catalin1
11 Feb 2015, 19:21
Am un glonganit pe partea dreapta,si se aude la viteze mici si o instabilitate la viteze mari de 90 la ora si nu tremura volanul, nu trapideaza dar am o instabilitate , as vrea sa stiu , daca masina are bieleta antiruliu , precizez ca am schimbat flanse amortizor cu tot cu rulmenti ambele parti fata pivoti schimbati si directie facuta ,acel gloncanit are legatura si cu instabilitatea de la viteze mari sunt sigur , dar as vrea sa stiu daca megane 1 din 2000 are bieleta antirului sau ceva ce tine de instabilitatea a masinii , va rog mult pareri de la voi si un ajutor ,multumesc mult
cj98czh
11 Feb 2015, 19:23
Are bara stabilizatoare fata dar as pune pariu ca acea instabilitate de care zici tu se datoreaza uneia sau ambelor bielete de directie duse.
Mergi la un mecanic si fa o constatare/remediere in regim de urgenta.
Spor!
catalin1
11 Feb 2015, 19:39
multumesc mult , mi ai fost de mare ajutor, o seara frumosa
bundy220
17 Feb 2015, 11:01
QUOTE(catalin1 @ 11 Feb 2015, 19:21)
....si directie facuta ,acel gloncanit are legatura si cu instabilitatea de la viteze mari sunt sigur , ...
daca cei care au facut directia nu sunt pictori sau bucatari,atunci bieletele de directie si capetele de bara sunt ok. Ar fi vazut la reglarea directiei.
Pentru a vedea daca cloncanitul e de la bieletele antiruliu,zgaltana masina cu mana si vezi daca se aude zcomotul.
Ca ideie,instabilitatea poate fi data si de probleme la trenul din spate al masinii.
catalin1
20 Feb 2015, 01:36
sunt sigur ca sunt bieletele de vina daca as fi avut pe spate probleme la trenul de pe spate as fi fost rasturnat sau undeva pe coclauri rasturnat , la viteze mari incep sa pierd usor controlul asupra volanului , si ma refer pe faca ca de acolo vine si cauza problemei si gloncanitul rotii din dreapta
espacern
20 Feb 2015, 08:48
Nu ai bielete antiruliu....schimba bucsile de la bara stabilizatoare si se face liniste!
catalin1
20 Feb 2015, 09:34
sunt schimbate acele bucse din cauciuc si tot degeaba , cauza(cred) e tija aceea care iese din caseta de directie si cap bara
espacern
20 Feb 2015, 09:41
QUOTE(catalin1 @ 20 Feb 2015, 09:34)
sunt schimbate acele bucse din cauciuc si tot degeaba ...... e tija aceea care iese din caseta de directie
Tija aia este bieleta de directie!
Ai schmbat toate bucsile de la bara stabilizatoare sau doar cele 2 din capat?
cj98czh
20 Feb 2015, 11:18
QUOTE(cj98czh @ 11 Feb 2015, 19:23)
as pune pariu ca acea instabilitate de care zici tu se datoreaza uneia sau ambelor bielete de directie duse.
Eu ti-am spus din prima asta ... probabil ca tu ai inteles gresit si ai crezut ca ma refer la capetele de bara ..
bundy220
20 Feb 2015, 11:28
QUOTE(catalin1 @ 11 Feb 2015, 19:21)
si directie facuta[COLOR=red] ,acel gloncanit are legatura si cu instabilitatea de la viteze mari .....
Cum ramane cu asta?
Adica eu nu zic ca are bieletele ok,dar cum s-a facut directia in conditiile date?
cj98czh
20 Feb 2015, 11:43
Pentru ca multi asa zisi mesteri verifica cand iti fac directia doar capetele de bara .. nu ii doare capul de ce este mai departe ..
catalin1
20 Feb 2015, 22:13
sa formulez mai bine acel gloncanit , este de dinainte de a face directia si inainte imi stergea cauciucul pe flancul exterior de cand am facut directia nu mai am treaba cu unghiul dar am o instabilitate la viteze mari si un gloncanit , la gropi usoare , cum spunea un coloeg de forum , si ii dau dreptate cred ca sunt de vina bieletele de directie , am vrut sa fiu sigur ca voi schimba ceea ce trebuie si un sfat de la voi ca in meseriasii din ziua de azi trebe sa le arati tu cum se face .Ai mare draptate cj98czh mare dreptate ce spui
mariusd4
20 Feb 2015, 22:38
Verifica bieletele antiruliu....
catalin1
20 Feb 2015, 22:52
colegul espacern a spus ca masina nu are asa ceva ,ci doar bieletele de directie
mariusd4
20 Feb 2015, 23:15
Corect....
bundy220
22 Feb 2015, 13:14
Zgomotul poate proveni de la bucsile din capetele barei stabilizatoare.(Generic ele se numesc bielete,chiar daca sunt bucse,tocmai pentru a le localiza mai bine) Cateodata bara se misca stg sau dreapta si atinge pe sasiu.
instabilitaea insa poate proveni de la bucsile din mijloc,dar foarte putin.
Incearca sa schimbi cauciucurile ca tot se termina sezonul si vezi daca e la fel .
stanionjan
22 Feb 2015, 13:56
telescoapele cum se prezinta? sint bune?
catalin1
22 Feb 2015, 14:15
QUOTE(stanionjan @ 22 Feb 2015, 13:56)
telescoapele cum se prezinta? sint bune?
sunt schimbate , si flansele si tot ansamblul
catalin1
22 Feb 2015, 15:15
stii cum se intampla la noi ,cu mecanicii eu nu stiam ca trebuie sa rezolv de la cap la coada am luato de la coada la cap , pivoti schimbati amortizoare bucse bara stabilizatoare ,flanse amortizor , numai bieletele de directie nu , si am auzit pe un site ca daca iese din acel ansamblu se rasuceste roata si e belea mai ales in timpul unei viteze mari , sa depistat problema gloncanitului , si a instabilitatii , multumesc pentru cei ce au sfatuit si pentru suport , problema este de la bieletele de directie .
cj98czh
22 Feb 2015, 18:34
QUOTE(catalin1 @ 22 Feb 2015, 15:15)
problema este de la bieletele de directie .
Spor la schimbarea lor
Am intuit corect
catalin1
22 Feb 2015, 19:41
da colegule ai avut dreptate , ce stiii stii , multumesc de suport
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.