Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Captur 0.9 TCe
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Captur
darksleep
Buna seara dragi colegi,

Sunt in postura de a schimba masina, o Laguna din 1998 1.6, 16v iar masina la care eu si sotia mea ne-am cam oprit este / sunt:

- Renault Captur ZEN
- Renault Clio ZEN

Inclinam mai mult catre Captur cu motorizarea 0.9, versiunea ZEN, doarece am auzit doar chestii bune despre acest motor, in sensul ca pentru capacitatea sa este destul de "zvelt".

Preponderent vom circula extra-urban, respectiv pe autostrada Arad - Timisoara pentru a ajunge la locul de munca. Si mai putin in oras.

Pretul final de la dealer-ul din Arad este de 11990 euro cu TVA cu tichet rabla precum si un avans de aproximativ 1800 de EUR ( 15% ).

Stiu ca sunt cateva topicuri despre aceasta motorizare, dar as avea cateva intrebari legate de acest model / echipare, respectiv:

- Are cotiera ? Din cate am vazut nici un model nu are in echipare ceea ce m-a cam demoralizat putin ( varianta este de instalare una after-market, desi nu prefer ).
- Are distributie pe lant precum Clio ?

Am si ofertele printate de catre consilerul de vanzari daca doreste cineva.

Multumesc in avans.
Thaddaus
De curiozitate care crezi ca o sa fie consumul pe la 130-140 pe autostrada?
Care e problema daca comanzi cotiera de la dealerul de unde comanzi masina si el o si monteaza?
eagleking95
Daca mergi mai mult pe autostrada nu iei in considerare si un Captur 1.5 dci?

Uite aici consumul la viteza de autostrada:
https://www.youtube.com/watch?v=82p6IhTPirw...=youtu.be&t=743

Si aici la un Clio 0.9 Tce:
https://www.youtube.com/watch?v=TgKiepB7gew...=youtu.be&t=861


Captur cu 0.9 TCe ma gandesc sa consume cu ~2L mai mult decat un clio cu aceeasi motorizare la viteza aia deoarece e mai putin aerodinamic si un pic mai greu, deci sa zicem o diferenta de ~3L la suta de km intre Captur 0.9 TCe si Captur 1.5 dci. Spre 140km/h cred ca diferentele mai cresc...
m3st_tce
Probabil ai vazut Clio, insa e o reducere dimensionala serioasa cand vii din... Laguna. smile.gif In Clio, pe locruile din spate nu intra decat prichindei, iar in portbagaj...
Din punctul asta de vedere Captur-ul sta mai bine, plus modularitatea banchetei spate.
Totusi un Megane nu e mai potrivit, mai ales in conditii de autostrada? Un Zen standard, 1.2Tce, ajunge si sub 15000 (cu Rabla si reducerea de dealer). Are si cotiera tongue.gif
Privitor la benzina vs. diesel, banuiesc ca e o chestie de alegere personala.
darksleep
@Thaddaus - ma gandeam ca va consuma in jurul de 8/100 in regim de autostrada la 130-140 km /h.

@eagleking95 - cu bugetul si avansul suntem cam la limita, as putea cred ca sa fac rabat la Captur echiparea ZEN, pentru echiparea standard dar echipand motorul de 1.5 dCI ? Hmm, de aia am facut topic aici, sa primesc pareri precum ale voastre.

@m3st_tce, STIU prea bine cum e cu reducerea, desi Laguna e veche, inca merge bine, nu are un strop de ulei scurs pe undeva, singura chestie a inceput sa rugineasca aripa dreapta fata care am si cumparat alta in stare perfecta, pe culoare.

Ideea este ca avansul este de vreo 15% iar rata leasing-ului pe luna este de fix 1049 de RON cu tot cu Casco ceea ce nu ne depaseste limita comfortului financiar.
eagleking95
Poi Zen fara nici o optiune adaugata are in plus fata de Life:

Proiectoare ceata
Keyless entry
Geam cu impuls la sofer
Volan piele
Jante aliaj 16"

Hmm... Pot sa zic ca e la limita decizia smile.gif Ar fi fain daca ai putea face test drive cu ambele motoare pe autostrada sa zicem, asa sigur te-ai decide mai usor...

Legat de distributie uite aici:
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor.../88-90-tce.html

Scrie ca este pe lant. Nu cred ca se schimba distributia in functie de modelul echipat... biggrin.gif
darksleep
Pe site-ul oficial, Life pretul final a iesit de 12.440 EUR cu tot cu vopseaua Blue Pacifique care a innebunit-o pe nevastamea mai mult decat am innebunit-o eu + motorul Energy 90 dCI.

In pretul de 12440 EUR este inclus si Rabla + "reducerea" de la dealer. Presupun ca daca le spun, bun, iau masina dar as vrea proiectoare, poate poate se lasa induplecat.

Uhm.. pareri please ? biggrin.gif
m3st_tce
QUOTE(darksleep @ 10 May 2016, 17:40)
@m3st_tce, STIU prea bine cum e cu reducerea, desi Laguna e veche, inca merge bine, nu are un strop de ulei scurs pe undeva, singura chestie a inceput sa rugineasca aripa dreapta fata care am si cumparat alta in stare perfecta, pe culoare.

Eu intelesesem ca vrei sa dai Laguna in rabla, poate m-am inselat.

Privitor la Megane, inteleg conditionarile legate de costuri, caz in care Captur e mai potrivit.
Ca si culoare, eu as alege Ivoire (mai ieftin, mai deosebit si mai suferitor cand e vorba de praf). Desigur, sotia are ultimul cuvant cand vine vorba de culori wink.gif
F. important: un drive test. Daca nu gasesti motorizarea ce o doresti pe Captur, 90 Tce din cate inteleg, fa un dublu drive-test, si pe un Sandero Stepway, e posibil sa aiba motorizarea asta. Desigur, in cazul Daciei te va interesa reprizele, flexibilitatea. Eu am incercat acest motor pe un Logan, e interesant insa la relanti tremuratul ala e suparator (poate montajul sa fie mai prost in cazul Logan-ului).
Daca te intereseaza consumul, reseteaza calc. inainte de a pleca de la dealer.
darksleep
QUOTE(eagleking95 @ 10 May 2016, 17:55)
Poi Zen fara nici o optiune adaugata are in plus fata de Life:

Proiectoare ceata
Keyless entry
Geam cu impuls la sofer
Volan piele
Jante aliaj 16"

Hmm... Pot sa zic ca e la limita decizia  smile.gif  Ar fi fain daca ai putea face test drive cu ambele motoare pe autostrada sa zicem, asa sigur te-ai decide mai usor...

Legat de distributie uite aici:
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor.../88-90-tce.html

Scrie ca este pe lant. Nu cred ca se schimba distributia in functie de modelul echipat...  biggrin.gif
*




Fata de versiunea LIFE, ZEN-ul are urmatoarele:

- Ambianta specifica Zen
- Carcase oglinzi exterioare si manere portiere negru lucios
- Card de acces si demaraj "Keyless Go" - probabil.
- Compartiment de depozitare "Easy Life ( iluminat, culoare neutra )
- Geamuri electrice, fata spate.
- Jante de aliaj.
- Ornamente interioare de culoare gri mat.
- Ornamente exterioare cromate
- Proiectoare ceata
- Tapiterie bicolora gri inchis
- Volan piele.

Majoritarea dotarilor sunt pentru comfort / design.

Cred ca versiunea LIFE cu motorizare de 1.5 dCI e o alegere mai inteleapta. Not sure..
partner
Geamuri electrice fata si spate sunt pe toate versiunile, doar ca la LIFE lipseste impulsul.
darksleep
Corect, m-am uitat inca o data pe lista. Ai dreptate, imi cer scuze.

11 May 2016, 14:52:
Discutand acum cu dealer-ul, am ramas complet in plop cu toata ingineria mea.


Informatia de la dealer:

QUOTE
Renault Captur Zen Energy TCE 90cp , culoare metalizata.
-
pret de lista = 14340 euro cu TVA
reducere Pf = - 900 euro
-1450 euro ( rabla )
pret cu reducere = 11990 euro cu TVA
avans 15% = 8101 lei
total de plata / luna = 1049 lei cu TVA si CASCO inclus
perioada de finantare = 60 luni


------

QUOTE
Renault Captur Life Energy DCI 90cp , cloare metalizata.

pret de lista = 14790 euro cu TVA
reducere Pf = - 900 euro
-1450 euro ( rabla )
pret cu reducere = 12440 euro cu TVA
avans 15% = 8288 lei
total de plata / luna = 1226 lei cu TVA si CASCO inclus
perioada de finantare = 60 luni

Momentan culorile disponibile pe stoc sunt:, ivoire si bleu marine.



Nu reusesc sa imi dau seama diferenta de ~200 de RON la rata lunara, modelul fiind mai slab echipat ( varianta diesel ). Diferenta de pretul de catalog intre cele doua motorizari / echipari este de FIX 400 de EUR.
adu_trials
O problema dpmdv pe care ai avea-o cu taxele. UE vrea sa scoată incet diesel-urile din cauza noxelor, sa nu le mai vina vreo idee cu vreo taxa. Ca si consum e ok 1.5 dCi...nu stiu despre motoru asta nou pe benzină. Mai bine faci un test drive la dCi si Tce.
Black5gram
Salutare,
Capturul 0,9 benzina nu sare de 8 litri pe autostrada, la 130 km/ora.
Parerea mea este ca merita varianta de mijloc, dar pe care sa pui si r-link.
Nu stiu cum se misca diesel-ul, dar pot sa-ti zic ca 0,9 benzina se misca foarte bine. Singurul minus l-as da pe drumurile foarte abrupte, cu serpentine. Ai vrea sa urci cu a 2-a, sa nu fortezi prea tare, insa turatia scade si esti obligat sa bagi viteza 1. Sigur, vorbesc de masina incarcata, 4 adulti. E mai mult un moft, dar acolo as da un minus.
Razvi22
QUOTE(Black5gram @ 25 Jun 2016, 21:19)
Salutare,
Capturul 0,9 benzina nu sare de 8 litri pe autostrada, la 130 km/ora.
Parerea mea este ca merita varianta de mijloc, dar pe care sa pui si r-link.
Nu stiu cum se misca diesel-ul, dar pot sa-ti zic ca 0,9 benzina se misca foarte bine. Singurul minus l-as da pe drumurile foarte abrupte, cu serpentine. Ai vrea sa urci cu a 2-a, sa nu fortezi prea tare, insa turatia scade si esti obligat sa bagi viteza 1. Sigur, vorbesc de masina incarcata, 4 adulti. E mai mult un moft, dar acolo as da un minus.
*



Aceeasi treaba se intapla si cu motorul de 1.5 Dci la urcarea unui drum cu o inclinatie mai mare sad.gif.
Am patit vara trecuta in Grecia, cand ii dadeam treapta 2 dupa cativa metri ma obliga sa revin in treapta 1. In rest motorul de 1.5 se comporta foarte bine smile.gif.
darksleep
Salut,

Intr-un final am renuntat la Captur in favoarea unei Kia Ceed. Desi sunt fan Renault, am laguna de ani de zile si inca merge perfect.

Am renuntat in principal datorita neseriozitatii dealer-ului din Arad, care l-a durut la pix sa imi raspunda la intrebari etc. 3 zile in fiecare zi l-am sunat sa il intreb daca pot sa fac un test-drive cu un Captur si de fiecare data se gasea cate o scuza penibila. I-am spus clar ca vrem sa luam masina in maxim 1 luna, avem banii cash, doar sa facem actele si sa vedem ce si cum.

Cel mai tare mi-a placut un raspuns din partea lui: "Nu am cheile de la Captur pentru test-drive, dar am de la Megane GT " - in momentul ala sotia a vrut sa il plezneasca de nervi.

Well, Laguna tot ramane in familie biggrin.gif
Winy
Am o itrebare ptr cei care au cumparat masina prin prog rabla 2016,care sunt procedurile ptr a beneficia de un tichet?mentionez ca nu detin asa ceva si am platit avans de 5%
old_jhon
QUOTE(Winy @ 29 Jun 2016, 11:12)
Am o itrebare ptr cei care au cumparat masina prin prog rabla 2016,care sunt procedurile ptr a beneficia de un tichet?mentionez ca nu detin asa ceva si am platit avans de 5%
*



Procedura e asa:
1. Te duci la dealer, te inscrie in programul rabla, primesti nota de inscriere - maxim 5 zile
2. Cu nota de inscriere platesti 5% avans si se duce rabla la casat, daca nu ai rabla iti face rost dealeru contra unei sume, variaza 1500-2000 lei poate si mai putin de 1500 lei - in maxim 30 zile

! Daca ai platit avansul inainte trebuie returnat si platit iar

3. Dupa ce se caseaza rabla se obtine tichetul, care e defapt un dosar si astepti sa fie validat. Dupa validare se emite factura finala cu discountul de la rabla. Platesti si iei masina - maxim Dumnezeu stie cu statu....
danmat
Winy,

In primul rand vreau sa Confirm cele scrise anterior de colegul Old_john (tichet de la dealer ..daca nu esti din capitala s-ar putea sa scoti si la 1400 tichetul).
O mica completare, cu privire la avansul platit si returnat si platit din nou..

Ai platit un avans de 5 %.
o parte din avansul respectiv iti va fi virata (pe baza de cerere) in contul pe care il vei comunica delaerului. Dupa ce-i primesti, vei face o noua plata..de data asta la un alt curs al euro fata de cel conform caruia ai platit initial.
Cursurile la Renault se stabilesc saptamanal (de marti pana marti), si nu e cursul BNR, ci BNR+0,5% (aproximativ).
Caz particular:
Eu am platit initial avans de 4101 Lei (in Martie) pentru un Captur cu pret 14800 Euro. Mi-au fost returnati 3150 Lei si am platit din nou 3174 Lei.
Contravaloarea tichetului RABLA se calculeaza tot dupa acelasi curs (Exemplu concret:saptamana trecuta a fost 4.577), adica 6500/4.577=1.42014419926 Euro.
Astfel ca pretul platit pentru autoturismul cu pretul initial de 14800 Euro (14790+42 pachetul legislativ) a fost dupa cum urmeaza:
14832-1420 (contravaloare tichet) - 1000 reducere de la dealer=12412 Euro.
In Lei: 12412x4.577-4101=52704.623.
Teoretic ar trebui sa mai beneficiez de un eco bonus de 750 Lei (pentru auto cu emisii mai mici de 100g/km), practic.....tare ma indoiesc.
La toate astea se vor mai adauga taxa de timbru (mediu) de 49 Euro plus RAR si numerele rosii (150 Lei) si am avut noroc ca in ziua respectiva nu a functionat sistemul online al RENault pt RCA deci m-am mai plimbat prin oras sa cumpar asigurare (trei din cele mai ieftine societati de asigurari nu ofera RCA decat de a doua zi)..si tot asa si iar asa..sper ca nu te-am plicitisit
pui
În sfârșit am intrat în posesia Capturului.
După 3 luni și ceva de așteptări l-am adus acasă. Până în prezent, după 38 km se comportă bine, sunt mulțumit. Aștept să ies la drum lung să văd acolo ce poate. smile.gif
Winy
Va multumesc tuturor ptr informatiile date,cam incurcata ptr unul care vine din afara si nu stie cum merg lucrurile,avansul e ptr 0.9tce life,desi nu imi vine sa cred ca la pretul asta ~10600,nu e cumva facuta in Turcia?
PeRuZzI
QUOTE(danmat @ 29 Jun 2016, 14:00)
Eu am platit initial avans de 4101 Lei (in Martie) pentru un Captur cu pret 14800 Euro. Mi-au fost returnati 3150 Lei si am platit din nou 3174 Lei.


Salut,
De ce ti-au fost returnati mai putini bani decat ai dat initial ?
m3st_tce
QUOTE(Winy @ 29 Jun 2016, 17:03)
...,nu e cumva facuta in Turcia?

Nu.
pui
Capturul e făcut în Spania.
old_jhon
QUOTE(danmat @ 29 Jun 2016, 14:00)


La toate astea se vor mai adauga taxa de timbru (mediu) de 49 Euro plus RAR si numerele rosii (150 Lei)
*



Numerele rosii si RAR-ul ar trebui sa le faca dealerul. Doar ilegalitatea de timbru de mediu si RCA ar trebui sa platesti tu. Eu asta am inteles de la Meridian Vest, ca trebuie sa fac doar RCA in ziua in care ridic masina.
danmat
QUOTE(PeRuZzI @ 29 Jun 2016, 19:41)
Salut,
  De ce ti-au fost returnati mai putini bani decat ai dat initial ?
*



Buna intrebare.....Deoarece o parte din bani s-au dus la Renault Romania (zice dealerul), care a decis returnarea sumei si platirea contravalorii sumei initiale din nou (le tot transforma din lei in euro apoi din nou in lei la cursul actualizat) ramanand totusi o parte din bani- diferenta de la 3150 pana la 4101 ca sa demonstreze ca totusi e "comanda ferma"?!?
Imi pare rau ca te-am confuzat dr inca si eu sunt la fel de confuz.
\sper sa nu prinzi un dealer care nu are habar despre ce e vorba in propozitie (cum am patit eu) si care nu te poate nici lamuri.

30 Jun 2016, 09:07:
QUOTE(old_jhon @ 30 Jun 2016, 07:34)
Numerele rosii si RAR-ul ar trebui sa le faca dealerul. Doar ilegalitatea de timbru de mediu si RCA ar trebui sa platesti tu. Eu asta am inteles de la Meridian Vest, ca trebuie sa fac doar RCA in ziua in care ridic masina.
*



Intr-adevar, numerele rosii si RAR-ul le face dealerul, contra sumei mentionate in postul anterior.
Ba chiar ai posibilitatea sa se ocupe el de inmatriculare (birou de copiat acte, numere de inmatriculare samd), contra unui onorariu de 45 lei imputernicirea si 50 lei benzina + contravaloarea numerelor, taxei de mediu si hartiile la copiat acte.
Oricum, niciun dealer nu procedeaza la fel ca si celalalt.
Eu nu am primit bon de comanda, am primit doar o factura proforma pentru avans.
Thaddaus
Vezi ca trebuie sa primesti si un bon de comanda , cel putin eu asa am primit.
valentin_dav
QUOTE(pui @ 29 Jun 2016, 21:29)
Capturul e făcut în Spania.
*


Pui, te rog spune-mi si mie in borseta din torpedo cate carti ai primit?
Am vaga senzatie ca la mine lipseste ceva.
old_jhon
QUOTE(danmat @ 30 Jun 2016, 08:59)
<span class='edit'>30 Jun 2016, 09:07:</span>
Intr-adevar, numerele rosii si RAR-ul le face dealerul, contra sumei mentionate in postul anterior.
Ba chiar ai posibilitatea sa se ocupe el de inmatriculare (birou de copiat acte, numere de inmatriculare samd), contra unui onorariu de 45 lei imputernicirea si 50 lei benzina + contravaloarea numerelor, taxei de mediu si hartiile la copiat acte.
Oricum, niciun dealer nu procedeaza la fel ca si celalalt.
Eu nu am primit bon de comanda, am primit doar o factura proforma pentru avans.
*



Eu am inteles ca nu mai platesc nimic pentru RAR si nr rosii. Mi-a spus dealerul ca doar RCA trebuie sa il platesc atunci cand ridic masina, se face acolo pe loc.
danmat
QUOTE(Thaddaus @ 30 Jun 2016, 11:03)
Vezi ca trebuie sa primesti si un bon de comanda , cel putin eu asa am primit.
*


Masina am platit-o si ridicat-o deja, fara bon de comanda..deasta ziceam ca unii dealeri fac lucrurile cum li se pare lor ca ar trebui.

<span class='edit'>1 Jul 2016, 09:41:</span>
QUOTE(old_jhon @ 30 Jun 2016, 12:48)
Eu am inteles ca nu mai platesc nimic pentru RAR si nr rosii. Mi-a spus dealerul ca doar RCA trebuie sa il platesc atunci cand ridic masina, se face acolo pe loc.
*


Poate ca iti face el o favoare, sau o reducere, stai linistit ca nu o sa-i ramai dator..nimic nu e gratis.
Referitor la asigurare..initial vroiam sa o fac la ei (ai optiuni, nu e obligatoriu sa iei doar de la o anumita firma) dar le-a picat serverul si dupa ce am asteptat vreo 4 ore am intrebat daca nu exista si alta posibilitate de a incheia asigurarea..
Exista, a vorbit cu un colaborator, i-a trimis oferta, am agreat-o, a facut asigurarea, i-a trimis o copie, am strabatut orasul, m-am prezentat la asigurator (broker), am platit si am primit asigurarea in original.
pui
QUOTE(valentin_dav @ 30 Jun 2016, 12:10)
Pui, te rog spune-mi si mie in borseta din torpedo cate carti ai primit?
Am vaga senzatie ca la mine lipseste ceva.
*


Cam acestea sunt broșurile din borsetă:
- Captur Manual de utilizare
- Captur Repere
- Carnet de garanție
- Captur Radio clasic
- R-plug&Radio plus - Manual de utilizare.
tannu
Varianta de Captur pentru UE se produce in Spania (fabrica din Valladolid) si iti ajunge in Romania cu vaporul.

Numerele provizorii/autorizatia ti le da dealerul si costa cca 160-170 lei. Cei mai multi dealeri ti le fac cadou.

Asigurarea RCA ti-o pot face ei sau o poti face tu. Nu te obliga nimeni sa o faci la ei. Ideea e ca trebuie sa existe pentru a putea pleca cu masina de acolo.

La RAR trebuie sa te duci dupa ce ai luat masina, pentru a-ti pune folie pe carte. Nu trebuie programare, nu costa nimic, dureaza 5 minute.

Politica (oarecum dubioasa) Renault (implicit si Dacia) este urmatoarea:
- se achita avans 5% pentru rezervarea/fabricarea masinii cu optiunile dorite (desi platesti acest avans, tu poti renunta oricand la masina respectiva si banii iti vor fi returnati, fara penalizari)
- dupa ce ai platit acest avans, masina se fabrica/rezerva si banii iti vor fi returnati (se returneaza aceeasi suma, plus/minus mici diferente de curs valutar) pentru a se putea aplica la programul rabla
- se pune in miscare dosarul rabla (PSIPAN), unde, daca nu ai o rabla, te rezolva dealerul, iar costul tichetului este cca 2000 lei (Bucuresti)
- platesti iar avansul de 5% si apoi diferenta de 95%
popescu_nicu
Buna ziua!
Am comandat un Captur TCe 90, Zen cu trei optiuni, in luna martie. Am dat avansul de 5%. De la reprzentanta mi au spus initial ca voi primi masina in luna mai. Ulterior au revenit si mi au spus ca va trebui sa astept pana in luna iunie deoarece modelul din 2013 nu se mai fabrica, iar pentru cel din 2017, livrarile incep cu luna iunie 2017. Sunt nerabdator sa vina masina intrucat vine vara iar masina pe care o am v a trebui sa o dau saptamana viitoare.
As dori o prezentare sumara in ce priveste consumul, reactia motorului in diferite situatii, consumul mixt, confortul si insonorizarea.
Multumesc
Thaddaus
Consumul mediu la mine e in jur de 8%. Insonorizarea la viteze mari lasa de dorit. La fel si confortul la drum lung,( ca idee pe spate e punte rigida, doar pe fata sunt supensii independente). Per total raportul pret/calitate e decent. Conteaza mult ce masina ai avut inainte, daca era cu motor mare, foarte confortabila etc.
m3st_tce
Nu e vorba de puntea spate. Asa am si la masina din semnatura, insa Megane, si confortul e asigurat.
Problema este la suspensie.
Acum 3 ani cand am facut test drive cu Captur aceasta mi s-au parut dura, i-am comunicat si consilierului de vanzari. Unul dintre motivele pentru care a iesit din short-list.
tannu
Cred ca Thaddaus se referea la faptul ca e punte fixa, nu cu brate independente.
Mie, personal, nu mi se pare asa rigida suspensia. Chiar mi se pare ok pt a-ti oferi si stabilitate, mai ales raportat la garda putin marita.
Thaddaus
QUOTE(tannu @ 17 May 2017, 13:46)
Cred ca Thaddaus se referea la faptul ca e punte fixa, nu cu brate independente.
Mie, personal, nu mi se pare asa rigida suspensia. Chiar mi se pare ok pt a-ti oferi si stabilitate, mai ales raportat la garda putin marita.
*



Da, la asta ma gandeam.
silvanu96
Colegul NicuPopescu vad ca are Logan, deci e un pas inainte pentru el, nu se va plange de rigiditatea puntii spate.
Oricum, masina noua e masina noua. Sa-l felicitam pentru achizitie.
Thaddaus
Dap. Felicitari pentru achizitie. O sa fie un mare pas inainte asa cum a fost si pentru mine.
m3st_tce
QUOTE(tannu @ 17 May 2017, 13:46)
Cred ca Thaddaus se referea la faptul ca e punte fixa, nu cu brate independente.


QUOTE(Thaddaus @ 18 May 2017, 08:43)
Da, la asta ma gandeam.


Si eu wink.gif
Problema de confort mai poate fi si de la scaune, sau pozitia in scaun.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.