Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgomot cutie de viteze
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Andreyy80
Salut,de cateva zile am o mica problema...sper sa fie mica smile.gif)Se aude un huruit sau rontait si care din primele impresii vine de la cutia de viteze ptr ca in treapta a 5-a nu se mai aude nimic.
Masina in cauza este un clio symbol fidji 1.5 dci de 65 de magari din 2007 cu 56000 de km.
In vara asta a mai avut probleme cu cutia de viteze la modul ca intra ceva mai greu in treapta a 3-a si a 4-a dar subit nu a mai facut probleme,masina e a matusii mele si o coduc ocazional eu si la ea s-a declansat zgomotul si evident ca nu a stiut sa imi spuna ce si cum dar se aude ca si cum ar atinge un plastic de roata dar vibreaza schimbatorul in treapta a 3-a...si vibreaza anormal.
Eu am tot un clio 1.4 care nu stie ce sunt problemele mecanice si sper sa ramana la fel wink.gif
A mai avut cineva problema asta?
RazvanF
Verifica sub masina daca pierde ulei din cutie, dai jos scutul si verifici unde se imbina cutia cu motorul sa zic asa, la mine pierde putin si a trebuit sa adaug mai bine de 0.5L ulei.
Deregula uleiul de la cuite e mult mai curat decat cel de motor si are si un miros specific, mai intepator.
Andreyy80
O sa fac maine un drum la service sa vad ce rezolv dar ceea ce ma enerveaza e ca face zgomot doar in trafic intens dar cand se merge lejer numai face zgomot si aseara facea inclusiv in parcare pe liber,am luat in calcul faza cu uleiul mai ales ca masina e utilizata cam rar,din 2007 pana acum doar 56-57 de mii de km,sunt nimic ptr diesel,ca sa va dati putin seama de cat a stat nemiscata smile.gif) cand am luat masina la o tura s-a dus pedala de frana pana la fund si deabia a franat
kretzu77
Ai aflat de a ce era?
Sunt tare curios.

Multam.
Andreyy80