Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: mare problema
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
przamfiri
salut prieteni vechi, sunt prin Franta in concediu si cum mergeam pe autostrada mi s-a oprit brusc motorul si ledul rosu s a aprins si sta aprins ....am oprit si am gasit furtunul de apa care intra in caloriferul masinii sarit arruncandu-mi tot antigelul pe motor ....am bagat la loc furtunul, am pus apa ca antigel nu aveam la mine, dar masina nu mai porneste ...acel led rosu ramane aprins cand bag cartela,
poate stiti cumva, poate vi s-a intamplat asa ceva ...sa imi rezolv problema...
aveti atasat in poza martorul care ramane aprins
multumesc

scuze moderatorilor daca mai exista un topic asemanator, am cautat dar nu am gasit
bigigi
Regret evenimentul,exact asa am patit la o NUBIRA 2,noua cu 672 km la bord in 2005.
Mi-am pus un colier,am complectat cu apa si dupa 2 -3 chei a pornit si mi-am continuat drumul spre Mamaia in concediu.
Mai multe nu stiu.
Ma rog sa depasiti momentul !

MariusRZR
Ciudat. Stiu ca ledul acela rosu face asa cand nu recunoaste cartela sau cand ai probleme cu imobilizatorul.

Nu ti se aprind deloc ceilalti martori, nu?
przamfiri
rezolvat....siguranta arsa din cele de langa baterie....pompa de apa defecta, a pierdut antigelul,a facut presiune, a busit furtunul ....cumparat pompa de la reprezentanta, originala si antigel 155 euro sad.gif .... montata in spatele blocului....pierdut vizita Londra dar continuam spre Roma...
Doamne Ajuta !!!
tuddy93
Buna ziua,

Ma bucur ca ati rezolvat! Intrebari pe topic:

1) Ce siguranta s-a ars?

2) Ce marca era pompa si ce vechime/uzura avea?

In felul acesta poate putem preveni si noi astfel de situatii.

O zi frumoasa,
Tudor B.
przamfiri
a doua siguranta de 30 amp de langa bateria masinii ...nu cele din habitaclu, in stanga bordului
pompa de apa hepu care avea aproape 60000 de km verificata acasa cand mi-am schimbat distributia (pacat ca nu am schimbat-o)
in loc de 190 lei cat costa in tara am dat pe ea in Franta 120 de euro dar acum am pompa pe original... smile.gif
toata afacerea m-a costat 307 euro asta ca mi-am schimbat-o eu in spatele unui bloc in Paris ...
total:
152 euro platforma pana la service unde se uitau la ea ca vitelul la ....
120 euro pompa de apa
35 euro antigel concentrat asa a zis nenea din reprezentanta si dupa ce l-am diluat si l-am pus in motor am vazut ca era deja diluat .... asa ca l-am facut apa curata...smile.gif
una peste alta masina in cei 7000 de km facuti in concediu s-a prezentat bine ....tinand cont ca a fost incarcata pana la refuz + portbagaj deasupra+ bicicleta
Doamne Ajuta
andreist
Stiu ca e gresit, si nu sunt genul de persoana, dar trebuie sa intreb: Nu s-a rezolvat cu rugaciuni, canoane si alte treburi ? Un ateu ( atentie! nu agnostic ) ce vine de la o impartasanie de la sfantul bar.
iuli23
Eu nu inteleg cum un posesor de laguna poate avea curajul sa faca 7000 de km prim Europa. Mie imi e frica sa merg pana la Cluj ( nu te gandi ca masina nu e intetinuta ) dar avand in vedere ca toti stim cum lagunele noastre peste noapte se trezesc sa nu mai porneasca ( imobilizator blocat, erori pe partea de supraalimentare, etrieri blocati si multe altele..) Poate sa pleci cu bani de rezerva pentru service ca altfel iti distrugi concediul. Eu unu te apreciez ca ai avut curaj sa faci un asa drum cu o laguna biggrin.gif . Ori sunt eu asa paranoic vazand cum la multi masina ii lasa in drum.
przamfiri
QUOTE(andreist @ 26 Jul 2016, 22:17)
Stiu ca e gresit, si nu sunt genul de persoana, dar trebuie sa intreb:  Nu s-a rezolvat cu rugaciuni, canoane si alte treburi ? Un ateu ( atentie! nu agnostic ) ce vine de la o impartasanie de la sfantul bar.
*


problema pot spune ca este din cauza pieselor bune de pe piata noastra....sau poate Dumnezeu m-a ferit de alte necazuri tinand cont ca eram cu toata familia,eu, sotia si cei trei copii ,,cuminti '' care datorita lor nu mai stiu daca am vazut indicatorul la apa crescand...nu mai zic ca in Germania unul cu un tir era sa vina peste mine, cred ca a adormit soferul, am franat in ultima clipa dar tot mi-a dat oglinda de pe dreapta peste cap....

iuli23
laguna este o masina foarte buna, eu pana acum nu am avut probleme din cauza producatorului, strict si aici ma refer la cutie, motor, caroserie ...
am masina din 2006 si in prezent am aproape 300000 km si nu am avut probleme majore dar tot in aceasta perioada nimeni nu si-a bagat nasul in masina mea decat eu...asta dupa ce in 2007 am avut o problema cu cititorul de carduri(parghia rupta)si am fost la reprezentanta si i-am vazut pe baieti cum bajbaiau pe banii mei...
incepusera si prin Franta sa traga de toate mufele pe acolo si le am zis hopa... ca imi stricati altele ...prost am fost eu ca toate alea le-am avut dupa mine mai putin interfata....oricum cei din service m-au dat afara ca pe o carpa ...softul lor bosh universal vedea tot pe masina mea mai putin injectia...
una peste este o masina buna daca ai grija de ea si la fel si trabantul si vw si ori ce masina vreti voi....

aveti mai jos poza cu siguranta arsa
ATUNCI CAND SIGURANTA ESTE ARSA LEDUL ROSU DE LA IMOBILIZATOR CEL CARE CLIPESTE IN MOMENTUL IN CARE ESTE PUS CONTACTUL ACESTA RAMANE APRINS.
Va pupa tata popa smile.gif
sfinxgo
Și eu am făcut în 2010 vreo 7500 km prin Europa fără nici o problema, atât ca mașina avea doar vreo 160000 km la bord.Dacă o îngrijești are și ea grija de tine.
Aco
QUOTE(iuli23 @ 26 Jul 2016, 22:40)
Eu nu inteleg cum un posesor de laguna poate avea curajul sa faca 7000 de km prim Europa. Mie imi e frica sa merg pana la Cluj ( nu te gandi ca masina nu e intetinuta )  dar avand in vedere ca toti stim cum lagunele noastre peste noapte se trezesc sa nu mai porneasca ( imobilizator blocat, erori pe partea de supraalimentare, etrieri blocati si multe altele..) Poate sa pleci cu bani de rezerva pentru service ca altfel iti distrugi concediul. Eu unu te apreciez ca ai avut curaj sa faci un asa drum cu o laguna  biggrin.gif . Ori sunt eu asa paranoic vazand cum la multi masina ii lasa in drum.
*



Amice, ori masina ta e un gunoi (scuze ca spun asta dar asa lasi sa se inteleaga) ori esti paranoic. Cum naiba sa-ti fie frica sa pleci cu masina la drum, de ce o mai tii atunci? In oras e mai rapid cu bicicleta..
daniLaguna2
Am si eu o intrebare..cand bag cartela cateodata ramane aprins ledul rosiu si dupa isi revine se aprind toti martori, sau cand bag prea repede cartela nu se pune contactul ca si cum nu as fii bagat nimik.iar daca bag usor asa cartela se pune si este oki, eu la masina am schimbat cartela si am luat o noua de la reprezentanta si a bagat pe masina calculatorul sa o programeze,asta acum 4 ani. Sa ma uit si eu la siguranta aia ? Ca se intampla rar lucrul asta.
andri1940
QUOTE(iuli23 @ 26 Jul 2016, 22:40)
Eu nu inteleg cum un posesor de laguna poate avea curajul sa faca 7000 de km prim Europa. Mie imi e frica sa merg pana la Cluj ( nu te gandi ca masina nu e intetinuta )  dar avand in vedere ca toti stim cum lagunele noastre peste noapte se trezesc sa nu mai porneasca ( imobilizator blocat, erori pe partea de supraalimentare, etrieri blocati si multe altele..)


Aia inseamna ca nu e masina daca nu ai curaj sa faci un drum de cateva sute de km...

Cel putin la motorizarile benzina e mai greu sa te lase in drum. Dar o problema electrica, cum a avut colegul przamfiri, poate sa apara oricand, e bine sa stim unde sa ne uitam. Treaba cu siguranta de la motor si cu imobilizatorul e chiar de tinut minte!
RENO SS DPR
QUOTE(andri1940 @ 27 Jul 2016, 20:37)
Cel putin la motorizarile benzina e mai greu sa te lase in drum.

laugh.gif laugh.gif serios?!?! Si cam ce probleme "mecanice" te pot lasa in drum la motorizarile diesel ?
mars
Motorul fumacios. Iti baga un check engine si s-a terminat. Elementar...
Lupu_Cadmiel
turbo. sau injector blocat.
RENO SS DPR
QUOTE(mars @ 27 Jul 2016, 21:05)
Motorul fumacios. Iti baga un check engine si s-a terminat. Elementar...

Am inteles. Pai atunci, sa avem grija laugh.gif . E mai putin riscant un check engine din senin, decat un senzor de turatie care te lasa cand ti-e lumea mai draga, zic eu.

27 Jul 2016, 21:43:
QUOTE(Lupu_Cadmiel @ 27 Jul 2016, 21:06)
turbo. sau injector blocat.

nu as crede. eu merg cu un vw t4 la care nu mai merge turbina si nu m-a lasat nicaieri. doar ca e putin mai puturos. Iar injectorul se poate bloca si la benzina, nu numai la diesel.
daniLaguna2
Acum vad ca imi sta mereu aprinsa rezistenta aceea portocalie, din ce cauza esti ca vad ca nu mai acelereaza decat foarte greu si simt ca merge infrant,si dupa ceva timp creste viteza ,foarte greu urca turometru si viteza ,unde ste valva egr ,daca o scot nu o sa mai am probleme?
przamfiri
verifica firele senzorului de presiune turbina
verifica tubulatura de aer care duce spre intercooler si care iese din el...
verifica trs-ul si furtuneele care ies din el...

pe drum spre tara am vazut multe masini cu fumul dupa ele si imi parea rau de cei ce la conduceau...si intrand in tara hop si eu cu fumul dupa mine biggrin.gif si rezistenta portocalie in bord...zic hopa injector...am bagat in peco cu motorul pornit, am facut plinul si pe drum, in mers am oprit motorul, am apasat butonul START si a pornit fara probleme....m-am oprit in parcare am ridicat capota si am gasit o crapatura de toata fumusetea pe tubul ce iese din galerie si se duce in intercooler, langa damper, langa colierul ce il strangea... am bandajat tubul apoi am legat un colier si am venit usor spre casa accelerand doar intre 1000 si 2000 de ture vazand astfel frumusetile Romaniei... biggrin.gif
tuddy93
Salutare,

@przamfiri - toata stima din partea mea si ma bucur ca s-a rezolvat. Multumim pentru informatii! Si eu procedez asemanator cu masina mea, atat ca distribuita a schimbat-o un mecanic autorizat, la fel si bucsele de pe punte spate (eu neavand experienta si sculele necesare - dar pe viitor urmaresc sa le pot face chiar eu, acasa).

Ca idee, eu sunt multumit de Laguna. Intradevar este pretentioasa, dar si ceea ce ofera, raport fiabilitate-investitii -> pentru mine este mai mult decat OK.

Numai bine,
Tudor B.
iuli23
QUOTE(Aco @ 27 Jul 2016, 05:52)
Amice, ori masina ta e un gunoi (scuze ca spun asta dar asa lasi sa se inteleaga) ori esti paranoic. Cum naiba sa-ti fie frica sa pleci cu masina la drum, de ce o mai tii atunci? In oras e mai rapid cu bicicleta..
*




radmasa.gif M-am referit la un drum atat de lung prin europa. Daca era un gunoi o aduceam la Ploiesti si o lasam pe mana soferilor de PH (if you know what i mean ).... Nu am avut probleme majore cu masina ( schimbat un intercooler care s-a fisurat de la o piatra, senzorul de supraalimentare si un arc rupt stand in parcare ) insa laguna chiar e o masina proasta la capitolul instalatie electrica. Cu toate ca este o masina care imi place foarte mult din punct de vedere al comfortului dar si al performantelor si dotarilor din vremea ei. Eu am enumerat acolo 2 3 probleme care te pot lasa in drum cand iti e lumea mai draga.....
Aco
No, i don't know what you mean. Ai ramas fara argumente?
R19/16v
Si eu sunt foarte curios!
Laguna282
Ajutați-ma si pe mine cu un sfat, va rog; am o Laguna 2 1.9 DCI, 120 cp, 2002. De 2 saptamâni nu mai vrea sa pornească si gata. Electromotorul învârte dar masina nu pornește. De o saptamâni e la service. Cei de acolo nu-i dau de cap; au pus 3 testere diferite pe ea si nu comunica cu niciunul. Mi-au zis ca probabil e ars calculatorul motorului ca au găsit niște fire care dădeau la masa. Am comandat un kit de pornire sh. Masina de pe care provine kitul are aceiași motorizare cu a mea dar diferă seria de calculator. Aveți idee dacă o sa întâmpin iar probleme din aceasta cauza??? Spuneti-mi va rog ce ar mai trebui verificat la masina, ca cei de la service mi-au spus ca au verificat tot ce era de verificat, au luat-o băbește si pe parte electrică si pe parte de alimentare dar tot nu-i dau de cap
cj98czh
Cardul ti-l recunoaste?

Nu palpaie becul rosu cand vrei sa o pornesti?

Cei de la service au folosit CLIP-ul pentru testare? Ca daca nu este degeaba ..
Laguna282
Cardul il recunoaște, când pun contactul pornește clima, cd, geamurile funcționează, se aprind martorii in bord, se sting pe rând dar rămân aprinși martorul de ulei si punctul ala roșu care nu pâlpâie, ramane aprins tot timpul
cj98czh
Pai tocmai aici iti este problema ... daca punctul ala rosu ramane aprins sau palpaie incontinu nu iti recunoaste cardul .... incearca cu celalalt card ..
AdR!@N
Doar cand palpaie rapid nu recunoaste cardul.
Daca ramane aprins inseamna ca sunt probleme electrice pe partea de ECU / UCH / imobilizator.

Numai bina!
Adrian
Laguna282
Din păcate alt card nu am, dar dacă o sa-i schimb tot kitul cum am specificat anterior, e posibil sa scap de problema??
cj98czh
La fel de vine cum este posibil sa dai banii degeaba ... eu zic sa cauti un specialist care se pricepe la masinile astea ..
espacern
Daca cumperi kitul de pornire asigura-te ca ai TOATE piesele:blocator volan,cartela,calc.injectie,UCH.....si ca provine de pe o masina identica cu a ta.
Laguna282
Mulțumesc de răspunsuri, o sa va țin la curent cu ce se va întâmpla. Un specialist cait si eu dar de unde sa-l iau????? Ca asa, toți zic ca-s specialiști!
cj98czh
Cauta unul care este electronist la o reprezentanta ... mai toti lucreaza si dupa program ...
przamfiri
QUOTE(przamfiri @ 26 Jul 2016, 22:10)
a doua siguranta de 30 amp de langa bateria masinii ...nu cele din habitaclu, in stanga bordului
pompa de apa hepu care avea aproape 60000 de km verificata acasa cand mi-am schimbat distributia (pacat ca nu am schimbat-o)
in loc de 190 lei cat costa in tara am dat pe ea in Franta 120 de euro dar acum  am pompa pe original... smile.gif
toata afacerea m-a costat 307  euro  asta ca mi-am schimbat-o eu in spatele unui bloc in Paris ...
total:
152 euro  platforma pana la service unde  se uitau la ea ca vitelul la ....
120 euro pompa de apa
35 euro antigel concentrat asa a zis nenea din reprezentanta si dupa ce l-am diluat si l-am pus in motor am vazut ca era deja diluat .... asa ca l-am facut apa curata...smile.gif
una peste alta masina in cei 7000 de km facuti in concediu s-a prezentat bine ....tinand cont ca a fost incarcata pana la refuz + portbagaj deasupra+ bicicleta
Doamne Ajuta
*


Siguranța buclucașă.... smile.gif
Laguna282
In sfârșit am fost si am luat masina din service. Problema nu a fost de la calculator sau imobilizator. A fost o problema pe parte electrică. Niște fire nu erau izolate cum trebuie si de aici au apărut toate problemele.
cristianalin85
Aveți idee cât costa o cartela noua?
cj98czh
La renault vreo 450 ron si iti vine in 2 saptamani. Comanda se face pe VON-ul masinii tale.
cristianalin85
Ms mult
Se face comanda... Primești cartela... Si apoi o pornești... mai trebuie setată ceva???
espacern
Cartela vine "goala" si trebuie setata pe masina cu testerul ca sa porneasca motorul....si facuta cheia mecanica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.