Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martor stop aprins si engine failure hazard
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2, 3, 4
megane 3, 1.5dci, 90cp
salut, am un megane 3 din 2010 cumparat anul trecut, in octombrie schimbate toate filtrele uleiul , itp facut, astazi mi s-a aprins martorul STOP si imi scrie engine failure hazard, mentionez ca masina a mers si merge perfect, ca si inainte, ce poate fi?
ali3n_cop
Probabil ca nu i-a placut motorina vreunui injector, o problema la pompa de combustibil sau la filtrul de particule. Martorul s-a stins la urmatoarea pornire sau il ai prezent tot timpul? Daca a ramas prezent, trebuie sa te duci la diagnoza.
megane 3, 1.5dci, 90cp
inca se aprinde, cum introduc cartela, masina merge , dar mi se pare ca nu mai are aceiasi acceleratie, e mai lenta

6 Jan 2015, 18:56:
multumesc, acolo m-am gandit si eu , la vreun injector infundat sau ceva de genul. voi merge la un test si dupa vad ce are.
75AIM
Cand era cald afara facea? daa nu facea la cald e de la motorina,las-o asa ca-si revine,am patit si eu la fel dar cu 1.6 dci nou si azi la tester nu a dat nici o eroare inregistrata.
megane 3, 1.5dci, 90cp
nu, nu mi-a mai facut niciodata, tin sa mentionez ca la mine sunt temperaturi mult mai ridicate ca in tara, sunt in italia cu masina, aici minimile sunt in jur de 0, sau max-2.
ali3n_cop
Du-te la tester, vezi ce eroari apar, memoreaza-le, sterge-le..si nu te apuca sa schimbi nimic la masina. Continua sa circuli cu ea si vezi daca mai apare ceva in bord. Poate ai nimerit vreun sortiment de motorina care nu a fost pe gustul masinii: Esso, Eni, Tamoil?
megane 3, 1.5dci, 90cp
asta fac ,maine dimineata merg la mecanic , esso.
megane 3, 1.5dci, 90cp
erorile erau: P1525,P2263 si P0380.
le-au anulat si dupa 24 ore, la o depasire cand am dat putin "talpa", mi-a reaparut...masina merge bine , oricum maine merg iar la mecanic
ali3n_cop
Hmm...o problema la senzorul MAP huh.gif .. Verifica bine toate conexiunile de la mufe inainte sa-i lasi sa-ti schimbe piese aiurea. Poate s-a deranjat vreo mufa, cablu..conexiune. Ma bate gandul si la ceva pe la EGR.
ady24
Am mai intanlit astfel de cazuri, si toata treaba sa dovedit a fi de la un injector care a dat prea mult pe retur. Mergi si fa testul de tetur cu borcanasele si s-ar putea sa ai un castigator.
ualexst
Salut,

Am patit ceva similar dar eroarea mi a disparut dupa restart.
Am fost la reprezentanta si mi au zis ca e posibil sa fie de la FAP.
Acu m am trezit cu alta <check injection system> si dupa verificarea pe tester se pare ca e dus un senzor de temperatura tot la FAP dry.gif .

Sper sa fie de folos.
gangara
ualex. De curiozitate, se stinge la apasarea mai consistenta a pedalei de acceleratie?
Sa nu fie captorul amonte turbina. Ala il am si eu pe duca. Am crezut ca sunt unic, insa dupa un search pe niste forumuri frantzuze, am observat ca au mai schimbat si altii.
Nu e mare branza , insa sa dau cca 300 de lei pe o "sarma" NTC...
ualexst
Gangara . .....eroarea detectata de calculator este (circuit senzor temp amonte turbina). La inceput se stingea cand apasam pe frana dar acu martorul e mereu aprins. In caz ca nu l schimb FAP ul nu se mai curata... dry.gif am dat comanda deja si confirm pretul.
djcristi
cred ca se stingea cat luai piciorul din acceleratie, pentru ca atunci ECU simuleaza o valoare (ca si cum ar functiona) , iar ca stai cu piciorul mereu pe acceleratie (gen autostrada) intervine eroarea , ca senzorul va da mereu 0 grade.

asa e la megane-ul din semnatura, unde s-a defectat senzorul de vreo luna, urmeaza sa-l schimb. eroarea sta in bord doar pe autostrada, in oras nu s-a aprins niciodata si regenerarile functioneaza normal.
marius80_eugen
QUOTE(djcristi @ 4 Mar 2015, 21:04)
cred ca se stingea cat luai piciorul din acceleratie, pentru ca atunci ECU simuleaza o valoare (ca si cum ar functiona) , iar ca stai cu piciorul mereu pe acceleratie (gen autostrada) intervine eroarea , ca senzorul va da mereu 0 grade.
*


Deci cand nu accelerezi , ECU simuleaza o valoare pentru ce ? Pentru un senzor defect ?

Cand accelereaza (nu trebuie sa fie pe autostrada ca sa accelereze) senzorul da 0 grade ? De ce sa dea acea valoare si nu alta ? Sau de ce sa dea o valoare ? Poate ca e defect si nu da nici o valoare sau da o valoare care nu este inclusa in parametrii ECU si de asta nu poate sa o ia in considerare si da acel senzor ca fiind defect .

Deci cum e pana la urma ? Adica aici vorbim despre Megane 3 1.5 dCi si sunt curios de rezolvare .

P.S. Nu am nimic cu tine Cristi , dar vad ca stai numai pe Megane 3 si poate stii multe , poate aflam multi rezolvarea acestor probleme , dar nu cu "cred" , ci cu argumente, asta in cazul in care le ai si nu "CREZI" in toate posturile tale.
djcristi
stau si eu pe unde pot smile.gif)

DECI

la ECU meu SID304 euro4 cu FAP , de pe megane-ul din semnatura (care este similar cu SID305 euro5 si ulterioare instalate pe meg3 1.5dci 110cp) face in felul urmator:
mentionez ca senzorul meu e intrerupt/ars , deci nu are nici o rezistenta, l-am si deconectat.

In lipsa lui , ECU aproximeaza constant 100grade = 5Volti . Cand se ridica piciorul din acceleratie , valoarea sare rapid la 500 grade si scade liniar pana la 100 grade in decurs de 1-2 secunde, asta la fiecare eliberare a pedalei. Deasta nu apare eroarea la mersul prin oras, pentru ca este mai desa procedura de decelerare, si facand emularea descrisa mai sus, ECU are impresia ca senzorul returneaza oarecum o valoare si nu da eroarea 'Check injection'. Cand se iese pe autostrada si se merge constant (deci este tot timpul pedala apasata) si nu se mai emuleaza acea panta (500->100 grade) ECU se prinde ca acel senzor este absent sau nu functioneaza, avand mereu 100 de grade cand ceilalti senzori de la FAP dau 300-400 de grade, si il dezactiveaza , astfel va aparea 0 grade in dreptul lui, si eroarea "Check injection" in bord, mai exact eroarea pe DDT2000 este "exhaust gas temperature sensor circuit - before turbine" . Toata autostrada am mers cu eroarea activa, cum intru in oras si iau piciorul din acceleratie, se stinge eroarea din bord, chiar daca senzorul este inexistent, dar aproximeaza tot 100 de grade ECU.

atasez si cateva poze cu dovezile, sa nu fiu acuzat ca fac postari inutile . imi pare rau ca nu am facut si o filmare atunci pe autostrada ca sa se inteleaga exact ce vreau sa zic, eu initial cand am vazut ca se stinge eroarea cand iau piciorul din acceleratie am crezut ca se misca vreo mufa, ma pacalea acea valoare simulata ca ar face contact senzorul cumva wink.gif
marius80_eugen
QUOTE(djcristi @ 4 Mar 2015, 23:27)
stau si eu pe unde pot smile.gif)
...  Deasta nu apare eroarea la mersul prin oras, pentru ca este mai desa procedura de decelerare, si facand emularea descrisa mai sus, ECU are impresia ca senzorul returneaza oarecum o valoare si nu da eroarea 'Check injection'.
*


Daca in oras mai des decelerezi decat sa accelerezi cred ca este o problema de perceptie sau ... locuiesti in panta .
In oras media folosirii franei de motor este SUB 40% din cazurile decelerarilor si nu eu am calculat asta si cei care chiar au vrut sa demonstreze cum sa faci economie de carburant si chiar au incercat uneori fortat sa o foloseasca. Cu cat este mai multa inghesuiala cu atat ai mai putine sanse sa folosesti frana de motor. Dar toate aceste calcule sunt valabile DACA soferii chiar stiu ce este aceea o frana de motor , pentru ca se pare ca sub 7% din femei stiu ce este si foarte rar o folosesc si sub 15% din barbati stiu definitia dar o folosesc numai cand este impusa de conditiile de traseu. (aceste statistici au fost acum cateva zile chiar la TV expuse)

Revenind la calculele tale privind eroarea la un Megane 3 dCI 110 CP FAP Euro 5 , care este concluzia ta ?
djcristi
iar nu ai inteles, daca se tine acceleratia apasata fara intrerupere timp de cateva minute apare si eroarea, deasta am spus pe autostrada, pt ca in oras nu o tii apasata atatea minute constant si la fiecare eliberare se evita sansa de a aparea eroarea (la fiecare eliberare aparand acea simulare de valoare a senzorului).

Despre calculele mele, motorul de 110cp de pe meg3 este in proportie de 90% identic cu cel de 103cp euro 4 de pe meg2.2 al meu, astfel difera doar putin ECU (fiind model mai nou) si calibrarea. Deci aparitia erorii in cazul nefunctionarii senzorului ar tb sa fie identica.

Pt cine mai are probleme cu acel senzor si este din Bucuresti, il astept la mine pt o diagnoza gratuita cu DDT2000/Clip , in cateva minute se poate observa perfect functionarea lui si eventualele probleme.

5 Mar 2015, 18:34:
QUOTE(gangara @ 12 Jan 2015, 23:41)
ualex. De curiozitate, se stinge la apasarea mai consistenta a pedalei de acceleratie?
Sa nu fie captorul amonte turbina. Ala il am si eu pe duca. Am crezut ca sunt unic, insa dupa un search pe niste forumuri frantzuze, am observat ca au mai schimbat si altii.
Nu e mare branza , insa sa dau cca 300 de lei pe o "sarma" NTC...
*



am facut azi o diagnoza colegului, aceeasi problema ca la mine, senzor turbo mort (rezistenta infinita), ECU (Delphi in cazul sau , 90cp) il aproximeaza tot 100 grade in lipsa lui.
djcristi
pentru cei care vor sa schimbe senzorul, la meg2 (103cp) este pozitionat ca in poza 1 (in turbo), la meg3 (90,110cp) este pozitionat ca in poza 2 (in galerie).

pentru demontarea/montarea lor Renault recomanda Spanner-ul "Mot. 1807", nu am gasit nici o poza cu el...
djcristi
explic aici modul de schimbare la megane-ul din semnatura, chiar daca este euro4, operatiunea este similara celui euro5 de meg3.

Initial am vrut sa comand senzorul nou, dar toate mag il aduceau din afara in aprox 12 zile lucratoare, pretul este acelasi indiferent de modelul de senzor (euro4/5), 327ron la Serus sau 282ron la magazin. Colegul @gangara l-a luat pe cel euro5 (8200929533) cu 260ron de la autokarma, deci mai ieftin decat la restul mag, dar in cazul senzorului meu de euro4 (8201014126) mi-au cerut 308ron (deci mai scumpi).

Astfel Vineri mi s-a pus pata sa-l schimb (singura problema era ca din cauza erorii pe injectie cauzata de sensor pe autostrada nu imi mergea pilotul automat), am gasit la o firma de dezmembrari din Bihor senzorul de euro5 (8200929533) cu 135ron + 28ron fan courier, am zis sa-l iau sa-l incerc, din poze parea similar cu cel de euro4, Sambata a ajuns si m-am apucat de treaba.

Procedura de service spune ca trebuie data jos evacuarea pentru a-l schimba. Dupa ce am studiat locul (pozele 1 si 2), se cere asa deoarece teava spre catalizator care iese din turbo este foarte aproape de piulita senzorului si impiedica accesul unei chei pe acolo.

Eu insa am preferat sa nu desfac nimic si sa umblu pe sus, dar facand asa tb facuta o mica interventie, si anume, taiat firul senzorului pentru a putea introduce o cheie tubulara lunga pe piulita lui , deoarece mufa nu permite. Mie asa mi se pare cea mai comoda metoda, cu cheie normala nu este loc pentru rotire (sus se loveste in teava de la egr, jos nu este loc pentru rotire din cauza iesirii din turbo).
Facand asa nu este necesar sa demontati nimic, atentie insa, firele sunt dintr-o sarma la care nu adera nici un fel de fluor, astfel nu se vor putea lipi apoi, se poate folosi o rigleta sau orice alt mod pentru a reface conexiunile.

Senzorul functioneaza perfect, deci nu cred ca este vreo diferenta intre termistorul folosit pentru cel euro4 sau euro5, difera intre ele doar culoarea infasurari termice a firelor, la cel euro4 era neagra la cel euro5 este verde.

Curatati insa si locasul senzorului, la mine arata ca in poza 3.

Comparatie fizica intre senzorul euro4 - vechi (jos) si cel euro5 - pus (sus) in poza 4, sunt identici.

Cel vechi nu mai avea rezistenta infinita (deci era intrerupt). Cel pus de euro5 (sau unul care functioneaza corect) tb sa aiba rezistenta in felul urmator: 4Mega la 28 de grade, 40Kilo la 180 de grade , 35Kilo la 200 de grade , etc. . Senzorul este fabricat de NGK , gama lor NTK fiind stantata pe ambii senzori, cu termistor de tip NTC.

Atentie, senzorii de temperatura FAP nu se pot verifica pe diag la temperaturi scazute (motorul oprit), ecu incepe sa-i interpreteze de la 100 de grade (senzorul in cazul de fata) si restul (inspre FAP) de la 50 de grade (poza 5).

Dovada bunei functionari in pozele 6 (idle-dupa pornire) si 7 (idle-in timpul regenerararii), senzorul respectiv este "Temperature before turbo".
gangara
Intr un final am schimbat si eu senzorul. Martorul l-am stins cu un diag si pana acum nu s-a mai aprins. Doamne ajuta!

Este bine de stiut de acest senzor. Nu are o incidenta foarte mare in care sa se strice, insa deja stiu cateva persoane la care s-a stricat, iar unu e pe tzeava. A inceput sa ii beculeasca exact cum imi facea si mie. Apare cheia foarte rar si se stinge la prima apasare consistenta a pedalei.
Prin urmare, observ ca senzorul nu cade brusc se degradeaza treptat.

Eu l-am schimbat in service foarte greu, motivul fiind forma ciudata ce a capatat-o. Probabil cineva l-a indoit din greseala...nu stiu.
Am platit 170 lei manopera la un service din Pipera. La Renault era 140 de lei, plus ca la reno imi facea si un diag "ca lumea" plus o minima monitorizare.

Intr un final firele au trebuit sa fie taiate, dupa cca 3 ore in care au taiat baietii vreo doua chei, au construit tubulara speciala de 14 (au taiat,,,au sudata...ce mai...inginerie), toate astea sa imi poata scoata senzorul intreg. Insa el era indoit, nu se putea vedea acest lucru, iar tubulara nu intra pe piulita.

djcristi
se indrepta si se introducea tubulara, ciudat ca era indoit... nu prea are de ce sa se loveasca pe acolo...
gangara
Daca ai tubulara potrivita, chiar este destul de facil de schimbat.
In cazul meu, mecanicul chiar nu si-a dat seama ca era indoit. Indoitura era exact de la baza piulitei. Incerca sa bage tubulara...nu mergea.
Intr un final a taiat firul si asta e. Oricum, dupa schimbul senzorului si stersul erorii, nu a mai aparut cheia.
Deci oricum, recuperarea senzorului vechi nu avea sens, ba din contra, in loc sa ma coste cca 60 de lei manopera, m-a costat 170 lei. smile.gif Am fost taxat la ora de lucru.
djcristi
pai punea mana si vedea ca e indoit smile.gif

pe cel nou cum a bagat tubulara? sau a avut dinaceea despicata ca sa iasa mufa?
gangara
Pai deja construisera vreo trei chei smile.gif. Inelara depicata, inelara cu cot despicata, tubulare despicate si sudate...ehe. Numai ca cel noi nu mai era indoit si putea fi strans cu oricare dintre ele smile.gif.
liviu gabriel
Salut prieteni am exact aceasi problema
djcristi crezi ca ma poti ajuta cu un numar de telefon pe pm doresc sa te intreb ceva legat de demontarea senzorului
MS92DEY
Salutare!
Ma bat si eu de mesajul acesta insa la mine a inceput cu cheita Check Injection System ... apoi STOP Engine Failure Hazard. Am facut o regenerare fortata si dupa vreo 300km iarasi Check Injection System .. si din nou STOP.
La reprezentanta mi s-a zis asa:
-Filtru de particule infundat - 40 incarcatura funingine
-ulei diluat
A sters erorile (bineinteles ca nu eram in oras la mine cand s-a intamplat) si cum nu am reusit sa merg constant sa faca regenerare singura mi s-a mai aprins si Check anti-polution system.

Pe langa ca ar trebui sa pun din nou testerul si sa schimb uleiul, ce mi-ati mai recomanda?
roland
Mers constant in ce sens? Daca mergi cativa km regenerarea porneste, dupa aceea tot ce trebuie sa faci este sa nu opresti motorul pana ce gata. Practic, daca ai mers cativa zeci de km si-a facut regenerare.

In alta ordine de idei, masina isi face regenerare cand e necesar, daca nu a facut ori e o problema, ori ai facut luni de zile doar drumuri foarte foarte scurte.
solidconvert
Sunt multe grame acumulate in fap... trebuie regenerare fortata din nou+schimb de ulei+tester ca sa vezi de ce nu si face regenerararea singura. Maxim poti sa anulezi fap ul din soft si sa l gauresti sau sa i scoti interiorul.
Pe de alta parte prima mea masina cand a venit de afara, avea 38 grame acumulate in fap+turbo varza care baga ulei in el si tot nu mi a dat nicio eroare. Ulterior cand l am mai verificat avea vreo 10 grame in el, deci functioneaza.
MS92DEY
voi reveni cu informatii dupa ce pun testerul smile.gif
m-am gandit la o anulare de filtru insa cine face in tg mures a zis ca nu se baga ca e destul de complicat
solidconvert
Nu este nimic complicat!... nu stie el, asta fiind motivul pentru care spune ca este complicat. Cel mai bine vezi ce se intampla. Solutia cu anulat fap ul trebuie sa fie ultima. wink.gif
MS92DEY
am fost la tester si baiatu de la reprezentanta din mures zice ca trebuie dat jos FAP sa vada ce e acolo...in tester zicea ceva de regenerari esuate,banuiesc ca din un anumit motiv nu poate sa isi faca regenerarea si imi infunda FAP.
Luni merg sa il demonteze si revin cu info smile.gif
djcristi
uita de anulare/demontare, faci cu ddt o regenerare fortata in mers (ca sa nu uzezi uleiul) si cred ca se rezolva. cati km are masina? FAP-ul la renault nu prea pica sub 300k.

daca tot ai regenerari esuate, trebuia sa te uiti ce motiv au acolo, ca pot fi multe esuate numai ca ai oprit motorul sau ca era rece.

Anulare de FAP facuta corect (in soft) nu prea se poate in RO , cel mai bine se inlocuieste softul cu unul de fabrica fara FAP (dar la euro5 nu exista).
suca76
salut!
am si eu o probleme la un megane 2 1,9 dci 2005 ,pornesc motorul merge putin apoi se opreste si se aprinde stop si imi da injection fault ,Scot cartela astept putin porneste iara De data asta merge mai mult si asa face De 4-5 ori apoi merge cateva sute de km si uneori se opreste in mers
stie cineva de la ce poate fi ?
:blink:
espacern
Senzor avans vacumatic(montat pe pompa)......dar fara testare nu-ti spune nimeni sigur 100%!
santossss
Va salut! Acum un an am cumparat un Renault Megane 3 110CP, verificat/testat in reteaua Renault. Masina OK! Am schimbat filtre/ulei/antigel/distributie.... (ulei Elf 5w30 DPF),aproape tot ce era de schimbat. Dupa 5000km eroare:check injection system...testerul a zis ulei diluat.Am schimbat din nou uleiul tot elf 5w30 DPF. Dupa alti 10000km, aceasi eroare, acelasi rezultat la tester.Am schimbat din nou uleiul trecand pe Texaco- Havoline Ultra S 5w30 si aici vine problema...In patru zile de la ultimul schimb si max. 50km parcursi apare eroare de engine failure hazard,urmat de pierderea uleiului pe la filtru si scaderea puterii.. nu mai trecea de 2000 rpm, banuiesc ca nu mai functiona turbo! Merg la service ...turbina blocata!Doi dintre mecanicii lor imi spun...filtrul de ulei a fost mai mic ca si dimensiune, decat ce trebuia instalat!Cel care a plasat si verificat dupa seria win, imi spune ca asta a recomandat aplicatia si ca problema este din pompa de ulei care a bagat mai multa presiune decat era normal.Recunosc ca sun habarnist in domeniu insa, am observat ca au mai multe puncte de vedere, lucru are ma facut suspicios...
Daca ma puteti ajuta cu un punct de vedere v-as fi profund indatorat.Va multumesc!




























rusus
La ce service ai mers ?eu le comand din magazine de piese auto după seria VIn,ajung a doua zi ma duc la mecanic cu ele și le schimb,tot pe Elf am mers și eu dar ultima data am băgat Mobil1 esp formula mult mai silențios motorul,am 35.000 km cu mașina nicio problema de genul !dacă ești din Argeș te pot ajuta cu un mecanic bun !nu înțeleg daca tot își dau atât cu părerea ca e aia ca e cealaltă de ce nu încerci în alta parte ,e clar ca nu au habar
bata_razvan
Deci sa inteleg ca la check injection system si eroare tester ulei diluat trebuie schimbat uleiul si filtrul???
solidconvert
Nu!... trebuie verificat de ce apare eraoarea respectiva. Sunt mai multi factori care determina apartia erorii respective. Probleme cu fap ul este unul dintre acesti factori.

adrianovici_2006


<span class='edit'>14 Oct 2016, 05:45:</span>
QUOTE(santossss @ 10 Oct 2016, 20:24)
Va salut! Acum un an am cumparat un Renault Megane 3 110CP, verificat/testat in reteaua Renault. Masina OK! Am schimbat filtre/ulei/antigel/distributie.... (ulei Elf 5w30 DPF),aproape tot ce era de schimbat. Dupa 5000km eroare:check injection system...testerul a zis ulei diluat.Am schimbat din nou uleiul tot elf 5w30 DPF. Dupa alti 10000km, aceasi eroare, acelasi rezultat la tester.Am schimbat din nou uleiul trecand pe Texaco- Havoline Ultra S 5w30 si aici vine problema...In patru zile de la ultimul schimb si max. 50km parcursi apare eroare de engine failure hazard,urmat de pierderea uleiului pe la filtru si scaderea puterii.. nu mai trecea de 2000 rpm, banuiesc ca nu mai functiona turbo! Merg la service ...turbina blocata!Doi dintre mecanicii lor imi spun...filtrul de ulei a fost mai mic ca si dimensiune, decat ce trebuia instalat!Cel care a plasat si verificat dupa seria win, imi spune ca asta a recomandat aplicatia si ca problema este din pompa de ulei care a bagat mai multa presiune decat era normal.Recunosc ca sun habarnist in domeniu insa, am observat ca au mai multe puncte de vedere, lucru are ma facut suspicios...
Daca ma puteti ajuta cu un punct de vedere v-as fi profund indatorat.Va multumesc!
*


aproape sigur e legat de injectie, ...verifica injectoarele daca au pierderi de presiune pe retur...in acest caz sa nu schimbi injectorul(injectoarele), ci numai supapele de sens de la injectoare.
gcgeorgescu
Salut.
Am si eu un fluence 2010 1.5 110 cp cu aceasi problema. Am fost la service unde mecanicul imi e si amic si a constatat pe tester senzorul de turbina . La comandat si vine in max 3 zile lucratoare. Cred ca mai repede, fiind serviceul lui si are niste cunostinte. A, era sa uit si o bujie incandescenta a gasit pe tester, le-a controlat si era ultima din staga cum te uiti la motor. Incarcare in FAP avea 9g, caci tocmai venisem de la munte.
Pretul este de : 250 senzorul pe original (NKG cred)
70 bujia tot originala
plus ce trebuie sa ii dau si lui pentru deranj.
Total: 500 lei "ca popa"



Revin cu un amanunt , eroare era cheita si check injection sistem. Masina a mers asa 300 de km mai bine ca nici o data. Nu am avut limitari de putere sau altceva. Acum astept sa imi vina
"sarma"si DRUMURI BUNE
djcristi
pai e normal, nu intra in limitare de la un senzor de temp inainte de catalizator. Si chiar si regenerarea functioneaza, l-am avut si eu ars si imi trantea mereu eroarea, singurul dezavantaj era ca avand eroare pe injectie nu functiona cruise-ul.
gcgeorgescu
Eu am inteles ca nu isi face regenerare si deacea nu mai merg cu ea pana zilele viitoare , cand il schimb. Posibil maine, sau poimaine. Dj cristi , e vorba de senzorul din turbina cu camasa verde din amonte , ca o sonda lamda. Si da nu functioneaza cruis si in indicatorul de schimbare optima a vitezei
gcgeorgescu
Am luat masina azi dupa ce am schimbat senzorul si bujia. Merge ok, ba chiar mi se pare ca se aude mai frumos motorul(efectul placebo). Am facut un drum Bucuresti-Fundulea si retur si nu s-a aprins nimic, am mers 3000-3500 de dure cu a 5 a caci aveam si 10g de funingine in filtru. Nu stiu daca trebuia sa se regenereze , dar am facut-o mai mult ca sa m-a sgur ca nu se mai aprinde nimic. Am un mecanic extraordinar, nu m-a dezamagit niciodata si imi e si amic si el si colegul lui.
marius80_eugen
Schimba si filtrul de aer mai des. La mine se aprindea si am patit-o de 3 ori pana mi-am dat seama ca dupa 8000 de km incepe sa faca figuri de la aer. Dupa ce mi-am facut cip si mi-am pus filtru de aer sport K&N nu am mai avut nici o problema nici dupa 15.000 km.
Incearca pentru inceput cu schimbari mai dese si apoi vezi daca si la tine are legatura. Mie 2 ingineri mi-au spus ca si daca schimb acel senzor si cel nou va face aceleasi figuri si recomandarea lor era aceeasi, sa ma asigur ca am filtrul cat mai curat si nou.
Catala689
Salutare,
Am si eu o intrebare, pt cei care au intampinat o astfel se situatie. Am cumparat un Renault Megane 3 din 2010 acum 3 luni.. acum cand am introdus cartela mi s-a aprins martorul de la motor inainte sa o pornesc, cand nu introduc cartela nu imi apare, martorul dispare in ambele situatii cand o pornesc. Este normal?
Multumesc! smile.gif

solidconvert
Daca se stinge dupa pornirea motorului este k. wink.gif
matei29
salutare tuturor am achizitionat recent un megane 3 motorizare 1.5 dci 63 kw 86 de cai si ma confrunt cu aceasi problema la apasarea pedalei de acceleratie undeva dupa 2800 de turatii apare in bord martorul stop si engine failure acesta se stinge daca i-au piciorul din acceleratie.Mentionez faptul ca masina nu are FAP si nici sonda care citeste temperatura.pana la momentul de fata am schimbat senzor amonte,turbo.electrovalva turbo,EGR curatat admisie si tevile aferente inclusiv pus pe banc de probe injectoare si pompa de injectie acestea mergand in parametrii normali.NU mai stiu ce sa fac!!!!nu poate nimeni sa gasesca problema si deja de o saptamana masina sta pe la service.Astept pareri si opinii.Va multumesc
espacern
Testerul ce "zice"?......ca la aprinderea unui martor in bord se stocheaza un mesaj de eroare.
matei29
Testerul da o eroare la tempomat semnal invalid.Am facut testul in mers si in momentul cand o calci nu face presiunea ceruta de motor si face jumatate de exemplu daca motorul cere 1500 presiunea este decat de 700 800 aceasta ajungand in cele din urma la 1500 dar cu intarziere.Am dat jos valva aia care tine presiunea curatat si inspectat la microscop.Am schimbat o de proba cu alta si nici un rezultat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.