Salut,
Am observat de ceva vreme ca in momentul in care pornesc masina, motor rece - primele 3-5 minute - relantiul este instabil si motorul da sa se opreasca, dar isi revine. Practic se tot ajusteaza turatia de relanti.
Mentionez ca si compresorul de AC porneste, avand in vedere ca directia aerului este pe la picioare - parbriz.
Cam o data la 2-3 saptamani masina vede turatii peste 4k rpm pret de 2-3 km.
Benzina folosita este de 95 de la Rompetrol si are aproximativ 6500 km.
Colegii cu 0.9 TCE ati sesizat si voi acest comportament?
thx
Am observat si eu "problema" de la relanti.
Ai aceleasi manifestari ca la mine? Adica in primele minute ale motorului rece?
Da, aceleasi manifestari, dar nu zilnic.
crisolro
8 Jul 2015, 21:04
Am facut azi drivd test-ul cu tce .... vibra cumplit (zic io avand un vedere ca e benzinar)
avea vreo problema masina de tedt 28k km) sau asa vibreaza ele? Pai dci-ul meu e parfum pe langa ce vibra aia ... eu vreau un 1.2 16v 75cp pt sotie, spuneti-mi ca nu are tremuriciul ala
nu de alta dar la i20 1.25 84cp benzina risti sa-i mai dai o cheie desi merge deja, asa silentios si fin lucreaza la ralanti
mariusf23
8 Jul 2015, 22:35
1.2 16V nu-l simti. E super rafinat, pe deasupra masina e bine inchegata, nu tremura la orice vibratie.
crisolro
9 Jul 2015, 07:15
asa a spus si persoana care m-a insotiti in test dar ... dar ea trebuie sa vanda:) ori nu reusesc sa gasesc nicaieri acest motor de 1.2 la test (am incercat sa gasesc orice alt model pentru a vedea cum se comporta motorul, pe langa testul cu acest tce pt a vedea cum sta masina pe sosea, cum abordeaza curbe, gropi etc)
oricum, daca masina de test nu a vea o problema, tce-ul asta chiar mi se pare ca vibreaza prea tare ... e aiurea sa stiu ca vin de pe un diesel fara pretentii de super masina dar care nu vibreaza in halul asta si caut un benzinar silentios, lipsit de vibratii si dau peste tremuriciul asta
ms
mariusf23
9 Jul 2015, 10:59
eu iti zic din proprie experienta
)
vasile82
9 Jul 2015, 12:08
Orice motor in 3 pistoane are tremurici la relanti. Si toyota face la fel.
Pt antitremurici de la 4 pistoane in sus
QUOTE(crisolro @ 8 Jul 2015, 21:04)
Am facut azi drivd test-ul cu tce .... vibra cumplit (zic io avand un vedere ca e benzinar)
Este in 3 cilindri.
crisolro
9 Jul 2015, 14:10
ok baieti, asta voiam sa aud ... nu ma pricep si va multumesc pentru raspunsuri
adrian2011
9 Jul 2015, 19:18
QUOTE(crisolro @ 8 Jul 2015, 22:04)
Am facut azi drivd test-ul cu tce .... vibra cumplit (zic io avand un vedere ca e benzinar)
avea vreo problema masina de tedt 28k km) sau asa vibreaza ele? Pai dci-ul meu e parfum pe langa ce vibra aia ... eu vreau un 1.2 16v 75cp pt sotie, spuneti-mi ca nu are tremuriciul ala
nu de alta dar la i20 1.25 84cp benzina risti sa-i mai dai o cheie desi merge deja, asa silentios si fin lucreaza la ralanti
QUOTE(vasile82 @ 9 Jul 2015, 13:08)
Orice motor in 3 pistoane are tremurici la relanti. Si toyota face la fel.
Pt antitremurici de la 4 pistoane in sus
atentie ca la i20 motorul e in 3 cilindri si da chiar este silentios,nu il simti.
catalin_macovei88
10 Jul 2015, 06:19
@crisolro, ti-am trimis pe mail raspunsuri la intrebari, PM nu pot da ca n-am destule postari.... La 1.2 16v la relanti simt usoare vibratii in volan, dar trebuie sa fii atent la asta ca sa observi. E din cutia de viteze, daca apas ambreiajul vibratiile dispar + cresc un pic turatiile cu 50-100 rpm
crisolro
10 Jul 2015, 06:34
am primit, multumesc
@adrian 2011: noul i20 pe benzina are 4 cilindri (nu 3) si cel pe motorina e in 3
si ambele sunt mai silentioase decat motoarele reno
Florin_Matei
10 Jul 2015, 07:19
Silentioase, poate, dar ceva mai putin performante.
StefanJipa
11 Jul 2015, 17:09
Din cate stiu au Clio cu 1.2 16v la Meridian Sud. Am inchiriat pentru weekendul trecut unul si avea acest motor. Foarte ok in oras, nici nu simteam ca am motorul pornit la semafor, in schimb pe autostrada este trist si te rogi de el sa accelereze. Din cate am inteles motorul 1.2 de pe i20 devine foarte zgomotos dupa primul schimb de ulei, nu garantez aceasta afirnatie doar am auzit de la cineva de aceasta problema.
djkallu2006
22 Jul 2015, 13:28
La motorul acesta 0.9 tce este normal sa fie instabil la pornire, de aceea este si indicat sa-l lasi 1-2 min sa se încălzească. Acel moment de instabilitate relanti este dat de supra-alimentarea cu combustibil si aer. Si motorul de Smart in 3 cilindrii are aceeasi caracteristica la pornire la rece. Pentru o viata indelungata a motorului si mai ales a turbinei este indicat sa asteptam pana turatia moturului se stabilizeaza la aproximativ 900 de turatii. Surplusul acela de benzina si aer tind sa inece moturul si de aceea observam ca turatia este una neregulata. Turbina nu porneste din prima la rece si de aceea exista posibilitatea in timp sa se strice daca nu respecti acest timp de 1-2 min.
Bejenaru Ionut
31 Jul 2015, 21:49
Turbina incepe sa functioneze inca de cand ai pornit motorul.
StefanJipa
12 Oct 2015, 12:10
Salutare, la prima pornire cand masina a stat peste noapte si este frig afara si eu am observat imediat dupa pornire o scadere de turatie pana aproape sa stea motorul iar apoi si revine. Cel putin asa a facut saptamana trecuta. De dimineata primele 2 ori cand am incercat sa pornesc motorul se ducea in aprox 1500 rpm cand pornea iar apoi direct se oprea, a 3-a oara cand am pornit am si accelerat-o ca pe dacia 1310 ca sa ramana motorul pornit. Azi am sunat la reprezentata astept sa ma anunte cand sa o duc la verificat. Masina a ajuns azi la 700 km
Pentru 0.9TCE (seria mea de sasiu) exista un update de soft. La revizie nu s-a putut face - cu toate ca s-a incercat conectarea la serverul Renault timp de peste 30 de minute.
Acum... trebuie sa ma duc iar, doar in timpul saptamanii... (intre 7.30 si 17.00)
Cand m-au sunat dupa revizie pentru impresii am mentionat explicit aceasta problema (conectarea la server)
QUOTE(StefanJipa @ 12 Oct 2015, 12:10)
Salutare, la prima pornire cand masina a stat peste noapte si este frig afara si eu am observat imediat dupa pornire o scadere de turatie pana aproape sa stea motorul iar apoi si revine. Cel putin asa a facut saptamana trecuta. De dimineata primele 2 ori cand am incercat sa pornesc motorul se ducea in aprox 1500 rpm cand pornea iar apoi direct se oprea, a 3-a oara cand am pornit am si accelerat-o ca pe dacia 1310 ca sa ramana motorul pornit. Azi am sunat la reprezentata astept sa ma anunte cand sa o duc la verificat. Masina a ajuns azi la 700 km
Salut, eu am aceeasi problema pe 120 EDC. Poti sa imi zici care a fost rezultatul? Am dus si eu masina in service dar mi-a zis inginerul ca nu stie de la ce ar putea fi.
MihaiF3
21 May 2019, 14:19
Salut,
Am pățit aceași chestie pe care o descrie 'vvede' după ce am alimentat de la Lukoil. După ce am terminat benzina, am alimentat de la OMV și nu am mai avut treabă. Problema asta o observase și un coleg de muncă la Logan 0,9 TCE. I-am zis să bage benzina scumpă și nicie el nu a mai avut problema cu relanti instabil până în pragul să îți oprească motorul. Deci fiți atenți de unde alimentați.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.