Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema nivel combustibil
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
21kta
Va salut.
de ceva timp ma lupt cu o problema la indicatorul nivelului de combustibil. alimentez full si acul indica jumatate sau 3/4. ieri am scos afara plutitorul sa il verific. acul indica jumatate de rezervor, iar cand am scos plutitorul, rezervorul era plin. am curatat zona cu, contactele...am tensionat lamelele pentru a face contact mai bine si am pus totul inapoi. problema nu s`a remediat. am scos mufa de la plutitor, am pornit masina si tot jumatate indica. stie cineva unde ar putea fi problema?
zamolxe12003
Exact aceeași problemă o am și eu, mașina o am de două luni, merg acum pe ce îmi indică calculatorul de bord ca și litri consumați, nu mai risc să mă uit pe bord la indicatorul de benzină. La plin se ridică acul, destul de târziu, nu pe loc, la 3/4 din full.
Maboss
Salutare.

Am schimbat pompa de benzina, am pus una noua dar nu imi indica bine nivelul din rezervor. La un moment dat mai aveam de facut, conform CB, circa 93km si dupa max 2 min mi s-a aprins becul rosu.
Am alimentat imediat cu 15L dar indicatorul a ramas in aceiasi pozitie. I-am facut "test mode" iar dupa aceea indica corect, ma rog, cam cat arata acolo am socotit ca as avea in rezervor.
Dupa ce am montat pompa a fost pusa pe tester, nu indica absolut nimic, nici o eroare.
Stie careva ce e de facut?
Mersi.
luca76
Dacă alimentezi cu contactul pus, motorul pornit,nu se ridica acul.
Maboss
QUOTE(luca76 @ 16 Sep 2016, 19:30)
Dacă alimentezi cu contactul pus, motorul pornit,nu se ridica acul.
*



Nu am alimentat niciodata cu motorul pornit, stiu ca se pot intampla astfel de lucruri.
Misu C
nu stiu exact la Reno cum este dar am avut un Citroen C5 si am patit aceeasi chestie.
rezolvarea a fost in felul urmator:
- se ajunge la mufa de la litometru (de obicei sub bancheta spate) si se scoate.
- apoi am pus o rezistenta de 60ohmi in mufa si am pus contactul timp de 10 secunde. apoi off 5 minute.
- apoi rezistenta de 120 ohmi la fel, 10 secunde cu 5 minute off.
- si ultima rezistenta a fost de 240 ohmi, cu aceeasi repetitie.

Practic am recalibrat computerul.

PS: revin, nu stiu sigur daca merge si la Reno dar merita intrebat. Rezistentele reprezinta curentii pe care trebuie sa-i citeasca computerul la gol, jumate si full.
PS2: la Reno s-a putea sa fie alte rezistente de alte valori.
PS3: trebuie sa stiti exact in ce pini bagati rezistenta ca mufa are mai multe gauri ca sa zic asa.
Maboss
QUOTE(Misu C @ 17 Sep 2016, 18:42)
nu stiu exact la Reno cum este dar am avut un Citroen C5 si am patit aceeasi chestie.
rezolvarea a fost in felul urmator:
- se ajunge la mufa de la litometru (de obicei sub bancheta spate) si se scoate.
- apoi am pus o rezistenta de 60ohmi in mufa si am pus contactul timp de 10 secunde. apoi off 5 minute.
- apoi rezistenta de 120 ohmi la fel, 10 secunde cu 5 minute off.
- si ultima rezistenta a fost de 240 ohmi, cu aceeasi repetitie.

Practic am recalibrat computerul.

PS: revin, nu stiu sigur daca merge si la Reno dar merita intrebat. Rezistentele reprezinta curentii pe care trebuie sa-i citeasca computerul la gol, jumate si full.
PS2: la Reno s-a putea sa fie alte rezistente de alte valori.
PS3: trebuie sa stiti exact in ce pini bagati rezistenta ca mufa are mai multe gauri ca sa zic asa.
*



Am facut recalibrarea, imediat dupa ce am pus pompa noua. E adevarat, nu prin metoda sugerata de tine, insa a fost facut.
Cred ca am sa incerc si metoda asta, poate merge, mersi oricum.
Misu C
Si ce metoda de calibrare ai folosit?
Maboss
QUOTE(Misu C @ 18 Sep 2016, 11:35)
Si ce metoda de calibrare ai folosit?
*



Mecanicul a facut testul, cu laptopul. Mi-a spus ca a recalibrat si ca totul ar trebui sa fie ok.
Astazi am alimentat iar 15L, nu am asteptat sa ajunga pe rosu si tot nu indica. Dupa "test mode" imi arata cam ce as avea in rezervor.
Chiar nu stiu ce sa ii fac, ma dispera deja...
mark``
Nu mai merge la "mecanic", du-te la Reno sau la cineva la care sti 100% ca are CLIP original Reno. Se rezolva asa.
Maboss
QUOTE(mark`` @ 19 Sep 2016, 07:14)
Nu mai merge la "mecanic", du-te la Reno sau la cineva la care sti 100% ca are CLIP original Reno. Se rezolva asa.
*



Mecanicul asta se ocupa aproape exclusiv de Renault si are clip original pentru Renault.
De asta sunt nedumerit, mi-a spus ca s-a rezolvat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.