Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Siguranta la Reno....in scadere ?!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2
mariusd4
Megane 2014 doar 3 stele la EuroNCAP ??? mad.gif

http://www.euroncap.com/results/renault/megane/555.aspx

...la Samsung Fluans nu se declanseaza airbag-urile laterale....astea parca erau standard...
&spfreload=1
IRONICK
QUOTE(mariusd4 @ 21 Oct 2014, 22:23)
...la Samsung Fluans nu se declanseaza airbag-urile laterale....astea parca erau standard...
*

Erau pe vremuri. Acum airbag-ul lateral este ca la Logan, in scaun in laterala soferului si a pasagerului.

[attachmentid=1627967207]

LE. acum am vazut filmul, intradevar lipseste. nici macar cel mic nu mai este
vallixx
QUOTE(mariusd4 @ 21 Oct 2014, 21:23)
Megane 2014 doar 3 stele la EuroNCAP ??? mad.gif
*


Cam de kk testele astea, de fapt mai mult verdictele decat testele.
La driver si child safety are puncte mari. Pierde la pedestrian si la safety assist (ca vezi doamne n-ai beeper la centurile spate ci doar scrie pe bord ca nu le ai....si ca nu scrie in toate limbile), plus alte 2-3 vrajeli.

Sa fim seriosi, n-as avea nicio greata sa ma urc intr-o masina de 3 stele daca stiu ca stelele alea sunt putine doar pentru ca n-are nu stiu ce gadgeturi sau ca parbrizu' ii cam rupe kuru' pietonului desi bara nu-i rupe picioarele.

Pentru cine e inauntrul masinii e ok, la impact masina performeaza bine.
Highwayman
QUOTE(mariusd4 @ 21 Oct 2014, 22:23)
Megane 2014 doar 3 stele la EuroNCAP ??? mad.gif


Nu ai de ce sa te miri. La crash-test a iesit bine, la Safety Assist a fost penalizat pentru ca nu are toate sistemele pe care acum EuroNCap le ia in considerare (lipsa sistemului de mentinere pe banda, modul "inadecvat" prin care masina te anunta ca cei din spate nu au centurile puse etc). S-a mai discutat pe aici.

22 Oct 2014, 10:45:
vallixx mi-a luat-o inainte smile.gif
vallixx
Da, dar personal nu mi se pare ok treaba asta.
Pana la urma astea tin de securitatea rutiera in ansamblu nu de siguranta masinii testate. Masina nu este mai sigura sau mai putin sigura daca nu bipaie centura in spate......sau daca n-are lane assist.

Apropo de asta, tare as vrea sa vad lane assist-ul in RO, unde sunt trasate dungile.....mai mult sau mai putin.
IRONICK
QUOTE(Highwayman @ 22 Oct 2014, 10:44)
Nu ai de ce sa te miri. La crash-test a iesit bine, la Safety Assist a fost penalizat pentru ca nu are toate sistemele pe care acum EuroNCap le ia in considerare (lipsa sistemului de mentinere pe banda, modul "inadecvat" prin care masina te anunta ca cei din spate nu au centurile puse etc). S-a mai discutat pe aici.

<span class='edit'>22 Oct 2014, 10:45:</span>
vallixx mi-a luat-o inainte smile.gif
*


Siguranta este si pentru participantii la trafic. vallixx se gandeste doar la el. Este normal sa se impuna ceva, atat timp cat lumea are o gandire limitata.
Highwayman
Sunt curios cati din cei care isi cumpara masini se gandesc si la siguranta pietonilor. Oricum o sa treaca ceva timp pana lumea o sa realizeze ca este un test dupa alte reguli si de aceea aceeasi masina are acum mai putine stele.
IRONICK
QUOTE(Highwayman @ 22 Oct 2014, 11:37)
Sunt curios cati din cei care isi cumpara masini se gandesc si la siguranta pietonilor. Oricum o sa treaca ceva timp pana lumea o sa realizeze ca este un test dupa alte reguli si de aceea aceeasi masina are acum mai putine stele.
*


Este vorba de toti participantii la trafic.
vallixx
QUOTE(IRONICK @ 22 Oct 2014, 10:08)
vallixx se gandeste doar la el. Este normal sa se impuna ceva, atat timp cat lumea are o gandire limitata.
*



Bineinteles ca ma gandesc la mine. Cumpar cu banii mei o masina, vreau ca ea sa ma protejeze in primul rand pe mine si pe ocupantii masinii.
Zi-mi unul care ar da 20 de mii pe Megane si zice: hmmm, stiu ca ma protejeaza pe mine dar cam nasol cu pietonii, imi caut altceva. Mai bine caut ceva cu protectie mai buna la pietoni, chiar daca ma lovesc si io mai tare.

Mi se rupe ca nu bipaie in spate la centuri. Este treba cui se urca in spate sa-si puna centura, nu trebuie sa le aminteasca masina asta. Nu trebuie sa fie asta un criteriu EuroRahat.
La fel si cu lane assist & other crap. E treaba mea ca sofer sa tin banda. Chiar daca sistemul e util, idem si pentru centuri....etc, asta nu trebuie sa fie criteriu de scadere de puncte. Ala trebuie sa fie un crash test si atat, trebuie sa arate cat de sigura e masina la impact, nu cate gadgeturi si beepere are. Pentru asta, daca vrei, faci un tabel separat, dar nu scazi din stelele acumulate la crash.

Ganditi-va altfel.
2 masini de 3 stele, una performeaza excelent la impact dar n-are beepere si alte assisturi si alta praf la impact, dar cu toate assist-urile prezente si super prietenoasa biggrin.gif pentru pietoni. Dar ambele cu 3 stele. Pe care ai cumpara-o?
Care este mai sigura dintre cele doua?

In ultimul timp a devenit si NCAP-ul asta un mare fas de marketing.

Referitor la pietoni, alta mare vraja. Nu trebuie sa-l protejeze masina, ci eu soferul. Eu trebuie sa nu dau peste el ca eu am volanul. Mai ales ca, sa fim seriosi, la viteza de 50-60 km/h, oricum ai avea capota, geamul....daca iei in plin un pieton il rupi oricum, poate sa aiba masina toate stelele.

Inteleg si aici ideea de a atenua cat mai mult "damage"-ul facut pietonului, dar este o treaba atat de subiectiva......e un impact al unei masini de minim o tona cu un pieton de 80-100 kile. Orice ai face nu cred ca face atat de mare diferenta.
IRONICK
QUOTE(vallixx @ 22 Oct 2014, 16:30)
Bineinteles ca ma gandesc la mine.
*
Am inteles, daca te ia unu pe capota sau pierde banda, nu o sa te superi. Eee ok.
VladSoare
QUOTE(vallixx @ 22 Oct 2014, 15:30)
La fel si cu lane assist & other crap. E treaba mea ca sofer sa tin banda.
*

Asta doar pentru că tu n-ai "cultura deplasărilor"™. Dacă ai avea-o, ai ști că ținutul benzii nu-i așa simplu cum pare. biggrin.gif
În rest, sînt 100% de acord cu tine.
vallixx
QUOTE(IRONICK @ 22 Oct 2014, 16:26)
Am inteles, daca te ia unu pe capota sau pierde banda, nu o sa te superi. Eee ok.
*


Ai inteles prost, dar vad ca asa doresti tu sa intelegi asa ca daca asa te "coafeaza".....atunci aia e.

Dar inteleg perfect ideea ta si mi se pare chiar corecta. Adica daca unul pierde banda sau ma ia pe capota este fix vina masinii, pentru ca la Euro Marketing NCAP a performat extrem de prost.

Daca insa ma va lua unul a carui masina are beepere la centurile din spate si capota de matase, atunci chiar ca nu ma supar.


QUOTE(VladSoare @ 22 Oct 2014, 17:17)
Asta doar pentru că tu n-ai "cultura deplasărilor"™. Dacă ai avea-o, ai ști că ținutul benzii nu-i așa simplu cum pare. biggrin.gif
În rest, sînt 100% de acord cu tine.
*


Am multi km facuti afara, stai linistit. Stiu ca tinutul benzii nu inseamna doar sa tii volanul drept si sunt constient ca un sistem lane assist este extrem de util, insa cu cred ca absenta lui este un motiv corect sa depunctezi o masina la testele care in primul rand vizeaza rezistenta la impact si modul in care masina te protejeaza pe tine ca sofer/pasager.
Markos
QUOTE(vallixx @ 22 Oct 2014, 16:30)
La fel si cu lane assist & other crap. E treaba mea ca sofer sa tin banda.
*


La fel și cu ABS și ESP. E treaba ta, ca șofer, să nu pierzi controlul tracțiunii.
mariusd4
Daca esti un producator care te respecti si stii ca un sistem de referinta in testarea sigurantei te depuncteaza pt leduri centuri, pui leduri la centuri sau orice altceva.....pana una alta Megane 4 sta mai prost la punctaj decat Megane 2002 iar de Fluence fara airbag-uri laterale acum aud prima data.
vallixx
Megane 4 sta mai prost, dar este posibil ca exigentele din 2002 sa fie altele.

Pe de alta parte sa ne mai gandim si la bani. Daca Euro Marketing NCAP vrea leduri la centuri si tu vrei sa iei puncte, da, pui leduri. Dar asta se va vedea si in pretul final al masinii. Ori poate masina aia se adreseaza unora cu venituri medii, dar totodata e capabila sa te protejeze.

Maine poimaine astia or sa vrea frigider in masina si te depuncteaza daca n-ai. Ca na, daca soferul bea vara Cola calda scapa masina debsub control. Evident am exagerat, dar ideea ramane.

Markos: nu cred ca importanta ABS sau ESP este aceeasi cu cea a beeperelor pentru centurile spate sau lane assist.
Markos
La urma urmelor - și ai zis-o chiar tu - te poți informa despre stelele astea și dacă pui preț pe ele (în sensul că vezi exact pentru ce a fost punctată/depunctată mașina). Și dacă nu te interesează/nu pui preț pe fleacurile alea lipsă, o cumperi liniștit și asta e. Oricum nu scrie pe ea câte stele NCAP are.
IRONICK
QUOTE(Markos @ 22 Oct 2014, 21:17)
Oricum nu scrie pe ea câte stele NCAP are.
*
Era o vreme cand scria.
Markos
Un sticker, se scoate cu feonu'.
aphophis
QUOTE(IRONICK @ 22 Oct 2014, 20:27)
Era o vreme cand scria.
*


da bre. Atunci cand siguranta pasiva insemna siguranta pasiva, nu tampenii cu senzor de banda sufletului. wink.gif
IRONICK
Vremurile se schimba si trebuie sa ramai in top daca vrei sa fi apreciat. Asa ramaneam in epoca de piatra.
madhorsefuzzy
QUOTE(vallixx @ 22 Oct 2014, 16:30)
Mi se rupe ca nu bipaie in spate la centuri. Este treba cui se urca in spate sa-si puna centura, nu trebuie sa le aminteasca masina asta. Nu trebuie sa fie asta un criteriu EuroRahat.
La fel si cu lane assist & other crap.
Sa iti doresc genunchii celui din spate fara centura prin scaun in spatele tau de sofer? Sa nu-ti doresc?
QUOTE(aphophis @ 23 Oct 2014, 00:23)
da bre. Atunci cand siguranta pasiva insemna siguranta pasiva, nu tampenii cu senzor de banda sufletului.  wink.gif
V-as da la toti carcotasii o masina cu absolut toate "porcariile" montate pe ea sa o conduceti vreo 10.000Km in 1-2 luni si apoi o masina fara nici o porcarie in aceleasi conditii.
Si apoi v-as asculta parerea despre "porcarii".

P.S. Cum fac sa bipaie centurile spate la Logan si la Leguma? Eu chiar vreau sa oblig pasagerii sa le poarte.
R19/16v
Stai pe loc pana si le pun. Rolul bipului nu e sa te oblige, ci sa iti aminteasca.
argon
QUOTE(IRONICK @ 22 Oct 2014, 21:27)
Era o vreme cand scria.
*



Unde scria..la Kia pe luneta, fiind singurul argument sa mai vanda si ei niste Ceed-uri?
IRONICK
QUOTE(argon @ 23 Oct 2014, 10:34)
Unde scria..la Kia pe luneta, fiind singurul argument sa mai vanda si ei niste Ceed-uri?
*


Si la reno a scris.
madhorsefuzzy
QUOTE(R19/16v @ 23 Oct 2014, 10:28)
Stai pe loc pana si le pun. Rolul bipului nu e sa te oblige, ci sa iti aminteasca.
*



Stiu asta dar e lupta grea. Bip-ul intradevar e de avertizare/amintire dar poate fi folosit (prin natura semnalului sonor deranjant) si pentru "obligarea" celor mai incapatanati.

Pe tata l-am convins cu AIRBAG-ul sa poarte centura ...

QUOTE(argon @ 23 Oct 2014, 10:34)
Unde scria..la Kia pe luneta, fiind singurul argument sa mai vanda si ei niste Ceed-uri?
*

Ala a zburat de pe luneta in curtea dealer-ului cand am ridicat masina lui tata. radmasa.gif
Diac
Sa vezi vanzare la cuple din alea de centura ca sa anulezi beep-ul.
vallixx
QUOTE(madhorsefuzzy @ 23 Oct 2014, 09:21)
Sa iti doresc genunchii celui din spate fara centura prin scaun in spatele tau de sofer? Sa nu-ti doresc?

V-as da la toti carcotasii o masina cu absolut toate "porcariile" montate pe ea sa o conduceti vreo 10.000Km in 1-2 luni si apoi o masina fara nici o porcarie in aceleasi conditii.
Si apoi v-as asculta parerea despre "porcarii".

P.S. Cum fac sa bipaie centurile spate la Logan si la Leguma? Eu chiar vreau sa oblig pasagerii sa le poarte.
*


Vorbim discutii sau vorbim pe bune?

1. Centurile spate.
Trebuie purtate conform legii. Bipul de reamintire este util dar nu are relevanta la siguranta masinii la impact. Cine nu vrea sa le poarte va infige limba d'aia luata de la tigani de pe centura sau din Vitan si a rezolvat problema. Cine vrea, le va purta. Masina nu te poate obliga sa pui centura, motiv pentru care nu este ok sa ii scazi din punctaj.
Purtatul centurii revine exclusiv soferului, indiferent de masina pe care o are.
Daca in masina de 5 stele nu porti centura si ii infigi chestie d'aia ca sa taca bipul, atunci acea masina este la fel de sigura/nesigura ca cealalta care nu te anunta decat prin text pe bord.

2. N-am zis ca nu sunt utile. La fel poti zice "mergi 2 luni pe masina fara AC si dupa aia urca-te pe masina cu AC si zi-mi daca e la fel".
La fel si cu lane assist, cruise control, beepere & other crap. Sunt utile dar nu este normal sa scazi puncte pentru lipsa lor. Pentru ca nu sunt sisteme vitale ca ABS, ESP, centura, airbag, pretensionatoare....etc, care au un rol important in cazuri de accident.

Cand ai un accident (deci deja s-a intamplat un impact, atunci nu cred ca lane assist, beepul.....si alte assist-uri te mai pot ajuta. Atunci te ajuta rezistenta la impact, deformarea controlata, airbagurile, pretensionatoarele, tetierele bine profilate.......alea trebuie sa fie cotate cu stele, ca stalele sunt pentru impact, nu pentru assist-uri.
Este normal ca Euro Maciuci sa tina cont de ele, dar printr-un tabel separat, nu la stelele care privesc in mod prioritar crash test-ul.
Han Solo
QUOTE(vallixx @ 22 Oct 2014, 15:30)

Zi-mi unul care ar da 20 de mii pe Megane si zice: hmmm, stiu ca ma protejeaza pe mine dar cam nasol cu pietonii, imi caut altceva. Mai bine caut ceva cu protectie mai buna la pietoni, chiar daca ma lovesc si io mai tare.

*


ba eu cred ca e mare diferenta si pentru sofer daca, in caz de accident, doar il zdreleste pe nefericit un pic, in loc sa-l trimita la impins margarete...

in plus, nu e nicio incompatibilitate intre o masina sigura pentru pietoni si una sigura pentru sofer. nu e un joc cu suma nula.

insa unde gresesti fundamental este ca se pot face lucruri serioase pentru siguranta pietonilor. totul sta in decelerare, aka timpul in care se disipeaza energia. ca la airbag. sunt ferm convins ca am vedea o diferenta semnificativa in numarul de pietoni omorati in trafic daca toate masinile ar avea franare automata si o capota care 'se inalta' cand impactul cu un pieton e iminent. pe chestia asta, mi se pare absolut benefic faptul ca EuroNCAP depuncteaza deja lipsa lor.

dr_mKe
Parca cu un gadget de genul a iesit si Mercedes Clasa C cu 5 stele, dupa ce au cerut retestarea, ofuscati ca Laguna scoses 5 stele, iar C-ul doar 4 radmasa.gif

Oricum, mai toate masinile au in ziua de azi 5 stele, ceva trebuie schimbat la procedura de testare si evaluare, altfel in 5 ani si masinile chinezesti au sa aiba toate 5 stele sleep.gif
vallixx
QUOTE(Han Solo @ 23 Oct 2014, 10:18)
sunt ferm convins ca am vedea o diferenta semnificativa in numarul de pietoni omorati in trafic daca toate masinile ar avea franare automata si o capota care 'se inalta' cand impactul cu un pieton e iminent. pe chestia asta, mi se pare absolut benefic faptul ca EuroNCAP depuncteaza deja lipsa lor.
*


Siiiigur ca da, toate masinile ar trebui sa aiba frana automata si capota care se inalta si sa fie si pline de assist-uri.....treaba e cum le pui pe astea pe o masina pe care vrei sa o faci sa coste 15 mii.....
Exemple: Clio, Polo, Fiesta, Corsa, C2, Jazz, Swift, Citygo, Fabia.....sa vad cum pui tot ce zici tu, fara sa le "ajustezi" pretul.

Nu-mi da exemplu cu Volvo, S-Klasse, Seria 7, A8, ..etc, ca niciuna dintre alea nu e sub 50 de mii.

Repet: stelele Euro NCAP se acorda (sau cel putin asa ar trebui) pentru cazuri de impact. Deci vorbim de momentul in care s-a intamplat un accident, nu de momentul in care inca il mai poti evita. Tot ce spui tu are sens, dar in ideea evitarii accidentului, nu cand el se-a intamplat deja.

Eu prin stelele alea tre sa stiu cat de sigura e masina cand dau cu ea in ceva.
E important sa stiu si cat ma ajuta sa nu dau in ceva, dar in planul secund.
Aici e problema mea, astea nu trebuie amestecate, .....ca se taie maioneza. Trebuiesc cumva separate gen X stele la impact, Y stele la assist-uri.
dr_mKe
Masina de 15 mii va avea niste lipsuri. Cand va avea minunile pe care la are Volvo azi, Volvo va avea altele noi si tot asa tongue.gif
vallixx
Cand va avea minunile pe care le are Volvo azi, nu o sa mai fie 15 mii.
Dr.Cross
Nu e vorba că a scăzut siguranța mașinilor Renault..chestia e că au crescut standardele de siguranță... Acum trebuie să fie standard sisteme care până acum un an abia erau în proces de testare..
dr_mKe
Va fi 10.000. Uita-te cat costa un Glof I tradus in banii de astazi si ce dotari ''de siguranta'' avea.

Uita-te ce dotari are un Golf VII ''chel'' din ziua de azi comparat cu un Mercedes Clasa S de acum 20 de ani, ca sa nu zicem din anii '70.

tongue.gif
IRONICK
QUOTE(vallixx @ 23 Oct 2014, 11:37)
Eu prin stelele alea tre sa stiu cat de sigura e masina cand dau cu ea in ceva.
E important sa stiu si cat ma ajuta sa nu dau in ceva, dar in planul secund.
*


Daca ne luam dupa masina din semnatura ta (* ex Renault Symbol 1.4 8V-2003 / actual Fidji 1.4 16V-2008 *), ai o masina care nu are nici o treaba cu siguranta soferului si a pasagerului. De pietoni nu mai vb.
centurion
Sa vad daca inteleg bine :
- Masina din semnatura, Megane 3 faza 2, productie 2013 si testata dupa normele in vigoare in 2013, are 5 stele.
- Megane 3 faza 3, productie 2014, identic cu Megane 3 faza 2 din punct de vedere al elementelor de siguranta montate pe ea, testata dupa normele din 2014, are 3 sau 4 stele. Deci, sa nu imi cumpar Megane 3 faza 3 pentru ca are doar 3 stele EuroNCAP, cand, de fapt, ea este identica cu faza 2. radmasa.gif
Dar de ce se testeaza o masina de conceptie "inainte de 2014" dupa reguli stabilite in 2014?

Deci da, siguranta Renault e in scadere. radmasa.gif
b76bgaarh
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 12:22)

Dar de ce se testeaza o masina de conceptie "inainte de 2014" dupa reguli stabilite in 2014? 

*



pentru ca facelift.
espacern
Mai nou se aplica colant pe Renault cu 5 stele EuroNCAP...cu specificatia car safety!
IRONICK
QUOTE(b76bgaarh @ 23 Oct 2014, 13:26)
pentru ca facelift.
*

si pentru ca piese de flatu.. de cand cu o anumita generatie si faza
centurion
QUOTE(b76bgaarh @ 23 Oct 2014, 13:26)
pentru ca facelift.
*


Pai atunci este NOK.
Facelift nu inseamna model nou, deci nu prea este in regula sa se aplice reguli noi de testare.
Oricum, cum spunea cineva mai sus, cine doreste un anume model, il cumpara, indiferent ca are 3, 4 sau 5 stele.
Markos
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 13:56)
Facelift nu inseamna model nou, deci nu prea este in regula sa se aplice reguli noi de testare.
*


La facelift poti pune (e doar un exemplu) un model nou de spoiler care-i mai prietenos cu pietonii.
mariusd4
Da Fluiensu fara cortina ? Obtine aceleasi stele cu ala din 2010 care le avea in standard ????
centurion
QUOTE(Markos @ 23 Oct 2014, 14:07)
La facelift poti pune (e doar un exemplu) un model nou de spoiler care-i mai prietenos cu pietonii.
*


Spoiler mai "prietenos" cu pietonii comparativ cu plasticul actual si la acelasi pret, nu stiu daca exista.
Sincer vorbind, nu prea ma intereseaza de pietoni. Cand ma uit la rezultatele testelor, ma intereseaza siguranta oferita ocupantilor masinii. Protectia efectiva din habitaclu. De restul, pietoni, "line assist"& co, zero interes.
Pe masina din semnatura am pus tot, mai putin sistemul Visio. Inutil pentru mine. Poate folositor pentru altii.

In final cred ca pe toti ne intereseaza protectia efectiva pe care o ai in habitaclu in cazul nefericit al unui accident. Ca ai sau nu un bec in plus pentru centuri sau nu stiu ce sunet care dureaza 2 minute ori ca pietonii nu-s protejati asa mult .... nu prea e concludent.
Acum mai mult de 1 an, pe o prietena de-a mea nu o salva nici vreun bec in plus, nici un spoiler mai prietenos cu pietonii. O salva o masina mai sigura. A murit din greseala ei, dar daca avea o masina mai sigura din punct de vedere al protectiei din habitaclu, poate mai avea o sansa.
mezym
Ce se vede in poze nu sunt airbag-uri cortina, sunt niste plase de rafie sarite din scaune!

Dar asa va trebuie cand intrati in jocul tuturor pacientilor!
centurion
QUOTE(mariusd4 @ 23 Oct 2014, 14:14)
Da Fluiensu fara cortina ? Obtine aceleasi stele cu ala din 2010 care le avea in standard ????
*


Daca masina testata avea airbag-uri cortina si ele nu s-au declansat, atunci e naspa.
Daca nu le are in dotare, atunci cred ca acel Samsung este destinat unor piete in care nu se pune pret pe siguranta. Oricum, nu cred ca Renault este tampit ca sa faca reducere de cost la airbag-uri.
b76bgaarh
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 12:56)

Facelift nu inseamna model nou, deci nu prea este in regula sa se aplice reguli noi de testare.
*


legislatia heuropeana te contrazice. facelift = noua omologare = noua masina. au fost masini care nu au avut esp standard, dupa facelift/omologare au trebuit dotate cu esp ca intrase in vigoare obligativitatea.

ps fimu ala nu e pt heuropa (si flatuence de prazilia e fara airbaguri laterale/cortina.

mezym
Nu este nevoie de "daca", se vede in poze ca nici n-au avut probleme de declansare, nici ca n-ar exista.
Nu poti fi rational cu irationalii! O sa te enervezi la un moment dat si o sa iti iei ban!

<span class='edit'>23 Oct 2014, 15:03:</span>
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 14:56)
Daca masina testata avea airbag-uri cortina si ele nu s-au declansat, atunci e naspa.
Daca nu le are in dotare, atunci cred ca acel Samsung este destinat unor piete in care nu se pune pret pe siguranta. Oricum, nu cred ca Renault este tampit ca sa faca reducere de cost la airbag-uri.
*

IRONICK
QUOTE(centurion @ 23 Oct 2014, 14:31)
De restul, pietoni, "line assist"& co, zero interes.
*
Nici ca o sa ne para rau cand o sa te ia unu pe capota. Sau cand pe autostrada pierde unu banda si ti-o trage.
centurion
Nu iti doresc sa fii luat in plin de o masina care are o protectie ridicata a pietonilor, tu fiind pieton. La 80 km/h .... esti in lumea mai buna. Indiferent de tipul de masina.

In rest, noi sa fim sanatosi.
Markos
Din ce vad pe site-ul EuroNCAP, acest sistem de testare/punctaj îsi propune sa încurajeze adoptarea anumitor solutii tehnice, scopul fiind explicat mai jos.

QUOTE
Pedestrian Protection
About 14 percent of all road fatalities in Europe are pedestrians, with children and the elderly being overrepresented among the victims. Pedestrians comprise one of the main categories of vulnerable road users, which also include cyclists and motorcyclists. In Europe, the proportion of car occupants among road fatalities has decreased significantly over the last decade, while that of vulnerable road users has not shown a similar trend over the same period.
More pedestrian-friendly vehicle design would save the lives of many pedestrians and negate the emotional trauma encountered by many drivers every year as they live with the consequences of injuring or fatally wounding a pedestrian. With the inclusion of the pedestrian score into the overall rating, Euro NCAP aims to encourage further improvement of vehicle performance in this area.

Safety Assist
Crashworthy vehicle designs can help mitigate the consequences for those involved in an accident. Although crashes are often not caused by a single event but by the unfortunate alignment of multiple factors, the immediate cause of a crash is frequently some form of driver error.
It is logical, therefore, that even more can be done to increase safety by reducing the likelihood that driver errors lead to crashes in the first place. For instance, many people drive too fast for the circumstances, often unintentionally. Some drivers start their journeys having forgotten to buckle their seatbelt. For this reason, automobile manufacturers are putting technologies onto vehicles designed to assist safe driving and enhance driver judgment.


Impresia mea e ca EuroNCAP nu pune prea mult pret pe posibila indiferenta a unor cumparatori, de genul "mi se rupe mie de pietoni". Mai degraba, cauta sa sensibilizeze producatorii auto (stele mai multe -> imagine mai buna -> vanzari mai bune).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.