Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Inlocuire distributie Laguna I
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
cybi
Salut.ám schimbat garnitúra de chiuloasa credit ca ám executat operatia corect.probléma ám la cureaua de distributie.cureaua am montato dupa cele 3 semne.dar la pornire se aude o bătaie urâtă.va rog daca ma puteti ajuta cum sa monteze cureaua corect.mtumesc.Nu ma trimiteri la mecanici,vreau sa o fac eu.

aliontes
Daca aveti drum pe la un magazin UNIX ,vedeti ca gasiti o revista(gratuit) unde este descris si sint si imagini ale operatiunii de schimbarea distributiei de la 1.6 16 V.
Florin223
Bun
In primul rand nu mai porni masina absolut deloc,cureaua nu este trasa la semn pe axu de sus primu de la axa cu came

Ideea e sa desfaci tot ce ai facut si verifica distributia cum a fost pusa si pune-o din nou (cauta pe net programul AutoData te va ajuta mult) iti spune exact semnele cum vin,cumperi curea noua rectifici chiuloasa (scaunele de la supape) si montezi inapoi.Daca nu vrei sa mai ajungi la strung poti sa nu te mai duci da verifica sa nu fi lovit prin motor pe la supape ceva.Daca pui fara strung 50%50 e loterie e posibil sa mai trebuiasca sa mai dai jos o data......

Bafta si vezi ce faci mai intreaba te ajutam
crystelu11
Salut, din cate mai stiu eu la 2,2 dt semnul la axa cu came era parca la ora 10, la pompa de injectie cam pe la ora 14.,iar la arbore la ora 18 . La tine bate din cauza ca nu ai pus bine pompa de injectie cred ca i-ai dat cam prea mare avansul, asa ca o parere ca nu aud motorul. Bafta
katalyn03
asta cred ca e schema
CiufuMadalin
Salut, am si eu o Laguna 1.6 16V aceeași problema la distribuție nu am găsit ni-i pe autodata semnele cum trebuie montata, a mai făcut cineva distribuția la acest motor? Poate fi semnul de la vibrochen in sus si de la supape ambele semne in sus sau spre centru?
espacern
La 1.6 cu 16 V nu exista semne...calajul se face cu ajutorul unor scule speciale.
Axele cu came se imobilizeaza in partea opusa fuliilor si arborele cu came se blocheaza cu tija speciala......altfel nu se poate face calajul sigur 100%!
ATENTIE la scoaterea fuliei de pe arborele cotit pinionul se invarte liber....nu are pana de retinere!
CiufuMadalin
Da, am văzut cum sculele cu care se face calajul motorul este desfăcut am văzut si ca pinionul de la arborele cotit se învârte liber important este sa știu daca este de ajuns sa fac calajul punând separat din arborele cotit primul piston dinspre distribuție sus si pe urma cureaua si strâns tot. Pana acum am avut desface la distributie doar cu motoare cu 8v si vreau sa fiu sigur înainte sa fac vreo prostie.
espacern
Nu este de ajuns cum vrei tu sa faci.......fara blocaj cu sculele specifice risti sa distrugi motorul la prima cheie.
CiufuMadalin
Mulțumesc mult colegi, am rezolvat,am confecționat o ustensila de calat din tabla de 4-5 mm nu știu sigur cat era ca am tăiat una care intra perfect pe acele Șanțur, de distrus motorul era foarte puțin probabil pentru ca de câte ori schimb o distribuție înainte sa dau la cheie învârt motorul 3-4 ture, funcționează perfect acum rolleyes.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.