Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme la pornire
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Modus
adrian12
salut!...am si eu o problema cu un renault modus,benzina,1,4...fabricatie 2005....am fost la tester si nu apare nici o eroare...problema e ca uneori nu porneste,mai exact cand porneste cand nu porneste,motorul invarte normal dar nu porneste,precizez ca impinsa porneste,daca ma poate ajuta cineva cu un rasp...multumesc anticipat!
espacern
Senzor volanta.....cauta subiect pe forum!
bundy220
QUOTE(adrian12 @ 20 May 2015, 16:47)
salut!...am si eu o problema cu un renault modus,benzina,1,4...fabricatie 2005....am fost la tester si nu apare nici o eroare...problema e ca uneori nu porneste,mai exact cand porneste cand nu porneste,motorul invarte normal dar nu porneste,precizez ca impinsa porneste,daca ma poate ajuta cineva cu un rasp...multumesc anticipat!
*


Daca la cheie nu porneste si impinsa porneste din prima,adica usor, ar trebui sa verifici masele .Adica legaturile la caroserie de la borna minus,si vezi si la electromotor borna minus daca e stransa bine si nu are oxid rugina etc.
adrian12
senzorul cred k lucreaza corect...pentru k daca o pornesc impinsa nu face absolut nici o problema in mers,daca ar fi senzorul cred k s-ar opri in mers,am si verificat asta scotand mufa la senzor cu motorul pornit si se opreste motorul...deci gandind logic daca r fi senzorul ar trebui sa se opreasca si in mers,dar nu se opreste.....despre posibilitate ca masa sa fie oxidata pe undeva am mai primit sugestii si nu am verificat,o sa incerc,daca o sa reusesc sa le si identific pe unde sunt atasate pe caroserie...oricum multumesc pt rasp!
comanr
ai scos senzorul din mers, gizas, pe ce maini incap niste masini...
in fine incearca sa intelegi niste lucruri mai intai:

-nu porneste este echivalent cu :

1. nu invarte electromotanul
2. invarte ca un patefon dar droaga refuza sa porneasca

sfaturile mele, sant cele de care ai nevoie, nu cele care iti plac:

1. insuseste ti cunostintele de baza mecanice/electrice
2. uita te in manualul de reparatie al masinii
3. daca totul ti se pare confuz du masina la un service.
adrian12
,,ai scos senzorul din mers"....da prietene,am apelat la un cascador profesionist l-am ascuns sub capota si undeva pe la 120km/h acesta a dat dovada de niste abilitati extraordinare,reusind sa extraga senzorul de turatie....extraordinar nu? Referito r la partea cu sfaturi.imi permit sa-ti sugerez ,analizand succint capacitatile tale rationale,cel mult o ferma avicola....acolo existand posibilitatea ca o partea dintre vietuitoarele ouatoare sa fie chiar impresionate de sfaturile tale...spun impresionate in conditiile in care am convingerea ca neuroni tai pusi in balanta cu ai lor,SAR PUTEA sa incline putin in partea ta...spun sar putea,doar luand in considerare factorul cantitativ care clar te avantajeaza.......,,E MULT MAI USOR SA MINTI UN PROST CAT DE INTELIGENT ESTE,DECAT SA-L CONVINGI CAT DE PROST ESTE"
comanr
nu se recomanda scoaterea diversilor actuatori/senzori in timpul functionarii motorului (din mers) pentru ca poti defecta etaje finale din ECU, de multe ori pentru amorsare se foloseste bobina respectivului actuator(injector) sau senzor, in unele cazuri exista si tensiuni periculoase, atunci cand ne referim la sisteme de aprindere si injectie.

faci cum doresti, ideea e (la cat esti de ignorant si dobitoc) sa nu mori dracului, dar cred ca sincer nu e nici o paguba, oricum faci umbra degeaba pamantului.
bubu782001
Nu se arde nimic in nici un ECU. De vreo 20 de ani I/O-urile de pe ECU-uri opereaza pe sistemul OPEN COLLECTOR (asta cel putin la iesirile de putere - bobine, electrovalve, relee etc) respectiv cu citire de sarcina - in momentul decuplarii mosfet-ul care e pus pe respectiva iesire intra in blocaj automat din cauza decuplarii sarcinii de pe el. Senzorii de semnal sunt conectati pe circuite integrate ADAC si nu exista ABSOLUT nici un pericol de defectare la decuplarea senzorului.

Cam asa functioneaza toate ECU-urile INDIFERENT de natura lor.

Acuma. Orice masina are 1001 de motive sa nu porneasca. De la o banala pana de carburant, pana la o nesincronizare la o trama trimisa de immobilzator.

PS nu mai va jigniti aiurea ca nu ajutati cu nimic.

Pentru orice intrebare va stau la dispozitie. Cunosc la perfectie masinutele astea (in cele mai mici amanunte) cel putin pe partea electrica / electronica.
comanr
eu stiu sigur ca nici un producator nu recomanda scoaterea mufelor de la ecu sau senzori in timpul functionarii motorului, ba unii recomanda chiar decuplarea acumulatorului si asteptarea unui numar de secunde/minute la inlocuirea anumitor componente electronice.

stim foarte bine cum se lucreaza la noi, "gigel ia scoate bobina", "ia scoate mufa la debitmetru", sa zicem ca se accepta in masura in care cel care face astfel de operatiuni stie sa si repare eventualele probleme ulterioare, dar cand cineva e incepator chiar nu e recomandat sa se procedeze asa, in cel mai bun caz se poate alege cu martor defectiune motor "check engine" ceea ce e iarasi de nedorit iar daca nu te pricepi in primul rand in a descrie niste simptome e greu de crezut ca vei reusi sa repari in veci vreo masina.

pentru a repara o masina trebuie sa stii unde sa umbli, nu se poate umba la roata de rezerva pentru electromotor, deci de preferat sa se adreseze unui specialist, de ce nu chiar colegului de mai sus daca se ofera.

ps:
am intalnit un caz in trecut la o masina din tagma reno/dacia care nu pornea decat impinsa iar la cheie nu pornea, practic contactul era defect si intrerupea alimentarea ECU atunci cand dadeai la cheie, prin inlocuirea contactului a disparut problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.