Salut,
Am "mostenit" masina de la semnatura de la fratele meu care a plecat din tara. Dar cum se intampla, am mostenit-o cu o problema.
Am aprins in bord martorul de Check Engine, dar acesta se stinge si se aprinde cum vrea el. Masina are probleme in treptele 1 si 2. Se ineaca, la inceput usor, acum tot mai rau. Pleaca greu de pe loc, si acelasi lucru se intampla si cand schimb din 1 in 2, masina tremura foarte tare si se ineaca.
Astazi m-a speriat foarte tare si de aceea am intrat pe forum, am cautat dar nu am gasit o problema asemanatoare. Stateam la semafor, cand s-a facut verde, am dat sa plec, ce sa vezi, dupa 2 metri imi moare motorul. Cand sa pornesc, nimic. A plecat abia la a treia cheie, si aia chinuita.
In prealabil, fratele meu a fost la service cu masina, a inlocuit toate 4 injectoarele in speranta de a rezolva problema. Inca dadeau eroare pe tester injectoarele, si ne-am gandit sa fie de la calculatorul de motor. Mecanicul nostru ne-a facut legatura cu un tip care s-ar pricepe la calculatoare de motor, si tipul a mesterit ceva la el, a zis ca nu stie daca a reusit sa rezolve problema.
Nu a reusit, din cate am vorbit cu fratele meu masina nu ar fi facut asa rau pana acum.
Si atunci imi ramane solutia de a inlocui calculatorul de motor.
A fost cineva in situatia asta? Daca da, cat costa? Se poate cumpara fara kitul de pornire si fara alta cheie?
Daca aveti alte pareri, va rog sa ma ajutati ca sunt disperat.
Multumesc