Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martor electric aprins numai la contact
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
irinel huzum
Salut!
Am un clio 3 1.2, 2007, problema e ca daca atunci cand pun contactul, martorul electric ramane aprins, Motorul merce in doua pistoane si abia ajunge la 3000 de turatii. Scot cheia, pun din nou contactul, martorul se stinge si merge perfect. Am schimbat pedala, clapeta, mufa de la pedala, bujii+ bobina si fise in urma cu un an... Imi puteti spune ce ar putea fi?
RazvanF
Defect electric, la tester iti va zice ce are, aici mergem pe ghicite.
irinel huzum
Tot ce am schimbat, a fost in urma testelor, in 3 service-uri diferite, printre care un service renault... Cred ca o sa merg la al patrulea, dar m-am cam saturat sa arunc bani aiurea fara sa rezolv nimic.
cristi BRN
Problema asemanatoare am avut si eu, doar ca era vorba despre pistonul 1, se infiltrase apa care s-a scurs de la tasnitoare, si afecta bobina de inductie, mergea in 3 pistoane , etc... am pus tester pe ea, arata missfire la pistonul 1, am desfacut bobina, am curatat-o , am curatat si inauntru, pus napoi si merge brici. Am izolat cu silicon sa nu mai patrunda apa pe la tasnitoare. Masina are 1 an jumatate de cand am efectuat operatia si nici urma de probleme, nici macar fisele sau bobinele nu le-am schimbat. Cost total 30 de lei testerul, si timp o ora maxim. Mare grija si la cine mergi ca e posibil sa dai de service-uri care iti fac sau nu treaba. smile.gif

Recomandat e tester inainte de orice operatiune.
George Paul
irinel huzum, in ce oras ai fost la reprezentanta Renault? Ce indica acel martor din bord?

Trebuie un electrician bun, care sa cunoasca tipurile de defecte deja clasice la acest tip de masina.

E clasic ca lichidul de parbriz sa se scurga de pe capota, pe langa tasnitoare, pe furtunasul acesteia si apoi sa picure exact langa bobina din stanga/pasager, a cilindrului nr.1. Eu am observat asta din conditia de profan 100% de cand am cumparat masina (2007).
Electricianul din reprezentanta mi-a schimbat atunci bobina, ca asa prevedea manualul de reparatie, dar etansarea cu silicon a tasnitorii am realizat-o apoi singur, ca sa elimin cauza si nu doar efectul. Nu m-am mai dus la "caroserii" la cativa km buni sa mai pierd atunci timpul acolo.

Daca ulterior perioadei de garantie, utilizatorii nu se mai duc la reprezentanta pentru remedieri, nici reprezentanta nu va mai cunoaste tiparele clasice ale defectelor. Ei cunosc simptomatologia doar a unui procent redus de masini ce mai apeleaza la service-ul lor. Au un feed-back limitat din partea noastra.
Suntem intr-un cerc vicios la care am contribuit si noi.
irinel huzum
Va multumesc pentru sfaturi! In ultima perioada am observat un lucru: Daca pun contactul si martorul electric ramane aprins, scot contactul si misc masina ca si cum as controla amortizoarele, practic o zgaltai. Pun iar contactul, martorul se stinge si merge perfect. Atunci cand martorul ramane aprins nu ajunge curent la clapeta, Observatie facuta ascultand cu atentie Fiecare zgomot care se aude atunci cand pui contactul...
cj98czh
Bobinele in ce stare sunt?
irinel huzum
Bobina + fise schimbate recent, am mai schimbat pedala, clapeta, mufa pedala acceleratie
big_electro61
QUOTE(irinel huzum @ 8 Apr 2016, 08:17)
Daca pun contactul si martorul electric ramane aprins, scot contactul si misc masina ca si cum as controla amortizoarele, practic o zgaltai. Pun iar contactul, martorul se stinge si merge perfect.

De regula,cu testerul afli cauza aprinderii martorului din bord,se remediaza si apoi vei avea o pornire normala... Probabil nu ai gasit meseriasul care e in stare sa comunice corect cu calculatoarele masinii,prin intermediul testerului...,dar il vei gasi...!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.