Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pompa joasa alimentare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
maruboc
treaba sta in felul urmator: am cumparat masina facuta praf, adica instalatia electrica pe la motor era varza rau,mufe taiate cabluri desizolate si scoase din copexul ala,injectoarele au fost desfacute si umblate in ele,pompa de injectie e si ea terminata,calculatorul de injectie este ars ,ptr ca l-am desfacut si am gasit in el un tranzistor darlington bubuit si o dubla dioda in scurt (firele de la injectoare erau desizolate partial si cred ca au pus tensiune de 12v pe ele si au ars calculatorul) pompa de joasa nu o are +debitmetru ,senzor map si alte piese... acum eu am refacut cu atentie instalatia am inlocuit piesele defecte+ tot chitul de pornire de la alta masina identica si am pus-o pe roti dar cand pun contactul pompa de joasa porneste f putin pe cand la cealalta masina statea mult mai mult(cam 25-30 de secunde) si daca pornesc motorul imediat la bagarea cardului ea tot se opreste ceea ce nu este normal.. sper ca mi-am explicat destul de bine problema.. si ma poate indruma cineva cu un sfat blush.gif
stefanarad
da, sa revinzi masina.
maruboc
smile.gif)) da ar fi cel mai bun lucru cred..treaba e ca am cumparat-o pentru acte avand probleme cu cealalta si acum apar probleme cam ciudate..
bad_x
era cel mai simplu sa vorbesti cu radocanu sa iti dea un cablaj motor fain frumos il schimbai si mergea masina traznet nu asa cu fire lipite modificate.parerea mea
Are toate piesele de care ai nevoie nu sunt scumpe si de incredere baiatu
maruboc
poi nu e vorba de instalatie caci nu mai sunt probleme acolo..probleme este ca nu imi porneste pompa de joasa cum ar trebui..
bad_x
QUOTE(maruboc @ 11 Mar 2015, 20:08)
poi nu e vorba de instalatie caci nu mai sunt probleme acolo..probleme este ca nu imi porneste pompa de joasa cum ar trebui..
*



becuri in bord iti raman aprinse? ar fi indicat un tester sa vezi daca mai sunt ceva erori,ai verificat si releul de la pompa poate o fi batran si ala
maruboc
am schimbat releul dar nici o schimbare..am si o scanare du ddt2000..nu-mi spune-ti ca sunt multe erori ca imi dau seama si eu.. numai ca nu am reusit sa le deslusesc pe toate..poate cei cu mai multa experienta o vor face..
bad_x
QUOTE(maruboc @ 11 Mar 2015, 20:28)
am schimbat releul dar nici o schimbare..am si o scanare du ddt2000..nu-mi spune-ti ca sunt multe erori ca imi dau seama si eu.. numai ca nu am reusit sa le deslusesc pe toate..poate cei cu mai multa experienta o vor face..
*



Cu un tester clip ar fi mai bine,vorbeste cu VF1BG0 poate are el clip sau vreun coleg daca bine am vazut esti din bucuresti
maruboc
sunt din OLT..am avut si eu clipul m-a tot pistonat un prieten cu un pasat sa il testeze si mi s-a bulit.. sad.gif((
onu_sm
Pompa aia trebuie sa faca presiune de 2-3 bari pentru pompa de inalta presiune,daca nu face presiunea asta si nu o mentine nu iti porneste motorul. Ai putea face o incercare sa o alimentezi dupa contact ori de la baterie si vezi daca iti functioneaza motorul.
maruboc
da alimentata separat merge..eu am desfacut un releu si l-am blocat ca sa imi mearga dar daca schimb releul cu unul bun nu porneste decat pentru cateva secunde.. 5-7 sec
onu_sm
Sa nu fie releu pentru bujii,poate cineva l-a montat acolo si te-a dus in eroare si tu ai schimbat cu altul la fel?
Sau e o problema la tensiunea care alimenteaza releul la punerea contactului.
maruboc
releul l-am schimbat cu unul identic numai ca la punerea contactului e alimentat foarte putin apoi decupleaza si nu pot porni motorul decat daca il actionez manual
ardelut
Poate o fi un senzor de presiune care dă informații eronate , nu știu exact cum funcționează treaba cu toate că am același motor. Sau , altă variantă , pentru ca pompa de înaltă presiune să funcționeze pompa electrică trebuie să furnizeze o anumită presiune , dacă e mai mare sau mai mică poate fi percepută ca eroare și sistemul se oprește .
maruboc
hmm..da este posibil,am un alt senzor de presiune rampa si o sa incerc sa il schimb sa vad rezultatul..dar chiar in momentul asta mi-a venit ideea sa nu cumva ca alimentarea de la pompa sa fie legata cumva de la bujii si de aici sa fie buba..am sa verific maine alimentarea de la pompa daca ajunge direct la ecu sau nu..
onu_sm
Cauta in blocul acela de relee o alimentare cu + la punerea contactului si faci legatura la releu. E posibil sa se fi jucat cineva acolo si nu a mai facut legaturile la fire cum trebuie. Problema se rezolva usor,doar ca trebuie facuta cu grija sa nu prajesti instalatia. Teoretic trebuie sa fie 2 fire subtiri(+ si -) care alimenteaza releul continiu la punerea contactului si 2 fire groase cu +12v care alimenteaza pompa de alimentare.Nu stiu exact cum este instalatia acolo,nu am urmarit schema,posibil sa nu fie chiar ordinea asta,dar poate te ajuta ce am spus. Succes.
maruboc
msi onu_sm momentan am facut ce ai spus tu pentru ca am imprumutat aparatul de masura unui prieten si nu am putut verifica continuitatea cablajului pana la ecu
si merge normal dar totusi sunt curios de ce inainte imi facea figuri..o sa revin cu amanunte!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.