Bre nea TITI... Cu ce sunt informat gresit? ai uitat sa scrii asta...
Cine a zis ca sunt inginer? Sau asa intelegi tu printre randuri?
Cu ce vrei sa incep? sa incep cu avansul...
Acesta se modifica in functie de vacum si de turatie,nicidecum in functie de pozitia clapetei. Scoate tu mufa de la clapeta si vezi pe tester daca mai variaza avansul sau nu. Sau sa te intreb altfel:daca tin apasata pedala la pornire,am alt avans in momentul aprinderii?
Mai sus ziceai ca senzorul e doar pentru a informa ECU despre picior ridicat sau nu... acum zici ca "clapeta influenteaza direct fluxul cantitatii de benzina injectat implicit el creste o data cu apasarea pedalei " Pai sa te hotarasti ca sa stim si noi.
"stiu ca valoarea presiuni este data de map pentru amestecul stoichiometric" Tu de sonda lambda ai auzit? asta oare ce mai face?
In ultimul rand,daca vrei sa indrumi baiatul,nu te opreste nimeni,dar fa-o! Pana acum nu prea ai incercat asta.
<span class='edit'>7 Apr 2015, 21:23:</span>
Am uitat sa iti mai zic si de senzorul de detonatii,acesta tot cu avansul are treaba,asa ca sa stii...
<span class='edit'>7 Apr 2015, 21:24:</span>
QUOTE(panterofil @ 6 Apr 2015, 23:11)
@bundy220
Am testat cu un MAP de pe alta masina (care se presupune ca mergea) si comportamentul a fost la fel. De asta inclin sa cred ca nu el e buba. Intentionez sa curat cumva senzorul de pozitie clapeta si daca tot nu merge, sa iau unul nou. Apoi mai vedem...
Pai nu poti sa il pui tot de proba de unde ai pus si MAP-ul?