Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Faruri Renault Fluence cu Xenon
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2
fabby
Va salut!
M-ar interesa o pereche de faruri, care au interiorul vopsit negru si care am inteles ca sunt si cu xenon pe ele(am vazut ca au si lupa).
Aveti idee daca se potrivesc cele de pe fluence facelift pe modelul din 2010? si daca da, unde pot gasi, ca pe internet nu gasesc nimic.
Ar mai fi solutia sa le fac "la baieti" dar costurile sunt cam de 12 mil pentru ambele ... si cam lasa de dorit!
Ms!
b76bgaarh
a existat xenon pe facelift?

lupa nu inseamna xenon, omologat.
fabby
nu am zis ca lupa=xenon. am zis ca au lupa si xenon.
cat legat de xenon pe facelift, am vazut pe net faruri de vanzare pentru modelele cu facelift care se vindeau cu tot cu droser.

dar nu inteleg de ce, la magazinele de piese auto nu vand astfel de faruri, sau macar sa gasesc second hand(de fapt asta ar fi preferabil)
b76bgaarh
pe internet gasesti si angel eyes pt fluence, eu te intreb daca au omologat astia xenon pt facelift. la megan 3 a fost ditamai scandalu, aici pe forum, ca au scos xenonu din doatrea de fabrica.
roland
In 2013 era optiune pentru xenon. Pe site-ul oficial. Inseamna ca era omologat.
b76bgaarh
si cand au disparut?
fabby
pai am sunat azi la reprezentanta si aveau far pentru masina mea de vanzare cu xenon, la 30 mil(FARUL!) smile.gif

9 Mar 2016, 12:37:
oricum, ce vreau eu sa pun e clar ca nu e omologat(ca mi-ar mai trebui spalator de faruri) dar nu sta nimeni sa ma intrebe de asta
mezym
Sigur ca Fluence facelift, ca si prima versiune, are optional faruri cu xenon. De fapt, pana in decembrie doar Fluence si Laguna mai erau singurele masini de la Renault ce puteau fi comandate cu xenon.

Dar, nah, ce sa te astepti de la Barfi, hater-ul numarul al Renault!
fabby
pana la urma am hotarat sa merg la cineva sa le vopseasca si sa puna xenoane.
abia astept sa vad cum o sa arate smile.gif

9 Mar 2016, 16:02:
stie cineva, daca se pot pun in loc de becuri h7, leduri care sa scoata lumina alba xenon?
mezym
Nu stiu, insa ar fi ideal sa ramai fara talon daca tot faci astfel de improvizatii!
fabby
ideal ar fi sa-ti vezi de drum sa nu dai in gropi!
marius140872
cu leduri nu merge ...am incercat eu cu 50 si cu 80 watt cu lupa pe ledul principal si fara lupa.Oglinda farului e facuta sa focalizeze si vad ca in cazul ledurilor o imprastie.

acum am blue vision si e ok.
75AIM
stai in banca ta,nici eu nu am xenon pe ea,la Megane 2.2 aveam de 55W la 5000K,daca vrei ceva mai alb ia becuri MTec dar pe ploaie sa nu ma injuri....
froniecristian
Deoarece pe Megane 2 aveam lupe cu bec H7, parca mergeam cu lumanari am pus xenoane de 55w si 4300k cu lumina usor galbuie sa nu atrag atentia celor de la control trafic.
Daca pe Fluence nu ai xenoane dar vezi bine eu iti recomand sa le lasi asa ca e 10mil un bec xenon original cu auto beam dipper sau cum a zis colegul 30 mil farul.
Din acest motiv eu am pus folie de protectie pe faruri cu 30 lei buc.

b76bgaarh
fabby, daca vrei sa faci ceva ca la carte, iei faruri complete (tampenie by reno ca la megan 3 sa nu mai ai xenon da sa il pastrezi la fluence), spalator, vas si autoleveling. din pacate cam greu sa gasesti astfel de piese la preturi decente.
bafta.

ps la megan II sunt cativa colegi care au facut schimbarea "completa".
fabby
da,ce zici tu zici bine, singura problema e cu costurile. am vorbit cu baietii care se ocupa in momentul de fata de faruri si costurile ar fi cam de 2000 euro, ceea ce e f mult. o sa ma risc asa o perioada, in care sper sa nu raman fara talon smile.gif
vasile82
QUOTE(froniecristian @ 9 Mar 2016, 21:47)
Daca pe Fluence nu ai xenoane dar vezi bine eu iti recomand sa le lasi asa ca e 10mil un bec xenon original cu auto beam dipper sau cum a zis colegul 30 mil farul.
*



Becul original cu xenon este un Philips D1S cat se poate de normal si banal - D1S 85V 35W PK32d-2. Pe piata este in jur de 270 ron.
fabby
Am terminat cu farurile iar banii au fost f bine investiti. Pus poza pt cei interesati smile.gif
norbdc
Daca vrei sa fii stealth ph34r.gif , ia-ti xenon de 5000k de 35w. Alea aftermarket de 35w nu sunt mult mai luminoase decat un osram nightbreaker unlimited. Balasturile (Drossel sau cum s-or zice), aftermarket sunt mult mai proaste decat OEM Phillips sau Hella, asadar scoti mai putina lumina decat un kit stock.

Ca luminozitate, cele mai puternice sunt 4300k, dupa care cu cat cresti temperatura (5-6-8000k) scade luminozitatea, dar e mai albastrui.

PS: arata bomba farurile alea cool.gif
froniecristian
Valorile KELVIN ale becurilor xenon si numarul de lumeni.

3000K ~ 2900lm – becurile xenon emit o lumina complet galbena. Becul xenon de 3000K este folosit in propiectoarele de ceata. Lumina galbena imbunatateste vizibilitatea, pe ploaie, ceata, zapada sau lapovita.

4300K ~ 3100lm – lumina este alb-galbuie, exact ca la masinile cu xenon din fabrica. Daca va intereseaza luminozitatea maxima, aceasta este temperatura de culoare de care aveti nevoie.

5000K ~ 2900lm – Un compromis foarte bun intre estetic si util: lumina este complet alba, fara nuante de galben sau albastru. Lumina becurilor xenon 5000K este intensa si in acelasi timp confera masinii un aspect modern.

6000K ~ 2600lm – aceasta este cea mai inalta valoare Kelvin pentru care ar trebui sa optati. Lumina emisa este alb-bleu. Desi este o culoare foarte frumoasa, nu este indicata pe ploaie sau vizibilitate redusa. Fluxul luminos este totusi de doua ori mai mare ca la becurile halogen care produc ~ 1400lm.

8000K ~ 2200lm aceasta temperatura de culoare este inclusa numai in scop demonstrativ. Orice culoare a becurilor xenon mai sus de 6000k ar trebui utilizata numai pentru expozitii. Desi sunt mai luminoase fata de halogene pe asfalt uscat, sunt inutilizabile pe timp de ploaie sau vizibilitate redusa, deoarece spectrul de culoare emis nu ajuta in aceste situatii.
fabby
10x norbdc.
am zis, daca tot eram la stadiul de modificari faruri, sa pun si stroboscoape smile.gif. ce sa zic, is faine, doar ca am patit ieri sa dau intr-o groapa mai mare si sa porneasca de la sine.
probabil zilele urmatoare ma pregatesc sa le dau jos smile.gif)

am mers noaptea destul de bine, iar diferenta dintre ce am avut si ce am acum este mare, se vede mult mai bine, dar si ca aspect este foarte bine. o singura problema am cu farurile si mai exact cel din stanga imi "tremura" si treb uie sa vb cu baietii, in rest e ok.

o sa urmeze sa inlocuiesc si becurile din interior cu lumina alba + cel de la numar. pret total 200 ron (chiar nu e mult). apoi, mai vedem.
cj98czh
Cand mergi la ITP ce faci?
iDoctor
schimba farurile cu vecinul blink.gif
SandelBS
O poza cu spatele pui pe forum? Ca sa ne arati si daca ai stopurile innegrite. La ce idei ai...
thefbiman
Daca pe Fluence din 2015 am becuri normale cu halogen, dar farurile sunt cu lupa, din fabrica, intrebarea este, se pot inlocui becurile cu halogen cu altele pe xenon? Sau macar cu unele pe halogen dar mai puternice?
Ma refer strict din pdv legal, nu ma intereseaza improvizatii problematice.
Multam fain
AndreiMR
Strict dpdv legal, NU. Ca sa fii legal iti trebuie si spalatoare de far si sistemul de autoleveling.
cj98czh
Legal poti sa iti pui niste becuri gen Osram Nightbreaker sau Philips BlueVision ... si stai linistit ca nu are nimeni nici o treaba cu tine.
thefbiman
QUOTE(cj98czh @ 26 May 2016, 09:15)
Legal poti sa iti pui niste becuri gen Osram Nightbreaker sau Philips BlueVision ... si stai linistit ca nu are nimeni nici o treaba cu tine.
*



Multam de informatie, Nightbreaker pare foarte bun (imi plac oricum osram-urile ca si calitate), intrebarea e, ca vad ca e halogen, nu e nevoie si de instalatie de halogen sau merge direct montat in soclul normal de halogen H7? Lumina este de aceeasi temperatura ca cea de halogen originala, ca nu vreau sa sar in ochi cu becuri albastre, pur si simplu vreau o lumina ceva mai puternica, am portiuni de drum in afara bucurestiului unde e bezna (aka prelungirea ghencea dupa iesirea din bucuresti).

Spalator de far nu are din fabrica si evident nu vreau sa montez smile.gif


Multam fain

Erata: Cand ziceam de instalatia de halogen ma refeream la xenon....
cj98czh
Sunt becuri halogen, exact ca si ce ai tu pe masina doar ca lumineaza putin mai bine dar sunt 100% legale.

Nu sunt nici albastre si nici alte culori .. sunt putin mai albe decat halogenul clasic si repet sunt legale.
thefbiman
QUOTE(cj98czh @ 26 May 2016, 10:27)
Sunt becuri halogen, exact ca si ce ai tu pe masina doar ca lumineaza putin mai bine dar sunt 100% legale.

Nu sunt nici albastre si nici alte culori .. sunt putin mai albe decat halogenul clasic si repet sunt legale.
*



Multam fain de informatie, sunt exact ce vroiam.
O zi super!
mariusd4
https://www.youtube.com/watch?v=QW0JGH2dKNM
SandelBS
Legat de becuri xenon, am observat in ultimul timp ca cel de pe dreapta se mai stinge si are o lumina galbuie si vizibilitatea e redusa, adica la masina din spatele meu lumineaza mai bine. O sa fac reglare ca bat cam jos posibil si polish faruri, asadar voi lua ambele becuri.

Am gasit urmatoarele variante de becuri, sper ca sunt cele corecte

http://www.emag.ro/bec-auto-xenon-pentru-f...1/pd/D0YLLBBBM/

http://www.cel.ro/becuri-si-sigurante-auto...knlQaApi-8P8HAQ

mai sunt si alte versiuni cool blue vision, xenarc, xenstart etc.

si bineinteles si astea aftermarket unde diferenta nu inteleg daca e de luminozitate sau durata sau ambele.

http://xenoncenter.ro/index.php?route=prod...&product_id=127
http://xenoncenter.ro/index.php?route=prod...&product_id=126

Am inteles ca D1s e tipul de soclu, trebuie de 35w, 4300k, dar diferenta de 85v si 24 v cu ce ma afecteaza? Intre Philips si Osram care e mai bun?

P.S. masina a venit cu instalatie xenon din fabrica cu autoreglare si spalator faruri, nu e pusa ulterior sau alte ilegalitati.
vasile82
Philipsul din primul link este cel cu care a venit masina mea.
SandelBS
Dupa cateva consultari am ales Philips de la eMag, garantia e valabila doar cu montaj in service autorizat. Am mers la service si in ciuda miturilor urbane nu se da bara jos sau roata. Electricianul ma tot contrazicea ca becul tre sa fie D2S si i-am aratat in carte ca scrie clar D1S si arata ca se desfac doar 3 surubururi si se trage putin de far pentru a avea loc. Stia el ceva probabil de la Megane II, dar la Fluence e simplu de schimbat, puteam si singur sa schimb dar pt 40 lei si probleme la garantie mai bine asa.

Asadar cost total 620 lei, sper doar sa nu le schimb anul urmator.
CuZa
QUOTE(SandelBS @ 28 Mar 2017, 13:26)
Dupa cateva consultari am ales Philips de la eMag, garantia e valabila doar cu montaj in service autorizat. Am mers la service si in ciuda miturilor urbane nu se da bara jos sau roata. Electricianul ma tot contrazicea ca becul tre sa fie D2S si i-am aratat in carte ca scrie clar D1S si arata ca se desfac doar 3 surubururi si se trage putin de far pentru a avea loc. Stia el ceva probabil de la Megane II, dar la Fluence e simplu de schimbat, puteam si singur sa schimb dar pt 40 lei si probleme la garantie mai bine asa.

Asadar cost total 620 lei, sper doar sa nu le schimb anul urmator.
*



Un feedback despre noile becuri?
gcgeorgescu
Eu am dat 350 lei pe D1S oem. De la prietenul asta care are seviceul lui și își procură piese din surse proprii și oem. Că și feedback pot sa spun că sunt de doua ori mai luminoase decât cele vechi (unul sa ars, schimbat ambele) care aveau 5 ani și ceva. Și așa am răspuns și lui SandelBS că nu cred că le va schimba la anul.
P.s. Erau mai bune alea pe halogen , le schimbam cu 10 lei de la auchan. Dar mă rog așa am "moștenit" masina
SandelBS
Dupa ce le-am schimbat se vedea bineinteles mai bine, dar le-am si ridicat la nivelul maxim (la service cu Itp) insa au scazut ca intensitate (nu e un avantaj ca vezi mai departe). Le-am dat singur mai jos, se vedea foarte bine dar distanta mica, insa acu trebuie iar ridicate, mai dureaza pana sa le gasesc nivelul optim.



gcgeorgescu
Și eu tot singur le-am reglat căci bătea jos. Și le-am reglat și apoi verificat. Din mana le-am reglat ca pe stand. Am mai spus-o in altă discuție.
CuZa
Eu încă am originalele pe ea (ca e luata doar din vara trecută)dar ma gândesc sa le schimb ca noaptea vad foarte slab cu faza scurta. Încă nu știu exact ce sa pun, asta e motivul pentru care am întrebat de feedback.
gcgeorgescu
Nu cred că de vină sunt becurile, cât farurile prost reglate. Pune pe un perete și mai ridicale un pic. Și o să vezi că de schimbă situația. Dar puțin să nu orbești pe cei din fața. Oricum trebuie să repeți de vreo două trei ori până o să nimersti poziția buna. Eu am facut-o după ce am schimbat becurile și au mai făcut asta și alti posesori de Fluence.
cuki46
Si uite asa nu ma mir de ce is orbit tot de a 2-a masina pe drumurile din romania, iar cum granita spre vest nu mai "probleme" de genu...

Sa reglezi xenoanele la perete... huh.gif

Asa se intampla cand "pica" masini mult peste "conditia" omului.
gcgeorgescu
Am scris in alt post cuki46, că am fost după aceea și le-am pus pe stand. Și bineînțeles din nimereala erau aproape perfect, mai trebuia ridicate puțin, dar le-am lăsat așa. Nu le lăsăm așa după ureche, stai liniștit. Oricum xenoanele din născare sunt niste sisteme de iluminat destul de deranjante dar foarte eficiente. Asta nu o spun eu. M-am documentat despre ele.
SandelBS
Nu stiu cum poti nimeri sa ai aceeasi inaltime la ambele facand asta la perete, mai mult decat atat sa nu depasesti inaltimea. Din fabrica e reglat cum trebuie. Si e diferit sa nu mai aiba intensitate fata de a nu vedea mai departe, ridicatul nu e o solutie



Cat despre orbire de cei care indifierent de incarcatura lasa acelasi nivel sau intalatii Hid si alte tampenii ar trebui o actiune serioasa a politiei, dar ei au alte treburi.
gcgeorgescu
E simplu pe un perete la, xenon . E mai ușor că la una cu halogen, am mai facut-o. Are dunga aia dreaptă de la un capăt la altul. Doar am învârtit de la gauricile alea de imbus ,am bagat o șurubelniță dreapta potrivită , doar puțin, din ochii. Fie xenon sau halogen e același principiu. Invarti două trei ture la fiecare far în direcția în care se ridica fasciculul de lumina.
Nu e complicat. Și da farurile mele au venit mai jos decât punctul maxim de ridicare (indicat de stand). Nu știu de ce, dar am mai auzit la Fluence.
MariusDutu

Am achizitionat un Renault Fluence cu faruri Xenon si spalator in bara. Intrebarea este cum fac sa ridic farurile sa bata putin mai lung?
roland
Faci un reglaj intr-un service autorizat, ca "mai lung" s-ar putea sa deranjeze participantii la trafic. Astea nu se fac dupa ureche.
gcgeorgescu
exact asta era si problema mea marius. nu mai intru in poemici, dute la un service cu stand de lumini
SandelBS
Problema principala la mine era la lupe. Inainte de schimbare mergeam cu max 960 lumeni, adica un pic mai mult decat un bec de camera, iar dupa schimbare - 3800 lumeni, adica cat trebuie.

Am gasit destul de greu un service sa schimbe doar lupele, unii inteleg prin service de instalatii xenon doar sa schimbe un bec sau sa puna HID, am asteptat aproape o luna sa se elibereze un loc.

Dupa cum am zis mai sus, ridicatul nu e o solutie pentru intensitate slaba. La sectiunea de Megane 2 am citit mai multe.
gcgeorgescu
Am o intrebare pentru cunoscatori. Cum dracu fac sa nu imi mai spele farurile de fiecare data de cate ori spal si parbrizul. Cu stinsul farurilor merge ziua dar noaptea si in afara localitatilor e periculos.
Am gasit diferite pareri, una era sa spal parbrizul in maxim 2 sec, dar nu prea imi iese si la viteza mare deabia stropeste pe parbriz in 2 sec. A reusit cineva sa le "pacaleasca" ca m-am saturat sa stau cu doua sau trei de bidoane de lichid in porbagaj(merg mult afara, nu in oras).
Astept cateva raspunsuri cu soluti mai simple de indeplinit.
NovaS
Salutare,

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori.
Am un megane 3 faza 3 care evident a venit fara xenon. Inainte am avut faza 2 cu xenon si adaptive.
Avand in vedere ca imi placeau foarte mult si se vedeau f f bine, am de gand sa ii pun la asta noua faruri de la fluence , asta dupa ce voi desface farurile la o firma care face asa ceva si voi schimba interiorul in carcasa de la ale mele pentru ca am observat ca sunt diferente.
Stie cineva sa imi spuna si mie daca la fluence a exista si cornering/adaptiv sau a fost doar bi-xenon si atat?
Daca a fost, ce motoras face miscarea stanga dreapta, tot cel de sus jos? Si in plus, exista un alt calculator de cornering sau este doar cel de xenon care face si functia asta?

Mersi frumos
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.