Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iluminare consola A/C
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
Derekul
Dupa o oprire sa cumpar ceva am observat cand am aprins pozitia consola stinsa. Treptele de la aer functioneaza etc doar ca nu mai au luminozitate. S-au ars bec-uri , s-a deconectat ceva?
radunre
Becuri arse sau probleme la modulul de reglaj din partea stanga (sub volan).
Rocco91
Salut,
Daca s-au ars becurile, cea ce am patit si eu anul trecut, dar doar pe jumatate din consola de la aer conditionat( cea dinspre mine), nu este foarte complicat de desfacut, adica se demonteaza scrumiera, si acolo daca apleci capul, gasesti 2 suruburi care tin plasticul de peste consola AC, dupa am impresia ca mai sunt niste suruburi dupa ce dai acel plastic jos, si poti sa o dai afara, dar cu atentie deoarece cablurile care controleaza aerul si clapetele o sa ramana legate, apoi in spate are niste capacele mici care se desfac cu o surubelnita dreapta, cred ca sunt 3 becuri la numar sau 2,desfiletezi jumatate de tura, scoti afara, examinezi becul, inlocuiesti, si montezi la loc, dar inainte ar fi bine sa verifici sigurantele...
cj98czh
Sau aici super detaliat cu poze ...

http://www.reno.ro/Desfacere-consola-centrala-t137404.html

Derekul
Am rezolvat. Erau becurile arse. biggrin.gif (3 becuri )
Am desfacut-o fara vreo idee, iar de acolo am facut ce am stiut.
De plictiseala mai mesteresc ( imi bag nasu ) pe la masina una alta , iar unde stiu ma bag unde nu nu.
Vorba aia. Daca esti pasionat si iti place inveti.
Derekul
Buna ziua. Revin cu o intrebare fara sa mai deschid alt topic. Are cineva o idee de ce nu merge treapta 3 ( nici circuit inchis ) de la ventilatie? M-am demult am desfacut-o am curat lamele de cupru si a mers. Am incercat iar aceasta farianta dar fara succes.
+ I s-a mai desprins cuiva contragreutatea de pe planetara ? Mi se tot plimba si la anumite gropi sau viraje imi batea asa ca am legat-o cu soricei ( de romanu') . Am inteles ca nu este recomandat sa o scoti deoarece francezu nu a pus-o degeaba acolo.
Ieri stand in masina am observat sub volan in dreapta aproape de pedala de acceleratie un fir ( m-ai mult un fel de intrerupator ) care atarna. Am apasat pe el am luat degetul iar masina a scos zgomote de la alarma , au clipit semalizarile gen as fi incuiat-o/descuiat-o. Ce rol are acel fir/buton ? Am vrut sa astept sa incalzeasca sa ma uit m-ai atent daca o fi iesit de undeva.
Dimineata cu frigul asta cam face figuri la pornire. Invarte invarte dar abea o ia. ( asta uneori ) Da sa porneasca se opreste si tot asa timp de vreo 5 secunde tre sa-i dau la automat . Am inteles ca din cauza frigului si a benzinei de proasta calitate s-ar putea forma o patca de gheata pe injectoare.
Alta problema ar mai fi , uneori ramane turata in 1.300-1.500.
radunre
Daca butonul selector de viteze e verificat si functional, in principiu ramane de verificat modulul de rezistente care dicteaza viteza ventilatorului. Il gasesti acolo unde intra o mufa mai mare in cutia ventilatorului, exterior, sub parbriz.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.