taifun3
31 Jan 2015, 23:01
Saptamana viitoare cineva imi va construi un saxofon pt renault 21 nevada.omu lucreaza orice ,se pricepe, are scule de indoit etc.acum eu va intreb pe voi sau cine cunoaste: care este diferenta ca face saxofonul din doua tevi sau una singura mai groasa?
taifun3
15 Feb 2015, 22:52
Deci sa pus saxofonul,am mers cateva zile, cu masina,dar am mai observat dupa toba intermediara inca o gaura (cam cat un deget grosime).ok, luat jos, luat aparat de sudura ,sudat,si......surpriza senzationala!!!!dimineta motorul a pornit foarte greu!.nu mai suna absolut nimic,merge ca o mandolina,dar pornirea e foarte grea, dau la cheie mult timp ca sa porneasca! dupa ce a pornit,totul e ok.intreb pe cineva care cunoaste! sa fie oare ceva toba infundata? acum dupa ce am izolat absolut si cea mai mica gaurica,oare sa fie toba de vina? la esapament dupa ce porneste nu mi se pare ca ar iesi putine gaze! adica pun mana si astup dar presiunea la iesire pare ok! dupa ce se incalzeste motorul, porneste normal! CE SA FIE?.am scos si curatat bujiile (au cam 8-9 ani vechime),dar tot asa!
Tyby13
20 Feb 2015, 11:26
...logic daca e sa o iei...cu toba infundata pornire e la fel si la rece si la cald...deci slabe sanse sa fie asa...în rest sunt multe...e o piesa la motor,daca e pe injectie multipunct, care tine presiunea in rampa de injectoare(asa s-a inteles de mine,,,ca e pe benzina),sau ceva electonic,daca bujiile zici ca sunt bune...
taifun3
23 Feb 2015, 19:01
multumesc pt raspuns,masina e pe benzina asa cum ai si banuit
bundy220
23 Feb 2015, 22:44
La asa saxofon...merita si niste bujii pe masura.
taifun3
23 Feb 2015, 23:04
Teava cu pereti de 2 mm.a iesit super ok
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.