Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Martor bujii aprins, ramane turata,nu am control
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
rapy22
Salut,

Masina in cauza este Renault megane 1 , 2002 , 1.9 dci 102 cp, sedan,

Zilele trecut am reusit sa ii fac distributia completa, cureaua la transmisie , revizie completa, diagnoza, si nu aveam erori sau alte probleme,

Ieri a mers foarte bine, insa azi dimineata ii dau cheie porneste perfect merg circa 200 m dupa care se aprinde martorul din centru de bujii (cel cu sarma de se aprinde cand pun contactul si dupa se opreste) si nu mai pot acelera deloc nici daca ii dau la max, insa ea ramane turata pe la 1300 asa.. daca apas aceleratia revine la relantiu , daca ii dau drumu iar se tureaza, si senzorul ramane aprins.. am lasat-o sa se incalzeasca si nimic, repornita iar nimic.

Ce pot face? sau din ce cauza face asa?

Va multumesc

p.s am reusit sa pun o diagnoza si mi-a dat urm erori.. ce sunt?
rapy22
din cate am inteles ar fi senzorul de la pedala de acceleratie, ceva dezmembrari prin bucuresti?
bundy220
Un amic la clio a avut ceva asemanator si s-a rezolvat prin scoaterea si reintroducerea mufei de la senzor(deocamdata merge)
cv02gen
Exact așa am pățit si eu cu mașina. Un megane 1.9 dti. Am probat 5 senzori de accelerație dar nu si.a revenit. Problema a fost unul din firele mufei senzorului, care merg direct in calculator. A fost întrerupt. Se identifica foarte ușor după combinatiile de culori pe care le au firele...vezi daca nu este vreunul întrerupt
radunre
rapy22, poti masura acel senzor de pedala daca-i scoti mufa si folosesti un aparat de masura.
Valorile sunt cele din imagine.

Si parerea mea este ca problema vine de la un contact oxidat/fir intrerupt intre senzor si ECU.
[attachmentid=1628000269]
ionutz_87
Am si eu o problema la un 1.6 benzina ramane aprins martorul de la bujii,iar masina la relantii este mai turata.de unde sa incep mai exact?(ma lasat bobina?)
rapy22
Salut,

Am rezolvat problema cu schimbarea senzorului pe original fix cu acelasi cod al celui defect!, chiar daca l-am curatat pe cel vechi si functiona tot imi ramanea in bord eroare si una pe diagnoza(DF167) care nu se puteau sterge.... cu ocazia asta am curatat si EGR
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.