Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Preturile pentru Romania
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Talisman
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Modus
Se prezinta excelent
mircea_aq
Bune preturile, cu reducere, cu rabla, o sa poti lua o masina cu tot ce-i trebuie la putin peste 30k.
N-as merge pe variantele entry, cum ai da-o ajungi la 25k, iar in cei 5k diferenta pana la 30k primesti fix ceea ce astepti de la o masina de clasa D.
papa_mulo
Asa e, Life nu prea merita, e cam aiurea sa iei masina din clasa asta la 22000 cu jante tabla 16 si capace, fara piele volan, senzori parcare si navi. Zen e foarte OK, iar Intense este si mai OK, are standard piele si poate si altele fata de Intensul din alte tari...l-au dus cu standardul putin mai aproape de Initiale care nu exista la noi. Rabla nu cred ca va mai exista anul asta, dar cu eventuale reduceri de 5-10% la aceste preturi iese o oferta foarte buna.

Am studiat strategia de vanzari de la nemti, ei au reinterpretat gama in alt mod: la ei nu exista Zen(doar Life, Intens si Initiale), dar Life-ul lor este ca dotari cam ca Zen-ul nostru. Adica Life vine standard cu Navi, jante aliaj 17, senzori parcare, piele volan si schimbator si probabil si alte nimicuri.
http://www.renault-preislisten.de/fileadmi...re_Talisman.pdf
Practic la ei Life este un Zen de-al nostru(dpdv al dotarilor) cu tapiserie de Life. Cel mai probabil ca pe piata lor in aceasta clasa un Life chel precum cel de la noi nu avea cine stie ce rost.

PS: de "restrangerile" de gama specifice RRO nu mai vorbim, ne-am obisnuit. Nu o sa existe deloc 150tce, 130dci cu EDC si evident nici varful de gama Initiale. Si din excelul lui Modus reiese(daca nu cumva e o omisiune) ca nici jantele 19 specifice 4control nu vor fi disponibile in pachet.
b76bgaarh
30000 un reno talisman? astia e cu capu? cu 25000 luai laguna super dotata si super motorizata.

moduse, un singur topic nu era de ajuns?
mihai2005
QUOTE(papa_mulo @ 9 Feb 2016, 11:15)
Asa e, Life nu prea merita, e cam aiurea sa iei masina din clasa asta la 22000 cu jante tabla 16 si capace, fara piele volan, senzori parcare si navi. Zen e foarte OK, iar Intense este si mai OK, are standard piele si poate si altele fata de Intensul din alte tari...l-au dus cu standardul putin mai aproape de Initiale care nu exista la noi. Rabla nu cred ca va mai exista anul asta, dar cu eventuale reduceri de 5-10% la aceste preturi iese o oferta foarte buna.

Am studiat strategia de vanzari de la nemti, ei au reinterpretat gama in alt mod: la ei nu exista Zen(doar Life, Intens si Initiale), dar Life-ul lor este ca dotari cam ca Zen-ul nostru. Adica Life vine standard cu Navi, jante aliaj 17, senzori parcare, piele volan si schimbator si probabil si alte nimicuri.
http://www.renault-preislisten.de/fileadmi...re_Talisman.pdf
Practic la ei Life este un Zen de-al nostru(dpdv al dotarilor) cu tapiserie de Life. Cel mai probabil ca pe piata lor in aceasta clasa un Life chel precum cel de la noi nu avea cine stie ce rost.

PS: de "restrangerile" de gama specifice RRO nu mai vorbim, ne-am obisnuit. Nu o sa existe deloc 150tce, 130dci cu EDC si evident nici varful de gama Initiale. Si din excelul lui Modus reiese(daca nu cumva e o omisiune) ca nici jantele 19 specifice 4control nu vor fi disponibile in pachet.
*


In Benelux Intens nu are piele in standard. Ca sa iei piele iti mai baga pe gat accesorii de vro 1500 euro.
Nasol ca nu poti sa-ti alegi si motorizari mai mici pt Intens, Zen. (pe renault lu, be, nl iti poti alege cam orice combinatie motor-echipare)
Restrictiile astea in configuratie ma dezgusta. Stiu mai bine specialistii de la Renault ce vor clientii(asemeni oamenilor de stiinta germani de la bmw cu mult "prea inteligentul" lor gps).

QUOTE(b76bgaarh @ 9 Feb 2016, 14:26)
30000 un reno talisman? astia e cu capu? cu 25000 luai laguna super dotata si super motorizata.

moduse, un singur topic nu era de ajuns?
*


Pare cam mult dar la ce masina, dotari ofera nu e exagerat. Incearca sa configurezi o masina nemteasca/japoneza sa vezi cat iese. E prin media segmentului.
Ca fiind Renault se depreciaza mult daca revinzi rapid e partea 2-a. Motoare fiabile cel putin la diesel, deja testate. Nu exceleaza ca imagine de marca, insa ca tehnica, fiabilitate am incredere mai mult decat in germani.
andreist
b76bgaarh, ai stat prea mult pe autovit, de la pretul ala pleaca o masina de 200hp.
b76bgaarh
QUOTE(mihai2005 @ 10 Feb 2016, 07:14)
insa ca tehnica, fiabilitate am incredere mai mult decat in germani.
*



radmasa.gif

10 Feb 2016, 10:30:
QUOTE(andreist @ 10 Feb 2016, 09:07)
b76bgaarh, ai stat prea mult pe autovit,
*


daca dilaru reno s-a mutat in autovit, inseamna ca in 2010 vizitam targul.
Modus
QUOTE(papa_mulo @ 9 Feb 2016, 11:15)

PS: de "restrangerile" de gama specifice RRO nu mai vorbim, ne-am obisnuit. Nu o sa existe deloc 150tce, 130dci cu EDC si evident nici varful de gama Initiale. Si din excelul lui Modus reiese(daca nu cumva e o omisiune) ca nici jantele 19 specifice 4control nu vor fi disponibile in pachet.
*



4Control e disponibil optional la Intens si in Romania!

QUOTE(b76bgaarh @ 9 Feb 2016, 14:26)
30000 un reno talisman? astia e cu capu? cu 25000 luai laguna super dotata si super motorizata.

moduse, un singur topic nu era de ajuns?
*



Din greseala am deschis inca 2 topicuri inutile. Imi cer scuze. Sper ca moderatorii sa le stearga si sa ramana doar acesta.
b76bgaarh
colegu a zis de jantele "speciale" nu de 4 control.

ps vezi ca am dat report sa le stearga pe celelalte. cand mai deschizi in plus, da report ca sa se rezolve.
mircea_aq
Alea pe 19", nu m-ar mira sa fie in pachetul cu 4control si suspensie adaptiva si sa nu fie mentionate in fisa.
In afara de efectul vizual care e intr-adevar wow, nu vad niciun avantaj sa rulezi pe 19", chiar si cu suspensie adaptiva. La 200cp si 260nm te descurci foarte bine si cu 18"

m3st_tce
Daca in oferta ar avea motorul ala pe benzina de 200CP, pe manuala (la altii este), sincer mi-ar capta atentia...
mircea_aq
Care altii ? Pot sa-mi dai un exemplu.
mihai2005
Am intrat de curiozitate pe Renault DE FR LU BE sa fac config din oferta mea(vezi topicul cu testul)
LU/BE - 33000
FR - 37600
DE - 36000

Cred ca diferentele sunt date de taxe. Cine vrea o combinatie mai ciudata poate incerca in Luxembourg. Din cate stiu odata ce platesti tva intr-o tara membra UE nu te mai intreaba nimeni nimic la inmatriculare in RO.

Intentionez sa iau si pachetul 4Control + suspensie adaptiva.
Oricum fara jantele alea nici nu o iau, arata bine tare.

@b76bgaarh
La treaba cu germanii e doar perceptia mea, poate nu reflecta realitatea. Pe ce m-am bazat:
- sunt pe afara flote intregi de Laguna 3/ Megane care au deja 200k km in mod obisnuit, unele ajung la 3-400. Motoare 1.5, 1.6dci nici o problema.
- masinile nemtesti au motoare performante, sofisticate, o placere sa le conduci. Cand incep cu erorile si gremlinii e durere. Nu prea vad Bmw-uri cu asa multi km prin vest. Pe unde sunt, de ce nu-s tinute mai mult? Pb sunt vandute prin estul continentului. Si se chinuie baietii cu ele dupa posibilitati (sunete ciudate la mecanica, erori si cidatenii la electrica).
m3st_tce
QUOTE(mircea_aq @ 10 Feb 2016, 16:36)
Care altii ? Pot sa-mi dai un exemplu.

Nu am sad.gif
Am facut o confuzie cu alta motorizare, scuze.
espacern
QUOTE(mihai2005 @ 10 Feb 2016, 20:03)
Din cate stiu odata ce platesti tva intr-o tara membra UE nu te mai intreaba nimeni nimic la inmatriculare in RO.

La ANAF se plateste TVA daca masina are sub 6 luni de la fabricatie/prima imnatriculare.
papa_mulo
QUOTE(mircea_aq @ 10 Feb 2016, 15:35)
Alea pe 19", nu m-ar mira sa fie in pachetul cu 4control si suspensie adaptiva si sa nu fie mentionate in fisa.
*



Am vazut azi la un dealer din buc un intens cu 4control si avea jantele de 18. Deci nu e omisiune.
Modus
Poze facute azi
b76bgaarh
Auto Europa?
adytym
da
m3st_tce
Iar culoarea asta nefericita? sad.gif
mezym
Oricat de frumoasa ar fi masina, oricat de multe dotari ar avea si inovatii, preturile sunt mari pentru Romania. Nu vad lume inghesuindu-se la 30000 pe ea, asta fara optionale. Cei ce isi cumpara masini noi de asa sume sunt putini, iar din amaratorii de sh (serii 7, cls la banii astia) sunt 0% sanse sa aleaga maine vreunul un Renault nou.
Latitude a fost tot cam la preturile astea, usor mai jos, si au vandut de s-au rupt.
Mie imi place mult, eram cam sceptic ca RRO va aduce TCE200 si 4control la noi, imi doresc mult masina insa la un pret mult mai mic.
andreist
Si mercedes cu dotari de symbol si motor de megane la 30.000 ti se pare ok ? Nu intereseaza pe nimeni ca romanii nu au bani, produsul final talisman mi se pare ca e la un pret corect. BTW eu nu vad nimic 'optionale' lipsa. Incepand cu cea mai evidenta, masaj in scaune, E-klass si 5-series nu au asa ceva.
mezym
Nu mi se par ok, preturile, echiparile si optionalele masinilor germane mi se par hotie la drumul mare.
Daca tot iei Talisman, pielea aia maro merita luata, la fel si BOSE, 4Control si amortizoare adaptive. Iar astea toate sunt optionale si urci, asadar, peste 30000 ca si pret final.
ali3n_cop
QUOTE(andreist @ 14 Feb 2016, 19:13)
Si mercedes cu dotari de symbol si motor de megane la 30.000 ti se pare ok ? Nu intereseaza pe nimeni ca romanii nu au bani, produsul final talisman mi se pare ca e la un pret corect. BTW eu nu vad nimic 'optionale' lipsa. Incepand cu cea mai evidenta, masaj in scaune, E-klass si 5-series nu au asa ceva.
*


Mercu' si-a cladit un nume si este altceva. Cat despre masajul in scaune la reno, trebuia sa vina si ei cu o chestie din asta nesemnificativa ca sa lase impresia de produs serios.
b76bgaarh
Lasă asta, cică talisman e concurent cu e și 5.

Mă duc sa mă îmbăt.
mezym
Superb 1.8 180 DSG Style e 30.200. Cel de 2.0 220 dsg e 31.600.
E foarte apropiat de dotari cu Talisman Intens.

Talisman TCE200 Intens costa 30.000, cu toate dotarile 34000.
Superb 180 cu toate dotarile ajunge la 38000.

Diferenta de pret de baza e mult prea mica intre cele doua, iar cu toate dotarile, din nou, insuficienta ca sa compenseze imaginea proasta de marca si trecutul infect al Latitude, Laguna 3.

Fara un discount de minim 20% Talisman, cel putin in Romania, o sa fie un fiasco total.
AndreiMR
Nici Talisman nu are suspensie independenta pe spate?
mezym
Nu are.
AndreiMR
Nasol, in clasa medie conteaza confortul...si se simte diferenta intre independenta si punte semirigida.

Preturile cred ca vor fi pe sistemul marcilor coreene...un pret mare de lista, dar "oferte speciale" in permanenta. E prea scumpa masina raportat la concurenta, Clio si Kadjar sunt semnificativ mai ieftine decat cele europene din clasele lor, Talisman e la nivel cu marcile japoneze, adica spre partea de sus a plajei de preturi. Dotarile nu pot compensa, in cazul Reno, lipsa unei imagini favorabile in clasa medie.
mezym
Acelasi lucru am spus si eu legat de pret vs imagine marca si trecut.
In ceea ce priveste confortul, Tudor Bratu spunea ca zgaltaie foarte mult, ca se simte orice imperfectiune din drum, ceea ce e cam aiurea tinand cont de drumurile de la noi. Ramane de vazut de fiecare dintre noi intr-un test drive.
papa_mulo
Preturile sunt cele de lista. Orice reno se vinde in ro cu minim 5% discount. Discountul creste in functie de diverse conjuncturi si din ce am observat in jur de un 8% e o reducere destul de frecventa. Sunt insa si situatii cand sunt reduceri de peste 10% dar 20% nu prea cred, poate doar la destocari dar si atunci sunt reduceri mai degraba in jurul a 15%.
ali3n_cop
QUOTE(b76bgaarh @ 15 Feb 2016, 10:39)
Lasă asta, cică talisman e  concurent cu e și 5.

Mă duc sa mă îmbăt.
*


E bine totusi ca au aspiratii inalte. Stii vorba aia: Daca iti permiti sa achizitionezi un E.. dar nu iti permiti sa il intretii, exista talisman happy.gif
mihai2005
QUOTE(andreist @ 14 Feb 2016, 18:13)
Incepand cu cea mai evidenta, masaj in scaune, E-klass si 5-series nu au asa ceva.
*


5-series sigur are masaj, in lista de optionale. Am constatat cu stupoare ca 5-series are pana si roti directoare pe puntea spate. Din cate am inteles doar pt manevrabilitatea in spatii stranse, se intorc doar in sens opus.


QUOTE(mezym @ 15 Feb 2016, 11:04)
Acelasi lucru am spus si eu legat de pret vs imagine marca si trecut.
In ceea ce priveste confortul, Tudor Bratu spunea ca zgaltaie foarte mult, ca se simte orice imperfectiune din drum, ceea ce e cam aiurea tinand cont de drumurile de la noi. Ramane de vazut de fiecare dintre noi intr-un test drive.
*


Stii cumva daca avea suspensia controlata electronic? Mi se pare bizar, am fost cu ea pe un drum carpit/cu ceva gropi si s-a comportat onorabil, clar peste Laguna 3. Cum spuneam se simt mai putin denivelarile decat in Mazda 6.



QUOTE(ali3n_cop @ 15 Feb 2016, 16:26)
E bine totusi ca au aspiratii inalte. Stii vorba aia: Daca iti permiti sa achizitionezi un E.. dar nu iti permiti sa il intretii, exista talisman happy.gif
*


Problema bugetului e cea mai mica; asta-i partea mai usoara, decontezi si gata. Adevarata problema cu masinile performante (nemtesti mai ales) e ca te lasa cu fundu-n balta cand nu te astepti. Pe marginea unui drum uitat de lume, zi de sarbatoare, cand ai nevoie, vreme grea afara, samd. In loc sa dormi acasa in patul tau, stai pe nu stiu unde, la mana unui Gigi sa te duca pe tine/familie/calabalac inapoi la civilizatie.
Daca ar fi sa aleg as renunta la 40-50 cp si "premium" in schimbul fiabilitatii. La prima figura de genul asta a Bmw, il repar si ii fac vant. N-am rabdare altfel.

Dupa cate probleme am auzit la masinile VAG, prefer oricand un Renault recent.
mircea_aq
tudor bratu a fost conceput cu material genetic low cost. Nu prea are ce sa-i zgaltaie, poate singurul neuron din gulie, si are o gulie, cand se priveste in oglinda il apuca plansul.
mezym
radmasa.gif

Asa spunea tembelul, ramane sa vedem la test-drive. Eu m-as mira sa zgaltaie in modul confort cu amortizoarele adaptive.

@mihai2005: Modelul testat era Initiale DCI 160, ala are in standard 4Control si amortizoarele electronice.
b76bgaarh
si francejii se plang, doar ca la ei vine cu jantele alea de 19.
m3st_tce
Talisman e pe renault.ro. Pt. preturi verificati configuratorul.
L.E. Si link-ul spre brosura: https://www.cdn.renault.com/content/dam/Ren...lt-talisman.pdf
mezym
Multumim!

Preturile sunt exact precum in excel-ul urcat de Modus.

mars
Bun, am target pentru 2020, un Intense d'ala TCe200 sehas ca nou wink.gif. Desi, nici noul Megane, cu acelasi motor, n-ar fi rau.
b76bgaarh
Din România, nici o șansă.
andreist
QUOTE
5-series sigur are masaj, in lista de optionale.
Print screen de undeva OFICIAL ca are, ca eu cand am cumparat F10 nu avea asa ceva. Si mercedes si BMW au rezervat asta pt. S-Klass / 7

LE: Am cautat de curiozitate si intradevar pe 5 exista, dar la modelul abia lansat.
mezym
Azi am fost sa vad Talisman-ul. M-am bagat in el vreo jumatate de ora, l-am intors pe toate fetele.
Echiparea era un Intens DCI cu 4 control, BOSE, piele Nappa si tot ce vrei pe el.

In primul rand te frapeaza design-ul excelent si impunator al masinii, din orice unghi ai privi-o te cucereste. La interior spatiul e imens, calitatea materialelor n-are nimic de-a face cu alt Renault, RLINK-ul porneste instant, raspunde instant la comenzi.
Foarte misto masajul in scaune, atat la sofer cat si la pasager. Legat de scaune, sunt super comode si cu suport lateral bun.

Are o gramada de spatii de depozitare in varianta EDC, imi place ca se ofera cu roata de rezerva normala.

Ce nu mi-a placut e faptul ca in zona de jos a consolei centrale e doar plastic. Sigur, asta am si la Fluence insa, daca-mi aduc bine aminte, la Megane-ul 2 acolo am zona de spuma, chestie la care te-ai astepta la o masina de clasa medie si peste 30.000 de euro.
Apoi faptul ca la tetierele fata nu mai ai butonul din lateral de pe care cobori rapid tetiera. El lipseste. Tetiera o dai mai jos, daca ai ridicat-o prea sus, apasand butonul de la baza, unde la Megane/Fluence/Laguna apesi ca sa scoti afara tetiera cu totul.
In portbagaj boxele spate sunt expuse aiurea, le poti lovi/strica daca nu esti atent cu bagajele.

Ca o concluzie generala, imi pare enorm masina, te simti excelent in ea, insa micile sincope nu justifica pretul mare cerut. Raman la ideea pe care am spus-o in alte postari, cel putin 10% discount ca sa merite toti banii.
mihai2005
QUOTE(andreist @ 20 Feb 2016, 15:55)
Print screen de undeva OFICIAL ca are, ca eu cand am cumparat F10 nu avea asa ceva. Si mercedes si BMW au rezervat asta pt. S-Klass / 7

LE: Am cautat de curiozitate si intradevar pe 5 exista, dar la modelul abia lansat.
*


Salut,
Vezi fisierul atasat. E ceva asemanator, inclin sa cred ca la Talisman e mai complex.


@mezym - eu cam atat am obtinut in oferta un 10% reducere
Singurul lucru care ma preocupa la Renault e deprecierea(cat as pierde la o eventuala revanzare).
Daca voi cauta sa schimb masina, Talisman e primul pe lista. Daca ofera fiabilitatea Lagunei 3 atunci e o masina super.
Pb cu difuzoarele mi se pare deranjanta si mie.
s_j_teo
Nu am vazut inca masina live dar arata bine din punctul meu de vedere . Problema majora cel putin in Romania este pretul masinii mai mult de 70% din clientii Renault aloca maxim 20.000 de euro pentru achizitia unei masini . Clientii care sunt dispusi sa dea peste 25000 de euro pentru o masina nu prea se uita in curtea Renault . O alta problema la Renault este deprecierea foarte mare si asta o spun din proprie experienta . Ma tem sa nu aiba aceias soarta ca Latitude si Koleos la vanzari masini prea scumpe pentru clientul iubitor de Renault .
mihai2005
Da deprecierea e o problema. E mai evidenta pe perioade scurte(primii 3-4 ani).
M-am uitat si pe alte alternative, ce-i drept mai scumpe: Bmw seria 5 F10, Audi A6. Isi tin valoarea mai bine. Totusi cand vezi problemele de pe forumurile marcilor te apuca depresia. De la maner portiera keyless pt care platesti in jur de 300 euro, rezistente scaun crapate -> scurt si ars fata scaun, rateuri etanseizare portiera/ capac portbagaj si apa in masina(tinuta carpa sa traga apa) si alte rateuri catastrofice la sistemele de baza. Asta la masini de 40-50000 euro. Sa razi sau sa plangi? Plus rateuri pentru care acel "cineva" tb sa-si asume responsabilitatea(asta-i un aspect chiar important). Ma fac sa ezit sa decartez pt anumite marci/modele.

Stau si ma gandesc, parca prefer sa pierd cateva mii de euro la revanzare dar sa stau linistit, decat pe marginea drumului pe o vreme mizerabila asteptand sa ma gaseasca cineva si sa ma duca inapoi in civilizatie.

Deloc de neglijat servicii post vanzare: sa vezi cum esti tratat la Renault(cel putin in afara tarii noastre) si cum esti la unii dealeri ai altor marci care vand by default mii de masini pe an.
mezym
In Franta la scurt timp dupa lansare Talisman a avut 10% discount. Presupun ca abordarea e aceeasi si in Benelux. Ma refer aici la concesionari Renault.

Avantajul in Vest este ca gasesti multi brokeri auto, intermediari auto, ce vand mult sub pretul practicat de concesiune. Cu alte cuvinte, poti lua Talisman la pret de Romania in Vest prin intermediul unor astfel de brokeri auto.

Papa_mulo a pus cateva exemple de astfel de vanzatori.

PS: Ca oricare alt Renault, presupun ca si Talisman-ul se va deprecia considerabil mai repede decat un concurent german similar.
PS 2: La vreo sase luni de la lansarea Espace V, ca sa impulsioneze vanzarile, Renault a venit cu un discount de 7-8000 de euro. Asta inseamna aproape 20% din pretul de catalog al versiunii de top. Asa ceva astept si in Romania.
LE: Am gasit stirea. Observ ca m-am inselat grav, la nici o luna de la lansare au venit cu 18% reducere.
http://www.largus.fr/actualite-automobile/...se-6182392.html

Romanul cocalar de 25000 de EUR isi va lua Octavia 3, nici vorba sa dea banii astia pe un Talisman, avem destui astfel de useri cu astfel de exemple printre noi. Nu sunt premise reale in Romania ca pretul Talisman-ului sa fie cel de acum. Si am spus asa 25.000, insemnand o versiune intermediara fara cine stie ce optionale. Intens-urile duc la 30.000, acolo e deja nirvana pentru cocletii VAG (cred ca tocmai ce-am facut un pleonasm).
s_j_teo
@ mezym Iti doresc succes sa iti cumperi Talisman dar nu mai jigni alti useri fara motiv ca te califici tu la categoria cocalar prin astfel de postari . Ti-am mai explicat si intr-un PM ca fiecare avem dreptul pe banul nostru sa cumparm ce masina dorim asta nu ne face nici mai destepti si nici mai prosti . Ce am scris este dovedit in vanzarile Renault, nu vinde multe masini cu valoare de peste 25000 de euro mai ales in Romania . Incearca sa te abtii de la comentarii in care califici tu pe alt user ce este , mai bine te-ai privii pe tine in oglinda si apoi posteaza . Nu te obosii sa-mi raspunzi sau sa-mi trimiti PM !!!!!!!
mezym
N-am mentionat numele niciunui user, doar am precizat faptul ca exista astfel de cazuri.

Desigur, fiecare face ce vrea pe banii lui, insa cand pe un forum Renault, noii proprietari de VAG vin si ne vorbesc de sus, mint sau denigreaza Renault-ul, nu stiu cum nu pot fi altfel catalogati!

Renault misca greu pe piata masini de peste 20.000 EUR, nu doar de 25, s-a mai spus si e cunoscuta treaba asta.
Modus
Promotie Renault Talisman pentru Romania https://www.renault.ro/promotii/vehicule-so...isman-life.html

b76bgaarh
Jante cu capace..... Muahahahahahahahahhaahah
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.