Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Componente kit pornire Megane 1.6 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
BV87FFF
Am avut ceva probleme la inceput cu inchiderea centralizata, apoi cu imobilizatorul, m-am zgarcit la tarate, am resoftat calculatorul original si dupa nenumarate probleme acum caut sa inlocuiesc tot kit-ul de pornire.

Va intreb pe voi, cei care poate aveti mai multa experienta: ce anume trebuie sa contina kit-ul de pornire? Calculator + immo + butuc volan + cheie + mai ce?
flaviu_n
Calculator + immo + bobina de butucul cheii + cipul de la cheie
espacern
Bobina din jurul butucului cheie este piesa necodata....doar preia si transmite informatia din cip.
BV87FFF
In concluzie solutia cea mai simpla e calculator + immo + inlocuit chipul din cheie.

Urmatoarea intrebare! Pe calculatorul meu scrie urmatoarele:
Siemens S110030034 A
Renault 7700115210
Renault 7700110471

Dupa care din codurile astea sa ma iau cand comand calculatorul? Sau ... se potriveste orice calculator de 1.6 16v provenit de pe Megane?

Multe multumiri!
iDoctor
iti trebuie colectie completa , calculatorul este parte din aceasta , coduri , coduri , nu poti schimba doar ecu .
BV87FFF
Revin cu intrebarea: dupa care din codurile astea sa ma iau cand comand calculatorul? Sau ... se potriveste orice calculator de 1.6 16v provenit de pe Megane?

Pe calculatorul meu scrie urmatoarele:
Siemens S110030034 A
Renault 7700115210
Renault 7700110471

iDoctor
pe toate scrie la fel , codurile sunt proprii fiecarei masini ,
de ce nu se deschid toate masinile din parcare cand butonezi telecomanda in < ohan >
BV87FFF
Hai te rog sa trecem peste supozitia asta nefericita ca nu as face diferenta intre PART NUMBER si SERIAL NUMBER. Ok?

Alea 3 postate de mine sunt PART NUMBER, deci, ce ii cer vanzatorului?
meganemgn
Bobina din jurul butucului cheie este piesa necodata....doar preia si transmite informatia din cip.

La mine problema este urmatoarea cand am achizitionat masina nu avea plasticul de pe butucul de la cheie, am gasit sa cumpar alt plastic dinala cu cititor care intra mufa in el cu acelasi cod, deci practic ar trebui sa mearga....
cj98czh
QUOTE(meganemgn @ 22 Oct 2015, 10:38)
am gasit sa cumpar alt plastic dinala cu cititor care intra mufa in el cu acelasi cod, deci practic ar trebui sa mearga....
*




Teoretic ar trebui sa mearga ... practic ... o sa vezi smile.gif
meganemgn
smile.gif)))))) eu as vrea sa mearga practic... daca ma intelegi.... teoretic nu prea ma intereseaza... nu serios cineva care se pricepe... sa stiu si eu sau sa nu se arda ceva prin calculatoare pe acolo,eu as vrea sa fie asa cum a spus baiatul... ca e doar ceva ce transmite codul din cheie catre calculator...
cj98czh
QUOTE(espacern @ 2 Oct 2015, 22:35)
Bobina din jurul butucului cheie este piesa necodata....doar preia si transmite informatia din cip.
*


Este comunicata deja aceasta informatie in postul 3 al acestui topic .. smile.gif
meganemgn
Acum am ridicat,piesa respectiva. Pare foarte ok, are o litza ceva ... Exista niste etape ce trebuiesc parcurse cand montez acest cititor? As putea sa il montez eu sa nu mai chem un electrician sa mai dau banii ? Mersi.
BV87FFF
Finalul povestii in cazul meu: am comandat ECU + UCH + cheie de la un parc local de dezmembrari, le-am inlocuit personal (1 ora) iar in cele din urma am o masina perfect functionala, functioneaza ireprosabil atat motorul cat si inchiderea centralizata.

Sfatul meu: daca aveti probleme cu immo nu aruncati banii pe reprogramari ratate, luati un kit de pornire din dezmembrari.
BV87FFF
SEZONUL 2

Kitul de pornire montat pe 9 noiembrie 2015 a tinut fix pana la primul ger serios, pe 9 ianuarie 2016.

Am luat hotarat calea OLX si fortat de un client grabit dispus sa plateasca pretul cerut de mine am comandat un kit de pornire tot de pe 1.6 16v dar cu seria S11013800C - probleme la ambele sonde lambda, nu porneste compresorul AC, goluri de putere, pedala pana la 6800-7000 rpm (lol).

LAMURIRE LA INTREBAREA CU CODURILE DE PE CALCULATOR: toate cele 3 coduri sunt impreuna. Cand cautati calculator il cautati dupa seria scrisa sub Siemens, adica S110030034 A in cazul meu. O sa porneasca si cu alte serii de pe 1.6 16v dar o sa mearga prost!

Sincer, imi pare rau de masina. Recent am cumparat doua masini, un Focus si un Mondeo, majoritatea masinilor ~4000 de euro pe care le-am testat aveau motorul terci si laturi fata de motorul meu de pe Megane. Din 5 Astra CDTI n-am auzit doua sa sune la fel, fiecare cu dracii lui. Pacat de electronica ratata, cu bujii bune si senzori curati motorul asta merge la 180k si 17 ani ca-n prima zi.

OLX, sfarsitul seriei.

EDIT: Daca aveti probleme cu pornirea / imobilizatorul duceti-va in reprezentanta ca va rezolva TEMPORAR (probabil pana la primul ger serios) cu ~75 de lei. Electricianul din reprezentanta mi-a spus clar ca mai devreme sau mai tarziu calculatoarele astea vor da rateuri la frig.
Adi B
Inteleg ca n-ai schimbat si calculatorul de la airbaguri odata cu kitul de pornire? Si daca nu, atunci nu ai cumva o eroare cu airbagurile din cauza asta?
Pe mine m-a pus inginerul de la Serus sa caut un kit de pornire care sa includa si calculatorul de airbaguri, sa fie de pe aceeasi masina. Si nu prea gasesc.
espacern
QUOTE(Adi B @ 20 Jan 2017, 16:36)
Pe mine m-a pus inginerul de la Serus sa caut un kit de pornire care sa includa si calculatorul de airbaguri, sa fie de pe aceeasi masina. Si nu prea gasesc.

Nu are nici o legatura calculatorul de Air-Bag cu pornirea......la masina ta!
bogdangabriel37
Buna seara . Am si eu o problema cu meganul meu , UCH-ul are pe el seria 7703297930, si inca un cod S108502400 . Problema lui este ca nu mai functioneaza telecomanda de deschidere usa.Acum am cumparat o inchidere centralizata , cu cheie briceag carguard mic 001. Am vrut sa o leg la butonul de deschidere din consola centrala si luminile la avarii, dar la butonul de avarii pe pinul 1 care trebuia sa fie semnalul stanga nu este fir , este un singur fir pe al doilea pin (fir alb) . daca am conectat firul maro al inchiderii pe el , am semnal luminos pe partea dreapta . Cred ca semnalul se duce in UCH- si de acolo iese pe fire separate catre semnaleleluminoase stanga si dreapta . Problema mea este urmatoarea :

NU am gasit nimic in manualul electric despre seria aceasta de UCH , pe net apare ca fiind de Scenic
Intrebare :

1) cum fac sa scot UCH-ul afara , ca sa ma pot lega direct in mufele lui ?(am incercat sa il desfac conf manualului , dar nu iese , am manualul de la megane faza 1 , difera la faza 2 ?)

2) cred ca o sa iau o colectie completa , uch+chei+ecu, dar inca nu am gasit nimic pentru varianta RXE ( masina are trapa , parbriz incalzit , scaune incalzite , ac,cb ).daca gasesc si iau un set de pe aceiasi varianta de echipare , mai trebuie sa reprogramez uch ?

3) se poate lega centralizata si in alta parte decat in uch ? , adica in mufa usii de la sofer

Masina este un Megane 1 phase 2 , grandtour din 07.1999
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.