Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge inecat la cald si turatii joase
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
andurs
De vreo saptamana am urmatoarea problema: dupa ce se incalzeste, motorul merge in suturi la turatii joase (pana in 2.600-2.700 ture). Trebuie sa apas foarte fin acceleratia, altfel zici ca merge in 3 pistoane si se aud si ceva mici pocnete pe dedesubt.
La rece n-are nicio treaba, porneste bine, trage din prima, problemele apar cand se incalzeste motorul. Daca merg la drum intins si o tin peste 3000 de ture functioneaza normal si cand e cald, dar prin oras e cam naspa sa schimb vitezele astfel incat sa nu-mi cada acul sub 2700 ture.
Aveti vreo idee ce-ar putea fi?
wolfin
este pe gaz cand se intampla?

andurs
Acelasi comportament si pe gpl si pe benzina.
wolfin
dupa mine 2 posibilitati

1.capotorul de turatie (de ce zic asta http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=252668&st=0 incepand cu postul 29)
2.bujii si sau una din bobine
alexgeogabriel
Aceasta problema a avut-o si tata pe loganul de serviciu si era pe gaz. Stia de la mecanici ca pocniturile alea se aud din cauza plamanului infundat. Ce o fi ala plaman la un motor, nu stiu, poate voi stiti. Am condus si eu masina, cand acceleram usor, nu pocnea. Cum apasam mai tare pedala cu incepeau zgomotele. Cert este ca si-a revenit dupa un drum de vreo 800-1000km in care a mers constant turat mai puternic motorul.
wolfin
pai problema este si la benzina
andurs
Multumesc @wolfin de idee.
Problema rezolvata. Era de la o bobina. Stiam ca am una noua de rezerva prin portbagaj, asa ca am decis s-o inlocuiesc pe singura care n-a fost inlocuita pana acum. Am facut proba apoi si masina merge ok. Acum, la 112.000km toate bobinele sunt schimbate. Ce-i curios la ele, e faptul ca de fiecare data cand a cazut cate una, masina a avut alte simptome.
hellcat
Intotdeauna e o bobina problema la 16v wink.gif pentru ca in rest, intreg ansamblul e foarte fiabil.

Cred ca pe topicul cu bobine am tot mentionat, cei cu 16v sa plimbe mereu o bobina in portbagaj.
andurs
Pai am luat in consideratie sfatul tau si aveam bobina in portbagaj biggrin.gif
Doar ca din 4 schimbate, masina a avut 3 reactii diferite.
Sa aiba importanta numarul cilindrului pe care e bobina cu probleme?
La 1 a murit total, mergea motorul in trei, la 2 si 3 n-a murit de tot, mai lucra cate putin, dar clipea check-ul in bord si n-avea putere motorul, iar acum, la 4, dadea rateuri doar la turatii joase si la cald, check-ul nu s-a aprins deloc.
Nu stiu cum se numeroteaza exact, eu am inceput de la distributie.
hellcat
Da, sunt simptome diferite in functie de cilindru si de gradul de afectare a bobinei.

Bobinele Beru (atentie, sunt in circulatie si clone) sunt foarte fiabile, le recomand.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.