Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme twingo (erori)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Twingo
adytzwup
Salutare tuturor, cum mecanicii nu prea ofera incredere, am zis sa apelez la voi, poate de multe ori v-ati mai intalnit cu problemele astea. Dupa ce mi-au pus masina pe tester mi-au rezultat problemele urmatoare:
DF208 : upstream sensor active signal input, Short circuit to +12V
DF167 : Throttle angle memory sensor, Short circuit to +12V
DF216 : Throttle unit Memory automatic control, incoherence between throttle position and control
DF167 : Throttle angle Memory sensor, Voltage outside tolerance limits.
Initial mi-au spus sa incerc sa schimb filtre, ulei (mi s-a parut o prostie, i-am spus ca le-am schimbat acum nici jumatate de an), apoi sa ma duc la un electrician.
Porneste normal, iar cand se incalzeste motorul (am obs ca face de cand a venit frigul, nu a mai facut de peste 9-12 luni asa,de mult adica) se aprinde martorul din atasament si pierde puterea si nu mai pot accelera. Daca ii dau un "restart" isi revine (uneori pentru mult timp, alteori deloc)...
Credeti ca e treaba de mecanica sau electronica... principala intrebare pentru mine e unde sa ma duc sau cu ce sa incep.

Multumesc mult!

15 Dec 2015, 19:31:
am uitat sa mentionez, Motor 1.2 16V 75 Cai, an 2001.
espacern
Trebuie sa faci un tester/diagnoza Renault......si asa poate gasesti defectul pe la pedala/clapeta acceleratie.
Daca cauti pe forum gasesti destule informatii....pe sectiunea Clio ca este motor dentic.
romeo3108ro
dat fiind faptul ca esti din breasla cu mine(am si eu un twingo identic care zace prin parcare )ma ofer sa te ajut gratuity cu o teestare si eventual o remediere a defectului numai sa poti sa dai o fuca prin zona DR.Taberei.Ai pm cu datele de contact
adytzwup
Salutare,
Intrucat problemele s-au rezolvat rapid vin cu raspunsul si pentru voi.
Sper sa va fie de folos pentru viitor. Am evitat sa mai merg la service cu ea, am dus-o unei cunostinte, aveam multe recomandari pentru el, daca sunteti interesati ma puteti contacta, se pricepe omul.
Marea problema era o mufa pe la clapeta de acceleratie... Mi-a curatat si clapeta. Pana acum imi statea martorul de motor mereu aprins, acum nu mai sta. si trage mult mai bine, constant cu aceeasi putere. Mai am airbag-ul de rezolvat si dispar toate beculetele din bord.

Daca mai aveti intrebari si stiu sa va raspund va stau la dispozitie. Sarbatori fericite tuturor!
168.gif
Emanuelu
da-mi te rog si mie datele de contact ale omului tau care spui ca se pricepe la Twingo!
adytzwup
Salut, nu iti pot trimite mesaj privat, da-mi tu un mesaj, iar pe forum aici nu prea as vrea sa il postez ca cine stie cine il suna... poate il deranjeaza.
Chestia e ca inca nu s-a rezolvat 100%, inca mai face ceva figuri, insa trage mult mai bine.
A incercat acum alte lucruri sa ii rezolve, dar astept zilele astea sa ii fac niste probe.

O sa revin cu raspunsuri.
SAMI
Am fost la tester si mi-a dat urmatoarea eroare : Canister purge solenoid valve circuit, open circuit or short circuit. Imi poate explica cineva ce ce trebuie sa fac.
espacern
Pe canistra de carbon care are rol de reciclare vapori benzina este o piesa electronica cu o mufa si un cablaj.......verifica sa nu fie vreun fir desfacut/dezlipit.....pentru inceput.
SAMI
Era mufa scoasa, multumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.