Salutare.
Urmatorul plan este sa pun suspensii sport, in special pentru aspect. Ma enerveaza ca e inalta ca un tractor, distanta dintre cauciuc si aripa este destul de mare.
Am gasit niste arcuri H&R pentru Fluence
Mai are cineva pe masina asa ceva? Si daca da, puteti pune o poza sa vad cum arata?
Trebuie sa schimb in perioada urmatoare si cauciucurile de vara si trebuie sa vad la ce grosime le iau, ca sa se "pupe" fain cu aripa
Ms
SandelBS
24 Mar 2016, 22:48
QUOTE(fabby @ 24 Mar 2016, 10:45)
Salutare.
Urmatorul plan este sa pun suspensii sport,
in special pentru aspect. Ms
Si atunci de ce ti-ai mai luat masina asta? Nu era mai bun un Megane RS?
Eu as vrea sa ii pun niste lambo doors, alea chiar ar fi super
dar care e logica ta ca doar la megane rs se pun arcuri sport?!
SandelBS
25 Mar 2016, 21:03
Care e logica ta ca la o masina gen fluence sa ii pui tot felul de prostii de faruri neomologate, suspensii sport, eventual garda la sol de 2 cm? luna viitoare o sa vrei sa intri pe circuit si o sa vrei motor de 3.0l. S-a pus si pe Logan, nu-i bai, da omu ala a si omologat masina daca mi-aduc bine aminte si nu s-a dus la baieti pe motiv de bani.
E o masina de familie, spatioasa, pt confort si n-are nicio treaba cu sportivitatea. Din moment ce chiar tu ai scris ca vrei sa modifici pt aspect sa nu fie nu stiu ce distanta de la anvelopa la aripa, ca deh...prostii aia care au conceput masina au facut-o intocmai ca sa te enerveze pe tine cu distanta aia.
Eu ti-as sterge instant toate prostiile legate de modificarea masinii. Una e sa pui un eleron pe portbagaj, folii (omologate) pe geamuri si luneta, cruciulite pe parbriz si alta e sa pui faruri de a mp...a si alte tampenii numai asa sa arate bine.
Corect,de aspect eu as face-o negru mat asa sa fie mai furioasa,anulezi siglele de Renault ,pui de BMW si te-ai scos la baietasii de cartier cu laudele.
Ideea de arcuri sport nu e rea.. Cu toti stim atunci cand ne conducel Fluensul
pe autostrada corect corespunator
)) cu 130 si trece razant pe langa noi un GL cu 190 de ai impresia ca te salta de pe sosea.. ca sa nu mai vorbesc ca atunc cand stationezi langa sosea pentru ca un pasager are o nevoie fiziologica si acelasi lucru se intampla cand trece un tir p langa tine
) ei bine lucrul asta nu prea se mai intampla cand ai suspenii sport ( mai ales in primul caz) suspensiile de fluence sunt moi.. prea moi dupa gustul meu
si banuiesc ca o sa arate si mai bine masina dupa montare
Marele inconvenient ar fii ca la o parcare cu fata spre o bordura nu vei mai putea sa lipesti rotile din fata de ea, trecand cu botul peste.
roland
31 Mar 2016, 12:08
Cum se va comporta cand treci peste drumurile denivelate si cu gropite? D.p.d.v. al confortului...
cuki46
31 Mar 2016, 15:54
confortul scade...cam totul scade. Unii spun ca ar ajuta la manevrabilitate in curbe...ceea ce poate fi adevarat, dar pentru asta nu is convins ca tre schimbate doar arcurile. Acolo tre umblat la mai multe chestii.
Fluence nu prea ii o masina la care sa uiti dupa ce cobori din ea...e mai mult o masina care incearca sa fie buna la cat mai multe criterii, dar nu exceleaza la nici unul.
QUOTE(Zng @ 31 Mar 2016, 10:02)
Ideea de arcuri sport nu e rea.. Cu toti stim atunci cand ne conducel Fluensul
pe autostrada corect corespunator
)) cu 130 si trece razant pe langa noi un GL cu 190 de ai impresia ca te salta de pe sosea.. ca sa nu mai vorbesc ca atunc cand stationezi langa sosea pentru ca un pasager are o nevoie fiziologica si acelasi lucru se intampla cand trece un tir p langa tine
) ei bine lucrul asta nu prea se mai intampla cand ai suspenii sport ( mai ales in primul caz) suspensiile de fluence sunt moi.. prea moi dupa gustul meu
si banuiesc ca o sa arate si mai bine masina dupa montare
Marele inconvenient ar fii ca la o parcare cu fata spre o bordura nu vei mai putea sa lipesti rotile din fata de ea, trecand cu botul peste.
Ceea ce spui tu aici cu mersul pe autostrada eu nu prea am simtit-o,chiar deloc.Mie suspensiile la Fluence facelift mi se par chiar dure fata de Megane 2,cei ce va plangeti de suspensii a-ti facut un test de amortizoare?ce eficienta mai au? la noi romanul daca nu curge e bun..merge si asa,producatorul e de vina ca el a luat un sh tavalit bine in gropi la a nspea mana,ce sa-i faci nu e sh ca nou de Jermanika.
PS Vezi ca e interzisa stationarea pe DN cu o singura banda pe sens,sa vezi in Hungary ce frumos te trateaza politia cand tu ca un roman sadea nu intri sa faci un pipi la benzinarie.
froniecristian
31 Mar 2016, 19:58
La modelul Facelift garda la sol este chiar OK, uneori mai ating cu bandoul din fata bordurile, dar nu o sa modific masina pentru mesterul Dorel.
Suspensiile sunt ramforsate la modelele pentru Romania mult mai rigide decat la M2.
Pana in prezent nu m-a scuturat nimeni cand a trecut pe langa mine, dar nici nu merg cu 90 Km/h pe autostrada.
Am cumparat masina de noua.. in 2011 deci nu e facelift.. are 21.000 km parcursi cu grija, deci foarte putin.. nu cred sa am probleme tehnice la amortizoare si etc
La facelift e posibil ca suspensiile sa fie mai tari.. practic facelift-ul are ca scop ca aduca imbunatatiri la modelul anterior.
Am si jantele pe 15 cu profil mare de 65 la cauciucuri probabil ca si asta conteaza intr-o oarecare masura.
Ia incearca cu ceva pe 16 sau 17 cu anvelope 215 si talon de 55 sa vezi cum sta pe drum.
froniecristian
4 Apr 2016, 20:15
Eu pe facelift am 205/60/16 standard si 205/55/17 optional.
Crezi ca daca are talonul mai mic ajuta la stabilitate ???
Mi mi se părea că suspensia de pe Fluence era rigidă dar nu avea performanțe dinamice. Era perfectă pentru călărit pe DNuri, pe coclauri, pe oriunde, fără să las baia de ulei în urmă sau ceva. Comportamentul la viteză lăsa de dorit mult, dar mașina nu a fost făcută pentru performanțe. Acum am un e92 dotat cu suspensie coilover KW V3 și sunt momente în care îmi e dor de Reno.. Stă pe drum ca pe șine, la orice viteză, dar dacă am o cale ferată sau niște linii de tramvai mai rele, trebuie să mă opresc. De borduri nu mai vorbim, și dacă se termină asfaltul, nu se poate merge mai departe.
QUOTE(froniecristian @ 4 Apr 2016, 20:15)
Eu pe facelift am 205/60/16 standard si 205/55/17 optional.
Crezi ca daca are talonul mai mic ajuta la stabilitate ???
Incearca 215 55 16 sau pe 17 cu anvelope 225 50 17 si apoi stam de vb.Eu in vara cumpar direct de la fabrica din Izmir jante pe 17 Black Schuss cu 7j si apoi trec la anvelope 225 50 17.
froniecristian
5 Apr 2016, 19:12
Dar nu obosesti planetarele si directia cu 225, si cred ca maresti si consumul ???
Black schuss sunt jante de prim montaj pe M3 si Fluence si cu 215 55 17 nu sunt pb,la 225 posibil sa fie am greu pe gropi cu talon de 50
roskatu
6 Apr 2016, 07:44
Standard la Fluence sunt 205/55R17, nu 215.
Eu la Megane 2 aveam 215 55 16 de vara si 205 60 16 de iarna si nu am avut tb cu planetare,caseta ...crescuse putin consumul dar ce conteaza 0,2-0,3 %.
215 55 16 are chiar diametrul mai mic decat 205 60 16 standard dar latime mai mare deci compenseaza la demaraj vs stabilitate.
225 55 16 are acelasi diametru dar latime mult mai mare si aici va creste consumul dar si stabilitatea devine mult mai buna.
215 55 17 cu jante cu ET 38 si 7J aranjeaza beton anvelopa si pe final da un aer fioros masinii,am vazut M 3 break cu asa dimensiuni si era suparat rau.
fiecare alege ce vrea...aspect,stabilitate sau consum standard.
b76bgaarh
6 Apr 2016, 10:05
aia de la reno e prosti, noi stim mai bine, traiasca raru si politia.
ps normal e fiecare alege ce e legal, da ce e normal in tara asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.