Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Electrica si electronica Kadjar
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Kadjar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sori55
Stie cineva unde sunt amplasate sigurantele electrice la Kadjar si cum se poate interveni la ele ?
espacern
N-ai cartea masinii?

http://www.e-guide.renault.com/portail/egu...Vue=14&idHspt=8
Sori55
Din pacate nu am manualul de utilizare inca.
mateipaul25
Este pe stick-ul pe care probabail nu l-ai primit! blink.gif De cand ai masina?
espacern
Manualul se poate descarca din link-ul postat mai sus......daca spui ca nu-l ai primit.
Sori55
QUOTE(mateipaul25 @ 30 Jun 2016, 21:46)
Este pe stick-ul pe care probabail nu l-ai primit! blink.gif De cand ai masina?
*





Am luat masina acum cateva zile. Versiunea Life Tce130. Am inteles ca stick de memorie personalizat primesc cei care au R2-link.

<span class='edit'>3 Jul 2016, 08:00:</span>
Kadjarul meu smile.gif

<span class='edit'>3 Jul 2016, 08:06:</span>
Asa arata panourile de sigurante la Kadjarul meu (Life Tce130). Problema este ca nu prea seamana cu ce este scris pe panouri. In caz de nevoie trebuie sa le verifici pe toate pe rand. Nici extractorul de sigurante nu l-am gasit, nu am vazut unde ar putea fi.
Va trebui sa gasim undeva Manualul de Service pentru a ne lamuri.
R19/16v
Cum nu seamana? Seamna, da-i invers.
Sori55
QUOTE(R19/16v @ 3 Jul 2016, 09:29)
Cum nu seamana? Seamna, da-i invers.
*



Este invers poza, dar ai numarat cate sunt in poza si cate sunt in realitate.
Cele care nu apapr in poza ce alimenteaza?
Plus ca si asezarea este putin cam altfel in realitate.
La fel si pe partea dreapta pe capac sunt notate numai 2 parca, si restul?
b76bgaarh
Nu ai zis de ce vrei să umbli la siguranțe.
Sori55
Adica nu trebuie sa stim care este treaba cu ele? Daca se arde o siguranta undeva pe drum ce facem? Sunam la 112?
espacern
QUOTE(Sori55 @ 4 Jul 2016, 09:34)
Daca se arde o siguranta undeva pe drum ce facem?

O schimbam cu alta buna identica ca marcaj......e simplu!
Manualul de utitizare l-ati descarcat....de pe link-ul oferit mai sus?
Sori55
Pai da, desigur ca da!
Marian Constantin
Caut si eu o legatura la firul de la iluminarea interioara. Stiu ca e pe undeva prin stalpul din stanga dar nu am reusit sa dau jos ornamentul (e prins in niste cleme rosii pe care nu inteleg cum sa le scot).
Stie cineva cum sau unde pot sa gasesc firul? Sau altul care sa imi dea current cand se deschide o usa.....
Massor
Apropo de manualul de utilizare. Un link catre versiunea in RO nu este pe nicaieri? (nu ca nu m-as descurca in EN sau FR, dar totusi...). Sau daca proprietarii l-au primit in versiune electronica pe stick, poate il urca cineva pe undeva (ca banuiesc ca nu-i secret).
PeRuZzI
Uite aici manual in romana
Mihnea2012
Stie cineva schema sigurantelor? Adica fiecare siguranta pentru ce este alocata?

In manual nu sunt identificate exact.

Sunt indicate niste simbloluri sau abrevieri (ex. BCM) care sunt apoi alocate mai multor sigurante.
poiuytr
Stie cineva care ar fi siguranta corespunzatoare ESP si daca acea siguranta mai este si pentru altceva?
Marian Constantin
Am fost la Serus ca mi se arsese o siguranta. Le-a luat 2 ore sa o gaseasca. Am vorbit cu electricianul si mi-a spus ca nici ei nu au o schema a sigurantelor.
Mihnea2012
QUOTE(poiuytr @ 26 May 2017, 11:06)
Stie cineva care ar fi siguranta corespunzatoare ESP si daca acea siguranta mai este si pentru altceva?
*




Pe aia o caut si eu.

La Sandero e simplu. Schema e in manual. Scrie explicit fiecare pt ce e, inclusiv cea pt ESP.

Dar poate o gasim.
Dragd
Dar de ce-i atat de important de gasit siguranta aia pentru ESP?
VladSoare
Pentru drifturi, evident. biggrin.gif
poiuytr
Ca sa nu mai imping CATEODATA masina iarna la pornirea de pe loc. De fapt a fost o singura data. Sistemul e foarte bun in majoritatea situatiilor dar trebuiau sa-l lase ca inainte sa pot apasa pe buton si sa-l decuplez.
Marian Constantin
Cred ca asta e una din problemele rezolvate de Extended Grip.
Dragd
Sau de butonul asta?
Marian Constantin
QUOTE(Dragd @ 31 May 2017, 11:30)
Sau de butonul asta?
*


Corect!!! Eu avand Extended Grip nu am butonasul asta.
Sori55
In spatele aripii dreapta față se află bocurile cu siguranțe și relee. Accesul se face prin îndepărtarea apărătorii de plastic din spatele aripii.
R19/16v
QUOTE(Marian Constantin @ 26 May 2017, 14:22)
Am fost la Serus ca mi se arsese o siguranta. Le-a luat 2 ore sa o gaseasca. Am vorbit cu electricianul si mi-a spus ca nici ei nu au o schema a sigurantelor.
*



Au, da' nu-s in stare sa foloseasca aplicatia.
Mihnea2012
QUOTE(Sori55 @ 6 Jun 2017, 07:27)
In spatele aripii dreapta față se află bocurile cu siguranțe și relee. Accesul se face prin îndepărtarea apărătorii de plastic din spatele aripii.
*



Sunt mai multe locuri unde sunt sigurante. Dar care e schema lor? In care sa vedem fiecare siguranta pentru ce este.
mateipaul25
Macar la Renault sunt asezate in afara habitaclului. La un moment dat, sotia mea a ramas fara lumini de pozitie pe spate, la un Citroen C1 din 2015. Stiti unde au gasit releul? In mijlocul bordului sub aeratoare! Au demontat tot bordul. Noroc ca este construit cu clipsuri, ca un lego! Nu se mai repara nimic in fata blocului!
poiuytr
pe varianta Life nu am acel buton. Din pacate a fost scos. Chiar era util. Daca ajungi sa trebuiasca sa cumperi 4X4 ca sa pornesti de pe loc din plan orizontal e grav. Din pacate am ajuns sa regret alegerea facuta. Nu-mi mai place la ea decat aspectul si confortul interior. Am ajuns sa-i vad pe cei de la garantie o data la 2 luni si nu am decat 11500km.
Dragd
QUOTE(poiuytr @ 7 Jun 2017, 10:32)
pe varianta Life nu am acel buton. Din pacate a fost scos. Chiar era util. Daca ajungi sa trebuiasca sa cumperi 4X4 ca sa pornesti de pe loc din plan orizontal e grav. Din pacate am ajuns sa regret alegerea facuta. Nu-mi mai place la ea decat aspectul si confortul interior. Am ajuns sa-i vad pe cei de la garantie o data la 2 luni si nu am decat 11500km.
*



Eu nu am folosit niciodata butonul, deci nu-mi este util. Am 35K KM si nu am fost in service decat pentru revizie si o singura data pe garantie ca difuzoarele fata produceau zgomote pe anumite tonalitati, lucru rezolvat cu o improvizatie (povestit pe aici pe forum). Din ce am citit nu sunt plangeri mari referitoare la fiabilitatea masinii, asa ca concluzia este ca ori esti tu foarte ghinionist si ai nimerit o masina cu multe hibe, ori exploatezi masina neadecvat.
Andrei199415
Sa inteleg ca pe cele Intens exista acel buton de dezactivare ? Ma intereseaza pe varianta 4×2 fara extend grip.
PeRuZzI
Pe cele 4x4 exista butonul pentru dezactivare ESP
VladSoare
Ca să pleci de pe loc, nu de butonul ăla ai nevoie, ci niște cauciucuri ca lumea.
poiuytr
Cauciucurile in cazul de fata erau Dunlop 500 lei/b cumparate inainte de 1 decembrie adica noi noute. Si ca o paranteza Vi se pare normal sa vi se abureasca farul la interior? Sau vi se pare normal sa te impinga prietenii ca sa iesi din parcare de la supermarket in marsalier? La mine s-a intamplat si asta. Iar cand am reusit sa cuplez a facut ca la Raba pe vremuri. Si sa nu va aud ca ziceti ca nu stiu pt ca am permis de profesionist din 92. Am incercat cu dublu ambreiaj, am oprit motorul, am incercat de 5-6 ori pana am ajuns la cel din fata. In plus in aceeasi zi mi s-a oprit motorul de 2 ori la schimbarea directiei de mers reducand din a 4a in a 2a. Asta chiar nu am mai patit.
PeRuZzI
@poiuytr ceva e putred la tine, cum sa ti se opreasca motorul cand treci din 4 in 2 ? Aveai 1000 de turatii in 4 sau ce spanac? Eu n-am avut probleme cu plecatul de pe loc iarna asta. Am anvelope all-season(cele cu care a venit masina) si extended grip.
VladSoare
Ce fel de Dunlopuri erau?
poiuytr
Grandtreck AT3 all seasons 215 65 R16.
VladSoare
Pune-i cauciucuri de iarnă. All-season sucks, indiferent de marcă.
Totuși, chiar și cu all-season ar trebui să poți pleca de pe loc în plan orizontal. E posibil să-ți intre traction controlul prea ușor, poate ai vreun senzor defect sau ceva de genul ăsta. Trebuie investigat și rezolvat. Butonul nu-i o soluție; el doar ar ascunde problema sub preș. Traction controlul e un lucru bun, are rolul lui, nu-i normal să-l dezactivezi mereu ca să poți pleca de pe loc.

Cît despre aburirea farurilor, e normală pînă la un punct. Dacă se aburește foarte puțin și pe urmă își revine, e normal. Dacă se umple de apă și rămîne așa mult timp, atunci farul ar trebui schimbat pe garanție.
Marian Constantin
Eu sunt incantat de AllSeason si de Extended Grip. Pana acum nu am avut probleme de aderenta.
De fapt la Kadjar imi place designul (exterior) si Extended Grip-ul. In rest e o masina mediocra iar de urat, urasc: R Link-ul, pozitia butonului de deblocare usi, butonul pentru deschis capacul la alimentare, neincuierea automata la indepartarea de masina. Rezonabil, nu?
Massor
QUOTE(Marian Constantin @ 11 Jun 2017, 10:48)
Eu sunt incantat de AllSeason si de Extended Grip. Pana acum nu am avut probleme de aderenta.
De fapt la Kadjar imi place designul (exterior) si Extended Grip-ul. In rest e o masina mediocra iar de urat, urasc: R Link-ul, pozitia butonului de deblocare usi, butonul pentru deschis capacul la alimentare, neincuierea automata la indepartarea de masina. Rezonabil, nu?
*


Si mie imi pare rau ca la vremea cand am comandat eu nu puteam lua EDC si ExtGrip simultan. Am ales EDC-ul care pt mine mi s-a parut mai util.
Ai uitat din necrolog lipsa luminilor (pe butoane, in torpedou, etc) si inca cateva chestii mai minore.
Insa afirmatia cu "masina mediocra" e doar partial adevarata, pentru ca luata la modul absolut ai dreptate, dar daca ponderezi mediocritatea cu pretul cerut - aprox. 20k - nu mai pare asa de mediocra fata de concurenta din aceeasi zona de pret. Adica pentru cata masina si cata calitate iti ofera la banii astia, eu zic ca targul e destul de fair. (Ma rog, mai putin R-link-ul, care este o mare pacaleala). Probabil ca pentru a iesi din acea senzatie de mediocritate ar fi trebuit sa scoatem vreo 30k si peste. Parerea mea e ca, per ansamblu, avem exact atata calitate de cati bani am dat.
ncristi
Am dat 19500E....la banii astia merita fiecare leut.

Poate ca ar trebui sa discutam despre ceva la banii astia mai putin mediocru...cam tarziu totusi dar ar fi interesant smile.gif
Marian Constantin
QUOTE(Massor @ 11 Jun 2017, 23:54)
Si mie imi pare rau ca la vremea cand am comandat eu nu puteam lua EDC si ExtGrip simultan. Am ales EDC-ul care pt mine mi s-a parut mai util.
Ai uitat din necrolog lipsa luminilor (pe butoane, in torpedou, etc) si inca cateva chestii mai minore.
Insa afirmatia cu "masina mediocra"  e doar partial adevarata, pentru ca luata la modul absolut ai dreptate, dar daca ponderezi mediocritatea cu pretul cerut - aprox. 20k - nu mai pare asa de mediocra fata de concurenta din aceeasi zona de pret. Adica pentru cata masina si cata calitate iti ofera la banii astia, eu zic ca targul e destul de fair. (Ma rog, mai putin R-link-ul, care este o mare pacaleala). Probabil ca pentru a iesi din acea senzatie de mediocritate ar fi trebuit sa scoatem vreo 30k si peste. Parerea mea e ca, per ansamblu, avem exact atata calitate de cati bani am dat.
*


Da, da si da! smile.gif
Nu am uitat de alea ci doar consider ca "pot sa traiesc" si asa. Intra la "motive pentru a fi o masina mediocra".
Calitate? Eu am o pata uriasa de rugina pe caroserie, langa cutia de sigurante, componente de la motor legate cu soareci de plastic, scartie bordul din cauza plasticului mizerabil.
Kadjarul arata bine si are un pret rezonabil. Dar e o masina mediocra. Acum nu o sa ma entuziasmez ca pleaca de pe loc sau ca am stergatoare de parbriz (apropos, si ale voastre sterg la fel de prost si lasa mereu o dara din cauza ca suprapunerea stergerii se face exact in fata soferului?). Kadjarul ESTE o masina mediocra (cel putin modelul de anul trecut). Iar asta se reflecta in pretul masinii. Nu exista chilipiruri! Am acceptat mediocritatea ei dar am gresit optand pentru R Link.

O optiune interesanta era un Duster echipat complet. Serios!

P.S. La fosta masina aveam un carPC cu internet nelimitat, navigatie 3D reala (citea starea vremii si schimba cerul navigatiei dupa perioada din zi si starea atmosferica, schimba culorile hartilor dupa anotimp) si actualizata, handsfree, waze etc. etc.
Poate de aici supararea mea pe Kadjar si mai ales pe jegul ce se numeste R Link 2.
ncristi
Pata de rugina este un lucru grav. Nu am vazut rugina nici macar la symbolul de 15 ani pe care inca il mai detin
Marian Constantin
QUOTE(ncristi @ 12 Jun 2017, 08:53)
Pata de rugina este un lucru grav. Nu am vazut rugina nici macar la symbolul de 15 ani pe care inca il mai detin
*


Nu e grav... caroseria nu a fost bine pregatita. Nu se vede, e cumva sub bord, dar eu avand probleme cu sigurantele m-am uitat acolo. O sa fac o poza daca nu uit! Oricum ma duc la revizie in curând!
Mihnea2012
Ca sa revenim la subiect, stie cineva schema sigurantelor?

Pe topicul asta nu prea ne intereseaza all season-urile si rugina.

Multumim.
Marian Constantin
In ceea ce priveste problema calitatii slabe a R Link-ului mie mi se pare interesanta asta:

user posted image

Arata bine si la 400 USD este acceptabil!
Liv68
Va salut stimati colegi !

Va rog sa-mi dati o mana de ajutor intr-o problema care ar trebui sa fie simpla: setarea orei pe un Kadjar in echipare Life (unitate media fara navigatie).
In Manual nu am gasit decat o referire la setarea (automata, via satelit) in cazul celor cu unitate media cu navigatie.

Multumesc !
Iuiu
SETUP-BROWSE la CEAS-reglezi din BROWSE si OK
Liv68
Iuiu, mersi de raspuns, dar in Setari n-am decat 2 submeniuri : Tablou de bord si Vehicul, si nu vad nicaieri o optiune "CEAS" !
(Amintesc ca am echiparea Life).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.