Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme clio 3
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio III
esk3ee
Salut imi cer scuze daca am deschis un subiect deja dezbatut dar nu am gasit pe nimeni cu probele asemanatoare cu ale mele.
Bine inteles ca sunt posesorul unui clio 3 1.2 16v, care s-a saturat de problemele acestei masini. Ultimele 2 probleme nu imi dau pace si nu am gasit inca rezolvarea lor:
1. Uneori motorul meu este foarte zgomotos... undeva pe la 3500 rpm se aude un sunet (de parca as avea toba sport) in masina de nu te mai intelegi om cu persoana. Precizez ca doar uneori, alteori masina e destul de silentioasa. Am verificat sa nu am ceva slabit la motor, am schimbat garnitura de la esapament, am verificat tampoanele si cele de la motor si cele de la toba, nimic... totul e normal. Cred ca singura scapare de problema e schimbarea masinii. Am uitat acel zgomot se aude doar dupa ce depasesc 3500rpm si mirifica viteza de 110 km/h pana la aceasta turatie e silentios.
2. A doua problema care la fel nu imi da pace este ca imi taie alimentarea in mers... Adica in timp ce merg cu masina spre ex la 50 km/h in treapata 4 sau 5 accelerez la max pentru inceput masina accelereaza dar in cateva sec incepe sa scada din putere... adica in loc sa creasca viteza aceasta scade(si nu e de la ambreiaj) si fiind pe consumul instant acesta in loc sa creasca el scade... Si ce e cel mai frumos nu imi da nici o eroare. Am schimbat bujiile... la fel. Am schimbat bobina de inductie... la fel. Am curatat senzorul de pe volanta.. la fel. Am curatat corpul clapeta... la fel.

Chiar va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi pentru ca sunt satul de servisurile si de persoanele care sunt angajate pe post de mecanici cu o scoala de 350 lei. si de umilele lor pareri sau sa las masina in service ceea ce e exclus.
esk3ee
Se pare ca de problema cu taiatul alimentarii am rezolvat-o. Am curatat senzorul map, senzorul temperatura aer, clapeta de acceleratie, degresat si lasat 30 min la ultrasunete sondele lambda. Dupa aceste operatii mersul masinii s-a mai inbunatatit. Ce mi se pare mie curios este ca ambele sonde au acelasi cod. posibil sa fost deja schimbate una din ele sau nu e nici o diferenta intre ele. in legatura cu acel sunet inca nu am rezolvat. sad.gif
espacern
Da e curios ca sondele sa aiba cod identic.....cu ce aparat cu ultrasunete ai facut curatarea?
esk3ee
Stiu si mie mi se pare dubios acele sonde mai ales ca am pornit masina fara ele si nu imi dadea nici o eroare nimic...smile.gif)
Referitor la curatarea cu ultrasunete m-a ajutat un amic de la un service sthil.
mrtz_69
salut,stie cineva unde pot schimba o rezistenta termica,cea de la aeroterma.La reprezentanta este f scump,,,,un service,,,o persoana priceputa,,,a venit frigul si stau cu rezistenta in masina sad.gif
jas2
2. A doua problema care la fel nu imi da pace este ca imi taie alimentarea in mers... Adica in timp ce merg cu masina spre ex la 50 km/h in treapata 4 sau 5 accelerez la max pentru inceput masina accelereaza dar in cateva sec incepe sa scada din putere... adica in loc sa creasca viteza aceasta scade(si nu e de la ambreiaj) si fiind pe consumul instant acesta in loc sa creasca el scade... Si ce e cel mai frumos nu imi da nici o eroare. Am schimbat bujiile... la fel. Am schimbat bobina de inductie... la fel. Am curatat senzorul de pe volanta.. la fel. Am curatat corpul clapeta... la fel.

Initiatorul considera asta o problema.

Si asta:


1. Uneori motorul meu este foarte zgomotos... undeva pe la 3500 rpm se aude un sunet (de parca as avea toba sport) in masina de nu te mai intelegi om cu persoana. Precizez ca doar uneori, alteori masina e destul de silentioasa. Am verificat sa nu am ceva slabit la motor, am schimbat garnitura de la esapament, am verificat tampoanele si cele de la motor si cele de la toba, nimic... totul e normal. Cred ca singura scapare de problema e schimbarea masinii. Am uitat acel zgomot se aude doar dupa ce depasesc 3500rpm si mirifica viteza de 110 km/h pana la aceasta turatie e silentios.

---------------------------------------------------------------

Pai cum sa accelerezi maxim cand ai 50km/h si treapta 4-5 ? Trebuie sa retrogradezi ca sa-i poti da talpa. Este normal sa se comporte asa .

Din nou ,este f normal sa creasca presiunea gazelor in sistemul de evacuare si sa devina mai zgomotoasa.

Astea sunt probleme ? Sa fim seriosi,problema este intre volan si scaunul soferului.
esk3ee
Cred ca la fel ca tine gandeste si francezul... ''problema este intre volan si scaun'' Si da am rezolvat problema totul era de la bobina de inductie, asta pestru cei interesati. in legatura cu zgomotul sa rezolvat si aceasta prin schimbarea in totalitate a esapamentului. Am cerut pareri nu critici! Iar faza cu viteza 4-5 la 50 km/h e normala din pct meu de vedere. La 50km/h in a4-a morotul are cca 2000 rpm. Poate eu sunt mai nebun dar imi place ca masina sa mearga perfect din toate punctele de vedere, daca tu te complaci si mergi pe principiul lasa ca merge si asa... E clar o problema undeva.
Wolverine31
Salut fete si baieti, daca acest topic este ptr probleme de orice fel, am si eu una. Butonul deschidere haion nu functioneaza. Chiar nu inteleg de mers merge mecanismul, am pus buton ascuns sub bord ca sa il deschid. Stiti cumva ce cod are si ce pret? Nu de alta da sa stiu ce ma asteapta. Multumesc anticipat.
Marianclio3
Salut la toată lumea!
Am un Renault Clio 1.4 16v an 2007
De câteva zile, se tureaza singur pana la 3000rpm
Creste la 3000 revine la 1000 și tot asa continu
Inițial am crezut ca e de la corpul de accelerație ( electronica)
Dar am înlocuit corpul de accelerație și la fel aceleași sintome
Dacă a mai întâmpinat cineva aceasta probleme va rog sa ma sfătuiți și pe mn pentru rezolvarea ei
Va mulțumesc!
RazvanF
Mai intai pui un tester sa vezi exact, poate fi un senzor, sau pedala. Daca pe tester nu apare nimic cauta sa nu traga aer fals.
maxximus1990
Buna.Am cumparat recent un renault clio 3 din 2008 1.2 16v benzina+gpl si am o dilema cu indicatorul de benzina.Am alimentat cu plin gaz si benzina si am observat ca scade indicatorul de benzina dar masina merge doar la pornire pe benzina.Dupa ce am pus diagnoza pe masina sa ridicat iar acul la benzina.Nu apare la test nici o eroare.A mai patit cineva asa?Multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.