Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme ambreiaj Captur
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Captur
dezamagire
buna ziua,
m-am inscris p acest forum sa-mi spun oful in legatura cu renault captur 1.5 dci.
l-am cumparat in august 2013 si am constatat la primul drum pe autostrada zgomot total in treapta a 5-a, turatie 2000-2200 rpm, viteza intre 110 si 120 km/ora, vibra toata masina si un huruit sub podea.
mi-am facut programare la un drive test cu acelasi tip de masina si am constatat k masina mea are o problema
s-a schimbat kitul de ambreiaj prima data la 3500 km, urmatorul la 15000 si acum al treilea la 35000(masina e in service)
nu stiu ce sa fac pt k distinsii ingineri de la renault doar atata pot.
Donkey
Salve,

Stilul de condus cum e? Se merge mult in trafic greu?
Daca ti se pare ca totul e ok atunci afla ce ambreiaj monteaza ei in service si cere alta marca.
Eu la aceeasi motorizare am 20 k km si 0 probleme pana acum.

Toate cele bune!
tannu
Pune-i sa-ti schimbe volanta, nu numai kitul clasic de ambreiaj.
mariuswk
Si a mea are aceeasi problema(1.5 dci),probabil toate Captur,am sesizat problema si la Koleos.
chelull
Salutare tuturor,

Sunt mandru posesor al unui Renault Captur 1.5 DCi 90 CP de la pe la jumatatea anului 2016.
Pentru moment ma pronunt destul de multumit ce vehicul atat ca si calitate constructie cat si consum fiabilitate. Asta tinand cont de pretul destul de bun pentru clasa ei.

Insa la inceputul acestui an a inceput sas manifesteze o mica problema la nivelul CV atunci cand motorul este rece. (Cu cat mai rece afara, cu atat mai proeminenta este manifestarea problemei).
Si anume; la plecarea de pe loc, la prima pornire de dimineata, cand incep debreierea pentru plecarea de pe loc, vehiculul trepideaza destul de rau.
Daca accelerez trepidatiile devin mai proeminente. Am avut momente in care aceste trepidatii se manifesta si in treapta a doua.

Banuiesc la prima vedere ca poate fi cauzata de:
- rugozitate neconforma la nivel disc frictiune sau Volant
- elasticitate neconforma la rezorturile din discul de frictiune, ele nu preiau socurile la rece.

Am facut si o programare la Meridian Nord, dar din pacate la acel moment fiind 35 grade afara si motorul fiind cald de pe drum, problema nu s-a manifestat.
Nici nu prea aveau chef sa amanunteasaca problema.

O sa reprogramez o vizita la service intr-o perioda mai rece.

Intrebarea mea este, daca vreun alt membru al forumului a mai intampinat aceasta problema?! Si daca imi poate comunica "diagnosticul" dat de mecanici.

Multumesc anticipat pentru ajutor!

radu_vasile59
Am avut eu asa simptom, dar pe Logan. "Rezolvarea" a constat in faptul ca dupa vreo 20-30000 km mi-a cedat rulmentul de presiune de la ambreiaj si a trebuit sa schimb ambreiajul cu totul. Se pare ca la Logan (seria de prin 2007) e o problema destul de comuna. Daca circuli asa asta are sa se intample. Cica nu e perfect plan discul de ambreiaj (calitatea materialului) sau se slabesc ceva arcuri de pe disc si de acolo apare problema.
argon
Așa îmi făcea și mie la megane 2, doar la prima plecare la rece, nu are nimic nici în zi de azi după 5 ani.
radu_vasile59
Ambreiajul a picat si la mine dupa 2 ani. Dupa ce o vreme a trepidat la rece la plecarea de pe loc, apoi progresiv si la viteza 1-2, tot mai tare. Dupa o vreme (cam 6 luni, care au fost toamna-iarna) a incetat (cred ca s-au netezit neregularitatile de pe disc sau au cedat de tot arcurile). Apoi totul a fost bine pana cand brusc am ramas fara ambreiaj, in drum.
Asta a fost tot. 1200 lei cu manopera si kit ambreiaj original complet (cu rulment cu tot).
chelull
Salut Radu, De ce nu ai mera cu ea la garantie?!
chelull
Salutare,

Revin dupa ceva luni bune de stat prin service pentru a convinge personalul RN ca masina are problem.

Cam asa arata placa de presiune / disk si volanta dupa 30kkm, dupa ce am reusit sa-i conving sa schimbe kitul.
eagleking95
Salut, ti-au spus care e problema defapt?

Si eu am uneori trepidatii la plecarea de pe loc la rece si uneori si la cald dupa ce am mers f mult, trepideaza uneori destul de deranjant si daca accelerezi mai tare trepidatiile se accentueaza, problema e ca nu face mereu asa. Tot 30k km am si eu.

Cum ai reusit sa-i convingi, s-a manifestat problema la dealer?
Ridermann
Chellul, așteptăm cu interes sa ne spui ce diagnostic a avut Capturul și dacă a fost remediat pe garanție și în ce service.
tannu
Ok, ai schimbat toate cele, dar problema mai exista sau nu ?
chelull
Salut,

Scuze pentru raspunsul intarziat. Nu prea am mai urmarit forumul ceva vreme.

@eagleking95
Exact asa se manifesta si la mine. Iti sugerez sa mergi in service costul reparatiei a ajuns la 1300 euro (cost suportat de RN).
Ca sa ii conving a trebuit sa apelz la ajutorul celor de la Vocea Clientului Rn, abia dupa ce am insistat 3 luni la ei am rezolvat. Problema nu s-a manifestat la service, cel putin asa spun ei,deoarece au facut testulfara mine in vehicul.

@Ridermann
Un diagnostic concret nu au putut sa-mi ofere. Ce mi-au spus e ca a fost de la rugozitatea volantei. Problema a fost remediata in baza garantiei la Meridian Nord Bucuresti.

@Tannu
Au fost schimbate (pe garantie) kit ambreaj + volanta, toate fiind afectate.
Si nu, nu se mai manifesta deloc problema in urma interventiei.
eagleking95
Multumim pentru detalii. Deci de buna voie si nesiliti de nimeni nu au vrut sa desfaca pe acolo si sa investigheze, ci doar dupa ce ai insistat 3 luni la vocea clientului?
chelull
Nu stiu daca este vorba de rea vointa din partea personalului de la service in situatia asta.
Deoarece unitatea service arenevoie de acordul comercial central Renault pentru a interveni pe o piesa in baza garantiei. De aici banuiesc ca a rezultat durata atat de lunga, din cauza proceduriilor anevoioase.

In mare asta este rolul Vociiclientului..sa medieze legatura intre unitate service / renault central si client.
radu.eugen
salut
exact aceiasi problema o am si eu , numai ca la 10000 km... pare o problema generala. ma programez la service si va anunt cum a evoluat treaba.
Ridermann
Sa ne scrii ce ai rezolvat, unde si cum.
radu.eugen
salut
scuze, nu merge sau nu stiu cum sa raspund la mesaje personale. mi-au schimbat chitul de ambreaj la cobalcescu de pe splai. programare + constatare pe la inecputul lui decembrie, totul a mers f bine, oamenii amabili. piesele au veni la inceputul lui ianuarie iar reparatia a durat cam 4h. nu am primit deviz , desi am cerut, mi-au spus ca totul apere in istoricul international al masinii. pt mai multe detalii mailul meu este radu2.000@gmail.com
bafta

27 Feb 2019, 09:14:
am uitat sa va spun ca, asa cum mi-a spus cineva pe forum, am uitat cine, problema a fost tocirea neuniforma a discului de ambreiaj.
eagleking95
Problema s-a manifestat si la service? Si eu am fost odata pentru asta dar nu a mai facut si m-au expediat
Ridermann
Da, a scris Radu Eugen ca s-a manifestat si la service.
Am si eu programare maine la Meridian Sud, aceeasi bubă. Agață ambreiajul. 12.700km.
Ridermann
Revin si eu dupa ce am fost la Meridian Sud pt verificare.
Normal ca nu amai făcut așa mașina, a mers ca nouă din ziuacand am programat-o, cred ca are urechi si ii e frica 😂

La Meridian, cum ma ateptam, nimeni nu auzise deasa ceva vreodată iar daca arfi facut era ca am cauciucurile prea umflate... Desi ce crezi am senzori setati la presiunea din carte, presiune care a si iesit la verificare. Apoi concluzia Meridian Sud a fost ca am pus preș la pedalier si de acolo pedala nu se apasa pana la capat (deși atingea capatul) si practic daca am pres eu am stricat ambreiajul. Aaaa... Preșul e de Captur origina.
Deci "masina ramane sub observație".
Data viitoare daca o mai face direct la Cobalcescu sau altii merg.
radu.eugen
salutare
la mine defectul se manifesta cu motorul cald. motiv pt care m-am plimbat prin oras cam 1 ora inainte sa ma duc la ei. de 2 zile mi-a aparut alta problema ... un, nici nu stiu cum sa ii spun, cea mai apropiata explicate pe care o pot da este ca la apasarea ambreiajului se da la o parte pasla care izoleaza motorul si se aude f rau inauntru. ce va de genul asta... sau tremura ceva f tare la apasarea abreiajului, un plastic ceva. voi ati patit ceva asemanator? voi face o programare dar o sa dureze o vreme pt ca sunt cam prins in peioada asta . ma streseaza ffff tare chestia cu multiplele zgomote din masina, am o skoda fabia de serviciu cu 190.000 km si nu se aude nimic inauntru, nu zgomote, nu scartait....
bafta
Ridermann
Am intrat in service dupa un drum Baneasa-Berceni, cam o ora de trafic. Nimic.
Nici la rece nu amai făcut.
Doar cand a fost mai frig afara. I-am zis si aluia... Ce fac nene astept iarna sa vad ce o fi avut?

Nu am intalnit zgomotul sau vibratia aia descrisa de tine pana acum.
Tine cont ca la tine AU SCHIMBAT deci poate fi de la montarea defectuoasa a unor subansambluri. Daca aripa ti-au pus-o prost.... Cine stie ce au mai surubarit aiurea.
radu.eugen
am sa ma ocup de asta... urăsc sa pierd timp pe la ei pe acolo, mai ales ca asta a fost unul dintre motivele pt care am luat mașina noua. sunt 90% sigur ca zgomotul este apărut în urma reparației. dacă vrei îți dau nr băiatului de la recepție de pe splai sa vb cu el despre programare și altele.
bafta
radu.eugen
am fost ierei la service cu problema de ma sus si ... conform legilor lui murphy, nu a mai prezentat niciun simptom si nici nu a mai apratut de atunci. oamenii in continuare f amabili
bafta!
dancuciureanu
Pe scurt sunt consultant pentru cineva care are Captur 0.9
Sofer femeie dar permis de peste 20ani si nu tinut degeaba, a condus Dacie, Tico, doua Opel toate second cu ambreiaje cum au iesit din fabrica.
Acum dardaie foarte des la plecarea de pe loc indiferent de temperatura, vale sau deal. Mers normal ca nu o sa vedeti femei care rup masina.
Incercat sa elibereze pedala incet tare sau mai brusc, identic si la fel.
Din ce am vazut in pozele de mai sus discul este LUK nu prea afectat, firma ok si care nu poate face ieftineala ca asa vrea comanda. Pe placa nu este firma si pare de mamaliga, o chinezarie infecta, volanta JALNICA.
Am uitat sa mentionez km, sub 20,000, an achizitie 20016 vara, noroc ca are garantie extinsa si pe mine care stiu mai multe decat 95% decat copchii din reprezentante.
Eu asa calitate jalnica nu am vazut. Este chestie generala si rezolvati cat mai repede si in garantie.
popescu_nicu
Salutare.
Saptamana trecuta a aparut un sunet ca o pocnitura la eliberarea pedalei de ambreiaj. Ieri am fost la service, reprezentanta, si am facut sesizarea. Pana azi niciun raspuns. Mentionez ca masina are 28900 km, trage la fel ca inainte, totul este ok inafara de acel zgomot. Cei de la Service spun ca ar fi ambreiajul, placa de persiune etc. Sesizarea am facut o si la Vocea clientului. Dupa cate probleme am avut cu masina asta, acum m am convins ca, Capturul eate o masina "slaba" din toate punctele de vedere: suspensii vechi, climatizare subdimensionata, confort redus etc. Am decis ca daca imi umbla la motor, ii dau in judecata si voi cere inlocuirea masinii deoarece nu corespunde normelor.
silvanu96
Si totusi e o masina ce se vinde foarte bine in toata Europa.
Posibil sa fi strans ceva frustrari...
popescu_nicu
In sfarsit am dus masina in Service. Problema era pocnitura produsa la eliberarea pedalei de ambreiaj. Au demontat ce trebuia iar diagnosticul este rulment de presiune defect. Ei spun ca este defect de fabricatie. Reparatia se executa pe garantie, dar din pacate in toata Romania nu exista un chit de ambreiaj original (ambreiaj, rulment, placa de presiune etc). Au spus ca comanda este facuta pe urgenta, iar chitul va veni din Franta. Urmeaza sa ma tina la curent cu demeraurile facute.
Capturelul 0.9
Salut! Sunt nou pe acest forum și doresc niște informații referitoare la Cum ar trebui sa procedez în momentul în care mă voi duce din nou cu mașina în service fiind în garanție! Dețin un Renault captur 0.9 de la paști anul 2019, pana în prezent am 3.900 de km cu ea și de câteva săptămâni am observat un scârțâit la pedala de ambreiaj, zgomot dar doar când masina este calda, când este rece de exemplu după o noapte de staționat nu se aude nimic! Am fost cu ea astăzi la service și mi-au gresat ceva la ea după care spunandu-mi ca dacă mai face sa revin! Va întreb pe voi deoarece nu știu sigur exact Cum este la motelul ăsta dacă ambreiajul este pe cablu sau nu! Multumesc
popescu_nicu
Salutare!!
Am luat masina din service. Pentru cine nu a citit postarile mele, revin cu problemele avute la Capturul meu de 0.9 TCe, facelift 2017 in ultima perioada.
La aprox. 30000 km cand eliberam pedala de ambreiaj se auzea o pocnitura. Am mers in reprezentanta si au verificat o, constatant o problema de fabricatie la pistonul de la cilindrul receptor. Intrucat kitul de ambreiaj de origine nu era disponibil in tara, am asteptat trei saptamani. Reparatia a fost facuta pe garantie si totalul a fost de 3048 lei. Drept recompensa deoarece au depasit perioada de reparatie, conform legilor, mi au facut cadou costurile reviziei 2, cost 738 lei.
Am mai cerut o verificare a instalatiei de climatizare, deoarece eu cred ca instalatia este subdimensionata, nu asigura o racire a habitaclului suficienta, repartitia electronica a aerului la aeratoare nu este dirijata corespunzator (verificati cat aer scoate la gurile de sub scaune etc), sunt foarte dezamagit, nu asigura o racire in toata masina, in spate te sufoci, iar in fata te dispera aerul dirijat la temperaturi ridicate.
Astept parerile voastre cu privire la instalatia de climatizare.
O zi frumoasa!
popescu_nicu
La apasarea pedalei de ambreiaj nu trebuie sa se auda nimic, ambreiajul este hidraulic. Eu am avut probleme, citeste mesajele mele, si mi au schimbat tot kitul de ambreiaj.
Ridermann
Am revenit si eu cu ambreiajul care agata la plecare, 1.5dCi.
Am mers din nou la Cobalcescu Splai in service ieri si in sfarsit s-a constatat defectul sesizat. Sm 18.oookm. Am fost inca de la 12.ooo km la Meridian Sud unde mi s-a spus ca nu are nimic masina.
Acum inteleg ca a fiat facut un raport catre uzina si se asteapta aprobare sa ceva...
Ce ma deranjeaza e ca mi s-a spus ca in caz de schimb Renault preia 80% si eu 20% din cost ca e ambreiaj. Ba chiar deloc daca se constata ca e uzat. Total de neacceptat si o sa vorbesc si la Vocea Clientului si pe unde mai pot face plangeri pe tema asta din moment ce la. 18. 000km si reclamat defectul inca de la 12. 000 uzura e minima in raport cu durata de viata a unui ambreiaj.
Pana nu vad raportul insa nu am nimic concret. Poate nici nu va fi nevoie sa ma irit si vor schimba poesa asa cum e normal fiind clar un defect pe seria asta.
E ok ca mai știu cazurile lui chelul si radu.eugen.

popescu_nicu
Ca sa fi sigur, contacteaza Vocea clientului si spune toate detaliile. Eu nu am platit nimic si mi au schimbat tot kitul la 30 000 km. Intr adevar au asteptat decizia de la Renault.
Ridermann
O sa imi schimbe Renault kitul de ambreiaj. Au fost comandate piesele de catre service si astept sa ajunga sa o programez pe rampa.

Util de stiu ca suntem mai multi. Cu tine suntem deja 4 cu ambreiajul in garantie pana in 30k.
La ce reprezentanta ti-ai schimbat tie kitul?
Ridermann
Kit ambreiaj schimbat în garanție. 1.5dci 90, manuala, 19000km, achizitie septembrie 2017.
Masina se comporta bine acum, cel putin in cei câțiva km facuti.
popescu_nicu
Scuze!
Nu am mai intrat pe site de foarte mult timp.
Eu am schimbat kitul de ambreiaj la LAZĀR Service, Gorj.
Pe factura a fost aprox. 3000 lei.
In prezent masina este Ok.
Sarbatori linistite!
Anastomoza
Dupa ce am mers cu kit-ul de ambreiaj original aproape 100k, l-am schimbat ca aveam trepidatii la pornirea la rece (dupa care facea si la cald), plus un zgomot singular metalic - cloncanit la eliberarea ambreiajului cand schimbam din 1-a in a 2-a mai rapid. De trepidatii am scapat, clocanitul a ramas insa. Iar dupa 40k facuti cu kit-ul nou iar au inceput discrete trepidatii daca dau ceva ture si nu pornesc din ambreiaj. O mai las si voi schimba si ambreiajul cu tot cu volant. Calitate piese 0 si bara...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.