buna , nu sunt chiar nou pe acest forum dar sa ma prezint
.... ma numesc #Nelutzu si sunt din Resita si vreau sa va prezint viitorul meu proiect.... baietii de la sectiunea Dacia Solenza ma cunosc majoritatea, niste baieti extraordinari de faini
...se numeste NEWA si este o masina de curse din categoria PROTOTIP SPORT Grupa CN
Prototipurile sunt exemple tipice, foarte reprezentative ale unui concept. iar din categoria masinilor sport prototip fac parte urmatoarele tipuri de masini :
Clubmans, DP , Group 3, Group 4, Group 5, Group 6, Can-Am (Group 7), Group A, Sports Cars, Group C, GC, GC-21, Group CN, IMSA, GTP, LMP,LMPC, S2000,
.... eu va prezint una din grupa CN in versiunea pt Viteza in COASTA
Grupa CN este o categorie in motorsport introdus de FIA la începutul anilor nouăzeci pentru masina de curse sport.
Grupa de masini CN sunt observate în principal în campionatele de viteza in coasta sau campionate pe pista. in orice caz prepararea masinilor si pregatirea lor se face diferentiat intre aceste doua discipline, viteza in coasta si cursele pe pista(circuit).
nu este primul meu proiect, precedentele au fost doar de restaurare si cosmetizare a unui ARO, a unei Dacia Solenza, si cateva masini de curse, acesta ma sperie putin pt ca efectiv la baza e un prototip, e doar pe hartie in numeroase desene si schite, si o mica parte din componentele ce la final ar trebuii sa fie o masina de curse, efectiv nu pot merge cu lista in magazin ca sa cumpar piese ci mare parte din masina, 80% din componente vin fabricate artizanal...
....voi incerca aici pe forum sa postez pas cu pas evolutia acestei masini sport de grupa CN
....regulamentul Fia spune ca o masina prototip sport va putea avea orice nume de botez, dar obligatoriu in pasaportul tehnic in numele masini va trebuii sa fie cuprins la urma si denumirea propulsorului, in cazul nostru NEWA (nume fabricant motor) su mai complet - NEWA PN - 001A - CN (nume motor)
19 Jan 2016, 23:33:
cu aceste 2 desene am inceput anul trecut, am luat aparatul foto, ruleta, colile de hartie si ori de cate ori eram in parc service pe langa masina la care ii faceam asistenta tehnica la curse imi luam notite, masuri, fotografiam, puneam intrebari la diversi constructori pana am inteles cum trebuie construita o astfel de masinarie
....evident poti sa iti construiesti o masina cum te taie capul dar atunci produsul final ar risca sa iasa ceva foarte unicat si foarte greu de incadrat in vreo clasa, asa ca a trebuit sa acord atentie si anexelor din regulamentul international FIA in care sunt prevazute doate detaliile de constructie(lungime, latime, inaltime, materiale, greutate...etc) ca masina sa fie legala si aprobata in o anume clasa sportiva in competitiile automobilistice....