Să începem cu puțin plagiat
Dom' Dănuț zicea cam așa amu' 3 ani
Mașina este fabricată (conform VIN) in octombrie 2007, iar prima înmatriculare (conform CIV) s-a făcut pe 30 noiembrie 2007.
Km la bord în momentul achizitiei: 96000 și ceva, la momentul vorbirii se apropie de 100.000 km (asta zic io amu').
Motorizare: 1995 cmc din seria N43. Adică N43B20 cu injecție directă, injectoare piezo, distributie variabilă dublu VANOS . Motorizările N43 vin cu pachetul Efficient Dynamics (adică-i plină de plastice pe dedesubt, că să am ce lasă pe dealuri, prin păduri și cine știe pe ce coclauri oi mai umbla).
Cutia de viteze este manuală, în 6 trepte.
Câte ceva despre dotări: n-are piele „ decât ” pe volan. Are 8 airbaguri, DSC + DTC, jante din aliaj pe 16, clima automată, geamuri și oglinzi electrice, xenon, computer de bord cu mai puține funcții decât ală de la Logan, buton start-stop și sistem Start / Stop care mă nervează maxim, sistem audio BMW Professional (slăbuț), tweeterele puse de nush ce specialist de la Cluj, pe care le-am ucis că nu le mai suportam, proiectoare, stopuri de ceață MARI și cine stie ce nimicuri, între care am observat aux-in și mirror down (care iarăși mă nervează) . Am mai zis de Efficient Dynamics? Ăsta îmi place „că consumă” ca un dizel
După ce ne-am întâlnit la Cluj amu' vre-o 3 săptămâni și l-am pedalat puțin prin giratorii, am decis că-mi place, mai puțin motorul leșinat. După care am mai dat un drive-test lung până la Deva, la care iar am conchis că motorul este leșinat dar că-mi convine consumul, alături de ținuta de drum și poziția la volan.
Dan m-o întrebat dacă mă uit la vitezometru, iar eu am răspuns de fiecare dată că ma uit „ decât ” la turometru. Uitai să zic că am fost impresionat de nivelul sonor în regim de croazieră pe autostradă, abia după 180 kmh nivelul de zgomot devine măricel, oricum mai iute de 210 pe ceas n-am mers, să nu zică Dan că-i forjez mașina prea rău.
După o pauză de-o țigară și-o trecere în revistă a tuturor zgârieturilor, etc, șamd, a rămas că facem târgul, după ce mă adun pe-acasă, fiind între congrese.
Așa că din 24 luna trecută mi-s posesor de Pemfe' Touring roșu, cu motor leșinat, da' pe benzină și cu un consum mai bun decât al tuturor limuzinelor argoniene la un loc
Evident, înainte de a lua decizia, i-am stresat pe Marian-J, Einstein, Dan, să văz dacă motorizarea se ridică măcar la nivelul 16v -ului ca fiabilitate
Poze nu pot să vă pun chiar acum, nici n-am poze noi, dar oricum știți deja cum arată mașina, doar că i-am mai pus pe ceas aproape 4.000 km, i-am mai rașchetat puțin gumele și i-am pârlit frânele în 3 săptămâni.
Planurile de modificări sunt mici dar de efect: schimbat tweeterele și ornamentul de pe rama ușilor față, becuri cu led la temperatura corectă de culoare în angel eyes, mai am de ucis un greiere în portbagaj sau haion și mai prin primăvară o folie pe jamuri, foarte deschisă la culoare. Evident, când vine vremea, discuri Brembo și plăcuțe Ferodo , deja am stabilit că are fading în regim de raliu, deși am dat speciale „ decât ” de două ori până acum.
Rugămintea mea este să nu facem prea mult offtopic, să rămână cât de cât rezonabil vis a vis de cantitatea de informație utilă cititorului de jurnal de bord. Mulțam` mult pentru înțelegere
Nota bene: amu' de început, 2-3 pagini de hohăială se trec cu vederea așa că băgați
LE > marian-j o zis că nu-i mașină de doftor, că-i bună de fufe, pen'că-i roșie