Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitionare
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Latitude
Pages: 1, 2
andreist
Salut, sunt pe drumul de a-mi cumpara un Renault Latitude 2.0 150, deja am rezervat masina si urmeaza sa ma prezint in pentru a o vedea/verifica. Ce sfaturi/verificari aveti pentru modelul acesta, si mai ales unde le-as putea efectua sambata viitoare in Bucuresti?
andreist
si.. m-am alaes cu asa ceva:
dili
Felicitari si sa o stapanesti sanatos.
Mai multe detalii privind achizitia?
andreist
Mersi,

Detalii...Am avut unul sau mai multe Renault la dispozitie de cand am pus mana pe carnet acum 9 ani, si nu m-a dezamagit niciodata, Chiar si dupa 9 ani de zile si 109.000 km, prima masina, un symbol nu a avut nevoie decat de filtre si ulei... ( si cateva bucse ). Cautand o masina de drum lung si ceva mai mare ma oprisem la ceva BMW 3, dar dupa mult research ( N47 ), si nefiind un om care se ghideaza dupa 'nemtii rules' si 'lasa ba ca merge'asa' + ceva experienta cu un parc auto al unui depozit farmaceutic la care lucreaza parintii am decis Laguna. Experienta constantnd in 3 symbol 1.5dCi 2004 din care 1 care a cazut la datorie ( 400.000 + km ) nemaiavand compresie la motor dupa 6 luni dupa ce s-a schimbat uleiul de la Elf la ceva no-name ( scaderea costurilor ) si celelalte 2 care inca merg si au ~500.000 si 650.000km ,cateva IVECO cu ~700.000 - ~900.000km , 2 VW Caddy din care 1 am avut onoarea de a-l tracta la service la 130.000 km ( a oprit pentru alimentare, si cand sa porneasca spre casa, motorul mergea, dar nu pleca de pe loc - nu stiu exact care a fost problema - doar l-am tractat pana la Sermecom - Iasi ), ceva Renault Traffic cu M9R ~350.000km si 1 Passat 2012 care a picat la ~65.000 km - injectoare ). Mi-au trecut prin mana multe masini unele din gama superioara ( Merc C model 2008+, BMW 5, BMW 3, Lexus IS ), altele normale ( Golf - never again, Passat, Audi A4, Mazda 6 ). Am zis hai sa mai incerc inca o data experienta SH - prima mea experienta a fost cu un Golf 4 ( the never again car ). Am facut cercetarile aaaand... nu am gasit absolut nici un model Laguna pe piata din Romania, in luna Noiembrie + 1 sapt din Dec. care nu aibe cel putin 200.000 km ( din aia REALI despre care tot le place vanzatorilor sa vorbeasca ). Asa ca am cercetat si alte modele, prima masina cu ceva km "reali" si revizii de bun simt a fost un Latitude din Bucuresti, din 2012 si 106.000km. Fiind masina cumaprata din Romania, veche de 2 ani si vre-o cateva luni ( cata uzura poate avea totusi in atata timp ? ) am cumparat-o ( long story short ). Mentionez ca era singura masina de pe piata care avea istoric clar, din foarte multe verificate de mine ( nu am verificat nici un Latitude pe benzina ).
Ceva "probleme" are, ( discuri frana uzate, parbrizul crapat - vre-o 20 cm, protectiile praf amortizoare spate crapate - niste bucati de plastic ) .
Momentan ma lupt cu inmatricularea si cu statul roman si am facut cam ~2000km de pe 13 Dec pana astazi. Am schimbat toate filtrele posibile cu unele de origine si uleiul cu Elf FE 5W30 si resetat revizia la 15.000 sau 12 Luni. ( cost 730 ron + 90 Ron manopera ). Urmatoarea revizie o voi face cu Motul Specific 0720 si filtru aer K&N. Am mai adaugat un set placute frana + discuri pe fata de la TRW cu care am avut o experienta foarte placuta pe mai multe masini in trecut si spate a avut nevoie numai de placute ( tot TRW ). Bucsele spate si fata pentru bara stabilizatoare au trebuit si ele schimbate. Am mai facut igienizarea habitaclului + tratament intretinere a pielii, cumparat gume Dunlop Winter Sport 4D ( ca o paranteza - FFS 1 bucata costa cat 3 DEBICA de pe cealalta masina ). Ca parere generala, masina se simte foarte bine la viteze mari ( 160+ km/h - yep.. am luat amenda ), nu se simte inghesuita ca Merc. C si BMW 3. O chestie agasanta si care am fost bucuros ca am gasit switch de On/Off este "Easy driver access" - treaba care iti tot plimba scaunul fata-spate destul de mult cand pornesti / deschizi portiera. Tot la capitolul acesta este si portbagajul - how the hell that shit works ? Ori e ceva stricat ori sunt prea taran de ma astept ca la apasarea pe cartela a butonului de porbagaj ( sau de pe portiera sofer ) ca el sa poata fi deschis. Pe langa asta mai este si modul care nu se incuie la loc automat, mai trebuie sa apas odata butonul de pe portiera. Singurul lucru pe care il face butonul de pe cheie este sa aprinda avariile smile.gif - banuiesc ca e ceva dubios la treaba asta - and.. nope mai multi 'experti' mi-au confirmat ca masina nu a fost lovita in spate. Planuiesc sa schimb preventiv ( inainte de termen ) si cureaua de accesorii - cu tot ce mai vine, parbrizul undeva toamna viitoare, sa gasesc solutie pentru problema subwooferului din portbagaj, si sa fac o polishare + acoperire cu folie sau ceva solutie protectoare a farurilor. Masina este echiparea Luxury, motor 2.0 dCi. Tot ca achizitie de viitor apropiat ma gandeam la niste anvelope vara Pirelli PZero Rooso, fiind cele mai echilibrate pret/performanta gasite de mine ( https://www.anvelope.ro/anvelope-vara-pirel...50-r17-94-w.htm ), chiar am cautat pe acest forum o sectiune generala unde se poate vorbi despre anvelope, dar nu am gasit decat in topicuri specifice ( megane/clio/etc.. ). Consum... un drum de 670km, 8% pana am luat o amenda ( cam 60km parcursi), scazut la 6.4% dupa amenda - ajuns la destinatie ( cam 300km) ceva serpentine vesele + intoarcere ( 670km) a ajuns la 6.8% final. Iar acum la ultima propozitie... ma uimesc cat de mult pot bodogani despre o masina.
b06fcn
S-o stapanesti sanatos, cat a costat? Arata bine masina. Cureaua trebuia sa fi fost schimbata la 80000 km, la mine la Laguna III cu acelasi motor asa zice la carte, la Renault costa 800 lei distractia.
andreist
Cureaua apare ca schimbata, dar vreau neaparat sa schimb toate consumabilele de genul pentru linistea mea sufleteasca smile.gif. La fel voi face cand voi schimba franele si bucsele ( deocamdata doar le am intr-o sacosa impreuna cu o programare in Ianuarie la BRAS ). O data cu acestea planuiesc sa schimb si lichidul de frana, de racire si uleiul de la cutia de viteze + alte lichide misterioase ce pot exista si inca nu stiu de ele. Masina a costat 11k, iar cu toata "restaurarea" probabil o sa ajunga la ~14 luand in calcul toate cheltuielile de la cauciucuri pana la revizii, uleiuri si igienizari/tratamente piele. Am primit cateva comentarii prin locurile unde se indreapta jantele, sau spalatorii de genul "mai bine iti luai ... [ insert BMW, Audi, Mercedes models ]", ceea ce nu ma poate face decat bucuros ca nu apartin acestui cult de trenduri auto.
Ca o curiozitate off-topic, cineva din industria auto afirma ca in regiunea moldovei s-au inmatriculat cele mai multe BMW sh din UE, iar acesta este si motivul care sta la baza deschiderii APAN BMW acum o luna in Iasi.
dumitrescuandrei
Salut,
De unde ai luat bucsele de la bara stabilizatoare si cat au costat?
andreist
Spate - 63->69 ron / bucata - cam de la orice magazin online - vin numai OEM, 12 zile
Fata - vin numai cu tot cu bara, tot OEM iar cel mai bun pret a fost de 540/bucata din cate imi amintesc, la BRAS 600 ron/bucata, daca o sa mai trebuiasca sa le inclocuiesc vreodata cred ca o sa caut pe vesnicul ebay vre-o solutie probabil coreana care sa imi dea o bara la care se poate schimba numai bucsele.
b06fcn
Pretul mi se pare putin cam mare la klometrajul ala. Am vazut una la Meridian ocazii pe site, alba, diesel din 2011, la 12400 euro si doar vreo 30000 km. Nu era finisarea Luxury desi parca avea piele si xenoane.
andreist
Eu am facut comparatie cu preturile de pe siteurile din afara la km apropiati , oricum, din mom. acesta oferta e pierduta smile.gif, desi mi se pare cam curioasa combinatia ~4 ani - 30.000km pt o masina de genul acesta ( a mers numai la carrefour in weekend cu o masina mult peste 20000 eur ) - dupa experienta de acum cu zeci de masini verificate, nu voi mai crede in km 'reali' indifferent de firma care o vinde.

Deja am dat in extreme si ma astept ca viitoarea masina noua sa-mi soseasca sigilata si cu tipla pe dansa ca un telefon nou, eventual sa o ridic direct de pe linia de asamblare inainte sa-i ataseze ultima roata, pt ca am vazut si produse refurbished aratand identic cu cele noi smile.gif

disaster
Se pot comanda doar bucse pt bara stabilizatoare fata la reprezentanta. Trebuie comandata referinta veche nu cea noua care intradevar înseamnă bara stabilizatoare.
andreist
Mersi de info, o sa ma interesez de chestia asta.
andreist
Schimbat astazi discuri frana fata, placute fata, placute spate ( toate marca TRW ) + lichid de frana la BRAS Iasi, costul manoperei a fost ok, la fel si comportamentul celor de acolo.

Pretul a fost de 290,20 RON si a inclus:
Manopera 3 ore.
Lichid de frana 40 RON
Test stand franare

Ma pregatesc pentru schimbarea curelei de accesorii si ce mai implica aceasta, dar nu am putut primi un raspuns clar de la ei cu ce ar trebui sa contina acest kit pentru al putea cumpara din alta parte, aveti idee ce trebuie sa contina ? Codul cred ca este "7701 476 644" dupa o foaie scrisa de mana cu pretul de la ei - 735 RON care mi se pare exagerat pentru o curea si probabil niste role.
espacern
QUOTE(andreist @ 13 Jan 2015, 21:50)
Ma pregatesc pentru schimbarea curelei de accesorii si ce mai implica aceasta, dar nu am putut primi un raspuns clar de la ei cu ce ar trebui sa contina acest kit pentru al putea cumpara din alta parte, aveti idee ce trebuie sa contina ? Codul cred ca este "7701 476 644" dupa o foaie scrisa de mana cu pretul de la ei - 735 RON care mi se pare exagerat pentru o curea si probabil niste role.

Kit-ul de accesorii contine rola intinzatoare/rola directoare/curea.....si dupa codul 7701476644 gasesti si la 550 lei.
Cureaua (119200054R )/rolele se pot comanda si separat....cu pret mai redus fata de kit complet.
andreist
Multumesc de info. am comandat deja kitul de la Gates ( care am inteles ca ar fi firma decenta ). Desi pe cutie scrie Gates, pe rulmenti scrie "INA" si ceva stantat pe bucata de metal impreuna cu un cod "INA F-567971 France K083". Pretul a fost mai mult decat decent.. 333 ron.
andreist
@disaster, stii cumva ce coduri au bucsele ? Am fost asazi pe la BRAS sa-mi comand niste pastile de parfum, am intrebat de ele, spunand despre codurile vechi dar au spus ca nu exista/nu se poate asa ceva.
espacern
Cod bucsa 546119511R
andreist
Multumesc mult espacern, ar trebui sa facem un fond comun si sa te rasplatim in lazi de bere/vin sau ce-ti mai place pentru cat ajutor am vazut ca ai dat pe forum in general.
CrisLagunaFun
QUOTE(espacern @ 2 Feb 2015, 22:31)
Cod bucsa 546119511R
*


Salut,
Am fost la reno sa comand bucsile respective si au spus ca nu sunt livrabile decat cu bara...
Asa ca mai caut
espacern
Mergi inca odata si arata-le pozele de mai jos......e clar detaliat ca este piesa separata si are cod dedicat si pret separat nu pentru kit cu bara.
Sau incearca la magazin piese auto......sunt destule pe net!
andreist
In cautarile mele de bucse separat, am dat peste cineva care spune ca mi le poate aduce, intr-o saptamana, maxim 2. Am plasat comanda, si astept sa vad ce anume vine si daca se potriveste, va anunt la sosire.
traffictours
Salut,
In vederea achizitionarii, deci dpdv cumparator, cam care ar fi un pret avantajos pt o Latitude Initiale diesel sau varianta pe benzina cea mai dotata, avand fabricatie 2011-2012 si circa 50-70.000 km, avand in vedere ca nu se mai fabrica si ca nu are cota nici macar cat un Passat, ca revanzarea e aproape imposibila, dar avand in vedere si faptul ca e o masina superba ca design si exclusivista in acelasi timp?
Ceea ce ofera siturile de specialitate nu e relevant pt ca nu se vand la acele preturi sau nu se vand deloc.
Multumesc pt. opinii, cotatii.
AdrianSiegfried
Salut,
Un pret avantajos ar fi intre 10.000-11.000 de euro ce e mai jos trebuie verificat.
Informatia ca nu se mai fabrica e eronata apare urmatorul model de latitude.
Revanzarea nu e imposibila depinde de rabdare si starea masinii si in cate accidente a fost implicata.
Cat despre masina, da are cativa greieri, dar in rest e o placere, trage suficient de bine este extraordinar de condus, relaxanta te face sa te simti k un presedinte, nu regreti nici o secunda ca ai cumparato cat despre vanzare ei eu spun in felul urmator o tin pana o pica pe butuci si atunci ma mai gandesc daca o dau.
traffictours
Daca un actual proprietar de Latitude a carui obiectivitate este greu de mentinut avand in vedere designul, confortul masinii, spune 10-11.000 euro, atunci cred ca pretul real al tranzactiilor e chiar mai mic. Depinde f mult si de masina in cauza, bineinteles.
Greieri au mai toate masinile, din experienta mea cu cat era mai scumpa masina, cu atat si greierii erau mai prezenti, mai ales cei din bord, unde e ff greu sa intervii... Singura masina pe care am avut-o fara greieri a fost VelSatis. Pe drumurile noastre ei apar mult mai repede decat s-au gandit cei ce au proiectat masinile astea.
In privinta revanzarii eu sunt foarte sceptic, tot din proprie experienta cu VelSatisul(desi atunci cand l-am vandut, persoana a venit de la Timisoara la Constanta si a cumparat-o in 5 minute, insa asta dupa ani de intentie de vanzare...), asta e si motivul pt care la mana a 2 a un Latitude trebuie cumparat cat mai ieftin, in felul asta problema revanzarii se atenueaza.
AdrianSiegfried
eu unu am avut si un clio 4 care l-am dat dupa 1 an juma si l-am vandut in 3 saptamani dupa ce l-am pus in vanzare asa ca depinde de piata. si pe a mea la buy back la renault mi-au oferit 9400 de euro ceea ce inseaman k o vindeau cu minim 11 500 de euro. masina fiind varful de gama.
traffictours
Bineinteles ca rapiditatea vanzarii unei masini depinde de f multi factori, insa sunt masini care se vand repede si altele nu.
De mentionat aici este si existenta unei asa numite cote de piata ce se reflecta in pretul la care se vinde raportat la cat a costat de noua, in sensul ca daca ceri mai mult decat are masina cota ei pe piata respectiva, atunci o vinzi mai greu, si cu cat masina respectiva e mai slab cotata la mana a 2 a, cu atat se amplifica fenomenul, chiar daca masina e super-intretinuta.
De multe ori, in cazul unui buy-back, concesionarul face eforturi mari ca sa vanda masina cea noua, preferand sa o vanda pe cea veche cu o marja minima.
In principiu, de la ei cumperi si cu garantie, uneori si TVA deductibil, deci in cazurile astea si pretul e un pic mai mare.
AdrianSiegfried
Legat de marja de profit intradevar e mica dar ei la pretul pe care il au sa zic k imi dau mie 9400 de euro pun si ei 200 de euro si da 9600*1,24(adauga TVA)=11.904 euro. si uite pretul masini mele la vanzare cu TVA. Dar ce sa zic e vandut de reprezentanta e altceva:).
dili
Am mai spus-o si cu alte ocazii: conteaza enorm si vanzatorul.
Pana acum, la absolut toate masinile pe care le-am vandut am obtinut preturi semnificativ mai mari decat media din piata, preturi care, la prima discutie, erau respinse vehement sau ironic de cumparatori. Explicatia e simpla: i-am rugat sa vina sa vada masina dar si conditiile in care a fost tinuta si exploatata si, fara modestie, sa vina sa ne cunoastem, sa le vorbesc despre masna, sa-i pun in legatura cu baietii din service, etc, etc. Nu vorbesc aici de vrajeala de talcioc ci de discutii sincere si corecte si va rog sa ma credeti ca a functionat in 100% din cazurile in care a fost vorba de cumparatori de aceeasi buna credinta.
Laguna 3 a fost cumparata chiar de un proprietar de parc auto (sa nu-i spun samsar) care, atunci cand a vazut-o, a hotarat sa o tina pentru el; am crezut ca e vrajeala dar m-am intalnit cu omu' dupa exact un an in service la Renault (la revizie) si inca avea masina.
Meganu' nevesti-mii a fost luat de cineva din Slobozia care, dupa primul telefon, s-a suit in masina si a venit glont in Cta; dupa 10 minute bateam palma si faceam actele.
Ce vreau sa spun sunt de fapt adevaruri vechi de cand lumea:
1. pretul tine, pe langa calitate marfii si de cea a vanzatorului; personal, am fost sincer cu toti cumparatorii si nu mi-e jena sa ma salut cu ei pe strada;
2. in viata nu prea exista chilipiruri, cel putin eu, dupa multi ani, am invatat sa ma cam feresc de ele;
3. daca e sa vorbim totusi de afaceri excelente, cred ca cea mai buna este cumpararea masinii de la primul proprietar, dupa un numar rezonabil de ani. Nu din service si, evident, nu din talcioc.

Revenind la brand, din 2000, de cand am cumparat primul Renault, m-am lovit de aspectul asta in permanenta si, deja la al doilea VW fiind, va spun cu mana pe inima ca, in cazul masinilor moderne, diferentele de calitate sunt estompate pana la disparitie. Ca sa nu mai vorbim de raportul calitate/pret.
Va dau un singur exemplu, cu Touareg-ul. In opinia mea, are cel mai mizerabil raport calitate/pret intalnit de mine pana acum, iar afirmatia e sustinuta, pe langa experienta personala si de dea a unor prieteni. Nu e loc de detalii aici, pe forumul Renault, dar va rog sa ma credeti ca asa e. Mitul masinii germane (apropo', facuta la Bratislava) e praf.
traffictours
Absolut de acord cu postul de mai sus, il sustin ad litteram cu un singur amendament: exista masini care au cota sau nu pe anumite tari, chiar zone.
Daca posezi o masina care nu are cota, poti sa fi cel mai serios vanzator, daca nu o vinzi la cota pe care o are in acea zona, apoi nu o vinzi sau o vinzi f greu.
Masina poate sa fie super-intretinuta, cota ei determina pretul in mod hotarator.
Bineinteles, exista si exceptii, dar regula cam asta e.
Nu e corect, nu e logic, dar asa se intampla.
Cum altfel s-ar explica(pt. ca suntem la topicul Latitude) faptul ca un Passat fara optiuni se vinde mai scump decat un Latitude super-dotat, avand aceeasi vechime si acelasi kilometraj?
dili
De acord, mai ales la noi, unde romanasul rupt in cur are o obsesie nationala: daca nu e fauve diesel nu e masina.
Dar aste tine, in primul rand, de gradul de educare a pietei si a consumatorilor din ea, unde fudulia gratuita e, din pacate, la mare pret.
Adica exact acolo unde stam cel mai prost ca popor si ca natie: educatia.

Si, in plus, mai e si un adevar aproape axiomatic: indiferent de gradul de educatie din piata, este un lucru cert faptul ca achizitionarea unei masini ramane o chestie mai degraba de inima decat de ratiune. Asta indiferent de gradul de maturitate al pietei.
Se pot numara pe degetele de la o mana ciunga cei care, la o prima vizita la un dealer, incep discutia despre masina cu elementele de siguranta si nivelul ecologic al motorizarii. Si asta nu cred ca se va schimba vreodata.
pishky
@ dili - cand te hotarasti sa vinzi latitudele sa-mi lasi un PM biggrin.gif
mai vad cateodata sotia mergand spre munca dimineata cu masina.
dili
QUOTE(pishky @ 19 Mar 2015, 05:23)
@ dili - cand te hotarasti sa vinzi latitudele sa-mi lasi un PM biggrin.gif
mai vad cateodata sotia mergand spre munca dimineata cu masina.
*



👍
darem
Colegu', te rog frumos sa stai la rand, am fost primul la Latitude. (gluma)
Recunosc ca si eu intorc capul dupa ea (masina) cand o vad pe la scoala.
pishky
ok, ma trec pe lista atunci smile.gif

@ darem - ne vedem intr-o zi ( dupa ce da caldura), pt o evaluare a pagubelor. ma prezint cu un pecsic.
andreist
@dili, ofer mai mult ca pishky smile.gif
traffictours
Salut,
Vreau sa cumpar un Latitude, de preferinta pe benzina (pentru distante scurte), kilometraj real, fara reparatii la caroserie, deci vopsea originala, pret in jur de 10 mii euro.
In Franta sunt destul de kilometrate in bugetul asta, iar pe benzina nu prea sunt.
b06fcn
Icoanele alea sunt de mare efect...
andreist
Masina aceea e de pe vremea cand mi-am cumparat-o eu... e ciudat ca inca nu si-a gasit cumparator, treaba cu icoanele am observat-o si eu in neinumarate randuri. Oricum, iti recomand un test-drive cu benzina vs motorina pe aceasta masina inainte de decizie pentru ca mie personal mi s-a parut diferenta foarte mare. Dada te decizi la diesel cauta sa aibe camera pentru dat cu spatele, pentru ca la dimensiunle ei e super importanta mai ales in oras. Pe benzina nu cred ca e ca echipare, cel putin pentru benzina 2.0, nu cele 2.5 si 3.5L care nu cred ca s-au vandut in europa.
traffictours
Acuma nu e obligatoriu ca masina sa aibe ceva.
Latitude-urile oricum se vand greu, iar pretul e in functie de cat de informat e vanzatorul de chestia asta, adica se incepe in forta, ca dupa cateva luni pretul sa scada f. mult.
Nu prea are optiuni masina aia, iar un Latitude fara ele nu mai are acelasi farmec.
Se pare ca in Germania s-au livrat Initiale pe benzina.
Imi imaginez ca aceasta caroserie se misca mai greu pe benzina, insa pt. oras cu un diesel nu e prea bine, mai ales pt. masina.
andreist
Eu n-am inteles niciodata mitul cu dieselul nu e bun in oras. De 10 ani conduc numai diesel si cu DPF in ultimul timp si n-o avut nici una nimic.
traffictours
Pai ne cam indepartam de subiect, insa nu e chiar un mit, motorul pe benzina porneste mai usor, in sensul ca solicita bateria mai putin, ajunge la temperatura de regim mai repede, se intretine mai usor, mai ieftin, iar despre cel diesel se spune ca daca nu-l folosesti la regim normal, de drum lung, in mod preponderent, se cam infunda EGR-ul, n-as putea sa confirm asta pt. ca n-am avut motoare diesel kilometrate, ca si asta e o chestie, cu cat e mai kilometrat motorul cu atat apar problemele.
Bineinteles ca poti utiliza fara probleme benzina pe autostrada si dieselul in oras, insa fiecare tip motor are o specificitate a lui, altfel ar fi disparut unul din ele, adica benzina, pt ca dieselul este mai robust, mai rezistent...
madhorsefuzzy
Ma faci sa-mi iau Leguma la plimbat prin oras sa vad daca rezista.
disaster
Pe 2.0 dci nu ai de ce sa îți faci griji din cauza egr-ului sau al fap-ului. Sunt motoare foarte robuste și rezistente la tăvăleala. Însa un latitude benzina pentru oraș te va convinge sa îți faci abonament la peco dacă vei circula doar în oraș. Este o mașină de scos pe autostrada de setat cruise-ul pe 150 și apoi sa te ți de volan. În varianta cheala ca cel din anunț și ca al meu dealtfel mai bine spui ce dotări nu are decât ce are. Avantaj benzina, nu o sa ii auzi niciodată motorul.
traffictours
Da, asa este, consumul de benzina e mai mare, mai ales pe distante scurte. Vel Satisul consuma cam 15 pe distante scurte si ajungea la 12-13 dupa ceva timp de mers prin oras.
Nu exista varianta cheala la Latitude, doar la BMW am vazut asa ceva, insa la mana a doua cu 1 mie 2 in plus te poti distra cu o cutie automata, o camera de mers inapoi, o navigatie(care oricum nu poate fi updatata de 4 ori pe an gratuit, asa cum o face un Mio de 700 roni...), de exemplu.
Insa astea sunt mofturi, important e ca masina sa nu ascunda accidentari, deci sa aibe vopseaua originala, chiar daca mai are zgarieuri, macar sa stii ca numai alea sunt.
De asemenea, si cine o vinde e important, in sensul de a fi intretinut-o la parametri optimi.
Problema este ca sunt putine Latitude-uri la vanzare, si ca sunt la mari distante unul de altul, avantajul(pt. cumparator...) e ca nu au cota la vanzare, deci se vand greu si poti lua o masina superba, ultradotata la un pret f. mic fata de concurenta.

In legatura cu rent-a-car in Franta si/sau Germania:
stie cineva o firma care inchiriaza masini in baza unui debit card cu disponibil de peste 1 mie de euro, sa zicem?
Eu am mai inchiriat, mai de mult, insa in ultima vreme unii au avut probleme.
Daca-i intrebi, cei de la inchirieri zic ca nu se poate cu un debit card, insa mai sunt firme care accepta, la fata locului, daca asiguri masina total, dar care or fi alea, acuma, ca rezervarea o poti face deacasa cu cardul de debit, dar poti avea surpriza ca sa nu-ti dea masina daca nu prezinti acolo un card de credit.
traffictours
Tot cautand un Latitude asa cum vroiam eu, am gasit un VelSatis asa cum vroiam eu.
Cand o sa gasesc o ocazie buna si pt un Latitude, o sa-l iau si pe-ala.
Radel
Salut.
M-am indragostit de Renault Latitude. Am gasit una second hand la 17500 euro, 2.0 diesel, 175cp, cutie automata, model Initiale, full option, an fabricatie 2013.
Ce ziceti, e bun pretul sau mai astept? Dupa voi, cam cat ar valora o astfel de masina?
dili
1. Ce kilometraj?
2. Kilometrajul e real?
3. Provenienta masinii? Intreb pt ca echiparea Initiale in Romania a fost mai mult pe varianta V6, 3.0, 240 CP si nu pe 2.0 175CP. Daca e adusa din afara, atentie la kilometraj si service!
4. Daca esti dispus sa dai o suma de ordinul ala pe un Latitude, mai ca-mi vine sa te ispitesc cu al meu; istoricul, exploatarea si evolutia lui sunt verificabile la modul real, inclusiv aici pe forum. Cu conditia sa vrea si nevasta-mea sa o dea smile.gif.
traffictours
Partea buna e ca e vorba de un Latitude.
Partea proasta e ca te-ai indragostit.
Indragosteala in viata te face sa supra-apreciezi lucruri, persoane...
Intre valoarea unei masini si pretul ei de pe piata poate fi o mare diferenta, uneori in sus, uneori in jos, in functie de marca.
Daca esti sigur pe tine(adica esti putin spre deloc influentat de parerile subiective ale celorlalti...) si stii ce vrei, atunci in cazul in care te intereseaza Renault(cel putin de la Laguna in sus, probabil si celelalte, nu stiu sigur), atunci cu siguranta faci o alegere buna si ma refer in primul rand la raportul pret/calitate.
Restul, e valabil ce a zis colegul mai sus.
Radel
Deci... Latitude are 29000 km si a venit de la Renault Romania; era masina de protocol. Are tot istoricul service (schimbat parbriz si o oglinda).
Masina arata ca un avion inauntru si, pentru mine care m-am dat jos din Logan (care apropo nu m-a dezamagit dacat la capitolul rugina) am avut impresia ca ma urc la bordul unui avion. Senzori, butoane, camere video etc. Dupa ce am facut un test drive am ajuns la concluzia ca este o masina de autostrada. Este mult peste gama Passat (parerea mea). Pluteste dar nu are conduita sportiva. Este o masina de lux la toate capitolele. Nu ma vad conducand-o prea des prin oras si nici cu bicicletele pe ea. Daca as fi avut suficienti bani o luam strict pentru plimbare.
Intre-timp am vazut si testat un Megane GT-line, 1,2 TCe, 130 cp, care se muleaza mult mai bine pe stilul meu.
Oricum e bine de stiut ca pretul oferit pentru Latitude a ajuns la 17000, last call. Referitor la Renault Megane GT-line am nevoie de pareri, dar voi pune intrebarile in topicul special dedicat acestui model. Multumesc tuturor pentru pareri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.