Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Contact Clio3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
bogatu
Salut!
Azi mi s.a oprit motorul in mers, ca si cum as fi scos cheia din contact.
Am luat contactul, am incercat sa repornesc... si nimic. Nu mai intra curent in contactul masinii. Nici in treapta 1, nici in treapta 2 (contact). Cand bag cheia si invart nu mai are nici un efect. Nu porneste radio, nu porneste nimic...
Am verificat manual totul, se pare ca toate gadgeturile masinii functioneaza normal. Am baterie, am motorina... ea n.are vointa.smile.gif)
Am verificat toate sigurantele si din habitaclu si din modulul ala capsulat de langa baterie. Nici una arsa. Am verificat inclusiv sigurantele din fata bateriei, cele de amperaj mare. Nimic!
Am masurat cu aparatul de masura contactul si celelalte comenzi. Peste tot am curent, mai putin in contact... chestia asta mi.a pus capac. Nu.mi mai vine nici o idee.
A mai patit cineva chestia asta, sau are idee despre ce ar putea fi?
Nici in service nu pot ajunge cu ea tractata, ca nu am servofrana, iar prin traficul din Bucuresti e cam riscant
Multumesc anticipat pentru orice idee!
RazvanF
Daca la cheia masinii ai atasate alte chei, brelocuri etc atunci ai gasit raspunsul.
bogatu
Nu vad legatura. Ce are brelocul cu faptul ca nu am tensiune pe circuit?
Oricum, ca sa nu lungesc discutia, cheia sta singura.
RazvanF
Cu cat ai mai multa greutate pe cheia masinii cu atat sunt sansele mai mari sa strici contactul (butucul)....cam asta e legatura.
Zici ca la contact (butuc cheie) ai tensiune, dar cand invarti cheia nu se intampla nimic...posibil sa fie stricate lamelele de contact din butuc. Poti incerca sa faci punte la firul de plus si vezi daca ai tensiune.
bogatu
Nu ai citit corect. Am zis " Nu mai intra curent in contactul masinii. Nici in treapta 1, nici in treapta 2 (contact)"
Am pus aparatul de masura peste tot. Nu e problema fizica.
RazvanF
Atunci daca nu iti ajunge tensiune la butuc urmareste firele, in special cel de plus care ar trebui sa duca la baterie sau cel putin in cutia de sigurante/relee compartiment motor, verifica continuitatea lor. Stiu ca ai verificat sigurantele, dar de relee nu ai zis nimic.
Totodata poti avea probleme cu un fir de minus, in special cele groase care sunt prinse de caroseria masinii.
bogatu
Releele sunt de verificat, ce-i drept... nu se stie niciodata ce au avut in cap cei de la Renault cand au facut o masina.
In contact nu cred ca e problema, pentru ca am verificat toate cele 4 fire care intra in mufa de la contact. Nu am tensiune pe nici unul. Daca as fi avut, o porneam ca-n filme smile.gif)
RazvanF
Gone in 60 seconds sofer1.gif
bogatu
Rezolvat in service. Problema era de sub bord.
Am gasit in masina o siguranta arsa, de 15A.
El mi.a zis ca era un fir intrerupt undeva, dar siguranta de 15A am si la UCH. Probabil ca nu am fost suficient de atent si a fost doar aia...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.