Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: VA ROG AJUTOR!UNDE ESTE CAPTORUL AXULUI CU CAME ?
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
cristell
Sal imi cer scuze daca cumva mai este un topic similar dar credeti-ma am cautat pe tot internetul , si pe toata masina si nu gasesc captorul axului cu came pe megane 1 1,6 16v din 1999 .Va respect pe toti datorita voua mi-am reparat singur de multe ori masina dar de data asta nu-i dau de cap.Simptome : pornesc motorul si moare direct , dupa mai multe chei si tinuta din acceleratie isi revine .. doar ca atunci cand scot din viteza cateodata (calc ambreiaj) nu apuc sa cuplez alta viteza ca turometrul a cazut direct si moare motorul in mers.Am curatat motoras relanti care de altfel era f curat, mufa lui la fel , am curatat corp clapeta acceleratie , senzor volanta si la fel.. dar am citit pe aici ca ar putea fi senzor ax cu came sau captor ma rog.. da nu il pot gasi nici cum... daca ma poate ajuta cineva cu o poza sau ceva as fi foarte recunoscator ( nu am gasit decat poza decat la megane 2 ) ! Va multumesc anticipat ! SUnteti niste oameni respectabili prin ceea ce faceti ! daca cumva stiti careva altceva ce ar putea fi astept cu drag orice sfat bun sau rau ! v-am pupat !
R19/16v
Mai repede as zice ca MAPul e bolnav la tine.
cristell
da senzorul ala.. stie careva unde se afla el?


22 May 2015, 13:20:
chiar nimeni nu stie? si fara poza daca se poate macar cam pe unde ar fi el .. ca idee.. ca sa stiu unde sa ma uit


22 May 2015, 23:43:
Acuma seara problema s-a manifestTAT altfel...in mers,calcat ambreiaj ,franat s,os pe liber turatia scade aproape sa moara si isi revine incet incet ce sa fie?


espacern
MAP-ul.
cristell
Care e map,ul trebe schimbat?
espacern
Poate este de la MPP-ul care regleaza debitul de aer....il gasesti infipt pe langa stanga clapeta acceleratie (a 2-a mufa).
Mai cauta/citeste pe forum ca gasesti multe subiecte cu problema/rezolvare.
Senzorul MAP e langa MPP infipt in galeria admisie.
cristell
Motorasu de relanti l-am curatat de la inceputu problemei e ca nou mufa la fel ,map-ul
l-am scos nici nu avea mizerie mufa curata nu era nici macar oxidat,am curatat corpu clapeta acceleratie de cateva zile ,la fel senzorul de pe volanta care era un pic murdar,nu am erori in bord...face cand o apuca cateodata merge bine se opreste frumos acul la 750 , dupa alte franari cade aproape de 500 da sa moara,revine incet la 750..altadata moare nu stiu ce sa ii mai fac ..specific ca alimentez de la omv benzina 99 saptamanal cate 35l , ulei schimbat recent castrol,filtru aer la fel ,filtru benzina de jumatate de an,bujii de jumatate de an ,rece.t le,am desfacut si curatat..acum as vrea sa curat senzorul ala de turatie pe care nu il gasesc .am cautat pe toate forumurile si asta ar fi ultima posibilitate ,sa dau jos senzoru respectiv sa il curat si sa vad apoi .mersi de raspunsuri da az vrea daca se poate o pza cu pozitionarea lui va multumesc
alexandru_man
pune un filmulet sa vedem mai clar. de la senzorul Map nu este. verifica si presiunea in rampa ca astea sunt simptome de aer sau benzina insuficiente iar daca zici ca partea de admisie ai controlat-o mergi pe partea de alimentare combustibil
cristell
Am facut o diagnoza si nu apare nici o eroare doar ca mi-a verificat incarcarea si am cam 13 si cv si cand pornesc consumatorii am 13 fix ,poate fi de la aia ? Ieri de exemplu nu a mai scazut asa tare turatia doar ca dupa un drum mai lung nu mai scadea la 750 ramanea undeva la 900 dupa care si-a revenit...
alexandru_man
Tensiunea generata de alternator trebuie sa fie putin peste 14. Esti sigur ca MPP-ul este functional 100% ?
cristell
pai... diagnoza asa zice .. s-a uitat tipu la toate valorile , totul era in parametri .. nici o eroare.. daca nici asta nu ii sigur.. io de unde sa stiu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.