Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: timonerie cautator
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
molnar.peter
ca sa schimbi simeringul de la cauatator viteze tb dat jos cutia de viteze sau se poate si fara

este vorba de piesele 13 si 16
molnar.peter
am gasit aici pe forum ceva legat de laguna
dar totusi cred ca este ceva diferenta intre megane si laguna privind cutiile

sunt ceva stifturi pe la cautatoare am inteles si dc scoti poate se pot schimba simeringurile alea 2
este o dara de ulei pe cutie nu vreau sa risc sa raman in pana pe un drum mai lung in special in afara

dar vad ca nu am noroc
nu prea a avut lumea treaba cu simeringurile astea smile.gif
Laurentziu83
La cutiile JB1 (Clio Symbol), dadeai jos cutia pentru simeringul ala. S-au schimbat multe in garantie pe modelele 2007-2008. 2005-ul nu avea problema asta.
molnar.peter
ce fel de cutie are megane 3 sport tourer 2011 110 cai ?
poate gasesc ceva fise technice sa ma documentez de acolo
argon
jh3
adytym
pai ce treaba are timoneria cu cutie , ca sunt doua piese separate, nu cred sa fie probleme in demontarea timoneriei
molnar.peter
am citit aici pe forum ca cei cu laguna, nu pot schimba decat daca dau jos cutia

am mai citit ca si cei cu symbolurile la fel

meseriasul asa mi a zis ca sunt ceva stifturi, si crede ca daca scoate stifturile vor iesi si simeringurile, dar pana acu nu a vut treaba cu asa ceva


molnar.peter
am citit undeva ca se poate trage un strat de silicon peste simering

oare e o prostie?



12 Apr 2016, 06:52:
nu gasesc undeva oare un manual de service unde asi putea sa vad care sunt etapele schimbarii simeringului

sau nu exista asa ceva
gangara
QUOTE(Laurentziu83 @ 8 Apr 2016, 16:25)
La cutiile JB1 (Clio Symbol), dadeai jos cutia pentru simeringul ala. S-au schimbat multe in garantie pe modelele 2007-2008. 2005-ul nu avea problema asta.
*


E adevarat. Si tata a schimbat la clioteztul lui din 2008. Numai ca masinuta avea vreo 250k km smile.gif. Nu stiu sigur daca a dat cutia jos.
molnar.peter
cod simering
82 00 191 753
molnar.peter
nu tb dat jos cutia de viteze
se scoate bateria si suportul de baterie si se lucreaza deasupra

se scoate stiftul si se inlocuieste simeringul
timp de lucru 2 ore

160 de ron manopera

asa mi sa dus la cunnostinta le service renault

smile.gif
molnar.peter
ieri am schimbat simeringurile
nu trebuie data jos cutia
se da jos bateria cu suport cu tot si aparatoarea de la roata
silvanu96
Dar de fapt care este treaba cu simeringurile acestea?
Cand se schimba?
gangara
Enunta te rog simptomele incat a trebuit sa schimbi acele simeringuri.
molnar.peter
partea superioara a cutiei era plin cu ulei
era jegos de a binelea
sunt doua simeringuri pe unde sa prelins ulei din cutie
cu ocazia schimbului de simering am facut si schimb de ulei la cutie (1,9 l)
astfel sa vazut o lipsa de 300 ml de ulei din cutie( 162 000 km din 2011)

vitezele functioneau normal, nu era nici un carait, doar ca a observat mecanicul cat de murdara e cutia si a propus schimbul de simeringuri

2 ore 100 de ron plus 70 de ron simeringurile

oves
molnar.peter nu ai avut nici un joc la Timonerie? pt ca la mine este un joc de un milimetru la tija care iese din cutie plus un joc mic si la bratul mare al timoneriei si imi agata un pic schimbatorul .Deci jocul este maxim de un milimetru .Mi-au zis la service ca sub timonerie in corpul cutiei este o bucsa de bronz care se poate duce cu timpul.
molnar.peter
La tija care iese vertical din cutie intr adevar este joc si mi a aratat mecanicul dar nu am probleme cu schimbarea vitezelor, si acum dupa ce am facut un schimb de ulei si a revenit la nivelul normal de 1,9l ( a lipsit 300 ml ) intra un pic si mai fin in viteze, nu agata nicaieri. tb sa fi la turatia potrivita am impresia ca sa mearga si mai fin cu schimbatul treptelor.

si am impresia ca jocul era si mai mare decat um 1mm asa cum am vazut eu, dar dupa schimbarea simeringului sa redus considerabil acel joc

cand mi a aratat jocul simeringul din cauciuc era scos
oves
Buna , as dorii sa intreb colegii poate ma puteti ajuta cu un sfat? Imi agata schimbatorul de la cutie si am fost la mecanic unde am vazut ca bratul mare de la timonerie are un joc destul de pronuntat si chiar si tija care iese din cutie are un joc de 1 mm .Am sudat bratul de la timonerie in 2 puncte sa nu mai joace, insa chiar daca este mai precis , tot mai agata.Poate nu a fost sudat bratul in pozitia lui exacta,nu stiu ce sa fac sa schimb doar timoneria sau cutia de viteze ?Am gasit o cutie reconditionata cu 400E cu cutia veche la schimb sau uzata la 500E insa are foarte putini km 1200 ce-a ce suna prea bine.
Atasez poze cu cutia mea si cu cele doua situri de unde as putea sa iau alta cutie.


http://www.ebay.de/itm/Getriebe-Schaltgetr...hsAAOxyzfNRwLo4

http://www.servicegetriebe.de/produkt,879.html
marius80_eugen
De ce nu cauti si la noi la dezmembrari cutie ?
silvanu96
Agata la toate schimbarile?
Daca da ,nu e de la timonerie ?
Ce am observat eu: daca dai repede are tendinta sa agate, daca mai astepti 2-3 zecimi de secunda schimba usor si silentios.
oves
QUOTE(marius80_eugen @ 6 Jun 2016, 11:25)
De ce nu cauti si la noi la dezmembrari cutie ?
*


Am cautat in tara cutii pt megane 3 1.9 dci 130 ps insa nu am gasit

6 Jun 2016, 16:12:
QUOTE(silvanu96 @ 6 Jun 2016, 13:26)
Agata la toate schimbarile?
Daca da ,nu e de la timonerie ?
Ce am observat eu: daca dai repede are tendinta sa agate, daca mai astepti 2-3 zecimi de secunda schimba usor si silentios.
*


Agata in toate treptele insa in special in treapta 2 si 5 iar daca astept un pic vreo 2,3 secunde intra mai usor.
Eu vin in tara peste 3 luni si as vrea sa iau cutia din Germania si sa o pun pe masina in tara pt ca in DE manopera este vreo 600 sau 700E iar in tara in general 500 RON.As cumpara si din tara dar nu am gasit nici una sau macar cineva care sa reconditioneze ca lumea, am vrut s-o trimit la Cluj in Gilau la reconditionat insa nu stiu daca sunt seriosi.
silvanu96
Si la mine este murdar pe cutie. Chiar intr-o parte s-a strans un pic de ulei. O sa revin co poza.
Firar... Am zis ca o masina cu km putini e ca noua.
FALS! Sunt o gramada de componente care imbatranesc si trebuiesc schimbate.
Un amortizor curs, ulei pe cutie ... fleacuri. mad.gif
molnar.peter
cei din Gilau au vrut sa dea jos cutia sa schimbe simeringul, pe cand am rezolvat la alt service fara sa fie dat jos

tiron.alex
QUOTE(oves @ 5 Jun 2016, 18:54)
...am vazut ca bratul mare de la timonerie are un joc destul de pronuntat si chiar si tija care iese din cutie are un joc de 1 mm .Am sudat bratul de la timonerie in 2 puncte sa nu mai joace...


Salut,
Stiu ca nu s-a mai discutat pe acest topic, dar am observat aceeasi problema si eu la timonerie. Am un joc destul de mare fata-spate in schimbator si am observat ca e acceasi problema ca la colegul OVES. Totusi nu as vrea sa sudez axul, am sa incerc sa inlocuiesc acel bolt / pin / cep.

Problema este ca dupa codul gasit de piesa nu gasesc nicaieri in Romania sa-l achizitionez.
Stie cineva alta denumire? Codul este 7701071514.

Multumesc anticipat!

https://www.originaldil.cz/Renault-cep-7701...tab=description
danutzu_2910
Uzual se numesc splinturi tubulare/ ştifturi elastice

trebuie doar sa stii lungimea si diametrul gurii in care trebuie sa intre.

LE: vad ca ai dimensiunile ... 7x32

https://www.sea.ro/sea/ro/RON/Categorii/UNS...ate/c/D1.10.1.1

adica, cel mai apropiat este asta:
https://www.sea.ro/sea/ro/RON/Categorii/UNS...000000000012061
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.