Salutare,
Deschid acest subiect deoarece am descoperit ca indolenta - atat a mea, cat si a mecanicilor - era sa-mi provoace o moarte cumplita. Rezervorul masinii mele a fost la un pas de explozie/incendiere din cauza tubulaturii de esapatie.
Acum nu am timp sa explic, dar va rog sa fiti atenti la ceea ce masina va transmite ca ar fi in neregula.
@admini si cititori: Daca nu revin cu explicatii in 48 de ore, va rog sa ma contactati telefonic si sa-mi reclamati aceasta omisiune.
Atentie la racordul tubulaturii de esapament care se afla la roata spate!
TCB.
Va salut,
O imagine face cat 1000 de cuvinte.
TCB.
cj98czh
2 Oct 2015, 22:44
Este o boala la R25 ca acel cot sa fie cu prpbleme ... am crezut ca ai patit altceva ... oricum rezervorul este suficient de rezistent incat sa reziste .. ma mir ca nu ai auzit de ea ... eu verificam chestia asta la fiecare revizie ..
Nu aveai se sa patesti, inafara de a picura benzina pe drum. Esapamentul in zona aia , desi a topit plasticul , nici nu se apropie de temperatura de aprindere a benzinei care e peste 230 de grade.
230 de grade este temperatura la care se autoaprinde benzina, in lipsa unei scantei sau flacari. Temperatura evacuarii este suficienta pentru vaporizarea benzinei, iar vaporii rezultati s-ar putea de la o scanteie.
Asta nu inseamna ca musai lua foc rezevorul, dar teoretic acest risc exista.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.