Buna seara. Am tot răscolit prin forum sa văd dacă s-a mai lovit cineva de problema cu care m-am lovit eu si anume ca de ceva vreme (câteva luni) in momentul in care pun contactul se aprinde odată cu martorul de la pompa de benzina si martorul de la ASR chiar dacă mașina nu e prevăzută cu așa ceva. Tot in momentul acela îmi dau seama ca "iar a apucat-o" si anume ca atunci când semnalizez stânga se aprind ambele săgeți de semnalizare in bord ca si cum ar fi pe avarie dar fizic funcționează corect becurile. Treaba asta se întâmpla din senin si ii trecea de obicei la un drum mai lung, însă ceea ce mi s-a întâmplat acum 2 saptamâni m-a face sa îmi fac griji.
Am făcut un drum de Galați-Breaza si când am ajuns, am oprit faza scurta, motorul dar am constatat ca de fapt faza scurta a rămas pe jumătate aprinsa. Am in certat pe moment diferite variante de genul sa o pornesc din nou, sa fac chestia cu folow me Home pt ai da impulsul,acela de stingere dar nimic. Am sfârșit prin a scoate borna de la baterie. După vreo 4ore am cuplat borna si dispăruse anomalia. Tot atunci am făcut o programate la apan galati care au făcut următoarele (prin eliminare bineînțeles) :
Au pus-o pe tester unde nu au constatat nimic decât ca pe partea stânga a Bordului/ceasurilor intensitatea luminii e puțin mai slaba
Au decuplat maneta stânga/blocul de lumini si i-au dat semnal stânga din calculator si era exact la fel chestia cu semnalizarea
Iar bineînțeles ca problema cu faza scurta nu a mai apărut atunci la ei si nu au știut unde sa se uite... Pana in seara asta când din nou a rămas aprinsa...
Va rog din suflet sa îmi dați o idee, un sfat, despre ce sa fac ca mai nou vor sa schimbe UCH-ul ca zic ei ca ar fi de acolo...
Mulțumesc anticipat
PS: Clio 3 - 2006- 1.2 16V 75cp