asa originala!
alex-mun
nu o vopsi, las-o originala. Repar-o in spate la aripa stanga jos si atat 1
Patronu'
Asa este, era o gluma. Sta pe cric 😊In legatura cu vopseaua originala.... nu se poate ca o sa rgineasca peste tot sunt multe locuri unde trebuie curatat plus ca plafonul si capota portbagajului sunt pline de puncte de rugina. Si o poza serioasa.
dacia_gpg
Un pret cat s-a dat pe sport, daca se poate....
Patronu'
O sa dau si pretul la un moment dat.
Vopseaua arata mai rau decat in poze, cine a vazut-o pe viu stie.
Am o poza dedicatie pentru Alex care a spus ca masina este prea lasata in poza.

14 Oct 2016, 20:23:
Am revenit smile.gif) Am dat 2500 de lei pe masina fara sa o inspectez prea atent. Am vazut-o pe dedesubt abia acasa. Pentru mine conta prea putin oricum...
Alex1300BV
smile.gif In acelasi timp, break-ul meu e prea ridicat pe spate! Na! Compenseaza! smile.gif
Ce a patit aparatoarea de noroi pe partea cu soferul?
Sper sa ramāna cu jante Canada!
Drumuri faine!
https://www.youtube.com/watch?v=YZzpAAvpPRo...1TExbfRms_Nkv6b
dacia_gpg
Sa o stapanesti sanatos.
Daciotul_98
Lasand "bataia" de tachet se aude un sunet ciudat ce poate fi ori de la pompa de ulei, ori cea de apa
sobolan
QUOTE(Patronu' @ 14 Oct 2016, 21:17)
Am revenit smile.gif) Am dat 2500 de lei pe masina fara sa o inspectez prea atent.
*



s-o stapanesti sanatos,e frumoasa si n-ai dat mult,face banii astia pana la ultimul leu.... up.gif

QUOTE(Daciotul_98 @ 14 Oct 2016, 22:19)
Lasand "bataia" de tachet se aude un sunet ciudat ce poate fi ori de la pompa de ulei, ori cea de apa
*



pompa de ulei nu face zgomote.....cand s-a dus nu ai presiune si de regula se uzeaza corpul(in dreptul angrenajelor) sau nu mai sta bila ok pe scaun....
Patronu'
Multumesc. Pompa de apa nu face nici unzgomot. Mai departe nu stiu. Da, raman canada de 4.5, de 5.5 nu intra. Intra poate cu aceleasi anvelope si ingreunez inutil. Presul de noroi l-am pe undeva... nu stiu pe unde, din cauza ruginii radmasa.gif

15 Oct 2016, 06:52:
Pierdut*
Alex1300BV
adica prin ce santz o fi cazut biggrin.gif
Pai dupa ce faci tinichigeria, poti sa montezi. Se pot cumpara presuri pe olx, apar la vanzare din cānd in cānd, fii pe faza.
Sau aici:
http://classiccar.3xforum.ro/topic/97/Vanz...e_si_accesorii/
Patronu'
Exact. Mersi. Si pe celalalt il gasesc mereu inclinat, la denivelare ceva...
sobolan
pegas-ul kent e belea up.gif
Patronu'
1. Retroparada Toamnei.
2. Mici diferente de gabarit.
dacia_gpg
Spoilerul de sub bara fata e original?
Patronu'
Da. Tip TLX cu decupaje.
sobolan
capota si grila caloriferului par de pe un model mai nou un pic...cn1
Daciotul_98
QUOTE(sobolan @ 17 Oct 2016, 21:14)
capota si grila caloriferului par de pe un model mai nou un pic...cn1
*


Si in 91 ce voiai sa fie ? Incepand cu finele lui 89 s-a trecut la capota fata de 1320 !
sobolan
stai calm ma,acum am vazut si eu ca-i din 91,eu am zis ca in 91 nu se mai faceau sport-uri,mea culpa ca n-am citit de la inceput atent,mai mult m-am uitat la poze smile.gif ,arata foarte ok masina...
DACIOTUL_97
Ar trebui sa incapa jante de 5.5,dar cu anvelope de 165/70 R13.
Patronu'
Nu e bai. Da, pe net am citit ca pana in 92 s au facut dar n am vazut nici una. Am vazut pe o injectata 5.5 cu 165/70 si dupa cum am vazut eu, daca ar fi fost joasa nu ar fi incaput. Ieri a avut ultimul drum. Intra la hibernare.

https://m.youtube.com/watch?v=Ge0ad45C-M4
Planetare uzate, ambreiaj uzat.
Raul90
Am avut eu pe 1300 canada 5.5j cu 165 70 13. Era lasata si nu freca, deci nu ar trebui sa ai probleme...
sobolan
cu suspensii stock n-ar trebui sa fie probleme cu 5,5 ......nici daca o lasi mai jos,acuma' depinde si cat e lasata....
Patronu'
Are 8.5 cm garda in sarcina. O sa i au o roata de la cineva sa incerc.
sobolan
QUOTE(Patronu' @ 20 Oct 2016, 10:44)
O sa i au o roata de la cineva sa incerc.
*



cel mai ok.....
Patronu'
Stiu cum se regleaza. As vrea sa aud motorul tau si mai mult, sa il vad. Ai servofrana? Elv? Poate am o problema electrica dar cu lumina de intalnire, elv, si piciorul pe frana imi scad 200 rpm. Nu am ni i un neajuns decat ca motorul scutura la o turatie mai joasa. Fa o filmare cu motorul cald la 800 cu farurile aprinse si un pahar plin cu apa pe capacul de la culbutori sa imi dau seama.
sobolan
scade ralantiul ca ai un alternator de 30A(posibil sa nu incarce corect) sau ai baterie cu amperaj mic.
Scutura in turatii mici,asta e un posibil inceput de neetanseitate la supape.O sa scuture mai rau si in alte turatii pe viitor.
Gandeste-te ca un motor care sta mult nepornit se deterioreaza....cand e oprit,normal ca unele supape raman atacate,altele nu,depinde de positia in ca s-a oprit....daca ramane asa nepornit cativa ani supapele atacate se deterioreaza pe suprafata de inchidere(acolo unde e luciu metalic) si uite-asa incepe totul......
Patronu'
Asta da. Supapele sunt o posibila cauza pentru ca au probleme. O sa fie controlate, schimbate simeringurile, etc, sper sa se corecteze. Alternatorul nu stiu de cat e, de fabrica. Incarca suficient pentru ca am primit garantie la baterie. Caranda de 65. Tie nu iti scade turatia cand pornesti consumatori?
sobolan
simeringuri pe supape nu ai la modelul tau si daca incerci sa-i pui or sa sara,is patit.....
La mine nu scade nimic,nu se simte nimic,unde mai pui ca am si linia Alpine pe ea,alternatorul e din 99 si are 50A,bateria e rombat de 55AH
Patronu'
Inseamna ca am o problema electrica. Alternatorul incarca corect totusi.

27 Oct 2016, 21:26:
Am citit ca e ok sa scada turatia de la consumatori cand intra alternatorul in sarcina, mai ales daca e mai mare, nu mai mic. Cu faruri cand ambala motorul la garantia bateriei, batea spre 15. 14.8. Incarca bine. Astept sa vad cum trebuie sa mearga o Dacie pe carburatie cu ralantiul la 800 si cu consumatori porniti. Pana atunci raman la parerea ca motorul e reglat bine. La mine nu mai sunt pe carburatie.
sobolan
ai trecut pe injectie ? de care ?
Dinica Mihnea
Nu stiu daca te ajuta, dar eu am avut fluctuatii la incarcare (cand puneam consumatori, cand turam) din cauza puntii de diode (ajungea chiar la 17V incarcarea), era intrerupta complet...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.