Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: nume componenete de la motorul Renault Laguna 2
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
LuryLaguna
Salut Lagunisti !! Stiu ca poate nu e bine ca am deschis acest topic dar vad din alte topic-uri ca sunt membri care au vaste cunostinte atat de mecanica cat si electronica in ceea ce priveste motorul Renault Laguna ( oricare serie ar fi ) de aceea atasand aceasta fotografie toti cei ce stiu sigur cum se numesc anumite piese numerotate in fotografie sa ne spuna si noua celor ce nu stim.Va multumesc anticipat la toti si sper ca cei ce cunosc sa ne ajute.Rog seriozitate si va doresc la toti Drumuri Bune si Reparatii cat mai putine !!!!

26 Jan 2015, 22:00:
Cu timpul voi mai incarca si fotografii facute de mine ale anumitor piese pentru a sti cum se numesc.De multe ori colegii te ajuta dand informatii bune si chiar pretioase indicand nominal anumite piese dar daca nu stii care sunt acele piese nu te ajuta la nimic
mars
Dar poza aia pare luata dintr-un manual de reparatii, unde sunt si denumirile pieselor, ca d'aia sunt numerotate.
nnightwolf
1. pompa de amorsare pt motorina
2. TRS
4. cred ca injector (nu se vede prea clar)
6. galerie admisie aer
7. EGR
8. dumper
10. debitmetru aer
11. senzor supraalimentare
15. senzor debit carburant
LuryLaguna
Salut Lagunisti si multumesc celor ce au raspuns la mesajul cu fotografia si piesele numerotate.Cat despre fotografie am descarcat-o de pe forum prin urmare nu am acel manual sa stiu ce si cum se numesc piesele.Despre valva EGR am crezut ca are alta forma nu aia indicata in desen.Dumper-ul la ce foloseste?Va salut cu respect Laurentiu.
AdR!@N
De fapt dumperul este pozitia 7 si are rolul de a opri motorul intr-un mod silentios si fara zdruncinaturi.
EGR-ul este pozitia 8 si se afla in spatele dumperului

Uite o poza mai edificatoare
[attachmentid=1627979463]
LuryLaguna
cum am mai spus acesta este motorul meu de 2,2 dCi,140CP,110KW,cutie hidramata.In imaginile unde piesele sunt indicate cu degetu as dori de la cei ce stiu mai bine sa spuna cum se numesc si la ce folosesc daca vor.Va Multumesc !!

29 Jan 2015, 23:58:
La motorul de 2,2 dCi,140CP,110KW unde se afla depuratorul ( sau epuratorul nu stiu bine cum se numeste ) de ulei ca la motorul de 1,9dCi.120CP,88KW se afla in fata langa busonul cu joja pt ulei dar la motorul de 2,2dCi nu stiu unde se afla.
12AHD
Fotografiile 7,8,9 din cate vad, este EGR-ul si ar putea sa fie ca cel de Logan (trebuie verificat daca are referinta echivalenta ca prea seamana). Atat mi-am dat seama, eu am 1,9
bad_x
QUOTE(LuryLaguna @ 29 Jan 2015, 23:36)
cum am mai spus acesta este motorul meu de 2,2 dCi,140CP,110KW,cutie hidramata.In imaginile unde piesele sunt indicate cu degetu as dori de la cei ce stiu mai bine sa spuna cum se numesc si la ce folosesc daca vor.Va Multumesc !!

<span class='edit'>29 Jan 2015, 23:58:</span>
La motorul de 2,2 dCi,140CP,110KW unde se afla depuratorul ( sau epuratorul nu stiu bine cum se numeste ) de ulei ca la motorul de 1,9dCi.120CP,88KW se afla in fata langa busonul cu joja pt ulei dar la motorul de 2,2dCi nu stiu unde se afla.
*




Sa il folosesti sanatos si sa nu ai probleme cu el ca vai pacatoase sunt cand se defecteaza
LuryLaguna
Prieteni acum voi posta imagini cu motorul 1,9 dCi,120CP,88KW,CUTIE MANUALA IN 6 TREPTE.Rog pe toti cei ce au cunostinte despre numele pieselor evidentiate sa ne faca si noua cunoscute aceste nume si la ce folosesc.

1 Feb 2015, 11:23:
Multumesc "bad_x " probleme am deocamdata de asta cer informatii dar se vede ca cei ce pe alte topicuri dadeau informatii despre anumite piese (fara atasamentul unei fotografii ) nu prea indraznesc sa spuna ceva ,ma rog fiecare face ce doreste dar eu sincer le multumesc din suflet daca m-ar ajuta.

1 Feb 2015, 11:45:
Revin cu alte fotografii de la motorul de 2,2 dCi,\40CP,110KW,Cutie hidramata
emilian69
FOTO 1=senzor pompa alimentare
Foto 2 -pompa vacum
Foto 3-regulator presiune pompa vacuum
Foto 4=-Dumper
Foto 5 -vacuum turbo
Foto 6-Senzor map
Foto 7-Epurator
Foto 8-Trs
Foto 9-TRs
Foto 10-=Vacuum turbo
Foto 11-Capac protectie motor 1.9 Dci

renodood
O mica precizare, 110kW = 150 CP.
LuryLaguna
Revin cu alte fotografii de la motorul 2,2dCi,140CP,110KW,Cutie Hidramata.Multumesc celor ce au raspuns ,va multumesc cu adevarat,va voi spune si de ce am deschis acet topic.Va multumesc inca odata prieteni.
espacern
QUOTE(LuryLaguna @ 1 Feb 2015, 14:29)
va voi spune si de ce am deschis acet topic.

Ca nu ai chef sa cauti pe forum sau sa citesti in cartea masinii?
LuryLaguna
Nu "espacern" in cartea masinii nu am gasit ceea ce vroiam sa stiu cat despre forum gasesti informatii dar cum am mai spus multe din acele informatii nu au o fotografie atasata.Cand ma voi apuca de reparat chiar voi face si un filmat ca toti cei ca mine care nu prea stiu sa inteleaga si sa stie despre defectele survenite si care sunt piesele.
Lucrand in Italia sincer va spun ca nu-mi permit sa merg la un service ca ma jupoaie de viu macaronarii mai degraba fac acest lucru care vrea sa ma ajute bine care nu poate schimba pagina pe alt topic.Nimeni nu e obligat,fiecare face ce vrea.
espacern
QUOTE(LuryLaguna @ 1 Feb 2015, 14:39)
Lucrand in Italia sincer va spun ca nu-mi permit sa merg la un service ca ma jupoaie de viu macaronarii


Nici aici in Romania nu e gratis la service!

Semnificatia martorilor aprinsi in bord o gasesti in cartea masinii...reala sau de pe net!

http://www.auto-publitest.com/fr/images/Re...ex_NET_T_fr.pdf
LuryLaguna
Pentru a scoate din calcul orice dubiu sa va spun despre acesta masina:Acesta masina Renault Laguna Teknos Grantour Fuloptional motor 2,2 dCi,140CP ( asa e scris pe libret-ul masinii )110KW cutie hidramata ( nu stiu daca e in 5 sau 6 trepte si ve-ti vedea de ce ) a "SUFERIT " un accident mai detaliat vechiul proprietar la un bahar de bautura sa crezut in avion si a "aterizat " cu ea pe bordura,in urma impactului cutia de viteze a fost crapata iar airbag-urile (sofer-pasager ) +pretensionatoare i-au fost sarite.Cu rabdare am reusit sa-i schimb cutia care cica ar fi de la un Renault Trafic hidramat ( sicer nici nu ma intereseaza atat timp cat s-a potrivit ) si celelalte piese au fost schimbate mai putin pretensionatoarele.Cand am fost cu ea acasa ( in Romania ) am dus-o la Auto Moldova ( Dacia-Renault ) in Roman dupa ce au pus-o pe tester mi-au zis ca in ceea ce priveste sistemul Airbag noul comp.nu-mi citeste pretensionatoarele in rest totul e ok,problema e ca dupa ceva timp mi s-a aprins acest mesaj de rahat "ANOMALIA INEZIONE " " ANOMALIE INJECTIE in Rou " si cum am mai zis nu mai dau nici detalii dar nu-mi permit sa merg la un service aici in Italia .La Paste voi avea cel putin 10 zile de concediu si de aia ma documentez din timp in momentul in care ma apuc de reparat stiu unde sa umblu.Daca aveti intrebari va raspund cu placere la e-mail:renaultlaguna2011@hotmail.com sau pe skype ID-laurentiu628,sau chiar Facebook ID-LuryLorenzo.Salutari la toti si numai bine !!!!!

1 Feb 2015, 15:22:
Multumesc "espacern " am sa traduc ceea ce mi-ai dat si cu ce mai scrie in carte si pe forum sper sa rezolv problema.De pe forum chiar am adunat din mai multe topic-uri informatii privind aceasta anomalie injectie.
espacern
La aprinderea unui mesaj de eroare in bord cel mai mult te ajuta o testare/diagnoza computerizata......nu niste sfaturi generice.
Dificultatea constatarii este data de multitudinea de simptome asemanatoare care fac sa se aprinda acel martor....si doar o testare te ajuta efectiv cu cauza exacta.
La masinile fabricate dupa 2001 fara tester este greu/imposibil sa gasesti exact sursa defectului.....parerea mea!
LuryLaguna
Oricum ma duc la o testare ,se pare aca alte sanse nu sunt .Eu am o interfata OBD2 desi am incarcat-o pe comp am conectat comp.la masina tot ami spune ca nu reuseste sa faca legatura intre masina si comp.am sa mai incerc daca nu ma duc la o testare.Masina e din mai 2004.
LuryLaguna
In data de 1/02/2015 am atasat niste fotografii de la motorul de 2,2 dCi .In fotografia numarul 8 se vede ca martorul galben ce are ca semn un motor este aprins.Aceasta " eroare " am rezolvato am schimbat valva EGR si becul s-a stins dar mesajul ca Anomalie Injectie nu a disparut.Am schimbat acea valva dupa ce am reusit sa incarc un software OBD 2 .La revedere la toti si cand voi rezolva si cu acel mesaj va voi informa.
LuryLaguna
Salut la toata lumea!!! Am rezolvat acea "Anomalie Injectie " era conectorul nr.2 adica cel din mijloc de la computerul de injectie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.