Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: NEWA- prototip sport CN
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Nelutzu_
buna , nu sunt chiar nou pe acest forum dar sa ma prezint icon_mrgreen.gif
.... ma numesc #Nelutzu si sunt din Resita si vreau sa va prezint viitorul meu proiect.... baietii de la sectiunea Dacia Solenza ma cunosc majoritatea, niste baieti extraordinari de faini wink.gif
...se numeste NEWA si este o masina de curse din categoria PROTOTIP SPORT Grupa CN
Prototipurile sunt exemple tipice, foarte reprezentative ale unui concept. iar din categoria masinilor sport prototip fac parte urmatoarele tipuri de masini :
Clubmans, DP , Group 3, Group 4, Group 5, Group 6, Can-Am (Group 7), Group A, Sports Cars, Group C, GC, GC-21, Group CN, IMSA, GTP, LMP,LMPC, S2000,
.... eu va prezint una din grupa CN in versiunea pt Viteza in COASTA
Grupa CN este o categorie in motorsport introdus de FIA la începutul anilor nouăzeci pentru masina de curse sport.
Grupa de masini CN sunt observate în principal în campionatele de viteza in coasta sau campionate pe pista. in orice caz prepararea masinilor si pregatirea lor se face diferentiat intre aceste doua discipline, viteza in coasta si cursele pe pista(circuit).

nu este primul meu proiect, precedentele au fost doar de restaurare si cosmetizare a unui ARO, a unei Dacia Solenza, si cateva masini de curse, acesta ma sperie putin pt ca efectiv la baza e un prototip, e doar pe hartie in numeroase desene si schite, si o mica parte din componentele ce la final ar trebuii sa fie o masina de curse, efectiv nu pot merge cu lista in magazin ca sa cumpar piese ci mare parte din masina, 80% din componente vin fabricate artizanal...

....voi incerca aici pe forum sa postez pas cu pas evolutia acestei masini sport de grupa CN
....regulamentul Fia spune ca o masina prototip sport va putea avea orice nume de botez, dar obligatoriu in pasaportul tehnic in numele masini va trebuii sa fie cuprins la urma si denumirea propulsorului, in cazul nostru NEWA (nume fabricant motor) su mai complet - NEWA PN - 001A - CN (nume motor)


19 Jan 2016, 23:33:
cu aceste 2 desene am inceput anul trecut, am luat aparatul foto, ruleta, colile de hartie si ori de cate ori eram in parc service pe langa masina la care ii faceam asistenta tehnica la curse imi luam notite, masuri, fotografiam, puneam intrebari la diversi constructori pana am inteles cum trebuie construita o astfel de masinarie icon_mrgreen.gif
user posted image
....evident poti sa iti construiesti o masina cum te taie capul dar atunci produsul final ar risca sa iasa ceva foarte unicat si foarte greu de incadrat in vreo clasa, asa ca a trebuit sa acord atentie si anexelor din regulamentul international FIA in care sunt prevazute doate detaliile de constructie(lungime, latime, inaltime, materiale, greutate...etc) ca masina sa fie legala si aprobata in o anume clasa sportiva in competitiile automobilistice....
user posted image
Markos
Când estimezi că-i gata?
Nelutzu_
QUOTE(Markos @ 19 Jan 2016, 23:35)
Când estimezi că-i gata?
*



deja pot spune ca, daca totul decurge norma(cu banii icon_mrgreen.gif ) in 2? maxim 3 luni este gata, zilele urmatoare o sa postez imagini din fazele de constructie care e deja in stadiul de 40%, poate chiar mai mult tongue.gif

... Deja este realizat sasiul, si rolbarul, am reusit sa aduc caroseria din fibra de sticla din iItalia, ceva cauciucuri si niste modele de jante, am motorul, si cutia de viteze, dar multe componente vor fi fabricate artizanal pt ca nu am de unde sa le cumpar...

...Masina se construieste la CLUJ datorita prieteniei mele cu un om foarte priceput la mesterit fiare si un om deosebit, ing PAUL care e foarte entuziasmat si chiar face eforturi si lucreaza si pe gerul asta icon_mrgreen.gif ...
... la alegerea pt CLUJ a fost si motivul ca am promis cuiva drag ca el va apasa prima data butonul de START ENGINE cand masina va fi gata si pe rotile ei si va fi pornita pt prima data, el este C.M. Alexandru si este un baietel dragutz, inteligent, pasionat si foarte educat de 11 ani din CLUJ... tot el mi-a purtat noroc bun mie si pilotului meu pt care fac asistenta in competitiile din Italia si prin acest mod eu vreau sa ii multumesc si sa il fac sa prinda si el gustul si pasiunea pt acest sport...
user posted image
cateva imagini cu masina din Italia care sta la baza proiectului meu,
.....va fi identica mai putin motorizarea icon_mrgreen.gif
4x4
up.gif up.gif Ai mai multe poze cu masina?
cdadan
Bai, și nebun?
Baftă maximă!
Ce motor, ce transmisie?
4x4
cutie de vw probabil, motor cat mai puternic specific, probabil japonez biggrin.gif
Nelutzu_
QUOTE(4x4 @ 20 Jan 2016, 00:19)
up.gif  up.gif Ai mai multe poze cu masina?
*


caroseria din fibra provine de la masina (alba din pozele de mai sus), este o GiPi, poza e din italia, si am primit caroseria de la prietenul meu pilotul icon_mrgreen.gif el ma ajutat enorm, o astfel de caroserie costa noua mult (2000euro), pe mine practic ma costat doar transportul din Italia- Resita si Resita- Cluj (300euro)
user posted image

QUOTE(cdadan @ 20 Jan 2016, 00:19)
Bai, și nebun?
Baftă maximă!
Ce motor, ce transmisie?
*


multumesc, motorul va fi un Fiat Abarth 105TC, cutia o carcasa de VW broscuta 1972 cu interne custom icon_mrgreen.gif

QUOTE(4x4 @ 20 Jan 2016, 00:32)
cutie de vw probabil, motor cat mai puternic specific,  probabil japonez biggrin.gif
*


da, cea alba are motor JAPONEZ icon_mrgreen.gif HONDA 1600 Vtec dar eu am preferat FIAT ABARTH pt ca il am deja la Paul...

caroseria deja la RESITA icon_mrgreen.gif
user posted image
PUTIN LA SPALAT? HAHAHA
user posted image
tongue.gif
user posted image


20 Jan 2016, 01:12:
ca sa intelegeti mai mult despre astfel de masini din grupa CN si daca aveti rabdare icon_mrgreen.gif
...ceva facut de mine in parc service inainte de cursa din 2013 cu masina GiPi din Italia

Trento Bondone 2013
https://www.youtube.com/watch?v=Kx10S_2ScfM
Slalom dei 7 Tornanti 2013
https://www.youtube.com/watch?v=i0DRlNHYAAI

4x4, cdadan, Markos, si totii care ati citit tongue.gif
....va salut si va multumesc pt interes, continuam maine povestea
MuciX
Succes, este foarte interesant ce faci aici.

QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:15)
in 2? maxim 3 luni este gata
*


Ba ejneboun? Eu ma cacai de juma de an sa repar una, asta in 2-3 luni o face de la zero. laugh.gif
AndreiMR
Foarte misto, sa iti construiesti propria masina de curse wub.gif Mult succes!
bgdrenault
Cand o iei de la zero e mai rapid decat sa repari, carpesti, sudezi...

Bafta cu proiectul.
dr_mKe
Frâne ?
Macione
Brembo?
smile.gif
MihaiD
@Nelutzu_ Interesant proiectul, suces on continuare smile.gif

Sunt curios ce geometrie de suspensie si ce tipuri de amortizoare o sa folosesti. La prototipurile astea, din cauze de lipsa de spatiu, amortizoarele se monteaza orizontal, Deci, ce marca de amortizoare folosesti si cum o sa arate suspensia?

QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:56)
... cutia o carcasa de VW broscuta 1972 cu interne custom ...

La masinile de curse, rapoartele din cutie sunt extrem de importante. Ce inseamna custom? Pinioane cu dinti drepti facute de la zero, sau combinatii luate de prin alte cutii? Ce rapoarte o sa aibe si ce grup(banuiesc ca ai facut o simulare deja)?

QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:56)
Deja este realizat sasiul, si rolbarul...

Sunt curios cum arata, ce material a-ti folosit?

Vrei sa te dai pe circuit sau la coasta cu ea? La coasta, daca o sa ai licenta de debutant, probabil ca nu o sa te lase, chiar daca o sa aibe sub 180 de cai… Mie personal coastele de la noi nu mie se par safe pentru prototipuri...
4x4
QUOTE(MihaiD @ 20 Jan 2016, 11:27)
Sunt curios ce geometrie de suspensie si ce tipuri de amortizoare o sa folosesti. La prototipurile astea, din cauze de lipsa de spatiu, amortizoarele se monteaza orizontal, Deci, ce marca de amortizoare folosesti si cum o sa arate suspensia?
*



Probabil brate dublu A inegale pe fate si suspensie tip pushrod iar pe spate brate inferioare a intoarse si amortizoare montate normal, probabil
M.C.
Spune-i si daca sa le sudeze sau nu.... intrebare.gif

QUOTE(Macione @ 20 Jan 2016, 12:26)
Brembo?
smile.gif
*


Nerodate ? icon_mrgreen.gif
Macione
Le rodeaza doftorul, daca primeste jucaria pe mana. smile.gif
AR-18-MOS
Rodează și șanțurile? unsure.gif
claudiucondrea
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 10:42)
Frâne ?
*

fara frane radmasa.gif doar acceleratie
vezi Nelutzu_ te plangeai ca nu stii cine o sa iti raspunda, ai starnit curiozitatea tuturor nu doar a solenzarilor smile.gif
AR-18-MOS
La VTM n-ai nevoie de frane, ca doar mergi la deal! tongue.gif
M.C.
Mă,tu nu ai treabă ? slap.gif
dr_mKe
Io fac curse numai la vale sleep.gif
AR-18-MOS
QUOTE(M.C. @ 20 Jan 2016, 14:56)
Mă,tu nu ai treabă ? slap.gif
*

Acu' ascund radarul in boscheț. tongue.gif
M.C.
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 17:21)
Io fac curse numai la vale  sleep.gif
*


Se ocserva ca esti pretin cu argonia sa,curse numai la vale,ca sa nu consumi benzen,...... tongue.gif icon_mrgreen.gif
dr_mKe
Estem o vorbă care exact asta zice, da n-o citez să nu ofensez propritarul bolidului și al topicului dry.gif

La deal fac 80% din treabă sau mai mult, motorul și kilogramele, nu-i pasiunea mea, mi-s cam gras dry.gif

La vale-i puțin mai spurcată treaba. O minune d-asta ar trebui să aibă niște distanțe de oprire fenomenale cu niște frâne decente.

Care-i greutatea țintă ?

@18-MOS: eu sunt născut cu detector de radar integrat laugh.gif Nu mă prinzi așa, cu una cu doo sleep.gif A propos, ultima 1410 am boschetat-o de noo, la mare artă, la un meseriaș din Arad. Nici un șanț n-o reușit să deranjeze maglavaisu respectiv happy.gif
cj98czh
Nu subestima niciodata inteligenta pulitistului .. smile.gif
Nelutzu_
QUOTE(MuciX @ 20 Jan 2016, 07:37)
Succes, este foarte interesant ce faci aici.
Ba ejneboun? Eu ma cacai de juma de an sa repar una, asta in 2-3 luni o face de la zero. laugh.gif
*


...mersi MuciX, practic nu e inceput de la zero in acest moment, eu de 2 ani adun informatii, date si piese, puse toate cap la cap in acesti 3 ani, cel mai greu a fost aducerea caroseriei pt ca nu gaseam transport, e foarte usoara dar voluminoasa, in final am reusit si am hotarat ca a sosit momentul sa incep in acest an si sper sa fie gata in cele 2-3 luni...


20 Jan 2016, 19:19:
QUOTE(Synyster @ 20 Jan 2016, 08:41)
Foarte misto, sa iti construiesti propria masina de curse  wub.gif  Mult succes!
*




QUOTE(bogdanbiciusca @ 20 Jan 2016, 08:43)
Cand o iei de la zero e mai rapid decat sa repari, carpesti, sudezi...

Bafta cu proiectul.
*



multumesc icon_mrgreen.gif

20 Jan 2016, 19:21:
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 09:42)
Frâne ?
*


care vor fi adaptabile, ceva de la BMW seriile vechi, ieftine, usoare, nu cu multa tehnologie, mai precis de la M3 din anii '80


20 Jan 2016, 19:26:
QUOTE(Macione @ 20 Jan 2016, 10:26)
Brembo?
smile.gif
*


icon_mrgreen.gif macar ORO

QUOTE(MihaiD @ 20 Jan 2016, 11:27)
@Nelutzu_ Interesant proiectul, suces on continuare smile.gif

Sunt curios ce geometrie de suspensie si ce tipuri de amortizoare o sa folosesti.

Vrei sa te dai pe circuit sau la coasta cu ea?
*


@MihaiD, Te salut, pt suspensie inca nu e hotarata treaba dar vom vb pe parcurs despre ea, colegu @4x4 citeaza ceva mai jos si zice bine, probabil asa va fi, o sa va spun mai multe cand le realizeaza domnu Paul, el e inginerul constructor si el alege tot ce tine de mecanica, geometrie, eu ma pricep la indicatii doar radmasa.gif
... nu, eu mai mult ca sigur nu o sa ma dau cu ea in nici o competitie, las asta in seama tineretului, mie imi place mult sa le construiesc, bibilesc, sa le intretin... de rupt las pe altii icon_mrgreen.gif
... da, va fi o masina de coasta

20 Jan 2016, 19:27:
QUOTE(claudiucondrea @ 20 Jan 2016, 14:32)
fara frane  radmasa.gif doar acceleratie
vezi Nelutzu_ te plangeai ca nu stii cine o sa iti raspunda, ai starnit curiozitatea tuturor nu doar a solenzarilor  smile.gif
*


radmasa.gif nu, nu o sa ma mai plang biggrin.gif te salut...

20 Jan 2016, 19:28:
QUOTE(4x4 @ 20 Jan 2016, 12:23)
Probabil brate dublu A inegale pe fate si suspensie tip pushrod iar pe spate brate inferioare a intoarse si amortizoare montate normal, probabil
*



cam asa vor fi, o sa pun si desene si poze pe parcurs, multumesc @4x4


20 Jan 2016, 19:35:
QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 15:40)
Estem o vorbă care exact asta zice, da n-o citez să nu ofensez propritarul bolidului și al topicului  dry.gif

Care-i greutatea țintă ?


*


stai linistit doctore, daca eram cu oftica nu postam aici icon_mrgreen.gif hahaha, stateam cu fetele pe FB sa dau LIKE radmasa.gif

deci, masina ar trebuii sa aibe minim 513 kg dupa specificatiile FIA, asa prevede regulamentul daca va ramane motorul de 1600cmc, masina fara pilot dar cu toate plinurile facute, apa, ulei, lichide, combustibil...

20 Jan 2016, 19:44:
ea este Roata biggrin.gif ... de fata, vor fi copiate si vor fi construite integral aici la noi in tara dupa acest model, costurile pt fabricarea lor fiind mult mai mica decat daca as cumpara un set SH, o sa postez si detalii de costructie, turnare si asamblare jante modulare,
user posted image
kum
Ai gasit undeva turnare sub presiune pentru roti? Ca daca e turnare din asta normala, mai bine ia-ti SH. Iar la turnarea sub presiune nu vreau sa stiu cat costa matritele. Doar daca exista deja si doar le folosesti, altfel...

Oricum, ca sfat: mai bine ia-le sehash.
dr_mKe
Nu se pot mașina direct după forjare ? Io știam că-i mai bun procedeul sleep.gif

Cum fras' să mergi cu roți turnate la curse ! Nu-s suficient de rezistente în caz că dă cu ea-n șanț mad.gif
vis-a-vis
la masina de 500 de kile, probabil ca rezista si niste jante din plastic...
dr_mKe
Alea se topesc de la frâne sleep.gif
AmunDei
Daca vor fi de tip MFS e ceva, bine de stiut ca se face si pe la noi asa ceva.
Nelutzu_
QUOTE(kum @ 20 Jan 2016, 20:32)
Ai gasit undeva turnare sub presiune pentru roti? Ca daca e turnare din asta normala, mai bine ia-ti SH. Iar la turnarea sub presiune nu vreau sa stiu cat costa matritele. Doar daca exista deja si doar le folosesti, altfel...

Oricum, ca sfat: mai bine ia-le sehash.
*


biggrin.gif da am gasit, de fapt au gasit altii inaintea mea prin anii 80, mai toate turnatoriile di tara au asa ceva si asta nu de azi ci de foarte mult timp, evident ca nu vin turnate flansele centrale asa cum fac mestesugari ceaunurile de fiert mamaliga,.... matritele pt miezul central exista de mult, chiar am facut cateva zeci de jante, dupa turnare se controleaza fiecare de catre laboratoarele turnatoriilor, iar cercurile exterioare vin fabricate din tabla de aluminiu (nu de la DD Man) importata din CEHIA, tabla folosita in industria aeronautica...cam scumpa dar asta e... dupa care vin roluite pe niste matrite pana ajund in forma dorita...

QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 20:42)
Nu se pot mașina direct după forjare ? Io știam că-i mai bun procedeul  sleep.gif

Cum fras' să mergi cu roți turnate la curse ! Nu-s suficient de rezistente în caz că dă cu ea-n șanț  mad.gif
*



ba normal ca se finiseaza dupa turnare, foarte putin dar se face, nu ma intreba cum ca asta nu stiu, nu le torn eu ci le face Paul la Cluj, tongue.gif

tot ce pot e sa va arat poze cu ceva detalii din timpul constructiei unei jante,
prima imagine... doua flanse centrale(model Renault 12,
/Dacia) chiar scoase din cuptor si din matrite, una inca e incandescenta se vede
imagine 2 - 3 - 4 discurile exterioare dupa roluire pe matrite
imagine 5 - 6 JANTA MODULARA
centurion
QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:17)

cu aceste 2 desene am inceput anul trecut, am luat aparatul foto, ruleta, colile de hartie si ori de cate ori eram in parc service pe langa masina la care ii faceam asistenta tehnica la curse imi luam notite, masuri, fotografiam, puneam intrebari la diversi constructori pana am inteles cum trebuie construita o astfel de masinarie 
*


Felicitari pentru faptul ca iti poti transpune in practica pasiunea pe care o ai si pentru felul in care ai stiut 'sa furi' meserie (spun asta in cel mai pozitiv mod posibil (daca pot sa ma exprim asa)).


QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 01:56)
dar eu am preferat FIAT ABARTH
*


Cum faci cu calibrarea si cu punerea la punct a acestui motor? Faci asta pe masina, dupa ce este finalizata? Daca da, cine si in ce conditii o face?


QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:17)

....va trebuii

*


Din pacate, va trebui sa fac si o observatie: vezi ca ai un 'i' in plus la va trebuii.
Nelutzu_
QUOTE(vis-a-vis @ 20 Jan 2016, 20:51)
la masina de 500 de kile, probabil ca rezista si niste jante din plastic...
*


biggrin.gif

QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 20:53)
Alea se topesc de la frâne  sleep.gif
*


radmasa.gif NU MAI PUN FRANE

QUOTE(AmunDei @ 20 Jan 2016, 21:27)
Daca vor fi de tip MFS e ceva, bine de stiut ca se face si pe la noi asa ceva.
*


... se fac inca din ani '80,

sa revenim la caroserie si sasiu... imagini din prima zi la Cluj in data de 02.01.2016, planul de bataie icon_mrgreen.gif


<span class='edit'>21 Jan 2016, 09:06:</span>
QUOTE(centurion @ 20 Jan 2016, 23:33)
Felicitari pentru faptul ca iti poti transpune in practica pasiunea
Cum faci cu calibrarea si cu punerea la punct a acestui motor?
Din pacate, va trebui sa fac si o observatie: vezi ca ai un 'i' in plus la va trebuii.
*



te salut @centurion, multumesc, la intrebarea despre motor o sa iti raspund mai tarziu, chiar nu sunt specialist in mecanica, incerc sa fac ce am invatat in Italia si la Resita, adica, problemele care ma depasesc tehnic le rezolv cu ajutorul specialistilor in domeniu, a prietenilor care m-au ajutat de fiecare data, motorul practic este revizuit si pus la punct tehnic, iar interioarele nu vor fi modificate deoarece grupa CN corespunde grupei N la turisme, adica nu poti aduce modificari la interele motorului, trebuie sa ramana de serie, standard cum a iesit din fabrica, modificarile admise sunt la exterior pt volanta (in cazul nostru - confentinata noua, usurata, cu 2 discuri duble 152mm sinterizate) evacuari si admisie, cu banala injectie de NOVA sau Solenza de serie, ori Mikuni sau Dellorto 40, cutia de viteze este la libera alegere dar sa nu aibe mai mult de 6 viteze si sa aibe si marsarier, iar la materialele sasiului nu ai voie sa folosesti pt constructie la grupa CN materiale moderne gen, oteluri speciale, fibra de carbon si titan, in rest se pot folosi conform pecificatiilor FIA orice materiale...
....imi pare rau de acel "i" rolleyes.gif o sa fiu mai atent, si cred cu siguranta ca nu e singura greseala a mea din pacate...

in imagine > motorul, este cu carter sec pt o pozitionare cat mai joasa... cutia va fi ori una de Dacia intoarsa la 180* ori una de VW Kafer dar cu alte interioare in ea, practic cea de VW va deveni un Hewland dar o astfel de cutie costa cat tot bugetul meu pt a face masina intreaga, cea mai ieftina ar fi cea de Dacia....
4x4
Ai facut niste analize pentru cadru si suspensie?

Inteleg ca mai mult reproduci deja un design dovedit, dar e bine de stiut ce poate masina.
Vezi ca acuma este mult mai usor sa iti stabilesti distributia de mase si sa verifici cum se potriveste totul, inclusiv pilotul, folosind proiectarea pe calculator. Este un modul in Catia in sectiunea de Ergonomics, unde poti sa iti faci un manechin de probe.

[attachmentid=1628020368]

Pentru modelarea dinamica a masinii poti incerca OptimumG, ADAMS, SusProg3D sau ceva foarte simplu gen asta.
Nelutzu_
QUOTE(4x4 @ 21 Jan 2016, 14:17)
Ai facut niste analize pentru cadru si suspensie?

Inteleg ca mai mult reproduci deja un design dovedit, dar e bine de stiut ce poate masina.
*



-nu e nevoie sa fac eu analiza pt aceasta masina, ar fi de prisos, sau doar daca as vrea sa concep alta cu particularitati diferite de aceasta. ai sa intelegi de ce zic ca nu e necesar din raspunsul meu la cea de a doua intrebare a ta si ma bucur ca ai intrebat...

-da, eu reproduc o masina care deja are istorie lunga si teste cat cuprinde, de asta am spus mai devreme ca e inutil o analiza, care sa imi consume timp si bani, reproduc pana la mici detalii o masina GiPi Opera , construita si realizata in anul 1982 de catre 2 mecanici Grassi (nascut 1924) si Parisotto (nascut 1928) din zona Milano, ei intre ani '70 si '80+ faceau revizii la un club britanic pt niste masini de circuit prototip sport si formule, acest GiPi la randul lui a fost fabricat avand la baza o masina LOLA T 292, cei 2 mecanici au hotarat sa realizeze o masina proprie dupa modelul unei masini la care ei faceau revizie de atata timp si au ales modelul LOLA dar au furat si ceva de la modelele Ferrari.
in imagine Lola T292
user posted image
asa sa nascut marca GiPi continuind cu 11 masini fabricate in total din care astazi mai exista doar 3...
Ai aici Link cu modelele GiPi http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/gipi/gipi.php
deci da, reproduc, construiesc ceva dupa niste planuri si documentatii ce le-am primit din Italia, dupa masuratorile mele facute pe masina cu care am participat in Italia si dupa cunostintele mele acumulate in timp, e clar ca nu inventez eu roata acum dar incerc sa fac ceva ce ma impresionat in simplitate si fiabilitate icon_mrgreen.gif
imagini - stadiu lucrari sasiu>
user posted image

user posted image

22 Jan 2016, 16:42:
imagini - stadiu lucrari sasiu>
user posted image
b76bgaarh
neam de-al lui argon.

skija
i-aute mah.. si io mi-am luat Passat... pfff
Nelutzu_
QUOTE(skija @ 22 Jan 2016, 18:14)
i-aute mah.. si io mi-am luat Passat... pfff
*


da dar macar tu nu trebuie sa ti umbrela cand ploua biggrin.gif ... am vazut Passatul tau, sa faci cat mai multi km fara probleme, aaaa!!! si imi place culoarea alba, e perfect
QUOTE(MihaiD @ 20 Jan 2016, 11:27)
Sunt curios ce geometrie de suspensie si ce tipuri de amortizoare o sa folosesti.  Deci, ce marca de amortizoare folosesti si cum o sa arate suspensia?

*



ai aici imagini cu geometria fata si tipul de suspensie, va fi identic...
Nelutzu_
user posted image

#nelutzu #resita #alexandru #cluj #paul #clujgarage #concept #23garage #prototipsport

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.