Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poze cu Talisman
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Talisman
Pages: 1, 2, 3
agabrean
Buna,

Mi-a venit si mie masina, cu o luna mai devreme decit data anuntata smile.gif

Prima impresie e ca e imensa si foarte frumoasa. Dupa cca. 150 Km am un consum mediu de 6.5 (majoritatea prin oras in mod confort).

Ca si comportament dinamic, prin comparatie cu Laguna GT este mai "moale". Accelereaza bine, insa nu e la fel de nervoasa, chiar in modul sport. Se simte clar intentia celor de la Renault de a crea o masina cit se poate de confortabila. Totul la masina asta se invirte in jurul cuvintului "confort".

Se conduce foarte lin, suspensiile fac o treaba excelenta chiar si cu jantele de 19". Pot sa va spun in mod cit se poate de obiectiv ca Talismanul pe jenti de 19", in orice mod, filtreaza mai bine denivelarile decit Laguna pe jenti de 17". Dupa ce am vazut diferitele teste pe net in care se spunea ca jentile de 19" afecteaza mult confortul, va spun sincer ca am avut ceva emotii, insa odata la bord acestea au disparut cu desavarsire smile.gif

Designul este absolut fabulos. Masina asta atrage toate privirile. Ieri cind am luat masina m-am oprit sa fac plinul iar tipul de alaturi nu s-a putut abtine sa nu ma intrebe ce masina e si nu m-a lasat pina nu i-am facut turul complet (interior, portbagaj, bord).

Sistemul RLink raspunde prompt la comenzi si este destul de intuitiv. Are insa foarte multi parametrii si cred ca o sa-mi ia ceva timp sa descopar ce poate.

Am pus un card SD de 128 GB si l-a citit fara probleme. Ce imi place e ca poti face random pe tot discul, poti face playlisturi iar navigarea prin dosare este foarte rapida si usoara.

Sunetul BOSE este la inaltime, mai bun decit pe Laguna.

Ce m-a dat pe spate sunt detectorul de panori de semnalizare si cruise controlul adaptativ care functioneaza incredibil de bine. Nu ma asteptam. Ca sa-l incerc m-am pus pe prima banda pe autostrada si l-am fixat la 130. Ce-mi place este ca anticipeaza, nu vine pina aproape de masina respectiva si franeaza brusc. Daca detecteaza o masina in departare isi adapteaza viteza din acceleratie ca un sofer adevarat. Stie sa puna si frana puternic daca cumva se baga vreun destept in fata ta fara sa lase distanta de siguranta. Mi s-a intimplat odata si s-a comportat impecabil.

Cam asta ar fi deocamdata.
speedman
Eleganta si frumoasa! Multi km fara probleme!
mihaimgm
Foarte frumoasa! S-o stapanesti sanatos!
agabrean
Va multumesc smile.gif
cj98czh
Primul break frumos facut de Renault. smile.gif

Sa te bucuri de el smile.gif
2069
unde ai putut comanda INITIALE PARIS ?
R19/16v
În Bruxelles
mannick
Frumoasa rau! Multi kilometri fara probleme!
meganus_bicorpus
O masina foarte frumoasa si eleganta, f bine dotata...ca in reclama...a fost scump, nu?
agabrean
QUOTE(meganus_bicorpus @ 22 Sep 2016, 08:13)
O masina foarte frumoasa si eleganta, f bine dotata...ca in reclama...a fost scump, nu?
*



Salut,

Va multumesc de urari.

M-a costat 37.400 EURO.

Am citit aseara manualul si am remarcat 2 puncte negative, in comparatie cu Laguna.

1. La reglajul tetierelor, la Laguna am un buton mare pe lateralul tetierei care imi permite foarte usor sa o misc in sus sau jos. La Talisman au pus un buton la baza pe care trebuie sa apesi ca s-o poti lasa in jos (ca la Laguna 2). Trebuie sa ai o mobilitate foarte buna ca s-o poti lasa in jos fara sa te intorci pe scaun. Din mers este aproape imposibil (cel putin pentru mine) sa-mi reglez tetiera.

2. In computerul de bord nu mai afiseaza cantitatea de carburant consumata. Adica, daca vreau sa stiu citi litrii am consumat trebuie sa calculez in functie de consumul mediu si km parcursi. Asta aveam pina si pe Laguna 2. Nu inteleg de ce l-au scos.

Deocamdata atit am descoperit ca si puncte "negative". In rest e super smile.gif
tomageorgian
La 37.400 cred si eu ca e super.
2069
destul de neplacut ca nu arata litrii consumati. Puteai calcula exact cat te costa un anumit drumAm vazut ca si la Toyota Yaris este la fel
stefandinescu70
Talisman 1.6 DCI 160 EDC Intense + , 950 km rulati , super incantat , o adevarata limuzina , stabila ca un sport si spatioasa in interior ca un SUV de talie mare, motorul puternic pentru doar un consum in jur de 6.5 % medie. Suspensia adaptabila/programabila face toti banii , motorul/cutia EDC cu trei harti de gestiune ( Multi Sense) , scaune cu masaj si memorie, Bose audio , incalzire habitaclu electrica , AC pe trei zone super

22 Sep 2016, 18:51:
32500 Euro ( 34 000 euro cu reducere de 1500 euro )
2069
6.5 % media, in ce oras locuiesti ? in cei 950 de km cat de des ai sesizat ca isi face regenerarea filtrul de particule ? eu merg preponderent in oras, am inteles ca nu este bine sa opresti motorul daca regenerarea este in curs. Ori daca ma grabesc si am drumuri scurte , ce ar trebui sa fac pt a nu intrerupe procesul de regenerare ? cat ai folosit climatizarea in cei 950 km ? In testul de pe turatii.ro retin ca era o medie de 5.8 in cazul dci ului. Sigur conteaza cat folosesti climatizarea, , stilul de condus si ponderea drumurilor urbane
cj98czh
Nu cred sa sesizezi cand isi face regenerare ..
stefandinescu70
nu sesizezi cand face regenerarea , desi nu cred ca a facut vreo regenerare pana acum , a fost mai mult autostrada pana acum. Prahova locuiesc , iar consumul este normal pentru un motor nou nerodat, clima pornita incontiuu , nu cred ca mi-am luat limo sa tin clima oprita , sa nu aprind farurile ca cica consuma curent , sa merg la consum sau sa nu incarc masina . Consumul a fost facut la viteze destul de mari , 150 / 160 km la ora ( stiu este in rodaj ) unde are numai 2750 rpm .
cj98czh
A facut stai linistit ..
stefandinescu70
te contrazic , poti simti cand face regenerarea , se aude la relanti motorul mai intens rontait de diesel, are avans mai mare si post injectie , ventilatoarele merg la turatie mare chiar de este frig afara si motorul este rece , iar consumul creste instant mai mult cu cel putin 1.5 litrii %
cj98czh
Regenerarea nu se face niciodata cu motorul rece ..
2069
fiind motorul nou implicit filtrul de particule nou, regenerarea poate se declanseaza mai rar. Am fost azi sa fac ITP ul si baiatul de acolo imi spunea ca pe masura ce trec anii regenerarea se declanseaza mai des
icsfails
lucky me, maine ridic masina care nu are nevoie de regenerare smile.gif
2069
ai gasit pe stoc sau ai facut comanda ? de unde o iei ? cat ai primit discount ?
icsfails
comanda data la inceputul lui iunie, luata din Oradea
2069
ce discount ai primit fata de pretul de catalog ? ai primit ceva in plus fata de cei 1000 euro de la Renault Romania ?
icsfails
am mai primit ceva dar n-as putea sa iti spun acum exact cat.
intre timp, check your email
Bacu
superba culoarea si interiorul, exact aceeasi masina am vazut-o de dimineata intr-un aeroport expusa, impresia pe care o produce e intra-devar deosebita, sa te bucuri de ea!
2069
icsfails ai ridicat masina ?
icsfails
Dacă pe mine mă întrebi, da, vineri smile.gif
2069
probabil este prea recent pt a-ti forma inca o parere. Mi-ar placea sa ne spui parerea ta referitor la masina in general si in special la motorul tce. Ma intereseaza ce consum mediu vei avea. Am auzit ce consum are dci ul , dar nimeni nu a povestit despre tce, doar speculatii
icsfails
Scrisesem pe topicul celalalt
QUOTE
consum mediu: 9.6, viteza medie: 28.7 km/h. Masina are acum aprox 270 km.


Acum, 100km mai tarziu, consum 10, in conditiile in care toti km astia au fost facuti in regim de drive-test cu prieteni smile.gif
Adica: iesi pe centura si da-i cat se poate, condus cat mai putin economic posibil

Motorul imi place, noroc ca am putut face drive-test cu tce. Tractorul nu mi-a placut, asa ca daca nu gaseam si un benzinar pentru drive-test nu luam talisman.
2069
interesant de urmarit evolutia consumului. Dci ul am retiunut ca ar scoate 6.6
agabrean
QUOTE(2069 @ 26 Sep 2016, 21:24)
interesant de urmarit evolutia consumului. Dci ul am retiunut ca ar scoate 6.6
*



600 km, viteza medie 31,4 Km/h, 6,6 l/100, mod confort tot timpul, clima pe auto, farurile aprinse dimineata (intuneric afara), dci 160, jenti de 19".

In aceleasi conditii cu Scenic 2.0 dci 150, cutie automata, jenti 18", consum 10l/100.

Aceleasi conditii Laguna 2.0 dci 180, cutie manuala, jenti 17", consum 8l /100.

Ca sa zic asa, Talismanu e beton din toate punctele de vedere. Cred ca am facut cea mai buna investitie posibila. La banii astia am o masina frumoasa foc, taxe mici, consum incredibil, confort extraordinar, echipare completa cam cu tot ce-ti poti dori de la o masina.

Concluzie, o iubesc wub.gif

Si ca sa nu uit, un lucru incredibil pentru un Renault, nu mai am nici un greier. Este primul Renault pe care l-am avut pina acum care nu are nici un greier. Este foarte bine inchegata si finisata. E un vis. Si pe masura ce trece timpul imi place din ce in ce mai mult.

Am inceput sa ma joc cu aplicatiile, am facut updaturile la RLink. Am descoperit Coyote, pe care l-am primit cu abonament pe un an impreuna cu TomTom Live Traffic.

Si in final mai adaug citeva poze smile.gif
tomageorgian
e normal sa o iubesti. ai dat aproape 40k pe ea.

p.s. masina nu e o investitie ,doar daca esti taxi.
agabrean
In cazul meu este o investitie, am luat-o pe firma wink.gif
mihaimgm
Care este diferenta de pret intre ce iese la configurator pe site si cat ai dat la dealer? Merci!
agabrean
6.600 EURO
2069
6600 in Belgia pt Initiale Paris, la noi primesti 1000 de la Renault Romania si inca 1000 daca prinzi programul rabla, in rest nu prea sunt sanse. Cel putin asa mi s-a spus la dealer in Bucuresti. Pe aici nu am auzit nimic concret in ceea ce priveste discount ul primit
stefandinescu70
Sorry , dar sincer eu nu cred in 6600 euro , ( no offence , nu zic ca omul minte , ceva este la mijloc ) , decat daca a fost masina de drive test. Altfel la Renault nu se mai numeste business daca da toate masinile cu acest discount , chiar si numai la Initiale Paris ( chiar si in Belgia sau in Romania ) . Poate omul a cumparat de la ei mereu si are linie de Renault acasa ,asa DA .
mars
Dar BMW de ce poate sa dea pana la 20% la masini noi? Cauta falimentul cu lumanarea?
AndreiMR
Si la noi se ofera discounturi mari, dar nu la Reno. Asta e strategia lor de marketing. Reno are oricum printre cele mai ieftine masini de pe piata, asa ca discount mare nu iti dau. In final, suma e tot pe acolo, fie ca iei un reno cu discount de 1000 de euro fata de pretul de lista sau ca iei un Hyundai cu discount 4000 de euro fata de pretul de lista, tot pe la aceleasi valori se ajunge. Numai ca la Hyundai sau altii care au politica asta (pret de lista mare si discounturi mari in permanenta) te simti tu mai bine ca ai "negociat" smile.gif Diferenta de pret intre Reno pe piata romaneasca si aceeasi masina pe pietele vestice e foarte mare...la altii diferentele nu mai sunt atat de mari. Ma refer la preturile de lista de pe site, nu la ofertele dealerilor sau brokerilor de masini

La masinile premium, discounturile pot fi foarte mari. Nu de mult, am vazut la BMW 118i la pret de Mazda 3 sau Golf, si nu era chiar cheala masina. Aceeasi situatie si la Mercedes, mai ales inainte de facelifturi sau generatii noi...gaseai C-Class din generatia precedenta la pret de Laguna.

ssilviu
In 2016 mai avem discutii despre una din cele mai vechi tactici de fraierit clientii?

Si pe topicul de Talisman, unde oamenilor care si-ar permite asa ceva teoretic nu ar trebui sa le mai curga scuipat din gura.
stefandinescu70
== Dar BMW de ce poate sa dea pana la 20% la masini noi? Cauta falimentul cu lumanarea? ==

La optinile si accesoriile de pe Talisman cu un pret de 36 000 euro , nu poti da discount de 6600 euro , in timp ce la BMW seria 5 ( ca sa nu comparam mere cu pere ) la acelasi optiuni si variante masina costa 55 000 euro , deci acolo ai de unde da cat vrei discount. Renault stie ce vrea si BMW la fel stie ce vrea , dar sunt diferite tintele de clienti
agabrean
QUOTE(stefandinescu70 @ 28 Sep 2016, 04:15)
Sorry , dar sincer eu nu cred in 6600 euro , ( no offence , nu zic ca omul minte , ceva este la mijloc ) , decat daca a fost masina de drive test. Altfel la Renault nu se mai numeste business daca da toate masinile cu acest discount , chiar si numai la Initiale Paris ( chiar si in Belgia sau in Romania ) . Poate omul a cumparat de la ei mereu si are linie de Renault acasa ,asa DA .
*



Salut, masina in configurator era 44.000 iar eu am dat 37.400. Din cite am inteles am avut parte la momentul comenzii de 2 remize oferite de Renault in Belgia la acel moment (luna mai). Nu cred ca am beneficiat de vreun tratament special, pur si simplu astea erau remizele la Initiale Break in luna mai, cu perioada de asteptare anuntata de 6 luni. Masina a venit in 4 luni jumate.
stefandinescu70
Remize = Reduceri . Asa cred / inteleg . Daca este asa , crede-ma ai fost norocos , in Romania nu exista asa ceva . Eu inainte de a o cumpara pe cea din semnatura , am negociat una la Timisoara cu 2500 km pe bord ( culoare gri casiope ) si nu vroiau sa lase la ea decat 950 de euro + 1000 euro reducerea de la Renault pe toata tara oferita . Oricum nu era culoarea preferata de mine( Negru adica ) si m-am lasat pagubas . Repet , este bine ca stai in Belgia pe langa alte mii de motive in plus . Oricum sa ai multi km la ea fara probleme , este frumoasa Albastru/ Break , cool .
agabrean
Salut, ai dreptate am facut un frantuzism (remiza = reducere).

Merci de urari wink.gif
Bacu
QUOTE(Bacu @ 26 Sep 2016, 17:59)
superba culoarea si interiorul, exact aceeasi masina am vazut-o de dimineata intr-un aeroport expusa, impresia pe care o produce e intra-devar deosebita, sa te bucuri de ea!
*



Uite-l.:-)
[attachmentid=1628044012]
cj98czh
Oare cum ai reusit sa o rastorni .. ?!?
stefandinescu70
sa inteleg ca este culoarea albastra ( inchis ) ?? sau reflexia de albastru este de la panoul publicitar ??
Bacu
Este albastru închis, echpare inițiale, exact ca masina lui agabrean. Poza nu știu de ce este rotita, eu ma făcut-o stand in picioare, nu in mâini.:-))
R19/16v
iphone, nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.