Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Poveste "ohne" Valvetronic
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94
dr_mKe
Să începem cu puțin plagiat laugh.gif
Dom' Dănuț zicea cam așa amu' 3 ani tongue.gif

Mașina este fabricată (conform VIN) in octombrie 2007, iar prima înmatriculare (conform CIV) s-a făcut pe 30 noiembrie 2007.
Km la bord în momentul achizitiei: 96000 și ceva, la momentul vorbirii se apropie de 100.000 km (asta zic io amu').

Motorizare: 1995 cmc din seria N43. Adică N43B20 cu injecție directă, injectoare piezo, distributie variabilă dublu VANOS . Motorizările N43 vin cu pachetul Efficient Dynamics (adică-i plină de plastice pe dedesubt, că să am ce lasă pe dealuri, prin păduri și cine știe pe ce coclauri oi mai umbla).

Cutia de viteze este manuală, în 6 trepte.

Câte ceva despre dotări: n-are piele laugh.gif „ decât ” pe volan. Are 8 airbaguri, DSC + DTC, jante din aliaj pe 16, clima automată, geamuri și oglinzi electrice, xenon, computer de bord cu mai puține funcții decât ală de la Logan, buton start-stop și sistem Start / Stop care mă nervează maxim, sistem audio BMW Professional (slăbuț), tweeterele puse de nush ce specialist de la Cluj, pe care le-am ucis că nu le mai suportam, proiectoare, stopuri de ceață MARI 243.gif și cine stie ce nimicuri, între care am observat aux-in și mirror down (care iarăși mă nervează) . Am mai zis de Efficient Dynamics? Ăsta îmi place „că consumă” ca un dizel biggrin.gif

După ce ne-am întâlnit la Cluj amu' vre-o 3 săptămâni și l-am pedalat puțin prin giratorii, am decis că-mi place, mai puțin motorul leșinat. După care am mai dat un drive-test lung până la Deva, la care iar am conchis că motorul este leșinat dar că-mi convine consumul, alături de ținuta de drum și poziția la volan.

Dan m-o întrebat dacă mă uit la vitezometru, iar eu am răspuns de fiecare dată că ma uit „ decât ” la turometru. Uitai să zic că am fost impresionat de nivelul sonor în regim de croazieră pe autostradă, abia după 180 kmh nivelul de zgomot devine măricel, oricum mai iute de 210 pe ceas n-am mers, să nu zică Dan că-i forjez mașina prea rău.

După o pauză de-o țigară și-o trecere în revistă a tuturor zgârieturilor, etc, șamd, a rămas că facem târgul, după ce mă adun pe-acasă, fiind între congrese.

Așa că din 24 luna trecută mi-s posesor de Pemfe' Touring roșu, cu motor leșinat, da' pe benzină și cu un consum mai bun decât al tuturor limuzinelor argoniene la un loc radmasa.gif

Evident, înainte de a lua decizia, i-am stresat pe Marian-J, Einstein, Dan, să văz dacă motorizarea se ridică măcar la nivelul 16v -ului ca fiabilitate wacko.gif

Poze nu pot să vă pun chiar acum, nici n-am poze noi, dar oricum știți deja cum arată mașina, doar că i-am mai pus pe ceas aproape 4.000 km, i-am mai rașchetat puțin gumele și i-am pârlit frânele laugh.gif în 3 săptămâni.

Planurile de modificări sunt mici dar de efect: schimbat tweeterele și ornamentul de pe rama ușilor față, becuri cu led la temperatura corectă de culoare în angel eyes, mai am de ucis un greiere în portbagaj sau haion și mai prin primăvară o folie pe jamuri, foarte deschisă la culoare. Evident, când vine vremea, discuri Brembo și plăcuțe Ferodo sofer5.gif , deja am stabilit că are fading în regim de raliu, deși am dat speciale „ decât ” de două ori până acum.

Rugămintea mea este să nu facem prea mult offtopic, să rămână cât de cât rezonabil vis a vis de cantitatea de informație utilă cititorului de jurnal de bord. Mulțam` mult pentru înțelegere cool.gif

Nota bene: amu' de început, 2-3 pagini de hohăială se trec cu vederea tongue.gif așa că băgați excl.gif radmasa.gif

LE > marian-j o zis că nu-i mașină de doftor, că-i bună de fufe, pen'că-i roșie radmasa.gif
IRONICK
Cati CP ai?
dr_mKe
143 CP ardelenești laugh.gif
Markos
A fost scumpa? Te-ai oferit sa cotizezi peste pretul cerut?
IRONICK
Altii producatori au cu 15 mai mult. Tot in aceleasi condictii, 2.0, perfuzie directa, valeve fara numar si independente. 10561582.gif
dr_mKe
Pemfe' are de 177 cp, la 320i și 520i 10561582.gif 10561582.gif 10561582.gif

Când mi-oi permite a doua limuzină, de week-end, că io nu-s așa nabab ca argon, o să-mi iau un Clio RS sau poate un Scubaru, ori vre-o Celica Turbo 4WD 243.gif

Până atunci asta rămâne mașina de zi cu zi, navetă grea, raliu, cărat bitziclă, mobilă, etc, șamd.

@ Markos: am oferit Prestiju' la schimb, dar Dănuț o zis că-i prea feroce motorizarea pentru nevoile de zi cu zi, altfel ar lua-o cu ochii închiși, că are puțini kilometri și întreținerea-i perfectă sleep.gif
Markos
Cari mobilă des? huh.gif
IRONICK
Lasa gioarsele alea, Cooper S scrie pe tine!
dr_mKe
Posibil, dar este destul de grea mașinuța și mă nervează rău castronul pus pe post de vitezometru.
IRONICK
Este urata cu draci, dar compenseaza din plin cu altele.
dr_mKe
Alfa Romeo GTV sau 156 mi-ar mai face cu ochiul wub.gif
UXE
GT
argon
QUOTE(dr_mKe @ 13 Nov 2014, 13:25)
După o pauză de-o țigară
*



Din prisma ocupatiei tale, i-ai adus la cunostiinta ca e nociv? Sau ai fumat cu el?
corbex
Asupra nocivitatii fumatului ii atrag mereu atentia asistentele. Ii spun: Vezi, daca fumezi? Ce plamini am eu si ce plamini ai tu.
IRONICK
QUOTE(corbex @ 13 Nov 2014, 12:07)
Asupra nocivitatii fumatului ii atrag mereu atentia asistentele. Ii spun: Vezi, daca fumezi? Ce plamini am eu si ce plamini ai tu.
*


Il pune tot timpul sa le faca radiografie vizuala! Inclusiv palpare!
pishky
QUOTE(dr_mKe @ 13 Nov 2014, 12:54)
Alfa Romeo GTV sau 156 mi-ar mai face cu ochiul  wub.gif
*



http://www.autovit.ro/alfa-romeo-brera-C22185374.html
cmres80
QUOTE(dr_mKe @ 11 Nov 2014, 15:02)
LLE> am decis c-am sa trec la Mobil1 0W-40 care indeplineste norma BMW LL01, mie firma Castrol nu imi place din oficiu, chiar daca pe bidon scrie ''BMW''.
*



Foarte buna alegere.
dr_mKe
Sper ca Dan studiaza atent link-ul. Peste 2-3 ani ar avea o masina pentru care as fi din nou amator tongue.gif
corbex
Mai ales ca are doar 38.000 km in 8 ani. E masina de invalid, a avut hycomat pe ea. 395,8 km/luna radmasa.gif
IRONICK
La italieni se poarta masinile confiscate care stau undeva intr- un parc pana sunt scoase la o licitatie. Poti sa cumperi multe la pret de nimic, dar iti trebuie oo sa intri in organizatie ...
hitman1234
Danutz dupa ce le marita isi aminteste ce-i in neregula cu ele, dpdv contructiv..Sunt curios ce coace acum naughty.gif
marian-j
Doftore,mi-ai trimis sms-ul ala de te-ai rupt! asteapta nervos.gif
Getriebeöl:MTF-LT3.
Intra 1,3 litri.119ron/litru.
Ce mai pot face pentru tine:vii cu un recipient curat si cumperi fix 1,3 litri direct din reprezentanta pemfe.
Over&out.
dr_mKe
Stau la coada la inmatriculari. N-am uitat azi de sms, doar ca nu am apucat.
Markos
Mai sunt cozi la înmatriculari? ohmy.gif
UXE
Cica au adus mecanici noi la Dacia.. nu stii ce pierzi acuma sleep.gif




user posted image
Raduchu
Unde pot gasi mecanicii astia noi de la Dacia?

Doctore, s-o stapanesti sanatos si multi kmp fara probleme.
dr_mKe
Am remarcat io tot ce-i in neregula, stai chill mr.hitman. Marian iti poate spune ce ochi de soacra am (sau iti poate spune chiar Danutz).

Singura masina second hand perfecta a fost Prestiju' meu cool.gif
DragosP
N-am văzut: auspuf are? unsure.gif
UXE
Are doar puf .. puf .. puf clank booom 04.gif
corbex
L-a pastrat p-ala de la prestigi.
Speedy
QUOTE(dr_mKe @ 13 Nov 2014, 19:05)


Singura masina second hand perfecta a fost Prestiju' meu  cool.gif
*



La mecanica, poate. Ceva imi spune ca ai mai fi tinut prestiju daca nu aparea rugina... blush.gif
corbex
Rugina are doctorul A imbatrinit.
cdadan
QUOTE(dr_mKe @ 13 Nov 2014, 14:14)
Sper ca Dan studiaza atent link-ul. Peste 2-3 ani ar avea o masina pentru care as fi din nou amator  tongue.gif
*


Acum niste ani am studiat un pic modelul, asa, ca fapt divers. E frumoase dar e proaste.

QUOTE(hitman1234 @ 13 Nov 2014, 14:47)
Danutz dupa ce le marita isi aminteste ce-i in neregula cu ele, dpdv contructiv..Sunt curios ce coace acum  naughty.gif
*


Cred ca ai deschis televizorul mai tarziu. Le fac de ras cat sunt la mine, fara nici o ezitare. Daca nu ma crezi, intreaba-l pe 16v.

QUOTE(Speedy @ 13 Nov 2014, 20:33)
Ceva imi spune ca ai mai fi tinut prestiju daca nu aparea rugina... blush.gif
*


Era supervopsita si mega lacuita. Cred ca habar n-ai ce maniac e doctorul.
dr_mKe
Probleme cu rugina încă nu, apăruseră primele semne la portiere, clasica rugină de sub mastic, dar au fost tratate corespunzător, cu leac băbesc tradițional tongue.gif

În rest, perfectă !

Vis a vis de ce zice Ironick, cred că o să vreau ceva care să nu subvireze deloc sau aproape deloc. Agregatul curent subvirează inițial, nu mult, dar clar sesizabil, să te atenționeze că ești la limită. Pentru circulația pe drumuri publice, foarte „ safe”.

Ca picanterie, consumul mediu este de 7.8%, adică în limitele Loganului, la drumul de navetă plus circulația prin giratoriile devene tongue.gif

Am uitat să precizez, flexibilul din eșapament a cedat și l-am înlocuit cu unul Bosal. BMW aduce flexibilul doar împreună cu toată coloana de eșapament, care-i dintr-o bucată.
corbex
Abia astepti sa vina iarna sa faci niste tete a queue-uri.
dr_mKe
Nu musai, pentru ce s-a inventat macadamul ? tongue.gif
corbex
Are santuri pe margine, nu-i bun.
dr_mKe
Prima sută în această seară [attachmentid=1627969945] după ce am pus papuceii de iarnă la Pemfe' tongue.gif

Cu ocazia asta am inspectat (din nou) plăcuțele și discurile [attachmentid=1627969947] [attachmentid=1627969948]

Am încălțat jantele celelalte cu Nokian WRD 3 normale (mă gândesc că IRONICK va fi muțumit de alegerea făcută, mă pornisem pe Michelin A5 inițial), sunt sensibil mai ok pe denivelări scurte decât RunFlat -urile, suspensia se va simți mult mai confortabil pe drumul de Brad care-i complet praf.
Dănuț zice că-s cu capul pen' că-i luai gume noi de iarnă laugh.gif Io nu-l contrazic complet, fiecare cu păsăricile lui icon_mrgreen.gif

De ieri avem și numere noi de HD cool.gif Nici nu credeam că prind liber chiar pe ăsta cool.gif
[attachmentid=1627969952] [attachmentid=1627969953]

Special pentru argonel, astăzi am scos un 4,8% mergând în ritm „legal” la drum național 10561582.gif
corbex
Ai numar de prim secretar.
dr_mKe
Să știi ! Pe vremea lui Ceașcă aveam 3-HD-697 radmasa.gif
bmwh548
E E91 nu F01. Sau incerci sa ne spui ce va fi urmatoarea?
pishky
de fapt e intaiul doftoeur MKE
argon
QUOTE(dr_mKe @ 14 Nov 2014, 23:22)
Să știi ! Pe vremea lui Ceașcă aveam 3-HD-697  radmasa.gif
*



Boier, pe vremea lui Ceasca abia ajungeau adultii la masini, apai copiii de 10 ani , nu mai vorbesc sforile trase la securitate sa primesti carnet la varsta aia.
marian-j
A dreaq pielea aia pe matale,frate argoane! coffee_spitsk.gif
***********************************************
Doftore,am fost de-am cobârlit prin pod și iaca rezultatele.
1.Cric clasic de Dacie.E nou-nouț,nefolosit.Din păcate nu am și manivela de acționare. sad.gif
[attachmentid=1627970001]
2.Cric hidraulic.Mic,da' voinic.Saltă două mii de kile,și are si maneta cu care să îl acționezi.
[attachmentid=1627970002]
Și amu vezi-le laolaltă:
[attachmentid=1627970003]
Diferența de înalțime pot zice că e neglijabilă.
[attachmentid=1627970004]
Io aș mere pe varianta a doua.
În primul rând,nepotrivirea de gabarit este evidentă.Dihania aia mecanică iți ocupa juma' de porbagaj.Dacă mai pui și o manivelă lângă,zici ca ești colector de fier bătrân în drum spre Remat. mellow.gif
Pe ăsta micu' ți-l puțulesc-bec și cred că am prin mașină și un etui în care să încapă.Când vii în Tm,merem la nenea Ioșka-strungaru' și-i executăm o piesă intermediară cam ca o ciuperca.Coada să intre în tija cricului,iar pălăria o facem în așa fel încât să calce fest pe punctele de ridicare.Ce părere ai? rolleyes.gif
În plus,cum naiba ai arăta în caz de pană,ha?Ditamai doftoru',cu salvarea piroșă pe marjinea șanțului,dând la coarbă!Te-ar râde,mă,și curcile nu numa' ăia care trec pe lângă tine!!Asta dacă nu te văd ăia de la bemve cum le bajucurești cazanu',ridicându-l cu cric de Dacie.Cre'că te leagă fedeleș,te cară flobăr în Jermanea și te răstignesc pe poarta din Bayern,cu un carton pe care or să scrie"Nein,nein ünd nein" spânzurat de grumaz.De trei ori "nein",ca ți-ai luat treiar.Dacă iți luai fünf-serie,ar fi scris de 5X. tongue.gif
Aștept instrucțiuni.
P.S.
Prețul este același,indiferent de varianta pentru care optezi.Nenegociabil! excl.gif
Poate reușesc să ți le vâr pe gât pe alemândouă,că m-am scos de beri până,hăt,dincolo de anu' nou. rolleyes.gif rugaciune.gif
corbex
Doctore, nu-l lua pe ala mecanic, iti fura piganii masina pe motiv ca-i plina cj fier vechi.
marian-j
QUOTE(corbex @ 15 Nov 2014, 16:43)
.... pe motiv ca-i plina cj fier vechi.
*


Ce vrei să insinuezi,stimabile? happy.gif
bucatzel
Alea tri cricuri de dacie de ma incurca prin garaj arata un pic diferit. Sigur nu-i de la altceva?

Cat de ala hidraulic, posibil sa am eu unul mai mare in dotare decat asta de-l pozasi 'mneata, dar al meu e cu un deget mai inalt decat trebuie si cu roata umflata. Ar fi o idee sa-l testati inainte. Ma ofer la scos ventile, daca e nevoie.
marian-j
Să fie rămas oare de la Olcitu' muierii? nedumerire.gif
Dracu' mai știe...
Dacă-i de Olsit e și mai grav! laugh.gif
Ui' ce scrie pe el:
cdadan
E de olsit.
Nu cred ca doctorul ar opta pentru cric hidraulic, e semnificativ mai greu ca ala clasic.
corbex
Si el are incheietura fina. On topic, cam multe dintre cele hidraulice nu prea incap pe sub masini. Al meu, tot de 2 t. Nu incape sub solniza, d'apai sub peemfe. Ridic putin cu cel mecanic si termin cu ala hidraulic, ca n-am incredere in primul. La coarba poa' sa dea asistenta, n-ar fi asta problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.