Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 in garaj de 10 ani
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3
Mein Herz Brennt13
Buna Seara! Intai de toate sa ii fac prezentarea doamnei, este o Dacie 1310 model 1984, pe scurt o frumusete. Nu are absolut nicio modificare -chestii aftermarkert- clasica pur sange. Problema este ca dansa sta in garaj de 10 ani si m-am gandit sa o scot din nou la aer anul acesta dar as vrea sa o si pornesc Aici am nevoie de ajutorul vostru. Cu ce as putea incepe aceasta operatiune? Eu m-am gandit bineinteles la un acumulator nou -nu cred ca cel care a fost folosit ultima data mai este functional, sau se poate incarca- ulei -cam cat?- bujiile cred ca merg cu dupa o curatare si benzina -la fel, cam cat?-. Daca va porni -si cred asta- se pune a doua problema, pe romaneste spus, merita sa se bage bani in ea, preturile pentru a circula cu ITP-ul luat sunt accesibile? Mentionez ca ea nu a avut probleme tehnice cand a fost bagata in garaj acum 10 ani, singura "buba" a fost o pana de cauciuc. Acum stiu foarte bine ca pentru a circula, are nevoie de chestii noi, cum ar fi consumabilele, franele refacute, cred ca si evacuarea + radiatorul. Deci astept parerea voastra smile.gif !


*o mica mentiune, nu are absolut nicio pata de rugina!!!!*
sspoitoru
In primul rand, da drumul uleiului din motor.
Schimba si filtrul.
Invarte motorul macar o tura la manivela(dupa ce pui ulei nou), abea apoi sa incersci s-o pornesti.
Daca ai chef, da drumul si la antigel si clateste tot circuitul cu un furtun cu apa.
Dupa 10 ani ar trebui schimbata si benzina.
Curatat bujii, dat la cama si cheie.

succes! smile.gif
cosmin123456789
verifica uleiul,platina capacul de delcou chiar daca a fost bun cand ai bagato la garaj in timp se poate fisura mie mi sa fisurat doar daca am lasato 3 ani, bujiile le poti freca un pic cu jmirghel o seringa de 5 ml de ulei la fiecare piston, invarte motorul de cateva ori de acele pale si dai bice
Mein Herz Brennt13
@sspoitoru benzina a fost scoasa din rezervor pentru orice eventualitate. Ulei cam ce cantitate?
Multumesc de replay, asemenea @cosmin123456789 smile.gif
bashtalu
ii faci o revizie, schimb de ulei, filtru de ulei, filtru de aer. cred ca intra cam 3 litri de ulei, poate o sa mai apara vreun coleg sa confirme/infirme

te as sfatui sa verifici furtunele, cele de la benzina si cele de la antigel sa nu fie crapate, coapte

stand atat timp nefolosita, cauciucul imbratraneste si cedeaza, furtunele pot ceda la presiune

verifica franele, asa cum zicea un coleg, antigelul, verifica ce ulei ai in cutia de viteze, poate desfaci capacul carburatorului sa il sufli cu aer comprimat pentru a indeparta praful, etc

daca ai posibilitatea sa verifici articulatiile, bucsele, pivotii

ai ceva de lucru la ea, dar ai o baza buna de pornire ceea ce este foarte bine, iti da speranta ca va iesi ceva frumos

spor la treaba!

owy_2010
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 2 Mar 2015, 20:55)
Buna Seara! Intai de toate sa ii fac prezentarea doamnei, este o Dacie 1310 model 1984, pe scurt o frumusete. Nu are absolut nicio modificare -chestii aftermarkert- clasica pur sange. Problema este ca dansa sta in garaj de 10 ani si m-am gandit sa o scot din nou la aer  anul acesta dar as vrea sa o si pornesc Aici am nevoie de ajutorul vostru. Cu ce as putea incepe aceasta operatiune? Eu m-am gandit bineinteles la un acumulator nou -nu cred ca cel care a fost folosit ultima data mai este functional, sau se poate incarca- ulei -cam cat?- bujiile cred ca merg cu dupa o curatare si benzina -la fel, cam cat?-. Daca va porni -si cred asta- se pune a doua problema, pe romaneste spus, merita sa se bage bani in ea, preturile pentru a circula cu ITP-ul luat sunt accesibile? Mentionez ca ea nu a avut probleme tehnice cand a fost bagata in garaj acum 10 ani, singura "buba" a fost o pana de cauciuc. Acum stiu foarte bine ca pentru a circula, are nevoie de chestii noi, cum ar fi consumabilele, franele refacute, cred ca si evacuarea + radiatorul. Deci astept parerea voastra smile.gif !
*o mica mentiune, nu are absolut nicio pata de rugina!!!!*
*


sal
, faina masina_ s-o stapanesti cu incredere
acum sa-ti zic ce ai de facut biggrin.gif
asemenea tie, am fost eu , am luat si eu una care a stat 7 ani in garaj
si am intervenit aici ca sa -ti zic ce i-am facut eu smile.gif
1- pompa frana , am inlocuit-o
de ce?
ptr ca cand am apasat-o s-a dus la fund si acolo a ramas radmasa.gif
am demontat-o , dar nici o sansa de reparare, era ruginita complet
2- etrierele, amandoua demontate, inlocuit garnituri si pistoane+ acele 2 furtune , va dati seama ca erau crapate de atata timp, surpriza ferodouri fartec, uzura cred 15 %
3- pe spate sabotii erau aproape noi, dar la fel garniturile si pistonasele ruginite, deci iar operatie de inlocuire cele 2 pistonase si garniturile receptoare, noi, piesele toate sunt piese din stocul meu propriu, , cablul de frana de mana, inlocuit ca era ruginit
4- automat am inlocuit si lichidul de frana cu unul nou, si am aerisit, si am rezolvat cu franele
franele au iesit super ok, doar cat ating frana masina se opreste
5- la motor am golit ce era acolo, am luat 3 litri ulei romanesc, am pus un filtru de buzau nou, si am mers cu ea 1 saptamana, dupa care am luat 1 ulei nou, ARAL , solutie de curatit motorul, filtru man , si acum sunt fff multumit
6- cauciucurile, desi aveau crampoane, erau scoapte de vreme, chiar 2 erau cu boalfa, bateau la viteza mare, asa ca le-am inlocuit pe toate 4 smile.gif
7-la bucse, pivoti nu era nevoie nu au joc si sunt nituiti inca, deci sunt originali tongue.gif
8-in compartimentul motor schimbat toate furtunele, nu mai prezentau garantie, erau chiar crapate, si sa nu mai zic ca am dat jos si rezervorul benzina l-am spalat, dar atentie , acolo sunt doua coturi furtune , care la randu-i unu din ele era crapat tongue.gif
deci inlocuit ambele furtune cot, si spalat rezervor
9-pe sub masina ,am dat cu spray special care , dupa ce am curatit masina , am degresat-o am dat cu acel spray, cica mananca rugina si protejeaza tabla, de la BAUFIX
asta a fost asa ca sa protejez masina
10- vopseaua, este originala , gri metalizat smile.gif
interiorul masinii super stare, aici am montat radio cd si boxe portiera, apoi alrma cu inchidere centralizata, geamuri electrice, aprindere gotronic cu senzor, si senzori parcare
11- am vopsit spoilerele, am inlocuit farurile, sticlele spate, si acum e ca noua
deci acum sincer ma mandresc cu ea, stiu ce i-am facut si pot merge cu incredere cu ea, nici de RAR, nu-mi e frica, ptr ca corespunde 100 %
asa , ca daca ai urmarit la mn, cam asta tre sa faci sa fii in sigurantza
daca vrei poze o sa ti mai arat wink.gif
cosmin123456789
da asai bashatlu vranele daca pedalai tare si rotile nu se blocheaza e ok daca uleiul mai e vascos e bun si furtunurile sa te uiti sa nu fie coapte dacai ok trebuie sa mearga antigelul pentru pornire e bun si ala

3 Mar 2015, 19:48:
daca el a tinuto in garaj cred ca nu o sa aiba probleme cu franele
nikuniku
crezi ca mai sunt bune franele dupa 10 ani de stationare?
quick
pt initiatorul topicului: merita masina s-o aduci la viata doar ca pt un hobby, nu pt a folosi masina ca una de zi cu zi...pt ca in 2015 o dacie nu mai este o masina care sa-ti ofere confort/siguranta....nu stiu daca esti pasionat de asa ceva, eu unu as face treaba asta, daca as avea in garaj o dacie, dar nu mai am dacia si ca sa iau alta si sa dau de rugina, de taxe nesimptite(taxa de mediu) prefer alte hoby-uri.
2 la mana daca vrei sa pornesti motorul nu face prea multe la masina, in primul rand pui alta baterie, schimbi uleiul,schimbi filtrul de ulei, pui benzina,schimbi filtrul de benzina, cureti bujiile, pui putin ulei in capul pistonului, invarti la mana motorul de cateva ori si dai cheie, doar asta trebuie sa faci si doar daca nu pornestie o iei pe firul problemei si schimbi bobine, cureti carburatoare si alte nebuneli.
3 la mana, daca chiar vrei sa investesti in masina si sa ai o bijuterie, la casa, cu care vrei sa te mandresti incepi si faci revizie pana la ultimul surub incepand cu sistemul de franare (schimbat lichidul de frana, curatate si revizuite etrierile, curatat si revizut franele spate, schimbat furtunasele de la frana) , continui cu bucsaraia, anvelope pt ca dupa 10 ani sunt coapte, plus multe altele astfel incat sa-ti faca placere ca ai o dacie si o masina care rar o mai vezi pt soselele patriei....
bafta si sa speram ca faci treaba buna pt ca daca masina n-are rugina este pacat sa-ti bati joc de ia.
Mein Herz Brennt13
Multumesc tuturor de raspuns, se pare ca este un grup unit! Respect!
@quick se poate spune si un hobby, am si un mare atasament pentru masina. o buna parte a copilariei se leaga de ea. Masina a fost castigata de mama cu 1 luna pana sa implineasca varsta de 18 ani biggrin.gif. Legat de riscurile utilizarii zilnice sunt constient, dar cu o restaurare ca la carte nu vad ce ar putea merge prost? Confortul,siguranta..cand esti pasionat sunt de parere ca nu mai conteaza. Cei de la Top Gear merg pe acest principiu, o masina veche poate avea multe defecte, dar cand iubesti ceva treci cu vederea anumite aspecte si te bucuri de partea cea buna, care te face fericit!
r3d
legat de pornirea motorului.schimba uleiu in el cum spune si colegi.iar asa ca un sfat de la mine.dai bujiile jos si ii dai vreo 5 automate scurte de maxim 10 sec cu mici pauze intre ele.asfel motoru se va unge corect inainte de pornire.legat de frane te sfatuiesc sa schimbi tot ce inseamna garnituri si furtune cu toate ca poate frana inca e eficienta,garniturile sunt rascoapte si sa nu ai surprize neplacute.ar fi frumos din partea ta daca ai face un video in timp ce il pornesti.bafta
Mein Herz Brennt13
cu siguranta r3d ca facem si un video biggrin.gif! Dar proiectul este programat pentru vara, -sunt elev in clasa a12a, si urmeaza bacul-. Acum se pune problema de taxe..In afara de taxa la primarie, ce mai trebuie? ITP automat, sunt sigur ca il voi lua -cu o revizie amanuntita- si un mare semn de intrebare il am in privinta asigurari...
95bogdi
salut , din ce judet esti ?
frumoasa foc dacia !
si a mea a stat 12 ani in garaj biggrin.gif
a trebuit sa schimb pistonasele de la etrieri , pompa de frana , si cilindri pe spate...
uleiul in motor....plus altele...
Mein Herz Brennt13
Dambovita. Ce am uitat sa mentionez, masina este foarte putin rulata. 2.830 km!!!! an de fabricatie 1984.
Eu am de gand sa o readuc pe drumuri cat mai curand! Dupa pornire, ne apucam de treaba. Momentan vreau sa luam ITP-ul fara o interventie majora la motor. Consumabile+tot ce inseamna cauciuc schimbat + frane si ar trebui sa mearga fara probleme.
r3d
asigurare
itp
rovinieta
taxa la primarie.
benzina.
km+++
Adrian_pt
Acest topic merita pus la Oldtimer, fiind originala si dintr-o serie fabricate pana in 85, sunt multe sanse sa fie atestablia.
Mein Herz Brennt13
Eu stiam ca atestabile sunt modele 1300 cele frantuzesti !?
Adrian Frigo
Salut,ca un vehicul să fie atestat istoric trebuie să treacă cel putin 30 de ani de la încetarea modelului respectiv din producție și să aibă toate piesele originale wink.gif

8 Mar 2015, 21:08:
MARE ATENȚIE CU FRÂNELE!!! SIGURANȚA ÎNAINTE DE TOATE!!!
MuciX
S-a schimbat acea lege. Acum e nevoie ca masina sa fi implinit 30 de ani. Cu era si normal, de altfel.
Adrian Frigo
Hmmm interesant.... mad.gif oricum arată foarte bine mașinuța si chiar se merită să fie pusă din nou pe șoselele patriei.Consumabile schimbate,reglaje,retușuri și niște embleme iese brici laugh.gif de unde din județ ești?
maho
QUOTE(MuciX @ 8 Mar 2015, 21:14)
Cu era si normal, de altfel.
*


Normal ar fi ca unele capete "luminate" (cu lanterna) s-o considere rabla sau cazatura (zi-i cum vrei) nu in functie de anul de fabricatie sau model, ci in functie de starea efectiva. Vedem zilnic pe strada masini mai moderne (ca an de fabricatie) decat dacia mea (de exemplu), dar care-s pline de rugina si/sau fumega precum un furnal; astea iau itp-ul fara probleme, dar noi, cand mergem cu vechiturile pe la r.a.r., tre' sa luam calmante. Starea efectiva a masinii nu prea intereseaza pe multi dintre verificatori.

@"Inima arzatoare13": vezi ca (dupa ce faci masina) la itp trebuie s-o duci pe platforma, sau tractata. Ma-ndoiesc ca-l vei lua din prima, dar iti urez spor la treaba, sunt multe de facut (nu doar ulei si alte consumabile) la o masina care-a stat 10 ani pe tusa.
Mein Herz Brennt13
Yup @macho, sunt constient. Dar pentru o plimbare in parcare sa dezmortim totul, nu este nevoie de nimic in plus. Ptr ITP o sa avem de "furca". Sper sa mearga bine totul, cu costuri micute. Nu vreau sa umblu la originalitate, doar strictul necesar. Reparam ce este vechi si stricat si cam atat. Nu intentionez absolut nimic. 100% clasica. Pentru ca sa o inscriu in liga celor clasice cu acte in regula, va fi nevoie de munca mult mai mult -sa dispara orice zgarietura, asta si in plan tehnic, nu doar estetic smile.gif-. Dar pe moment ma multumesc cu ea pe sosea! Sunt foarte curios de starea franelor, in rest nu am motive de grija. Ah, ce era sa omit, instalatia electrica, dupa 10 ani de stationare intr-un mediu inchis, ma gandesc la cablurile invelite in plastic, s-ar putea degrada -daca nu deja sunt, vorbesc de cele care nu se observa usor- asta inca un motiv de ingrijorare...

<span class='edit'>9 Mar 2015, 16:55:</span>
O poza de acum 4 ani cand era cu un strat consistent de praf pe dansa. La conservare smile.gif. Si un aspect foarte interesant, cum am precizat anterior, avem doar 2.593 km!!! Ce am mai observat si ma puteti corecta daca gresesc: bara fata-spate este neagra, din cunostintele mele, modelul de 1310 '84 a avut barile cromate ?! In orice caz, este un detaliu acesta care zic eu, nu strica aspectul masinii ba din potriva. Dar la cum sunt de exigent le voi inlocui cu "the real deal"!

<span class='edit'>9 Mar 2015, 16:55:</span>
This one.

9 Mar 2015, 16:58:
@Chelariu Adrian ca si tine Dambovita smile.gif
Adrian Frigo
Am întrebat de unde din județ pt. că poate trec prin acel loc și casc mai bine ochii să o văd și să o admir biggrin.gif
giuscam
Masina e inmatriculata? Ca daca nu e iti dai seama cit te costa inmatricularea. Sa nu faci prostia sa o treci pe numele tau, ca te rupe la asigurare, [am un coleg care are o Dacie pe numele lu fiisu care are 24 ani si plateste 900 roni asigurare pe an]
Ov
mutam la oldtimers
masina este absolut superba!
dupa o revizie se poate atesta ca vehicul istoric fara nicio problema. Ar fi pacat s-o folosesti ca masina de zi cu zi data fiind starea in care se afla wink.gif
Mein Herz Brennt13
Multam' pentru mutare biggrin.gif! Da, masina este inmatriculata si cu taxa -la primarie- platita anual. Asigurare si ITP expirate in 2005&6.

10 Mar 2015, 21:16:
Cu asigurare, se poate face pe numele unei persoane mai in varsta banuiesc -tata, bunica?- nu trebuie sa fie neaparat propietarul sau cel care o foloseste banuiesc?
Daciotul_98
Asigurarea se face pe numele celui din talon
maho
Fa-o pe numele tatalui, dupa varsta ta banuiesc ca tatal ar plati o suma ... cam cat platesc eu (mica), iar cu bunica... sa nu fie prea aproape de o viitoare (inevitabila) problema "administrativa" (succesiune, deci alte batai de cap).
Daca chiar vrei sa ai o bijuterie, te poti astepta la niste sume nu chiar mici, de bagat in ea, pt. ca piesele bune nu se gasesc chiar pe toate drumurile. Eu zic ca merita.
Alex 23
Masina este la culoare originala? Usile mi se par ca nu se aliniaza cum trebuie in partea de jos iar panoul fata este ciudat la grila centrala de aerisire sub masca fata.
Adrian Frigo
??? huh.gif

10 Mar 2015, 22:36:
Bună observație wacko.gif cred că a fost schimbată fusta față.Interesant...
Alex 23
E posibil sa fi avut reparație capitala și apoi băgată în garaj. Nu seamana deloc a mașină de 2000km
tavi_dacia1100
Se vede cu ochiul liber ca are 102.000 km.
iustin_uap
Felicitari pt. initiativa! Sper sa realizezi ce ti-ai propus.

Pana spre sfarsitul anilor '80, Daciile veneau din fabrica cu bare cromate. Ale tale probabil ca sunt vopsite in negru, daca vad bine in poze, lucru pe care multa lume il facea pt. a masca rugina, sau pt. a schimba putin aspectul masinii.
Mein Herz Brennt13
Nu a fost vopsita, culoarea este originala. In poza usile erau deschise, asemnea si capota. Cat despre bara, a fost data jos pentru niste operatii.

11 Mar 2015, 15:27:
Motorul a fost restaurat -curatat- in 1995, fiecare piesa a fost scoasa si curatata. In rest nu stiu sa fi suferit modificari de alta natura. Bara fata-spate a fost vopsita pentru a schimba aspectul, chiar de cand a intra in posesia noastra. Problema 2, intradevar este dubios 2.500 km...nu stiu precis, am sa intreb biggrin.gif . Ce pot sa afirm cu siguranta, masina nu a fost "calarita" si abuzata.Si cel mai important, caroseria nu are rugina, vopseaua este cea din fabrica. Mici interventii au fost in partea din fata, a fost inlocuita masca, stiu precis o am pe cea vechie.

11 Mar 2015, 15:29:
Cum va povesteam la initierea topicului, motivul pentru care ea a fost trasa pe bara, a fost o pana de cauciuc si decesul unchiului meu -propietarul-...

11 Mar 2015, 15:31:
A fost schimbat si parbrizul, chiar acum mi-am amintit.
maho
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 11 Mar 2015, 14:22)
bara, a fost data jos pentru niste operatii.
Motorul a fost restaurat -curatat-
Bara fata-spate a fost vopsita pentru a schimba aspectul, chiar de cand a intra in posesia noastra.
Mici interventii au fost in partea din fata, a fost inlocuita masca
A fost schimbat si parbrizul, chiar acum mi-am amintit.

Nu pot sa nu-mi pun (si cred ca nu sunt singurul) intrebarea "de ce toate astea, la o masina cu ~2500 km la bord" ?
QUOTE(Mein Herz Brennt13 @ 11 Mar 2015, 14:22)
  Ce pot sa afirm cu siguranta, masina nu a fost "calarita" si abuzata.Si cel mai important, caroseria nu are rugina, vopseaua este cea din fabrica.
*


Ai insistat destul de mult pe ideea asta, inca de la inceputul topicului; deja incepe sa sune a reclama pt. vanzare.
Daca nu-i asa, eu zic ca ar fi cazul sa te apuci de treaba, si sa pui (pe masura ce evolueaza lucrarea) poze cu stadiile intermediare ale "restaurarii".
Alex 23
Omul a specificat ca motorul a fost restaurat în 95 deci sigur mai are 100000 în spate
sorin105
La o masina nu conteaza nr de km,ca nu te "plimbi" cu kilometrajul in brate!Am vazut masini in stare mai buna cu mii sau sute de mii de km aratand mai bine ca cele "uitate" in garaj sau parcari,cele uitate se degradau in fiecare zi,pe cand cele folosite de batrani cand vedeau o urma de rugina o remediau si puneau ulei si vaselina.

Asa si cu masiniile aduse de afara,mai vad tot felul de cumparatori ca se uita la km,logic ca sunt umblate,pana la urma kilometrajul masini nu te duce unde ai nevoie ci masina propriu zisa.
Mein Herz Brennt13
Sa clarificam: masina are 2.593 km pe bord, nu stiu daca mai are ceva in spate -foarte plauzibil sa aiba- 2. motorul a fost curatat o data in 1995, motivul, schimbare garnitura chiuloasa si ingrijire motor -operatie de rutina,nimic defect sau avariat-, 3. masina a fost intretinuta, nu exista urma de rugina, functiona perfect pana sa fie bagata in garaj,motivul l-am specificat. 4. din 2000 cand a avut ultima interventie tehnica nu a suferit modificari, de aici reiese ca nu este in reparatii sau restaurare cum ati mentionat. 5.@maho am insistat fiindca mi s-a parut interesant si mie acest aspect, nimeni din familie nu cunoaste aceste amanunte fiindca doar o persoana o avea in grija/folosinta, de atunci repet nimeni nu s-a interesat de starea ei si nimeni nu a tinut un istoric. Taxele sunt platite de bunici, care o pastreaza in garaj de atunci, si banuiesc ca stiti cum sunt batranii, nu acorda importanta unor asemenea detalii cum sunt km dp bord.

<span class='edit'>11 Mar 2015, 21:32:</span>
In concluzie, ca are 2.600km sau 100.000km nu conteaza! Importanta este starea caroseriei,a motorului si a vopselei. Eu consider ca este o masina destul de valabila si merita fiecare ban investit in ea. Scopul acestui topic a fost sa aud parerile unor oameni care iubesc ca si mine aceste masini! Repet, am 19 ani si nu foarte multa experienta in acest domeniu, orice sfat este binevenit!!!
Cu prietenie smile.gif!
RaduWra
Si eu am 19 ani biggrin.gif ma rog mai am cateva luni si fac 19. tongue.gif Nu esti singuru'. Imi place masina, mai ales culoarea, cu putina munca o sa iasa ceva frumos. Mult succes.
Mein Herz Brennt13
Merci @RaduWra biggrin.gif
Maniak22
Clasica pur sange cum spui tu dar la 2.593 km e cam aiurea deja sa schimbi fusta fata si garnitura de chiuloasa, deci are minim 102.593 km. Nici numai conteaza pana la urma ci conteaza ca e in stare buna. Baga poze mai detaliate cu motorul, cu interiorul si cu anvelopele sa vedem si noi ceva nu ?
Mein Herz Brennt13
Am aflat ieri ca a suferit o tamponare ceva mai serioasa in trecut si a fost schimbata fusta. Despre garnitura nu stiu ce sa spun. Nu imi explic cum pe bord sunt doar 2.600, ea a facut multe drumuri in tara din ce am auzit Suceava-Targoviste si retur de cel putin 4-5 ori. Un drum pana la Suceava cu trenul este de 500+ km dus, deci 2.500 ar fi 2 drumuri cu masina. Ramane un mister din pacate..
Si pozele, descoperire noua: burduf planetara rupt..
Adrian Frigo
coffee_spitsk.gif mă gândeam eu... deci s-ar putea și o vopsea să aibă trasă,treaba cu km nu mi se pare așa un mister pentru că kilometrajul înregistrează doar zecile de mii mad.gif abia la oltcit și ulterior la injecție au pus km ce înregistrează sutele de mii smile.gif 022.gif din păcate misterul nr. de km va plana la toate daciile cu acest tip de kilometraj gun3.gif chiar și așa se merită făcută laugh.gif
Mein Herz Brennt13
Total de acord smile.gif! Cat despre vopsea, nu pot sa afirm nici sa infirm...cert este ca nu are rugina cool.gif, m-am bagat sub ea, am verificat stalpii,aripile, podeaua, nimic.Ceva este la praguri, dar nu sa puna mari probleme, pe arii mici. Sunt sigur ca va porni usor, ea a fost pusa in stare functionala in garaj sad.gif
Adrian Frigo
Partea cu pornitul este partea cea mai ușoară wink.gif la tablă e problemă mare în general ph34r.gif spor la lucru laugh.gif

13 Mar 2015, 21:10:
apropo,văd că în stânga ultimei imagini au fost păstrate niște stocuri de ”carburant”pt.viitorul propietar radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Mein Herz Brennt13
Mare noroc am cu tabla deci tongue.gif, sunt goale din pacate sad.gif unsure.gif dar bine punctat radmasa.gif
Alex 23
Scoate-o afara si da-i o spalare calumea si vezi atunci cum se prezinta mai exact.
Mein Herz Brennt13
A fost scoasa, vezi pozele din primul rand al topicului! cele precedente sunt mai vechi.
Maniak22
Cauciucurile numai sunt cele Victoria originale nu ?
Adrian Frigo
Corect! up.gif dar înainte de băiță nu uita să acoperi carburatorul,demarorul,delcoul,alternatorul și releul de încărcare(dacă este electromecanic)dacă nu o mai pornește popa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.