QUOTE(holysleeper @ 28 Jul 2016, 22:28)
Salut,
La minunata mea masina (megane 2 2003 1.6 83kw benzine/GPL) am urmatoarele probleme: cateodata cand o scot pe liber turatia ramane blocata undeva pe la 2000(plus minus 200) sau 1200-1500, iar uneori cand stau cu ea pe loc (semafor etc) incepe sa fluctueze intre 500-1000. Cand stau la semafor cu frana apasata si incepe sa scada turatia la 500 parca simt ca frana se apasa mai tare. Primul simptom a fost cel cu fluctuatul turatii si in speranta ca va trece am curatat clapita de acceleratie si am reglat bujiie la 0.9 (bujiile sunt ngk iridium). Dupa ce am curatat clapita a inceput sa ramana blocata in ture . Face acelasi lucru si pe benzina si pe gpl.In bord nu am nici un beculet de craciun aprins si pe tester nu apare nimic. Ma puteti ajuta cu un sfat va rog?
Multumesc.
La minunata mea masina (megane 2 2003 1.6 83kw benzine/GPL) am urmatoarele probleme: cateodata cand o scot pe liber turatia ramane blocata undeva pe la 2000(plus minus 200) sau 1200-1500, iar uneori cand stau cu ea pe loc (semafor etc) incepe sa fluctueze intre 500-1000. Cand stau la semafor cu frana apasata si incepe sa scada turatia la 500 parca simt ca frana se apasa mai tare. Primul simptom a fost cel cu fluctuatul turatii si in speranta ca va trece am curatat clapita de acceleratie si am reglat bujiie la 0.9 (bujiile sunt ngk iridium). Dupa ce am curatat clapita a inceput sa ramana blocata in ture . Face acelasi lucru si pe benzina si pe gpl.In bord nu am nici un beculet de craciun aprins si pe tester nu apare nimic. Ma puteti ajuta cu un sfat va rog?
Multumesc.
Salut,
Problema de mai sus a fost rezolvata (sau cel putin a fost gasita cauza), dar nu pot scrie in topicul original deoarece a fost inchis. Cauza fluctuatiile de turatie este releul de incarcare de pe alternator sau alternatorul. La modul ca s-a scos mufa din releul de incarcare, cea care comunica cu calculatorul, iar masina a revenit la viata:D (intr-un final). Acum turatia este stabila. Prima oara cand porneste masina sta la 1000 de ture pana cand ajunge la temperatura optima ( cred ca 90), iar dupa revine in jurul la 750 si acolo sta . Acum merge cu acea mufa scoasa, am 100 de km in oras si 300 in afara de cand merg cu acea mufa scoasa si totul functioneaza perfect (o sa mai merg cu mufa scoasa pana cand o sa cumpar un alternator nou). Daca mai intampina cineva aceasta problema, sa verifice si asta.
Am ajuns la aceasta cauza dupa ce am reglat clapeta de accelearatie, pus silicon la garnitura clapetei (era o probabilitate sa traga aer fals si pe acolo) si curatat senzorul de volanta si tot asa facea.
Sunt deschis la intrebari daca aveti
Multumesc de ajutor.