Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Relanti instabil
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
vvede
Salut,
Am observat de ceva vreme ca in momentul in care pornesc masina, motor rece - primele 3-5 minute - relantiul este instabil si motorul da sa se opreasca, dar isi revine. Practic se tot ajusteaza turatia de relanti.
Mentionez ca si compresorul de AC porneste, avand in vedere ca directia aerului este pe la picioare - parbriz.
Cam o data la 2-3 saptamani masina vede turatii peste 4k rpm pret de 2-3 km.
Benzina folosita este de 95 de la Rompetrol si are aproximativ 6500 km.
Colegii cu 0.9 TCE ati sesizat si voi acest comportament?
thx
Hunab
Am observat si eu "problema" de la relanti.
vvede
Ai aceleasi manifestari ca la mine? Adica in primele minute ale motorului rece?
Hunab
Da, aceleasi manifestari, dar nu zilnic.
crisolro
Am facut azi drivd test-ul cu tce .... vibra cumplit (zic io avand un vedere ca e benzinar)
avea vreo problema masina de tedt 28k km) sau asa vibreaza ele? Pai dci-ul meu e parfum pe langa ce vibra aia ... eu vreau un 1.2 16v 75cp pt sotie, spuneti-mi ca nu are tremuriciul ala
nu de alta dar la i20 1.25 84cp benzina risti sa-i mai dai o cheie desi merge deja, asa silentios si fin lucreaza la ralanti
mariusf23
1.2 16V nu-l simti. E super rafinat, pe deasupra masina e bine inchegata, nu tremura la orice vibratie.
crisolro
asa a spus si persoana care m-a insotiti in test dar ... dar ea trebuie sa vanda:) ori nu reusesc sa gasesc nicaieri acest motor de 1.2 la test (am incercat sa gasesc orice alt model pentru a vedea cum se comporta motorul, pe langa testul cu acest tce pt a vedea cum sta masina pe sosea, cum abordeaza curbe, gropi etc)
oricum, daca masina de test nu a vea o problema, tce-ul asta chiar mi se pare ca vibreaza prea tare ... e aiurea sa stiu ca vin de pe un diesel fara pretentii de super masina dar care nu vibreaza in halul asta si caut un benzinar silentios, lipsit de vibratii si dau peste tremuriciul asta

ms
mariusf23
eu iti zic din proprie experienta smile.gif)
vasile82
Orice motor in 3 pistoane are tremurici la relanti. Si toyota face la fel.
Pt antitremurici de la 4 pistoane in sus smile.gif
Hunab
QUOTE(crisolro @ 8 Jul 2015, 21:04)
Am facut azi drivd test-ul cu tce .... vibra cumplit (zic io avand un vedere ca e benzinar)
*




Este in 3 cilindri.
crisolro
ok baieti, asta voiam sa aud ... nu ma pricep si va multumesc pentru raspunsuri
tongue.gif
adrian2011
QUOTE(crisolro @ 8 Jul 2015, 22:04)
Am facut azi drivd test-ul cu tce .... vibra cumplit (zic io avand un vedere ca e benzinar)
avea vreo problema masina de tedt 28k km) sau asa vibreaza ele? Pai dci-ul meu e parfum pe langa ce vibra aia ... eu vreau un 1.2 16v 75cp pt sotie, spuneti-mi ca nu are tremuriciul ala
nu de alta dar la i20 1.25 84cp benzina risti sa-i mai dai o cheie desi merge deja, asa silentios si fin lucreaza la ralanti
*




QUOTE(vasile82 @ 9 Jul 2015, 13:08)
Orice motor in 3 pistoane are tremurici la relanti. Si toyota face la fel.
Pt antitremurici de la 4 pistoane in sus smile.gif
*


atentie ca la i20 motorul e in 3 cilindri si da chiar este silentios,nu il simti.
catalin_macovei88
@crisolro, ti-am trimis pe mail raspunsuri la intrebari, PM nu pot da ca n-am destule postari.... La 1.2 16v la relanti simt usoare vibratii in volan, dar trebuie sa fii atent la asta ca sa observi. E din cutia de viteze, daca apas ambreiajul vibratiile dispar + cresc un pic turatiile cu 50-100 rpm
crisolro
am primit, multumesc

@adrian 2011: noul i20 pe benzina are 4 cilindri (nu 3) si cel pe motorina e in 3 tongue.gif si ambele sunt mai silentioase decat motoarele reno
Florin_Matei
Silentioase, poate, dar ceva mai putin performante.
StefanJipa
Din cate stiu au Clio cu 1.2 16v la Meridian Sud. Am inchiriat pentru weekendul trecut unul si avea acest motor. Foarte ok in oras, nici nu simteam ca am motorul pornit la semafor, in schimb pe autostrada este trist si te rogi de el sa accelereze. Din cate am inteles motorul 1.2 de pe i20 devine foarte zgomotos dupa primul schimb de ulei, nu garantez aceasta afirnatie doar am auzit de la cineva de aceasta problema.
djkallu2006
La motorul acesta 0.9 tce este normal sa fie instabil la pornire, de aceea este si indicat sa-l lasi 1-2 min sa se încălzească. Acel moment de instabilitate relanti este dat de supra-alimentarea cu combustibil si aer. Si motorul de Smart in 3 cilindrii are aceeasi caracteristica la pornire la rece. Pentru o viata indelungata a motorului si mai ales a turbinei este indicat sa asteptam pana turatia moturului se stabilizeaza la aproximativ 900 de turatii. Surplusul acela de benzina si aer tind sa inece moturul si de aceea observam ca turatia este una neregulata. Turbina nu porneste din prima la rece si de aceea exista posibilitatea in timp sa se strice daca nu respecti acest timp de 1-2 min.
Bejenaru Ionut
Turbina incepe sa functioneze inca de cand ai pornit motorul.
StefanJipa
Salutare, la prima pornire cand masina a stat peste noapte si este frig afara si eu am observat imediat dupa pornire o scadere de turatie pana aproape sa stea motorul iar apoi si revine. Cel putin asa a facut saptamana trecuta. De dimineata primele 2 ori cand am incercat sa pornesc motorul se ducea in aprox 1500 rpm cand pornea iar apoi direct se oprea, a 3-a oara cand am pornit am si accelerat-o ca pe dacia 1310 ca sa ramana motorul pornit. Azi am sunat la reprezentata astept sa ma anunte cand sa o duc la verificat. Masina a ajuns azi la 700 km smile.gif
vvede
Pentru 0.9TCE (seria mea de sasiu) exista un update de soft. La revizie nu s-a putut face - cu toate ca s-a incercat conectarea la serverul Renault timp de peste 30 de minute.
Acum... trebuie sa ma duc iar, doar in timpul saptamanii... (intre 7.30 si 17.00)
Cand m-au sunat dupa revizie pentru impresii am mentionat explicit aceasta problema (conectarea la server)
Bobyo
QUOTE(StefanJipa @ 12 Oct 2015, 12:10)
Salutare, la prima pornire cand masina a stat peste noapte si este frig afara si eu am observat imediat dupa pornire o scadere de turatie pana aproape sa stea motorul iar apoi si revine. Cel putin asa a facut saptamana trecuta. De dimineata primele 2 ori cand am incercat sa pornesc motorul se ducea in aprox 1500 rpm cand pornea iar apoi direct se oprea, a 3-a oara cand am pornit am si accelerat-o ca pe dacia 1310 ca sa ramana motorul pornit. Azi am sunat la reprezentata astept sa ma anunte cand sa o duc la verificat. Masina a ajuns azi la 700 km smile.gif
*




Salut, eu am aceeasi problema pe 120 EDC. Poti sa imi zici care a fost rezultatul? Am dus si eu masina in service dar mi-a zis inginerul ca nu stie de la ce ar putea fi.
MihaiF3
Salut,
Am pățit aceași chestie pe care o descrie 'vvede' după ce am alimentat de la Lukoil. După ce am terminat benzina, am alimentat de la OMV și nu am mai avut treabă. Problema asta o observase și un coleg de muncă la Logan 0,9 TCE. I-am zis să bage benzina scumpă și nicie el nu a mai avut problema cu relanti instabil până în pragul să îți oprească motorul. Deci fiți atenți de unde alimentați.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.