Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fiabilitate 1.4 tce 131 cp
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3
Gabriell94NRW
Salut !
Numele meu este Gabriel , am 21 de ani ! Am obtinut un credit de la banca si intentionez sa-mi cumpar un megane 3 coupe , 1.4 tce din 2011 .
Masina numara circa 28.000 de km la bord , cu garantie un an .
Foarte multe dotari , piele , navigatie , sistem Bose , fara Xenon .
Masina se afla in Germania unde si locuiesc si unde si intentionez sa circul cu ea .
Are cineva asa ceva ? Ce imi puteti spune despre fiabilitate ? Cum se tine dupa 70000-80000 ?
Distributia este pe curea sau lant ?
Va multumesc foarte mult si imi cer scuze daca am deschis un topic aiurea !
Gabriell94NRW
Chiar nu are nimeni acest motor ?
silvanu96
La vremea lui a fost scump pentru Romania. Cine vroia benzinara isi lua 1.6 ,un motor cunoscut pentru fiabilitate.
Este pe lant, si n-as baga mana in foc ca este creatie 100% Reno. S-ar putea sa fie imprumutat de pe la altii. Altfel nu-mi explic de ce l-au inlocuit asa repede cu 1.2
Esti in D ,probabil ca vorbesti bine si engleza, asa ca mai perie si forumul din UK, mult mai stufos decat al nostru.
Bafta.
m3st_tce
Am acest motor, nici o problema cu exceptia unei vibratii la relanti (de re-verificat intr-una din sapt. urmatoare, la revizii raspunsul celor de la service-ul de reprezentanta e... ). Altfel, ireprosabil.
E drept, nu am putini km (putin peste 43k).
Gabriell94NRW
Multumesc de raspunsuri ! Am gasit pe talkmotor.de un tip care avea 70000 de km fara probleme .
Vibratia am inteles ca e ceva destul de comun ..
BoboM
Am facut peste 90k cu acest motor si nu am avut nici o problema. Singurele cheltuieli au fost cu reviziile.
Distributia este, intr-adevar, pe lant dar cureaua de accesorii trebuie schimbata odata la 4 ani sau cand atingi un anumit nr de km (de avut in vedere in cazul in care doresti sa cumperi Meganeul din 2011).
darimanu
Eu stiu ca are un consum cam mare, dat fiind si faptul ca e un motor cumva din generatia down-sizing dar cu tehnologie mai veche cu injectie multi-punct in loc de actualele motoare cu injectie directa.
Gabriell94NRW
Salut ! Dupa ce am mai studiat problema si am gasit cateva persoane pe un forum din Germania care se plangeau ca le-au crapat cilindrii . M-am hotarat spre 1.6 16v .
Saptamana trecuta am gasit in zona mea un Megane 3 coupe 1.6 16v .
Masina este din 2009 , 53000 de km
toate reviziile la reprezentanta .

Lafel ca cealalta cu garantie un an .

Am fost cu ea la Amsterdam , motorul se comporta exemplar , in schimb trebuie sa-mi regleze farurile , desi sunt Xenon , cel din stanga bate mult prea jos , iar cel din dreapta mult prea pe dreapta !

Va multumesc pentru ajutor !
IRONICK
QUOTE(Gabriell94NRW @ 3 Oct 2016, 10:09)
Salut ! Dupa ce am mai studiat problema si am gasit cateva persoane pe un forum din Germania care se plangeau ca le-au crapat cilindrii . M-am hotarat spre 1.6 16v .
*
Nu rezista in regim de viteza (turatie) sustinut pe autostrada.
argon
Sa nu fie făcută din bucăți, daca se uită coanci..
silviumc
QUOTE(Gabriell94NRW @ 3 Oct 2016, 11:09)
am gasit cateva persoane pe un forum din Germania care se plangeau ca le-au crapat cilindrii . M-am hotarat spre 1.6 16v .
Pe internet o sa gasesti garantat persoane care sa se planga de orice.

Eu am avut Megane II cu motor 1.6 si acum am M3 cu motor 1.4TCe.

Am fost foarte multumit de cel dinainte, de aceea mi-am luat tot Renault.

Insa eu nu sunt chiar un crispat in ceea ce priveste perfectiunea absoluta a unei masini, mai accept cate o problema, o hiba, o uzura. Schimb, rezolv si trec mai departe. Nu urmaresc musai recorduri nepatate gen "n-am bagat decat benzina" in 100000 de km.

Cand aveam eu M2, motorul de 1.6 avea o problema binestiuta cu bobinele de la bujii, acelea din fabrica. Deoarece stiam dinainte de ea, cand mi s-a intamplat, am cumparat singur una si am inlocuit-o in aceeasi zi. Pentru cineva care nu era in tema, ar fi fost o drama majora. Masina mergea in 3 cilindri, iti dai seama ce panica, ce tractare, ce sange rau ar fi putut fi.

Probabil ca de atunci au rezolvat. In afara de asta, nici o alta problema.

Motorul 1.6 este aspirat, are cuplu maxim la 4250 RPM (vad ca mai nou este 3750), trage viguros de la 3000 incolo. Se conduce turat. Are distributie pe curea, se schimba la 60000 km, cel putin in Romania, probabil in Germania mai rar, ca acolo totul e mai cu mot.

Motorul 1.4TCe are cuplu maxim de la 2250 RPM, din acest punct de vedere este ca un Diesel, doar ca e capabil sa creasca mai repede in turatie. Valoarea cuplului maxim este de 190 Nm ceea ce se apropie cat de cat de un Diesel obisnuit, sa zicem 1.5 dCi 90 care are 220 Nm. Transmisia este cu lant, teoretic nu trebuie schimbat niciodata. Motorul acesta este derivat dintr-unul de pe Nissan, a fost primul TCe de pe Renault, apoi au urmat imbunatatirile.

Personal, as alege TCe-ul cu ochii inchisi.

In ce priveste consumul, 1.4TCe ar fi mai economic cu 1l, asa empiric, fara masuratori exacte, ca nu am obsesii legate de asta.
Gabriell94NRW
QUOTE(silviumc @ 4 Oct 2016, 11:34)
Pe internet o sa gasesti garantat persoane care sa se planga de orice.

Eu am avut Megane II cu motor 1.6 si acum am M3 cu motor 1.4TCe.

Am fost foarte multumit de cel dinainte, de aceea mi-am luat tot Renault.

Insa eu nu sunt chiar un crispat in ceea ce priveste perfectiunea absoluta a unei masini, mai accept cate o problema, o hiba, o uzura. Schimb, rezolv si trec mai departe. Nu urmaresc musai recorduri nepatate gen "n-am bagat decat benzina" in 100000 de km.

Cand aveam eu M2, motorul de 1.6 avea o problema binestiuta cu bobinele de la bujii, acelea din fabrica. Deoarece stiam dinainte de ea, cand mi s-a intamplat, am cumparat singur una si am inlocuit-o in aceeasi zi. Pentru cineva care nu era in tema, ar fi fost o drama majora. Masina mergea in 3 cilindri, iti dai seama ce panica, ce tractare, ce sange rau ar fi putut fi.

Probabil ca de atunci au rezolvat. In afara de asta, nici o alta problema.

Motorul 1.6 este aspirat, are cuplu maxim la 4250 RPM (vad ca mai nou este 3750), trage viguros de la 3000 incolo. Se conduce turat. Are distributie pe curea, se schimba la 60000 km, cel putin in Romania, probabil in Germania mai rar, ca acolo totul e mai cu mot.

Motorul 1.4TCe are cuplu maxim de la 2250 RPM, din acest punct de vedere este ca un Diesel, doar ca e capabil sa creasca mai repede in turatie. Valoarea cuplului maxim este de 190 Nm ceea ce se apropie cat de cat de un Diesel obisnuit, sa zicem 1.5 dCi 90 care are 220 Nm. Transmisia este cu lant, teoretic nu trebuie schimbat niciodata. Motorul acesta este derivat dintr-unul de pe Nissan, a fost primul TCe de pe Renault, apoi au urmat imbunatatirile.

Personal, as alege TCe-ul cu ochii inchisi.

In ce priveste consumul, 1.4TCe ar fi mai economic cu 1l, asa empiric, fara masuratori exacte, ca nu am obsesii legate de asta.
*



Nu contest ce ai spus , poate asa e .
Eu mi-am luat 1.6 16v 2009 , cum am spus mai sus . Stiu avantajele existente , am testat si Golf TSI , cuplul jos , putere oriunde , in schimb fiabilitatea scazuta .
Am gasit pe net cateva probleme la TCE , desigur nu atat de multe ca la TSI . Visul meu a fost mereu Coupe , asa ca nu-mi doream aproape deloc Golf , cu atat mai mult un Golf in care sa bag bani imediat . Probabil problema cu crapatul cilindrilor intervine la mersul pe autostrada , unde mergi timp indelugat la turatii ridicate .

Megane-ul l-am gasit din intamplare si l-am luat in aceeasi zi .
Distributia se schimba la 6 ani sau 120.000 de km .
Mie-mi place cum trage , are doar 53.000 de km si distributia schimbata anul trecut .
Uleiurile , verificarea instalatiei de climatizare , lichidului de frana , etc facute inainte sa o iau .
Garantie 1 an , total . Pentru 9000 de euro a fost o oferta foarte buna . Cel putin eu asa o vad .
argon
Eu nu o vad ca o afecere buna. Un Renault de 7 ani, in doua usi, cu acel motor antic si depasit moral nu merita atatia bani. Da, stiu ca are km putini si asta costa dincolo, dar per total motorul si transmisia, chiar toata masina e fiabila, si una cu 150.000 si 5000 de euro era acelasi lucru cu asta, si nu te afecta cu nimic, inafara ca economiseai o caruta de bani.
Gabriell94NRW
Intr-adevar ai dreptate . Poate era lafel si unul mai ieftin , eu sunt multumit de alegerea facuta . Nu-mi pare rau de bani .
R19/16v
2 usi - 2 probleme
4 usi - 4 probleme
silvanu96
Ei argoane, dupa 150mii, incep sondele, clapeta de acceleratie, si uneori catalizatorul ... si afara sunt niste preturi ...
INFANTERIST
Ce parere aveti despre acesti tacanit metalic? Este normal ?
Ce poate fi ?
Tineti cont ca este filmat la cativa cm. de motor. Daca motorul are capota inchisa nu se aude.
La motoarele voastre de 1.4 TCE se aude la fel ? (ma refer sa-l ascultati cu capota ridicata)
https://drive.google.com/open?id=0B5mXKm5dr...Q09ZN185TElwWk0
Mersi de ajutor.
silviumc
QUOTE(TAPELEALILI @ 10 Oct 2016, 00:26)
Ce parere aveti despre acesti tacanit metalic? Este normal ?
La motoarele voastre de 1.4 TCE se aude la fel ? (ma refer sa-l ascultati cu capota ridicata)
Ce rost are sa compari zgomotul a doua motoare care sunt modele diferite? Trebuie comparat cu acelasi motor.
INFANTERIST
silviumc nu inteleg ?
am postat in Fiabilitate 1.4 tce 131 cp
am intrebat La motoarele voastre de 1.4 TCE se aude la fel ?
cum ai ajuns la concluzia Ce rost are sa compari zgomotul a doua motoare care sunt modele diferite?
Trebuie comparat cu acelasi motor. pai asta zic si eu ..... cei care aveti 1.4 TCE sa vedeti cum se aude la voi motorul 1.4 TCE si sa-l comparati cu cel filmat de mine 1.4 TCE

vad cu tu ai 1.4 TCE, poti sa-l asculti putin cu capota ridicata si sa fi atent sa vezi daca al tau are acel tacanit metalic
normal ca cel din videoclip (1.4 TCE) se aude foarte tare tacanitul metalic deoarece este filmat la cativa cm de motor.
silvanu96
Incepe si tu cu inceputul.
Cati km are masina? Cand s-a schimbat uleiul? De care ai pus? De cand face asa? Face cand e calda? Sau la pornire la rece? E si pe gaz?
Uite cate intrebari logice se pot pune fara sa vezi filmuletul.
INFANTERIST
Incepe si tu cu inceputul.
nu il stiu inceputul, vreau sa cumpar aceasta masina
Cati km are masina?
96000
Cand s-a schimbat uleiul?
se pare ca la 91000
De care ai pus?
cred ca Elf 5w40
De cand face asa?
nu stiu
Face cand e calda?
da
Sau la pornire la rece?
si la pornirea la rece
E si pe gaz?
nu

Uite cate intrebari logice se pot pune fara sa vezi filmuletul.
Corect ...... acum spers ca va ajute raspunsurile
silvanu96
Mie mi se pare tacanit normal. Tinand cont ca ai scos si capacul motorului.
Asteptam pe cineva cu 1.4.
m3st_tce
Tacanitul de care vorbiti, ala gen masina de cusut, vine de la pompa de pres./injectie benzina. E normal la Tce/Tsi.
BoboM
Confirm ca si la mine se aude acel tacanit.

"Asa face toate" biggrin.gif
m3st_tce
Subliniez - e un sunet normal. Face din prima zi.
Se aude in habitaclu f.f. putin, nesemnificativ. La fel, cu capota inchisa (exista capitonaj pe ea).
alexmag90
Va salut , detin megane 3 1.4 TCE de 7 luni , timp in care am facut aprox 16000 km , masina are acum 91000 km , dupa primii 2000 km i am pus si gpl ( consumul e destul de ridicat , aprox 12 - 13 % in bucuresti , deloc menajat ) . Masina merge super ok , sunt incantat de alegerea facuta .
Johni007
Hai sa va spun experienta mea cu Renault megane 3 1.4 tce anul 2010 noiembrie pe 17 smile.gif
Mașină cumpărată de la redac Craiova reprezentanta oficiala
Când am luata-o (acum 7 ani) era de noua nouta plina de defecte estetice

1- cablurile sub capota erau multe dintre ele mancate de sobolani, imediat m-am dus la reprezentatnta unde mi-au pus ceva scotci negru si cica rezolvata

2- masina a venit cu o baterie pe care scria TESTER dar asta am observat-o abia dupa 5 ani cand a trebuit sa o schimb, vreau sa spun ca o baterie originala noua se duce abia la 8 ani vechime

3- cel mai important masina nu este asamblata bine, aripile si usile toate dar absolut toate nu erau aliniate si era 1 cm intre aripa si capota si usile par ca si cum inter deschise, mgam dus la reprezentatnta imediat si au spus ca cica meganurile facute in spania au Problema asta dar cele de trurcia sunt asamblate mai bine
__________
Acum hai sa vorbim de revizii,
La prima revizie m-au schimbat cu ulei 10w-40 si asa au ținut-o cinici ani cat a tinut garantia, am aflat ca e pacat sa pui la o masina noua 10w-40 mai bine 5w-40 si într-adevăr se simte mult mai bine acum
_______
Angajați :
Am ales Renault pentru ca are reputație buna
baitii de la receptie sunt foarte amabili si meseriasi, m-au ajutat de multe ori pe gratis si sunt foarte respectosi, comparativ cu ce am auzit la reprezentanta ford
_________
Probleme in 7 ani :
1- la trei ani dupa acizitie am avut problema cu ambrriaj, mi-au schimbat un telescop si m-a costat 70 ron! Un nimica. toata am fost multumit!
2- am tot avut problema cu macarea la usile din fata(sofer+pasager) pentru ca am făcut mai mult de 6 drumuri pentru geam cazut, si băieți tot repara si au refuzatsa imi schime macarea desi era dreprul meu!
3- din prima luna de achiztie tot auzeam un zgomot ciudat la relanti, si este in continuare, la reprezentatnta au zis ca e normal, si vad ca e discutat aici de multi posesori 1.4 tce
4- am tot schimbat lamele de stergator
5- consumul mare de 11.5 in oras vara si acceptabil de 6.7 pe autostrada la drumul Craiova - București dus intors
_________
Rezumatul meu dupa 7 ani de posesie:
*Sunt extrem de mulțumit de alegerea facut, masina asta m-a salvat de moarte de mai multe ori pe autostrada si in oras la fel (cred are distanta de franare de 16 m de la 100km/h si este mai bun ca opel astra din 2010 ca si comparatie)
* sunt iarasi extrem de multumit de costul de intretinere, in 7 ani am platit doar 70 ron pret pentru o bucata la ambraij
Mașină impecabila, si motor sanatos ,
Scuze de un ditamai jurnal lung
dj_bllue
Foarte interesant postul dumneavoastra, dar am doua remarci:
-cati km are masina ?
-undeva este o eroare deoarece e aproape imposibil sa franati de la 100 la 0 km/h in 16 m
Johni007
QUOTE(dj_bllue @ 25 Jul 2017, 13:44)
Foarte interesant postul dumneavoastra, dar am doua remarci:
-cati km are masina ?
-undeva este o eroare deoarece e aproape imposibil sa franati de la 100 la 0 km/h in 16 m
*



Masina are 70k fac cam 10k anual aproape complet facute in oras

Si legat de distanță de franare nu sunt sigur de cifra, dar eu stiu sigur ca e peste rivali nemțești si din rivali masinei ocatvia 2 este cel mai prost la capitolul asta
m3st_tce
QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
...
2- masina a venit cu o baterie pe care scria TESTER  dar asta am observat-o abia dupa 5 ani cand a trebuit sa o schimb, vreau sa spun ca o baterie originala noua se duce abia la 8 ani vechime

Eu am inca bateria originala, dupa 6 ani. Nu sunt convins ca prinde inca o iarna, vom vedea.

QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
3- cel mai important masina nu este asamblata bine, aripile si usile toate dar absolut toate nu erau aliniate si era 1 cm intre aripa si capota si usile par ca si cum inter deschise, mgam dus la reprezentatnta imediat si au spus ca cica meganurile facute in spania au Problema asta dar cele de trurcia sunt asamblate mai bine

Serios? La mine e ST si e asamblata in Palencia, Spania, la modul decent. Nu pot spune ca e perfect, insa in nici un caz nu are gap-uri de 1cm!


QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
La prima revizie m-au schimbat cu ulei  10w-40 si asa au ținut-o cinici ani cat a tinut garantia, am aflat ca e pacat sa pui la o masina noua 10w-40 mai bine 5w-40 si într-adevăr se simte mult mai bine acum

Cum 10W-40, cine ti-a bagat uleiul asta de 1.4 MPI?!? In carte scrie clar 5W-40.

QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
1- la trei ani dupa acizitie am avut problema cu ambrriaj, mi-au schimbat un telescop  si m-a costat 70 ron! Un nimica.  toata am fost multumit!

Esti dragut sa ne spui cum se manifesta problema? La mine prinde sus, "biaetii" au spus ca e OK (nu-i cred, desigur).

QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
2- am tot avut problema cu macarea la usile din fata(sofer+pasager)  pentru ca am făcut mai mult de 6 drumuri pentru geam cazut, si băieți tot repara si au refuzatsa imi schime macarea desi era dreprul meu!

Se schimba daca era pe garantie.


QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
3- din prima luna de achiztie tot auzeam un zgomot ciudat la relanti, si este in continuare, la reprezentatnta au zis ca e normal, si vad ca e discutat aici de multi posesori 1.4 tce

Zgomotul ala de "asina de cusut" e normal, asa e la orice turbo pe benzina. Din interior nu se aude oricum. Sau vorbesti de alt zgomot?

QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
4- am tot schimbat lamele de stergator

Ia OEM sau Champion si te tin 3 ani, cel putin.

QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
5- consumul mare de 11.5 in oras vara si acceptabil de 6.7 pe autostrada la drumul Craiova - București dus intors

Consum corect. Vara "papa" la greu AC-ul!

QUOTE(Johni007 @ 25 Jul 2017, 11:53)
* sunt iarasi extrem de multumit de costul de intretinere, in 7 ani am platit doar 70 ron pret pentru o bucata la ambraij
Mașină impecabila,  si motor sanatos , 
Scuze de un ditamai jurnal lung

E drept ca nici eu nu fac vizite dese la service, masina e fiabila. Insa la intretinere as trece si reviziile si consumabilele (oricum costuri acceptabile).
Apropo, ai folosit Google Translate? smile.gif
Johni007
*Sper sa te tina bateria! Eu am schimbat-o cu varta un silver dinamic! E topul de gama de la ei! Dar si costa 410 ron ,dacă vrei îți zic și putereac
____
*din păcate 10w-40 m-au pus! Si nu doar atât, nici nu imi dau restul ce rămâne din ulei! Mașină incapa 4.5 litri iar eu cumpar 5 litrii! Același lucru si când completez antigelul cumpăr un litri și ei păstrează restul! Nu este mare pierdere dar o zic de dragul de a completa subiectul ! Eu am făcut service la reprezentanta Craiova! Totul e scris in carte service
____
*ambreiajul a murit de tooooot! Apasam in gol! Trebuia sa tractez mașină la reprezentatnta! Au zis ca este rulment de presiune si era defect!! dupa reparatie, ambreaijul s-a modificat si este mai jos nu asa sus cum eram obisniut, am revenit la ei ca nu imi place ca e prea jos , dar dupa cateva saptamani singur a revenit mai sus , Si la mine e prins sus ambreiajul acum ! Stai liniștit ca e în regula!! Eu am observat asta
____
*Legat de stergator am cumparat prima data bosch la 100 ron care s-a dus in 2 luni! Dupa care am descoperit singur ca la stergatorul original se poate schimba lama de cauciuc! Si așa o țin,

Sper sa cumpere mai multi soferi tce-ul
legat de scris sunt roman din diaspora ! De asta scriu altfel de voi tongue.gif
Johni007
Vin cu alt topic legat de consum!
Am făcut pe data de 30 sept 2017 drum Constanța Craiova si vin cu rezultatul
Am condus cu 90 km/h tot drum si am platit 100 ron la benzinărie
Asta ce a arătat bordul
Distanță parcursa 470 km
Consum mediu 5.7 l/100 ( consum mediu real 4.2l/100)
Benzina consumata 27 l ( e total gresit ce e scris, practic la pompa am consumat 20 litri)
Viteza medie 71km/h

E consum de gpl! Mai am un ford fiesta 2010 1.4 gpl si a consumat peste 100 ron gaz
E perfect deci morala este ca se poate si alta e sa nu va luat dupa calculatorul de bord
m3st_tce
Depinde de benzina. smile.gif
Astea, normale de care pun eu (100/99) fac 4.2 numai cand circul prin localitate noaptea, daca nu am vant si am cruze-ul setat la 58km/h intr-a 6a. Fara AC.
La 98km/h, tot pe CC si fara AC, consumul instantaneu este de vreo 6.2-6.3l/100km. La o vit. medie asa cum o ai pe cea prezentata (71km/h), am 6.6-7.2, dupa caz.
Si nu, nu conduc sportiv. Ca dovada, la aproape 50kkm cat are masina inregistrati pe bord placutele de frana originale sunt la jumatate.
mircea_aq
Hai sa fim seriosi.
#1. Asta e topic de fiabilitate, nu de consum. Eu am ajuns la 102000km, deocamdata ruleaza fara probleme la motor.

#2. Consumul e mare relativ cu 1.2-1.4-1.6T concurente. La drum intins 7-8%, pe autostrada 10%. Am avut rabdare sa fac A2 cap-coada de doua ori cu cc la 100kmh, vara, o persoana cu 5.7% respectiv 5.9%. Clima pe 23 si auto. AC-ul nu-l dezactivez niciodata. Banuiesc ca as putea sa scot 4.x% pe Ploiesti si retur mers cu 70kmh intr-a sasea tot drumul.

#3. CB e extrem de precis, cat iti arata ca ai consumat, fix atat poti inghesui in rezervor.

#4. E la mintea cocosului ca daca instantul e 5.5-5.7% tot drumul, consumul mediu n-are cum sa iasa 4.2%, numai la Argoneata produce masina benzen.
pavilion8373
Superba!
6 ani - ~90000km
Masina merge impecabil...nu caraie nu maraie...fara greieri(sau poate nu sunt eu prea pretentios)
Revizii si bloc abs schimbat( am inteles ca a fost o problema de etansare - defect de fabricatie - rezolvat pe garantie in anul 3 de la cumparare)
Neasteptat de ok masina(dupa experienta cu M2) - 1.4 tce privilege
La primavara ii schimb ambreiaj-ul si ii pun un soft
Sper sa ramana la fel inca 3-4 ani de acum incolo.

A...sa nu uit...s-a ars un bec odata radmasa.gif
demian2
Salut! masina din 2010 , privilege, 55600 km, discuri frana fata-spate, placute, macara stanga fata after-market , super multumit (adica, se intampla si la case mai mari ). La 130 caluti in romanica , te distrezi cu ea. Consumul nu scade sub 9 (cand merge pustoaica mea -7-ca la carte. Dacia 1300 tot atat papa) . Fiind masina de concedii si mers la tara , e super OK.
74r12
Discuri frana schimbate la 55600 ?? ohmy.gif
silvanu96
"La 130 caluti in romanica , te distrezi cu ea."
Pai...uite de ce.
demian2
S-au ovalizat
i_am_sleek
Salutari

De curand am reintrat in familia reno achizitionand un 1.4 tce coupe pt prietena mea.

Rrmaream de mult acest motor si este ca un diesel care nu face zgomot, extrem de placut de condus datorita cuplului la turatii joase.

Am si eu cateva intrebari pt propietari:

1. La pornire desi porneste din prima fara probleme mi se pare ca demarorul invarte cam mult... comparat cu laguna diesel care la primul impuls pornea. (nu mi dau seaman daca e bug sau feature:) ) la voi cum porneste ? voi pune si un filmulet.

2. La rece vi se intample sa dea putin in nas pana apare prima liniuta la apa ?

Merci anticipat.
INFANTERIST
1. La pornire desi porneste din prima fara probleme mi se pare ca demarorul invarte cam mult
-este corect, asa trebuie .... pentru a nu se produce o pornire "uscata" . Astfel uleiul are timp sa ajunga pe cilindru (piston) .
Tehnologiea evolueaza si acea pornire "la ceie" s-a demostrat ca nu e tocmao OK deoarece atunci se produce o uzura exagerata a motorului.

2. la rece vi se intample sa dea putin in nas
nu
poate necesita curatare , ceva intretinere, filtre schimbate
ATENTIE ! e turbo si este important ca filtru de aer sa fie OK

"extrem de placut de condus datorita cuplului la turatii joase"
si da si nu ....
nu incerca sa mergi cu el subturat cuplu maxim este la 2250 ture
cu dizalul mergi mai turat

http://www.automarket.ro/masini-noi/renaul...ecificatii.html

i_am_sleek
QUOTE(INFANTERIST @ 12 Mar 2018, 17:05)
1. La pornire desi porneste din prima fara probleme mi se pare ca demarorul invarte cam mult
-este corect, asa trebuie .... pentru a nu se produce o pornire "uscata" . Astfel uleiul are timp sa ajunga pe cilindru (piston) .
Tehnologiea evolueaza si acea pornire "la ceie" s-a demostrat ca nu e tocmao OK deoarece atunci se produce o uzura exagerata a motorului.

2. la rece vi se intample sa dea putin in nas
nu
poate necesita curatare , ceva intretinere, filtre schimbate
ATENTIE ! e turbo si este important ca filtru de aer sa fie OK

"extrem de placut de condus datorita cuplului la turatii joase"
si da si nu ....
nu incerca sa mergi cu el subturat cuplu maxim este la 2250 ture
cu dizalul mergi mai turat

http://www.automarket.ro/masini-noi/renaul...ecificatii.html
*




Multumesc de informatii:

Joi ii voi face schimbul de kit accesorii si toate filtrele plus ulei 5w30. O sa incerc si o curatare a corpului clapeta si sper sa fie ok. Am mai patit la benzinare sa dea putin in nas la rece. Masina a si stat foarte mult si intr-adevar ar fii mai edificator sa urmaresc simptomele dupa o revizie completa. Va tin la curent.
luca76
Consumul nu prea se pupa cu ce da cartea.De la 5,5 la 7 e cam mare diferență.
cj98czh
QUOTE(i_am_sleek @ 12 Mar 2018, 17:13)
ulei 5w30.
*



Zice fabricantul ca ai nevoie de 5W30? ala se pune in masinile cu DPF ... tu nu ai asa ceva ... vezi exact ce ulei ai nevoie .. un 5W40 eu zic ca este mult mai bun.
luca76
Zice și de 5w30 A5B5 care nu-i pentru dpf ci pentru economie carburant.
Andy_ACS
QUOTE(i_am_sleek @ 12 Mar 2018, 16:45)
[...]
2. La rece vi se intample sa dea putin in nas pana apare prima liniuta la apa ?
[...]
*



Salut! Am avut si eu un M3 Coupe benzina, si la fel intrerupea putin la prima plecare la rece. S-a rezolvat complet dupa ce am pus bujii noi (eu am pus Denso Iridium, dar cred ca si daca puneam 'normale' se rezolva).
i_am_sleek
Legat de ulei am vazut ca prima revizie a fost cu 5w30 (cand masina era in propietatea Auto Cobalcescu) apoi intr-adevar s a pus 5w40. In carte scrie ca si unul si celalalt este valabil. Mai am o japoneza benzina care tot cu 5w30 merge. E un ulei mai performant in esenta si am zis ca ii va face bine.

Legat de bujii si eu m am gandit sa le schimb, ideea e ca pe caietul de intretinere scrie ca trebuiesc schimbate la 120k , masina mea avand doar 60k am zis ca nu e cazul; dar voi lua si asta in calcul.

luca76
Eu am pus mobil 1 0w40 new live și se comportă foarte bine motorul.Cu elf 5w40 după 6000 km de la schimb apărea un tacanit câteva secunde la pornirea la rece,80000 km are mașină.Si a mea da in nas la rece daca plec imediat,daca aștept 1-2 minute merge bine.
qazq
Dadea in nas si la mine la rece, cum am trecut pe rompetrol am scapat.
i_am_sleek
Facut revizia astazi plus curatat clapeta care era destul de murdara. Si filtrul de benzina era plin de mizerie. Nu am umblat la bujii, urmaresc sa vad daca s-a schimbat ceva.

Benzina pun Mol si/sau OMV pentru ca asa sunt obisnuit sa alimentez de la cealalta masina diesel. Voi incerca si RomPetrol.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.