Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1320
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2
adroen
Buná seara tuturor colegilor !
Sunt nou pe forumul Dacia , desi sunt proprietarul a douá Dacii, o berliná de 75 si un break 1310 de 89 ....
Acum insá am demarat un nou proiect, al unei restaurári de Dacia 1320 din 88 care se aflá intr-o stare jalnicá din pácate.
Ptr a finaliza proiectul as avea nevoie de unele repere caracteristice tipului cum ar fii :
1. far cn 1 dreapta -nou
2. mascá fatá cn 1 din 3 bucáti (cu mustáti la faruri ) -ramele de far
3. portiere cu mánerele de deschidere interioare si exterioare pátrátoase
4.fetele de usi caracteristice de plastic
5. lámpile de iluminare nr circulatie incastrate in caroseriie deasupra numárului (2 buc )
Multumesc ptr ajutor .
iulica89
Salut!
Bine ai venit si aici!
1. Stiam un magazin in care erau un set de faruri noi pentru CN1. O sa il vizitez zilele acestea si te anunt daca mai exista;
2. Masca fata este foarte rara, dar piesa centrala este aproape aceeasi cu cea de 4 faruri, diferind doar locul unde este amplasata emblema, iar mustatile le-ai putea recosntrui din fibra-cel mai ieftin mod, asta daca le mai ai pe ale ei;
3. Portiere nu gasesti, sau daca gasesti vor costa mult si vor avea rugina, de aceea iti recomand sa cumperi doua portiere de papuc fata CN2(slabe sanse sa fie neruginite) sau CN4(pentru ca nu au oglinda cu reglaj interior ci exterior), si de spate de break (dupa anul 95 datorita formei specifice-lipseste nervura din partea de sus) cu clapete la usi si sa decupezi dupa ale tale decat portiunea cu clapeta; Am pus poze in care s-a facut aceasta operatiune unei Dacia sport care din fabrica a avut un "defect de proiectare", dorindu-se manere de oltcit, dar pana la urma punandu-se manere clasice cu distantiere.[attachmentid=1628012851] [attachmentid=1628012852] [attachmentid=1628012853]
4. La noroc...
5. Lampile de iluminare numar sunt aceleasi cu cele de CN2,3,4 produse intre anii 1993 si 2004.[attachmentid=1628012854]
adroen
Multumesc mult ptr poze, si bine te-am regásit si p-aici colega . Cred cá páná la urmá asta va fii singura solutie cu usile , n-am incotro, slabe sanse sá gásesc 4 usi bune.Am 4 usi de 1310 fárá ruginá, cred cá ele vor constitui solutia finalá pe post de donoare ..
Cu masca nu stiu ce voi face, am masca ei originalá, ruptá in mai multe locuri si crápatá in si mai multe .....
Ramele de far (mustátile ) sunt foarte rare intr-adevár, dacá nu gásesc o pereche noi, le voi repara pe astea cumva ...
Dacá ai gási un far dreapta nou, m-ar interesa .
Multumesc anticipat ptr ajutor. worship.gif
Lámpile de iluminare nr circulatie de pe masiná la mine sunt plate complect, nu au cacasa de plastic in relief , doar un cauciuc protector roatá si sunt plate cu 2 suruburi de prindere la marrgini .
Incerc sá atasez o pozá cu ele .

<span class='edit'>4 Nov 2015, 21:30:</span>
Masca pe care o caut este acest tip , din 3 bucáti construitá .
marian_6963
Nu este cumva asta?
sobolan
exact aia e ...... ce are masina aia pe ea(grila) nu e oem ,e de pe 1310 dupa 86 !
roaga un moderator(OV sau Bucatzel) sa-ti mute topicul la restaurari wink.gif
adroen
QUOTE(marian_6963 @ 5 Nov 2015, 18:45)
Nu este cumva asta?
*


Ba este asemánátoare insá masca mea e din 3 piese compusá : cei doi ochelari separat + masca radiator separat.Insá cred cá este intrebare de detaliu sau an de fabricatie .Unde se gáseste masca aceasta ? Eventual un pret ? Multumesc anticipat
dacia_gpg
Manere am eu ceva un model, sunt noi noute de exterior din plastic.Am sa le fac ceva poze sa elucidam problema.
Ov
bine ai venit Adi si pe meleagurile astea smile.gif
ti-am mutat topicul la restaurari, poate o sa povestesti cate ceva si aici cand o sa incepi lucrul

intre timp ai putea pune 2-3 poze cu 1300-le tau, sa stie lumea cu cine sta de vorba smile.gif
iulica89
Masca din aceea era noua la un baiat din pitesti cu 30 lei parca si este specifica modelului acesta-am si eu una pe undeva pusa...
Masca ta in schimb este primul tip... Acum ce iti doresti sa aplici-ele s-au montat in paralel.
In legatura cu contra-aripile de 1300, din pacate doar pe prototip s-a montat asa ceva, pe cand la cele de serie au fost exclusiv cu contra-aripi de cn. Ar trebui sa gasesti de uzina relativ usor, dar fi atent ca si astea au fost de doua tipuri-unele mai rotunjire(ca a ta) si unele mai patratoase, montate dupa 2000.

Uite aici ochelari de tabla-suportii de far: http://olx.ro/oferta/elemende-caroserie-da...html#05d204e541
adroen
Multumesc mult, má simt mult onorat sá má aflu printre Domniile Voastre, am invátat multe de la colegii de pe forum, cu unii chiar am avut onoarea de a má intálni la Brasov anul acesta, insá mai am foarte multe lapsusuri si semne de intrebare in aceastá materie ...... din pácate .
Nu stiam cá existá topic de restaurári, si nu am dorit nicidecum sá numesc aceastá "cárpire " folosind expresia nobilá de restaurare, fiindcá din 2 masini sunt nevoit sá construiesc una ......
Am sá mai incerc sá atasez poze pe másura avansárii proiectului in timp, momentan insá sunt in faza acutá de procurare a piesdselor enumerate mai sus.
Grila aceea desi dintr-io singurá bucatá ca formá si dimensiuni cred cá este ceea ce caut .
As fii interesat si de acele mánere de plastic , care nu pot fii exterioare decát interioare , fiindcá pe exterior are mánere de metal negre.
Astept cu mult interes pozele promise, de asemenea dacá stie cineva unde gásesc fete de usi interioare caracteristice acestui model m-ar ajuta enorm sá avansez cu proiectul.
razvan1985
masca fata,te-as sfatui s-o repari pe-a ta,deoarece e deosebita si specifica anului ei de fabricatie,bafta cu lucrarile !
adroen
QUOTE(dacia_gpg @ 6 Nov 2015, 10:36)
Manere am eu ceva un model, sunt noi noute de exterior din plastic.Am sa le fac ceva poze sa elucidam problema.
*




QUOTE(iulica89 @ 6 Nov 2015, 17:40)
Masca din aceea era noua la un baiat din pitesti cu 30 lei parca si este specifica modelului acesta-am si eu una pe undeva pusa...
Masca ta in schimb este primul tip... Acum ce iti doresti sa aplici-ele s-au montat in paralel.
In legatura cu contra-aripile de 1300, din pacate doar pe prototip s-a montat asa ceva, pe cand la cele de serie au fost exclusiv cu contra-aripi de cn. Ar trebui sa gasesti de uzina relativ usor, dar fi atent ca si astea au fost de doua tipuri-unele mai rotunjire(ca a ta) si unele mai patratoase, montate dupa 2000.
*


As fii interesat de masca , ori a Ta (dacá o gásesti )sau dacá nu, si mi-ai putea face rost de adresa sau nr de telfon al báiatului din Pitesti, poate poate facem tárgul si-l rog sá mi-l trimitá cu plata in ramburs páná la Oradea ....... ar fii foarte o.k. rolleyes.gif rolleyes.gif
De asemenea dacá ai putea face niste poze cu clantele alea de plastic care se rup la tot pasul, as fii foarte incántat, poate este exact ceea ce caut !Mersi anticipat

<span class='edit'>6 Nov 2015, 18:01:</span>
Asta este clanta sau mánnerul de deschidere interioará cu pricina pe care-l caut .....
oldtimercraiova
Bine ai venit pe forum , Adi ! smile.gif
adroen
cáteva poze despre noua achizitie, starea in care se aflá 1320 le ...im !aginile contin secvente socante ! Doar ptr colegii cu psihic tare

6 Nov 2015, 18:31:
QUOTE(oldtimercraiova @ 6 Nov 2015, 18:16)
Bine ai venit pe forum , Adi ! smile.gif
*


Multumesc mult, bine te-am gásit si pe Tine ! drunksinging.gif
sobolan
auleu,esti sigur ca vrei s-o mai scapi de la moarte ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ? o sa ai de lucru cateva luni bune !
oldtimercraiova
Placerea e de partea mea ! charge.gif
adroen
QUOTE(sobolan @ 6 Nov 2015, 18:35)
auleu,esti sigur ca vrei s-o mai scapi  de la moarte ohmy.gif  ohmy.gif  ohmy.gif  ? o sa ai de lucru cateva luni bune !
*


N-am incotro, sunt nevoit s-o fac cumva ..... norocul meu cá am un Reno 12 break pe post de donoare de podea, praguri, etc .....deci aceea va fii baza ei, din 2 tre sá fac una.Nu stiu ce va iesi , insá sper s-o pot scoate la capát cumva .....
Postez si cu donoarea ceva poze ......
thundercar
Interesant proiect, ce fel de volan e?
Bafta!
adroen
QUOTE(thundercar @ 6 Nov 2015, 19:14)
Interesant proiect, ce fel de volan e?
Bafta!
*


La 1320 ? Nu stiu, si ptr mine era o surptrizá cánd am vázut-o cred cá e fabricatá de ceva cooperativá, are inscrisul Dacia in mijloc insá dacá nu má insalá cunostintele, astea aveau volan da TLX 1310 pe ele din fabricá, alea cu spita latá la mijloc ......insá si ásta merge cu bordul de cn 1 fiind pátrátos .....
Rob3rto
Eu as reface totul pe platforma break-ului. Pus spatele de 1320 si fata de CN1 cu contraaripi model nou. La ce restaurari aveti la activ sunt convins ca va iesi ceva de calitate smile.gif
adroen
QUOTE(Rob3rto @ 6 Nov 2015, 19:24)
Eu as reface totul pe platforma break-ului. Pus spatele de 1320 si fata de CN1 cu contraaripi model nou. La ce restaurari aveti la activ sunt convins ca va iesi ceva de calitate smile.gif
*


Multumesc Roberto ptr ideee si sfat, má onorati , de o sáptámáná tot la asta má gándesc cum naiba sá fac ce sá pástrez dintr-una, ce din cealaltá dar pe másurá ce timpul trece, incep sá ajung si eu la aceeasi opinie descrisá de Tine !
Cred cá ar fii si cea mai simplá, si cea mai beneficá d.p.d.v.financiar , si a longevitátii viitoarei masini, si nu in ultimul ránd cu un efect benefic major in ce priveste viteza de finisare a proiectului in unsure.gif unsure.gif ansamblu .....
iulica89
Vezi ca avea un user de pe classicar club un break alb de brasov de-l tot facea el mai mult in photoshop si avea masca de-asta, si voia sa schimbe la 4 faruri.
In alta ordine de idei, cel albastru metalizat e prototipul cu contra-aripile de 1300.

6 Nov 2015, 19:45:
Asta bleu mi se pare ca a ajuns "bine"
adroen
QUOTE(iulica89 @ 6 Nov 2015, 19:43)
Vezi ca avea un user de pe classicar club un break alb de brasov de-l tot facea el mai mult in photoshop si avea masca de-asta, si voia sa schimbe la 4 faruri.
In alta ordine de idei, cel albastru metalizat e prototipul cu contra-aripile de 1300.

<span class='edit'>6 Nov 2015, 19:45:</span>
Asta bleu mi se pare ca a ajuns "bine"
*


Mersi Iulicá, da vád ....este intr-adevár foarte interesantá combinatia asta cu bári cromate, faruri Oltcit de 87, emblemá reno, haion modificat, etc ....este ceva special, intr-adevár unicat.N-am vázut masina asta páná acum ! unsure.gif unsure.gif
iulica89
Si altele...


El este cel cu pricina: http://classiccar.3xforum.ro/post/8245/1/D...1410_TLX_Break/ - este si o poza cu el mai jos.


Cea alba cu bara cromata este prototip cred sau printre primele. Toate in rest au bari de fibra specifice doar acestui model. Cea neagra este un coupe in doua usi;\

Cea fara capota la motor este cu motorul OHC cu axa cu came deasupra chiulasei-prototip de ~ 80 cai;

Specific modelului mai este bordul CN cu comenzi mecanice(nu vacuumatice ca la cele mai noi), si fetele de usi "3D" le spun eu.
adroen
QUOTE(iulica89 @ 6 Nov 2015, 19:51)
Si altele...
*


Cele douá masini albe cu bári metalice de 1310 TLX sunt originale, adicá asa au iesit din fabricá ? Cea cu bará cromatá de tlx, si jante de 1300 cu capace in romb, precum cea albá cu nr de BV cu bará neagrá tot TLX 1310 ???? A existat si asa ceva sau doar sunt poze fácute la prototipuri ?
thundercar
din poza postata de iulica sa inteleg ca bordul e din fabrica ?
sobolan
QUOTE(adroen @ 6 Nov 2015, 19:49)
N-am incotro, sunt nevoit s-o fac cumva ..... norocul meu cá am un Reno 12 break pe post de donoare de podea, praguri, etc .....deci aceea va fii baza ei,
*



ce frumusete de masina break-ul ala....sigur nu gasesti prin remat tablele care-ti trebuiesc ca sa-ti faci 1320-ul ? poate mai te gandesti un pic,eu n-as strica frumusetea aia nici impuscat......

LE : 1320 nu e cuva un fel de "liberta" ?
roby_1300_rap
QUOTE(adroen @ 6 Nov 2015, 19:26)
cáteva poze despre noua achizitie, starea in care se aflá 1320 le ...im !aginile contin secvente socante ! Doar ptr colegii cu psihic tare

<span class='edit'>6 Nov 2015, 18:31:</span>

Multumesc mult, bine te-am gásit si pe Tine !  drunksinging.gif
*



mama da in ce conditii insalubre o stat de o intrat asa cancerul in ea sad.gif ? saraca , multa bafta sunt ferm convins ca va iesi ceva frumos smile.gif
razvan1985
cumva este,Liberta e derivata din 1320.
harby ;))
Bine ati venit,dl. Adi!! (renault 12g pe celalalt)

Sunt de parere cu Robert,cel mai usor ar fi sa construiti totul pe break. Nu necesita atat de multa sudura,ca din cea am vazut treaba e nasoala(lonjeroane,pedalier,podea spate,panou ignifug,semi-aripi..asa ca cel mai bine ar fi asa. Acum ramane la latitudinea dvs!
Oricum eu va admir,cum am mai si spus-o!

Mult noroc!

o sa ma uit si dupa vreo masca fata sau tablarie,ca poate cine stie ce gasesc.
adroen
Multumesc mult colegilor ptr idei, sfaturi opinii, sunt binevenite, mai multi ochi vád mai multe ......
Breakul R 12 nu are hártii a fost adus din Frnata anul trecut ca donoare de piese ptr breakul meu alb din 89 ......
Insá soarta a decis altfel multe opiese rámán de la ea si ptr 1310 le meu, insá dupá cum vád partea principalá, o va constitui caroseria care va fii "armonizatá " cu cea de 1320 de care am nevoie ......
Numárul orelor de lucru ptr a restaura complet caroseria 1320 lui, vor ajunge aproape de 1000 ca atare ae fii un proiect mult prea costisitor avánd in veder valoarea produsului finit ......
jantele Canada de lpe breakul meu alb, care au fost vopsite electrostatic , acu 2 ani , opratiune pe care am fácut-o si ptr jantele R 12 care vor veni incáltate pe breakul din 89 , masina de zi cu zi .....si 1320 le va primi jantele ce i se cuvin conforme tipului ..
Oricum breakul alb nu este masiná de expozitie, nu este neapárat nevoie sá fie dotatá cu jantele respective cu care a fost echipatá páná nu demult ......ca gest nobil le va dona noii rude , veisoarei sale !
nelu_1985
Salut,

Am urmarit toate topicele de pe classic car din umbra, deci cunosc realizarile (felicitari) si problemele cu care te lupti la masina care face obiectul topicului.
Dupa parerea mea, ar trebui ca 1320-ul sa fie construit pe baza caroseriei renault care o ai, fara sa-i schimbi masca fata si contraaripile, ar fi pacat sa tai de pe caroseria aia orice element neafectat de rugina. Se pot schimba/modifica doar ochelarii sa poti prinde farurile cn1, apoi rezolvata oala telescop dreapta cat mai putin invaziv si mutat plafonul cu stalpii spate, fusta si hayonul.
Rezervorul ar trebui folosit cel de renault, se taie teava de alimentare de pe stanga si se sudeaza pe dreapta, un meserias bun poate face treaba asta fara probleme.
Despre usi ti-au mai zis si colegii, usi de papuc cn pentru fata si break cn pentru spate. Usile de TLX nu su aceeasi forma cu cele de cn in partea de sus, verifica la break/renault si la 1320 si ai sa intelegi.
Apoi la reconstructie foloseste cat mai multe piese din cele care provin de pe renault, nu se compara calitatea lor cu cele de dacie niciodata.
Ar mai fi o treaba, am in oras o 1320 destul de completa, apartinand unui batranel, cum dau de el il intreb de sanatate, pt. ca nu o mai foloseste, mai are o octavia.
[attachmentid=1628013298] Desi poza e din 2012, masina am tot vazut-o din cand in cand, dar banuiesc ca are si garaj.
iustin_uap
QUOTE(adroen @ 6 Nov 2015, 19:24)
La 1320 ? Nu stiu, si ptr mine era o surptrizá cánd am vázut-o cred cá e fabricatá de ceva cooperativá, are inscrisul Dacia in mijloc insá dacá nu má insalá cunostintele, astea aveau volan da TLX 1310 pe ele din fabricá, alea cu spita latá la mijloc ......insá si ásta merge cu bordul de cn 1 fiind pátrátos .....
*



Volanul este original, asa cum se vede si din pozele din brosuri puse de un coleg pe pagina anterioara. Mai tarziu, in anii '90, s-a montat si pe alte modele, la fel ca si alte elemente care la inceput au fost specifice modelului 1320. Tata a avut un papuc CN3, fabricat prin '95/'96, care avea volan din asta.

Legat de masca, asa cum s-a mai spus, se pare ca primele exemplare de 1320 au avut tipul gros din 3 bucati, inlocuit mai apoi cu grila subtire dintr-o bucata, care s-a montat si pe berlina CN1.
sobolan
deci,lamuriti-ma si pe mine....dacia 1320 = dacia liberta ?
Aerius
Dacia 1320 e Dacia 1320. Dacia Liberta (1325) este urmasul lui 1320, de fapt mai mult un facelift
sobolan
tnks ! smile.gif
razvan1985
la Liberta(1325)difera stopurile,hayonul,aripile spate si panoul spate,fata de 1320,vorba unui coleg de mai sus,un fel de facelift...
Adrian Frigo
QUOTE(adroen @ 6 Nov 2015, 18:53)
Asta este clanta sau mánnerul de deschidere interioará cu pricina pe care-l caut .....

S-ar putea sa te pot ajuta in privinta asta ... icon_mrgreen.gif

Spor la treaba in continuare,ca ai ceva de lucru... sad.gif
adroen
QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Nov 2015, 17:32)
S-ar putea sa te pot ajuta in privinta asta ...  icon_mrgreen.gif

Spor la treaba in continuare,ca ai ceva de lucru... sad.gif
*


Ar fii minunat Adrian, fiindcá este un element caracteristic tipului, si foarte slab calitativ din pácate....
Dacá ai ceva pozá cu ea sau ele, le astept cu mare interes ! rolleyes.gif

8 Nov 2015, 20:37:
wink.gif)+7 Nov 2015, 15:36-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 7 Nov 2015, 15:36)
Bine ati venit,dl. Adi!! (renault 12g pe celalalt)

Sunt de parere cu Robert,cel mai usor ar fi sa construiti totul pe break. Nu necesita atat de multa sudura,ca din cea am vazut treaba e nasoala(lonjeroane,pedalier,podea spate,panou ignifug,semi-aripi..asa ca cel mai bine ar fi asa. Acum ramane la latitudinea dvs!
Oricum eu va admir,cum am mai si spus-o!

Mult noroc!

o sa ma uit si dupa vreo masca fata sau tablarie,ca poate cine stie ce gasesc.
*


Multumesc anticipat !

8 Nov 2015, 20:43:
Am reactualizat lista de piese fiindcá intre timp bunii mei prieteni si colegi s-au cufundat in cutiile si rafturile cu piese , si au mai gásit una-alta.
Asa am rezolvat cu urmátoarele : Am deja mascá fatá, semnalizatioare fatá,faruri noi pe ambele párti , tobá de esapament finalá.
Ceea ce nu existá momentan sunt :
1. cele 4 fete de usi de plastic
2. mánere de deschidere interiaore specifice tipului
3. mánere de deschidere exterioare (sau doar carcasa de plastic in care este prinsá mecanica de deschidere metalicá
4. rezervor de benziná cu gát de umplere pe dreapta
5. o mascá metalicá (fustá ) fatá cn 1

Restul cred cá deja le am , insá aceste repere nu sunt usor de gásit ........
Adrian_pt
Felicitari!! E o masina f rara, ma bucura sa vad asa ceva salvat. Cunosc numai un exemplar in stare cat de cat buna, la Bucuresti, are fel de fel de accesorii de epoca.

Ce alba cu bare cromate si capace cu romb e o poza de presa de prin 1987, banuies ca e vorba de un prototip.

La 1320 au fost cel putin 2 variante, una cu masca groasa, cealalta cu masca subtire.

"1320" cromat e ceva ff ciudat, pe masinile de serie nu prea se mergea cu crom, si scrsisul era mult diferit.

Dupa 85-6 au fost si o serie de berline si breakuri cu masca de 1320 phase 1. Unele aveau portiere cu clante patrate, desi am vazut numai 3-4 in viata mea. De obicei erau denumite TLX sau MLS. Una aici: http://4.bp.blogspot.com/-RLxNVgkqzZc/UWm-...00/P1030968.JPG
Barbalex
Puteti modifica un rezervor de break,taiati gatul de umplere de pe stanga si il sudati pe partea dreapta.Rezervor original nu cred ca se mai gaseste...Spor la treaba! salut.gif
adroen
Multumesc ptr idei si informatii, intotdeauna este de invátat de la cei care sunt sau au fost cunoscátorii tipului , sau au urmárit un a numit tip de masiná sau serie pe parcursul productiei sale de la nastere páná la iesirea de pe paleta sortimentelor de produse a intreprinderii .....
Cu rezervorul asa voi proceda, fiindcá nu am sanse sá gásesc unul ...... s-a produs foarte putin timp acest tip
Aerius
QUOTE(Adrian_pt @ 9 Nov 2015, 12:48)
Dupa 85-6 au fost si o serie de berline si breakuri cu masca de 1320 phase 1. Unele aveau portiere cu clante patrate, desi am vazut numai 3-4 in viata mea. De obicei erau denumite TLX sau MLS. Una aici: http://4.bp.blogspot.com/-RLxNVgkqzZc/UWm-...00/P1030968.JPG
*



Tatal meu cumparase prin 94 la mana a doua o berlina dintre cele de care zici tu. Am impresia ca era fabricata in 89 totusi. Pe portbagaj scria Dacia 1320, desi habar n-am daca asa a venit din fabrica sau...
Avea bara fata/spate din fibra de sticla, lucasuri fata/spate, faruri de oltcit, usi cu clante patrate, fete usi de spuma, ceas plafon etc.
Masina era o raritate si pe atunci, toata lumea intreband care e treaba cu ea.
Insa raritate erau si piesele (clantele se rupeau o data la cateva deschideri, fetele de usa erau cam crapate), de aceea tatal meu i-a si facut un "facelift" cu faruri CN si piese "normale" si la scurt timp a vandut-o
adroen
QUOTE(Aerius @ 10 Nov 2015, 16:44)
Tatal meu cumparase prin 94 la mana a doua o berlina dintre cele de care zici tu. Am impresia ca era fabricata in 89 totusi. Pe portbagaj scria Dacia 1320, desi habar n-am daca asa a venit din fabrica sau...
Avea bara fata/spate din fibra de sticla, lucasuri fata/spate, faruri de oltcit, usi cu clante patrate, fete usi de spuma, ceas plafon etc.
Masina era o raritate si pe atunci, toata lumea intreband care e treaba cu ea.
Insa raritate erau si piesele (clantele se rupeau o data la cateva deschideri, fetele de usa erau cam crapate), de aceea tatal meu i-a si facut un "facelift" cu faruri CN si piese "normale" si la scurt timp a vandut-o
*


Din pácate constat acelasi lucru .... e de o calitate extrem de slabá tot ceea ce era nou pe ea : fete de usi de spumá, mánere interiaore, tabla, planetarele, etc .... cred cá cele de dupá democratie sunt vai s-amar de ele sáracele, astea comuniste páná in 89 cred cá din cauza "ieconomiei de materii prime si materiale " au reusit sá fie la fel de slabe caliativ ..... si dupá un sfert de veac de soare, si alte intemperii care si-au pus amprenta pe materialul plastic slab din start .... cei mai vrem ????
Problema mare este cu acele accesorii care nici gánd sá le mai gásesc de nou, foarte freu de refácut cum sunt fetele de usi spre ex ....
Adrian_pt
1320 despre care spuneam. Stare acum pare un pic mai deteriorata, cand am vazut-o eu (in 2009) era minunata. E din cea de-a doua serie de 1320.

https://www.flickr.com/photos/34986752@N07/14312722712/

Deci, sa recapitulam:

1320 - doua serii, masca groasa, masca subtire, nu a fost exportata.

1325, numit si "Liberta", 4 serii; fata CN1, clante patrate (1989 - ?); fata CN1, clante normale (?-1994) fata CN1, clante normale; fata CN2 (1994-1995); fata CN3 (1995-1996). Exportata in Algeria, Rusia, posibil si Argentina. Editie speciala: 1325 GTL, in 1992/3.
cata50
Referitor la problema manerelor exterioare, o posibila solutie ar putea fi manerele/clantele de land rover discovery 1. Au ~ 15 cm lungime. wink.gif
sobolan
ar merge adaptate in lipsa,pacat ca nu le are pe ale ei,de gasit n-ai sa gasesti si nici pe vremea ei nu gaseai asa usor sad.gif ,a avut un vecin de-al meu un break cu manere de astea si niste fete de usi(pe interior) de plangeai langa masina aia.....asta prin anii 2005.
cata50
Eu am avut un set de manere noi de 1320 la vanzare acum 1-2 luni. Au ajuns la colegul dacia_gpg( cred). smile.gif
adroen
Am gásit mánere interioare, 8 bucáti de aceeasi parte intr-un magazin auto, insá páná nu le vád care-s nu stiu ce anume sá mai caut ( de dreaota sau stánga , deoarece Tatál meu nu cunoaste detaliile )....
Am deja si mascá, si semnalizatoare si faruri noi.
Multumesc Cátálin ptr idea cu mánerele de discovery, insá ptr acest proiectsunt putin cam scumpe , ca atare voi incerca sá caut cele originale.
Am deja o promisiune de la un coleg care dezmembreazá o masiná, ca portierele ei originale sunt bune, insá n8 au fete de usi .
Asta e buba cea mare ? FETELE de IUSI !Nimeni n-a mai auzit de asa ceva, sunt cufundate in istorie, slabe sanse sá dau de ele.
O posibilitate ar fii refabricarea lor din fibrá de sticlá, care este un materal mult mai tare, si mai consistent ...
Om vedea .
Deci ultimul lucru de care nu dau sunt cele 4 fete de usi .Dacá dati de asa ceva, vá rog nu má uitati !
Multumiri ptr idei, preocupare si intentiile de ajutor !
Cu stimá tuturor colegilor . 124.gif 124.gif
sobolan
ai un laptop ciudat sau nu inteleg de ce scrii asa.....in rest keep it up,chiar is ultracurios ce o sa iasa din dacia aia cumva.....eu fugeam de ea,nici obligat nu o luam,poate ca sunt mai pesimist de fel si totusi as fi avut acasa si un mig/autogen/electric si scule destule si "relatii" in remat si vreo 3 dacii casate langa mine(sursele mele de "inspiratie" biggrin.gif )dar tot nu m-as fi riscat.....probabil ca stiai cu ce ai de-a face,de aia am si scris mai sus ca esti profesor....... smile.gif ...nu spune ca nu esti ca nu te cred,cine ia asa ceva la restaurat nu-i ginecolog in mod sigur radmasa.gif si nici eu nu sunt,desi era mai ok,aveam si mainile curate si bani multi dry.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.