Salut,
Am cautat tot forumul inclusiv pe google,dar nu prea am gasit un topic cu problema mea, daca o pot numi problema. Am observat ca de cand cu frigurile astea mari, intr-adevar martorul de bujii sta mai mult aprins, dar masina porneste fara nicio problema si la -23 grade, fara nicio emotie. Totusi au fost zile cand la prima pornire dupa o noapte rece, afara erau cam 5-6 grade si martorul tot asa mult statea aprins, dar masina pornea fara probleme. La porniri pe timpul zilei, sta maxim 1 secunda. De unde poate proveni aceasta problema are cineva idee? Sau este o problema intr-adevar sau sunt eu putin exagerat?. In decembrie am schimbat 3 bujii (BERU), a patra nu a putut sa o scoata si i-am zis sa o lase asa pentru ca functioneaza inca), deci bujiile ar fi ok, bateria noua, uleiul si filtre schimbate.
O alta problema pe care am observat-o si banuiesc uleiul este ca atunci cand e frig, pana se mai incalzeste motorul la prima liniuta, este ca daca turez masina usor , pe la 900-1000 rotatii, simt un mic tremurat la motor. la relanti nu am observat decat o mica fluctuatie de 100 rpm si uneori mai simt cum se tureaza putin probabil pentru a compensa consumatorii. DUpa ce se incalzeste uleiul dispare orice fenomen. Poate sa fie si de la altceva? intentionez sa mi programez o vizita la un tester ca sa fiu sigur, dar orice sugestie e bine venita. Mersi.