Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: accesorii megane 4
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
jbn
Salut,

Are cineva din fericitii posesori aparatori de noroi originale/dedicate? Stie cineva daca au aparut pe piata? Eu sunt fan al acestor aparatori, dar avand in vedere ca va fi masina noua parca nu i-as pune aparatori universale luate din targ (care cred ca ii vor strica aspectul).
old_jhon
A cumparat cineva barele transversale de la Renault? Sunt zgomotoase la viteza?
Haustrum
Eu ma gandeam sa le cumpar, impreuna cu suportul pt biciclete. Am luat tavita pt portbagaj si covorasele originale - pe cele primite de la dealer (sunt ca si noi) le dau ieftin de tot 😀, imi ocupa spatiul degeaba.
old_jhon
QUOTE(Haustrum @ 23 Aug 2016, 20:44)
Eu ma gandeam sa le cumpar, impreuna cu suportul pt biciclete. Am luat tavita pt portbagaj si covorasele originale - pe cele primite de la dealer (sunt ca si noi) le dau ieftin de tot 😀, imi ocupa spatiul degeaba.
*



Am gasit un coleg care are Thule WingBars si sunt silentioase la viteza. Sunt mai scumpe cu 60-70 lei decat alea de la Renault. O sa le iau pe astea de la Thule dar cred ca luna viitoare.

corsicanu
QUOTE(Haustrum @ 23 Aug 2016, 20:44)
..Am luat tavita pt portbagaj...


Salut. Ai gasit la cobalcescu tavita de portbagaj sa inteleg. La ce pret smile.gif
shadowzz
Exista pentru renault capace de plastic care sa acopere piulitele prezoanelor la roti cum se gasesc de cumparat la alte marci ?
De asemenea se poate opta pentru anti-furt la roti ? ( in configurator nu exista optiunea asta )
corsicanu
QUOTE(shadowzz @ 30 Aug 2016, 11:05)
Exista pentru renault capace de plastic care sa acopere piulitele prezoanelor la roti cum se gasesc de cumparat la alte marci ?
De asemenea se poate opta pentru anti-furt la roti ? ( in configurator nu exista optiunea asta )
*


Căpăcele doar pentru prezoane sau capace intregi pline? Eu am capacele gaurite in dreptul prezoanelor. Antifurt am intrebat si eu si mi s-a zis ca decat aftermarket, ca ele nu vin cu asa ceva.
Cateva info pentru cine se gandeste la roti de iarna - eu mi-am luat jante pe 15, cauciucuri deja avand. Problema apare la valvele cu senzori de presiune, care costa in jur de 190ron/buc, masina fiind noua nu se gasesc mai ieftine, iar la fiecare sezon trebuie refacuta imperecherea intre calculator si senzori. sleep.gif
Haustrum
Ce jante ai luat si cat au costat.

QUOTE(corsicanu @ 30 Aug 2016, 09:20)
Salut. Ai gasit la cobalcescu tavita de portbagaj sa inteleg. La ce pret smile.gif
*



Tavita a fost 250 iar presurile 200. Tavita e f misto, un fel de mocheta.
jbn
QUOTE(corsicanu @ 30 Aug 2016, 11:22)
Căpăcele doar pentru prezoane sau capace intregi pline? Eu am capacele gaurite in dreptul prezoanelor. Antifurt am intrebat si eu si mi s-a zis ca decat aftermarket, ca ele nu vin cu asa ceva.
Cateva info pentru cine se gandeste la roti de iarna - eu mi-am luat jante pe 15, cauciucuri deja avand. Problema apare la valvele cu senzori de presiune, care costa in jur de 190ron/buc, masina fiind noua nu se gasesc mai ieftine, iar la fiecare sezon trebuie refacuta imperecherea intre calculator si senzori.  sleep.gif
*



Si eu ma gandeam sa iau jante pe 15 pentru iarna (si eu am anvelopele deja) insa problema cu valvele cu senzori ma framanta si pe mine... Totusi, poti te rog sa imi explici ce presupune "imperecherea"? Este nevoie sa te duci la reprezentanta? Ca presupun ca inca nu exista baietasi care sa aiba softul...
Si inca ceva. De unde ai luat jantele? Se potrivesc cele de pe megane 3 sau megane 2? (cele in 5 prezoane). Stiu ca jantele au cativa parametri specifici:
J = latimea jantei;
ET = distanta dintre sectiunea centrala ( circulara ) a jantei si placa in care sunt gaurile prezoanelor;
CB = diametrul gaurii din centrul jantei in mm;
D = diametrul cercului ce trece prin centrul gaurilor

Mersi anticipat!
corsicanu
QUOTE(Haustrum @ 30 Aug 2016, 17:01)
Ce jante ai luat si cat au costat.
Tavita a fost 250 iar presurile 200. Tavita e f misto, un fel de mocheta.
*


Mi-ar fi placut mai mult sa fie ceva cauciucat ca la Megane 2.. Mi-e frica de pete si de mocheta imbibata cu chestii..

QUOTE(jbn @ 30 Aug 2016, 21:59)
Si eu ma gandeam sa iau jante pe 15 pentru iarna (si eu am anvelopele deja) insa problema cu valvele cu senzori ma framanta si pe mine... Totusi, poti te rog sa imi explici ce presupune "imperecherea"? Este nevoie sa te duci la reprezentanta? Ca presupun ca inca nu exista baietasi care sa aiba softul...
Si inca ceva. De unde ai luat jantele? Se potrivesc cele de pe megane 3 sau megane 2? (cele in 5 prezoane). Stiu ca jantele au cativa parametri specifici:
J  = latimea jantei;
ET = distanta dintre sectiunea centrala ( circulara ) a jantei si placa in care sunt gaurile prezoanelor;
CB = diametrul gaurii din centrul jantei in mm;
D = diametrul cercului ce trece prin centrul gaurilor

Mersi anticipat!
*


Din ce stiu, pentru 15" trebuie ET35, CB66, 5x114,3. Eu am luat de la cineva 4 jante de tabla pe 15, et35 cu 300 ron. Am masurat la fata locului diametrul pe jantele de pe masina, apoi pe jantele "noi" si era identic. Restul specificatiilor nu le stiu, iar jantele le-am dus a doua zi la tara. Cand ajung pe acolo ma uit sa vad sigur toate detaliile. Sunt cateva site-uri pe care se pot vedea sigur specificatiile complete si probabil si compatibilitati. Cert este ca pentru 1.6 dci 130cp nu merg puse jante pe 15 datorita marimii discului (am citit in CIV).
Legat de imperechere nu stiu foarte multe (am schimbat 3 vorbe cu cineva de la service), dar am inteles ca este acelasi sistem ca inainte care nu permite legarea a mai mult de 5 senzori (4roti + rezerva) la calculator, insemnand ca la fiecare schimb de roti trebuie re-legati senzorii la calculator (la ei sau la service partener ca sa nu pierzi garantia). In aceeasi discutie am aflat ca daca nu se face "imperecherea" abs si esp sunt dezactivate automat cand calculatorul da rateuri in citirea presiunii... Lucru care nu prea merge trecut cu vederea pe iarna... Valvele sunt 44€ pe ebay si 190ron la Renault. Codul OE pentru al meu Megane era 407004CB0B (disponibil doar la Renault), dar am inteles ca se potriveste si 407004CB0A (disponibil si pe ebay si la comerciantii de piese). Pe masura ce mai aflu, va tin la curent.
old_jhon
QUOTE(corsicanu @ 31 Aug 2016, 11:43)
In aceeasi discutie am aflat ca daca nu se face "imperecherea" abs si esp sunt dezactivate automat cand calculatorul da rateuri in citirea presiunii... Lucru care nu prea merge trecut cu vederea pe iarna...
*



Eu nu cred asa ceva. Imi e greu, aproape imposibil sa cred ca un producator de masini ar taia 2 chestii foarte importante de siguranta doar ca nu se poate citi presiunea. Cred ca ti-au zis mai mult ca sa cumperi senzorii de la ei si sa ii imperecheze cu masina.

Eu vreau sa pun cauciurile de iarna pe jentile de 16" cu care a venit masina si la primavara sa trec pe 17" de vara, dar ma cam rupe in gura pretul jentilor de 17" Celcium, in jur de 1000 ron bucata smile.gif
R19/16v
QUOTE(jbn @ 30 Aug 2016, 22:59)
J  = latimea jantei
*



Cea mai mare prostie ever!
Haustrum
QUOTE(corsicanu @ 31 Aug 2016, 11:43)
Mi-ar fi placut mai mult sa fie ceva cauciucat ca la Megane 2.. Mi-e frica de pete si de mocheta imbibata cu chestii..
*


O speli, asta e si ideea, se scoate usor si o rezolvi rapid dc ai varsat ceva.
Mie imi place mult cum arata, are niste striatii, iti vine sa dormi pe ea 😀
jbn
QUOTE(R19/16v @ 31 Aug 2016, 14:15)
Cea mai mare prostie ever!
*



Stiu... J este de fapt profilul. Dar se foloseste in acelasi grup de litere/cifre din care reiese latimea. Asa si la anvelope, R16 nu inseamna ca are raza de 16 inchi. R reprezinta tipul anvelopei, adica radial....


31 Aug 2016, 23:05:
Aici vad ca au tavite de portbagaj din material cauciucat:

http://www.auto100.ro/tavite-portbagaj-aut...0&model_id=2119

Tin sa mentionez ca tot de aici mi-am luat si pentru M2 si sunt 90% multumit de ea. Cei 10% de nemultumire constau in faptul ca zona centrala din silicon "antialunecare" se macina cu timpul de la bagaje(cazul tavitei de 129 RON). Insa nu va imaginati ca odata ros acel silicon se face gaura in tavita. Mai ramane carne, doar ca tot timpul sunt bobite de silicon prin portbagaj si cu timpul devine inestetic. Un alt minus ar fi ca in cazul M2, tavita este o idee mai ingusta decat portbagajul (mai raman cam 5 cm neacoperiti in partea dreapta).

Asadar cred ca voi opta pentru tavita mai scumpa pentru M4.
vasile82
[quote=jbn,31 Aug 2016, 22:52]
Asa si la anvelope, R16 nu inseamna ca are raza de 16 inchi. R reprezinta tipul anvelopei, adica radial....
<span class='edit'>31 Aug 2016, 23:05:</span>

Linisteste-te, bea o cafea, mai citeste si dupa aceea apuca-te de postat pe net. Aberezi, ma scuzi dezinformezi.
jbn
[quote=vasile82,1 Sep 2016, 08:37]
[quote=jbn,31 Aug 2016, 22:52]
Asa si la anvelope, R16 nu inseamna ca are raza de 16 inchi. R reprezinta tipul anvelopei, adica radial....
<span class='edit'>31 Aug 2016, 23:05:</span>

Linisteste-te, bea o cafea, mai citeste si dupa aceea apuca-te de postat pe net. Aberezi, ma scuzi dezinformezi.
*

[/quote]

Dezvolta te rog. Cu ce aberez?
m3st_tce
https://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code
corsicanu
QUOTE(jbn @ 30 Aug 2016, 21:59)
Si eu ma gandeam sa iau jante pe 15 pentru iarna (si eu am anvelopele deja) insa problema cu valvele cu senzori ma framanta si pe mine...
*




QUOTE(old_jhon @ 31 Aug 2016, 13:31)
Eu nu cred asa ceva. Imi e greu, aproape imposibil sa cred ca un producator de masini ar taia 2 chestii foarte importante de siguranta doar ca nu se poate citi presiunea.
*



Ok revin cu o poveste. Am incercat sa pun jantele pe care le-am cumparat si nu am reusit (nu erau et35). Drept urmare am cumparat 4 jante tabla 15" Alcar Stahlrad KFZ 5020 noi (227 lei bucata) si am montat cauciucuri de iarna cu valve normale fara senzori de presiune. Dupa 10 minute de la prima pornire fara senzori de presiune mi s-a aprins martorul de presiune si a aparut un mesaj (poza 1). ESP nu mai functioneaza cu martorul aprins in bord, adica am reusit sa "dau scart" pana am scos fum din cauciucuri. ABS in schimb functioneaza si nu are nici o treaba. Se poate naviga din sageti catre ecranul de presiune, odata ajunsi acolo cu apasare lunga pe OK se pot reseta presiunile memorate (implicit si eroarea), iar calculatorul va cauta din nou senzorii (poza 2). Dureaza cam 10 minute pana ia eroarea din nou, timp in care rotile sunt blocate la demaraj (nu mai merge "scart"). Personal nu ma deranjeaza ca nu am ESP, mai ales ca nu am avut pana acum si nici nu am avut probleme pe gheata/zapada. Sper sa fi lamurit una alta. Pentru alte detalii va stau la dispozitie, in masura in care tin de mine.
jbn
Multumim pentru aceasta informatie!
corsicanu
QUOTE(jbn @ 17 Oct 2016, 10:03)
Multumim pentru aceasta informatie!
*


Revin dupa cateva zile de testari. Am mai resetat martorul de cateva ori si am observat ca patineaza si cu martorul stins, sau ca martorul nu se aprinde mereu la 10 minute, poate mai devreme sau chiar deloc intr-un interval de 100km si 2-3 ore de mers continuu. De asemenea este destul de curios ca, desi patineaza, martorul de esp sta stins la locul lui... Important e ca se pot monta jante fara senzori, martorul nu are sunet deci nu deranjeaza, poate fi resetat, dar masina pierde ESP.. Daca a mai incercat cineva si poate sa impartaseasca informatii, ar fi binevenite.
papa_mulo
QUOTE(corsicanu @ 17 Oct 2016, 10:58)
Ok revin cu o poveste. Am incercat sa pun jantele pe care le-am cumparat si nu am reusit (nu erau et35). Drept urmare am cumparat 4 jante tabla 15"...


Banuiesc ca iti atingeau in etrieri, ca alta problema nu avea cum sa fie. Nu are treaba ET-ul cu problema asta...problema e ca ai cumparat de la baiatul ala niste jante tabla de la o masina cu etrieri mai mici, probabil o masina din clasa mai mica. Jantele de aliaj aftermarket au pe interior o degajare suficient de mare astfel incat sa incapa etrierii de la toate masinile ce pot fi echipate cu tipul respectiv de jante. Producatorii sunt interesati sa isi largeasca spectrul de clienti. La jantele de tabla situatia e inversa, nu mai sunt asa universale, sunt dedicate unui anumit model sau familie de modele care foloseste etrieri de aceeasi dimensiune. Producatorii de jante tabla(care sunt mai ieftine decat cele de aliaj)nu mai sunt interesati sa te lase pe tine sa pui jante de tabla de logan de 120 lei...te forteaza sa cumperi jante pentru megane de 230 lei. Preturile la jantele de tabla sunt in functie de clasa din care e masina, nu are legatura cu costuile lor de productie...e evident ca pe ei nu ii costa dublu sa faca o janta de megane fata de una de logan.
Toti cei care va cumparati jante tabla SH: ATENTIE la acest aspect.
meg2s
Concluzia ultimelor cateva posturi din acest topic este cam piperata... sad.gif
Daca posesorul de M4 vrea un set de 'galosi' de iarna regulamentari (sa zicem pe 15" - mai ieftin) are de platit undeva la 4 x (220-janta + 220-anvelopa) = 1760 - ceea ce e inca rezonabil. A, plus 20 de prezoane pt. tabla...
Dar daca mai vrea sa mearga si ESP-ul mai trebuie inca 4 x 200 lei? (am vazut senzori de M3 pe la 180 lei bucata, nu stiu cat pot fi cei de M4) La asta se mai adauga cumva si 'pairing-ul' cu calculatorul care se face la Renault? (ca de, masina e noua, nu vrei sa pierzi garantia... )
Poate merita intrebat la Renault daca nu merge dezactivata monitorizarea presiunii, ca sa nu mai dea eroarea de ESP.
corsicanu
QUOTE(papa_mulo @ 20 Oct 2016, 13:03)
Nu are treaba ET-ul cu problema asta...problema e ca ai cumparat de la baiatul ala niste jante tabla de la o masina cu etrieri mai mici
*


Jantele pare-se ca erau de la ceva Ford. Am vb cu baiatul si am reusit sa le dau inapoi - deci am rezolvat problema. In general la jante sh am cautat sa cumpar de pe acelasi model, insa cum megane 4 e proaspat aparut, nu exista decat noi la care sa ai certitudinea ca se potrivesc perfect.
QUOTE(meg2s @ 20 Oct 2016, 15:12)
Daca posesorul de M4 vrea un set de 'galosi' de iarna regulamentari (sa zicem pe 15" - mai ieftin) are de platit undeva la 4 x (220-janta + 220-anvelopa) = 1760 - ceea ce e inca rezonabil. A, plus 20 de prezoane pt. tabla...
*


Senzorii sunt 180lei/bucata. Deci teoretic un set de roti de iarna decente si "regulamentare" cum zici tu, sa zicem ca pleaca de la 2500 de lei. Eu am varianta Life cu jante de tabla 16 deci am scapat de prezoane macar. Am avut de ales intre cauciucuri de iarna pe 205/55/R16 sau jante pe 15 pentru care am avut cauciucurile deja. Am considerat ca e mai bine sa iau jantele si sa imi incerc norocul fara senzori. Investitia mea totala a fost 908 lei. Da, intr-adevar se face pairing, dar pairingul este gratis pentru senzori cumparati si rotile montate la ei. O sa ma interesez despre dezactivarea monitorizarii la ei, cu toate stiu ca mai simplu pentru ei ar fi sa zica sa cumpar senzori si sa ma impinga pe calea asta.. Momentan merg asa ca nu simt lipsa senzorilor..
torquemada
@corsicanu:
În poză ai eroare de TPMS nu ESP sau ASR.... beneficiile unui sistem TPMS direct.

Poate e pusă bifa Autolearning în uch și nu e nevoie de CLiP sau ddt
ssilviu
Megane 4 mai are senzori? Am inteles ca la Clio 4 facelift au eliminat senzorii, masoare doar prin ABS presiunea in pneuri.
torquemada
Se pare că da, cei drept colegul are un Megane 4 mai chel, deci trebuie să câștige și Renault din piese.

La Clio 4 Ph2 și și Logan II a fost TPMS direct începând cu 11/2014, apoi din 11/2015 au trecut la TPMS indirect.
Evident TPMS-ul direct e mai bun, dar pentru utilizatorul de rând fără CLip și derelek, e o pacoste.
old_jhon
QUOTE(ssilviu @ 20 Oct 2016, 21:38)
Megane 4 mai are senzori? Am inteles ca la Clio 4 facelift au eliminat senzorii, masoare doar prin ABS presiunea in pneuri.
*



La M4 iti arata si presiunea pe fiecare roata, nu cred ca poate ABS sa masoare si valoarea presiunii. El poate sa isi dea seama cand o roata se invarte mai incet decat celelalte din cauza presiunii mai mici.

Aparent pentru M4 senzorul cel putin la cobalcescu pe site costa 309 lei. La Meridian nici nu exista in sistem.

Am gasit doua versiuni de senzori ALCAR Tpro 2 parca la 179 lei si VDO la 162 lei, dar nu stie nimeni daca merg pe masina si cei de la Meridian au spus ca nu pot sa ii imperecheze pe aia.... probabil procesul este acelasi, dar na nu ii cumperi de la ei... bla bla bla
marius80_eugen
QUOTE(papa_mulo @ 20 Oct 2016, 13:03)
Producatorii de jante tabla(care sunt mai ieftine decat cele de aliaj)nu mai sunt interesati sa te lase pe tine sa pui jante de tabla de logan de 120 lei...te forteaza sa cumperi jante pentru megane de 230 lei. Preturile la jantele de tabla sunt in functie de clasa din care e masina, nu are legatura cu costuile lor de productie...e evident ca pe ei nu ii costa dublu sa faca o janta de megane fata de una de logan.
*


Vezi ca nu este chiar asa cum spui tu. Se folosesc si materiale diferite si chiar grosimi diferite alte "tablei"in functie de greutatea si puterea masinilor, daca este 2x4 sau 4x4.
5x114,5 are si Dusterul si Fluence-ul si Megane 3 si sunt compatibile , dar NU identice !
QUOTE(corsicanu @ 20 Oct 2016, 15:56)
Jantele pare-se ca erau de la ceva Ford. Am vb cu baiatul si am reusit sa le dau inapoi - deci am rezolvat problema. In general la jante sh am cautat sa cumpar de pe acelasi model, insa cum megane 4 e proaspat aparut, nu exista decat noi la care sa ai certitudinea ca se potrivesc perfect.
Senzorii sunt 180lei/bucata. Deci teoretic un set de roti de iarna decente si "regulamentare" cum zici tu, sa zicem ca pleaca de la 2500 de lei. Eu am varianta Life cu jante de tabla 16 deci am scapat de prezoane macar. Am avut de ales intre cauciucuri de iarna pe 205/55/R16 sau jante pe 15 pentru care am avut cauciucurile deja. Am considerat ca e mai bine sa iau jantele si sa imi incerc norocul fara senzori. Investitia mea totala a fost 908 lei. Da, intr-adevar se face pairing, dar pairingul este gratis pentru senzori cumparati si rotile montate la ei. O sa ma interesez despre dezactivarea monitorizarii la ei, cu toate stiu ca mai simplu pentru ei ar fi sa zica sa cumpar senzori si sa ma impinga pe calea asta.. Momentan merg asa ca nu simt lipsa senzorilor..
*


Adica iei o masina cu ESP si nu parte de ESP din cauza unor senzori de presiune roti care nu sunt definitorii in ceea ce priveste stabilitatea masinii ... Eu as dezactiva acea monitorizare si m-as multumi cu ESP-ul in perfecta stare de functionare , mai ales acum ca vine iarna !
La ce bun sa iei o masina noua daca nu ai ESP la ea ???
Vezi ca prezoanele pentru tabla nu au saiba pe ele , in timp ce prezoanele pentru aliaj au saiba pe ele.
QUOTE(old_jhon @ 21 Oct 2016, 09:18)
La M4 iti arata si presiunea pe fiecare roata, nu cred ca poate ABS sa masoare si valoarea presiunii. El poate sa isi dea seama cand o roata se invarte mai incet decat celelalte din cauza presiunii mai mici.
*


Ce prostie ... este diferenta foarte mare de presiune atunci cand este diferenta de diametru al rotilor !
old_jhon
Nu cred ca se dezactiveaza ESP-ul din atata lucru. Colegul corsicanu zicea ca ii da scart si din asta a tras concluzia ca ESP-ul se dezactiveaza. ESP-ul este mult mai complex de atata. Pe langa faptul ca monitorizeaza viteza rotilor, se mai foloseste si de accelerometre sa masoare G-urile laterale. ESP-ul franeaza rotile si taie gazul. In cazul unor plecari in forta cu scart smecheria se face din diferential, dar cum masina nu este sportiva, probabil nu are acest feauture.
Haustrum
Cam trista treaba cu senzorii. Sunt 184 de lei bucata, iar montajul - senzor, cauciuc, janta - 140. Toata distractia, aproape 900 de lei.
Nu stiu cat de mult merita banii astia si ramane de vazut dc este necesara o alta imperechere de fiecare data cd sunt schimbate rotile - eu sper sa nu, pentru ca te obliga sa apelezi la reprezentanta.
old_jhon
QUOTE(Haustrum @ 26 Oct 2016, 17:09)
Cam trista treaba cu senzorii. Sunt 184 de lei bucata, iar montajul - senzor, cauciuc, janta - 140. Toata distractia, aproape 900 de lei.
Nu stiu cat de mult merita banii astia si ramane de vazut dc este necesara o alta imperechere de fiecare data cd sunt schimbate rotile - eu sper sa nu, pentru ca te obliga sa apelezi la reprezentanta.
*



E destul de trista treaba cu senzorii. Am inteles si eu nu mai poti sa inregistrezi 2 seturi de senzorii, trebuie sa te duci mereu la reprezentanta.
cj98czh
sau sa iti cumperi o clone de Clip .. si sa te inveti sa il utilizezi
Haustrum
Poti detalia?
cj98czh
Adica asa ceva ..

https://www.aliexpress.com/item/Free-shippi...9a-e93dd472d93a

Haustrum
Da...nu e pentru mine, nu vreau sa ma complic.
Sunt f aproape sa iau senzorii aia, desi mi se par f scumpi, dar ma gandesc ca dc tot am avut cauciucurile de iarna gratis, se echilibreaza bugetul de cheltuieli si am macar totul in regula.
Dar ma enerveaza faza cu sincronizatul cu computerul la fiecare schimb de roti. Mi se pare jecmaneala... mad.gif
cj98czh
Asa este la toti producatorii.
bogdabogda
Buna,
A inlocuit cineva antena clasica cu antena "aripioara de rechin"?
Apare in brosura de accesorii M4 dar cred ca trebuie desfacut plafonul interior pentru a monta nu stiu ce amplificator si nu as vrea acest lucru.
(am navigatie si conexiune la internet)
Am cautat pe net dar nu am gasit nimic edificator.
adrianovici_2006
Hastrum
Da...nu e pentru mine, nu vreau sa ma complic.
Sunt f aproape sa iau senzorii aia, desi mi se par f scumpi, dar ma gandesc ca dc tot am avut cauciucurile de iarna gratis, se echilibreaza bugetul de cheltuieli si am macar totul in regula.
Dar ma enerveaza faza cu sincronizatul cu computerul la fiecare schimb de roti. Mi se pare jecmaneala... mad.gif


Mai stai putin...si eu sunt pe cale de a-i cumpara(valvele cu senzori), zilele astea trebuie sa vina apoi iti voi spune...cost 80 lei/buc
Haustrum
Suna f bine.
Sunt originali sau doar compatibili? Ii accepta reprezentanta fara a pierde garantia?
R19/16v
Daca scenicu meu stia in 2005 sa aiba 2 randuri de roti, nu cred ca m4 nu stie sa tina minte 8 senzori.
jbn
De putut ar putea. A ajuns omul pe luna, dar nu poate face m4 sa tina minte 8 senzori? Aici e vorba ca nu se vrea...
adrianovici_2006
Haustrum
Suna f bine.
Sunt originali sau doar compatibili? Ii accepta reprezentanta fara a pierde garantia?


Nu stiu decat atat...Tipul ce ii aduce are magazin de piese auto si a zis ca sunt de origine, din cei ce se pun pe DUSTER!!
Haustrum
Si cine ii imperecheaza? Ca asta e problema. Nu este suficient sa se potriveasca, trebuie sa-i accepte reprezentanta.
TudorDD
Stiti cumva cat costa accesoriul pentru acea antena de tip rechin? In catalogul masinii nu sunt trecute preturile si am vazut ca unii s-au interesat deja.
adrianovici_2006
Haustrum
Si cine ii imperecheaza? Ca asta e problema. Nu este suficient sa se potriveasca, trebuie sa-i accepte reprezentanta.

I-am cumparat deja in dimineata asta....Pe ei scrie RENAULT..made in UK
Pentru imperechere am sa merg la electrician Renault...am vb cu el, dar pana nu-i vede , a zis ca nu-si da seama daca programul ii va recunoaste...vom vedea!
Haustrum
Sa vedem...sunt chiar curios.
Da un semn dupa ce te vezi cu el.
adrianovici_2006
QUOTE(Haustrum @ 30 Oct 2016, 14:30)
Sa vedem...sunt chiar curios.
Da un semn dupa ce te vezi cu el.
*



Trebuie sa mai cumpar cauciucuri si jenti....am sa postez rezultatul imperecherii cu sezorii valvelor...si eu sunt curios
corsicanu
Revin.. Cu alt feedback dupa ceva teste intense. ESP nu este de fapt dezactivat. E acolo si intra mai greu cred. Am incercat pe iarba uda si pe nisip sa "dau in ea" si am observat ca dupa ce patineaza cam 2 secunde clipeste becul de ESP si scade turatia indiferent de pedala daca e "talpa". Deci ESP intra intr-un fel sau altul, dar mai greu. Cu cauciucurile de vara nu dura 1 secunda si scadea turatia.. Am fost la Renault si "nu se poate dezactiva, domne, cumparati-va senzori".
Mi-au zis o chestie interesanta. Daca masina pateste ceva, pot face legatura cu lipsa senzorilor si de aici sa pierd garantia pentru "utilizarea incorecta a autovehiculului"...
cj98czh
QUOTE(corsicanu @ 31 Oct 2016, 08:49)
am observat ca dupa ce patineaza cam 2 secunde clipeste becul de ESP si scade turatia indiferent de pedala daca e "talpa". Deci ESP intra intr-un fel sau altul, dar mai greu.
*




Al de care zici tu este ASR-ul ... ca se aprinde martorul de ESP .. da sunt de acord ... dar ESP-ul este un sistem care inglobeaza mai multe subsisteme ... printre care si ASR-ul ..

adrianovici_2006
QUOTE(adrianovici_2006 @ 29 Oct 2016, 05:36)
Hastrum
Da...nu e pentru mine, nu vreau sa ma complic.
Sunt f aproape sa iau senzorii aia, desi mi se par f scumpi, dar ma gandesc ca dc tot am avut cauciucurile de iarna gratis, se echilibreaza bugetul de cheltuieli si am macar totul in regula.
Dar ma enerveaza faza cu sincronizatul cu computerul la fiecare schimb de roti. Mi se pare jecmaneala... mad.gif
Mai stai putin...si eu sunt pe cale de a-i cumpara(valvele cu senzori), zilele astea trebuie sa vina apoi iti voi spune...cost 80 lei/buc
*




QUOTE(adrianovici_2006 @ 30 Oct 2016, 11:23)
Haustrum
Si cine ii imperecheaza? Ca asta e problema. Nu este suficient sa se potriveasca, trebuie sa-i accepte reprezentanta.

I-am cumparat deja in dimineata asta....Pe ei scrie RENAULT..made in UK
Pentru imperechere am sa merg la electrician Renault...am vb cu el, dar pana nu-i vede , a zis ca nu-si da seama daca programul ii va recunoaste...vom vedea!
*


Ieri am fost la electrician sa vedem daca dau rezultate senzorii valvelor cei de DUSTER, LOGAN...din pacate programul pt M4 ii recunoaste dar nu-i poate face sa indice si presiunea din pneu. Asa ca am comandat originali la 187 lei/buc. Pe cei cumparati cu 80 lei/buc i-am dus la magazin si mi-au fost returnati banii.
De la reprezentanta RENAULT, ieri, am mai cumparat 2 accesorii: alarma de origine la 605 lei (fara montaj) si umeras cu prindere pe tetiera foarte interesant...suportul de baza ramane pe tetiera iar partea propriu zisa se poate demonta printr-un click(162 lei).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.