Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: MEGAN III 1.9 DCI 130 HP
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane III
Pages: 1, 2
iulianflorin
Pe forum nu se vorbeste despre varianta 1.9 dci 130 hp

Achizitionat Megane 1.9 dci 130 hp an fabricat 10/2009 varianta Privilege la 93.000 km din Belgia. (actuali 100.000 km)
Ultima revizie 85.000 km conform istoricului de la Renault in Belgia

Vreau sa fac mai repede revizia de 120.000 km, la primavara si as dori ceva sfaturi, eventual codurile de la piesele necesare ,daca a facut cineva reviziile la reprezentanta renault Oradea (preturi) si din cate am inteles daca e adevarat ca distributia la acest motor se face la 160.000 km.


Sper sa fie cu folos acest subiect.
espacern
Daca citesti in cartea de intretinere gasesti raspuns.....termenul de schimb distributie!
Oricum ce scrie acolo este termenul MAXIM care nu trebuie depasit....nici ca ani/Km.
Si pe forum sunt detaliat explicate multe din nedumeriile tale....cauta!
iulianflorin
Am cautat pe forum si citit sectiunea Megane dar se vorbeste doar de motoarele 15. dci si 1.6 benzina, -1.9 130 hp vad ca sunt mai rare sau nu se vorbeste de ele.
Coduri piese am vazut la cei care le-au schimbat dar sunt bune aceleasi piese de la mototul 1.5 dci si la 1.9 dci (filtre , kit) ?
In manual am gasit doar codurile folosite pt vopsea ( unde le caut pt piese de schimb) ?




8 Oct 2014, 13:26:
DIN ISTOIC MASINA

Ulei folosit Elf 5w30 solaris schimbat pana la 30.000 km(se faceau intru an)
turbo schimbat la 85.000 km (recomandat schimbat viteza peste 2200-2500 rotatii)
eroare bord -top up oil- complectat ulei si a disparut eroarea

In rest revizii facute 25.000km , 58000 km si 85.000 km in belgia ,
Masina impecabila, recomand motorul 1.9 130 hp
oves
Si eu am acelasi motor pe megane doar ca fara filtru particule si sunt tot din oradea biggrin.gif astazi am schimbat franele complet discuri, placute toate pe original insa nu in reprezentanta ... m-au costat 1950 lei pentru ca discurile spate vin doar impreuna cu rulmentul altfel o scoteam la 1300 lei. Masina are acum 201000 km si turbo original, nu consuma ulei insa are o bataie ciudata de la 3500 rpm in sus si se aude doar daca las geamul dreapta jos ,motorul se comporta ff bine trage si porneste bine .Am schimbat distributia si uleiul , filtre m-au costat cam 1700 nu mai tin minte exact .

8 Oct 2014, 19:04:
La motorul asta distributia se schimba la 160 K eu am schimbat-o pe la 170
iulianflorin
La ce servis ai fost si de unde ai luat piesele (eventual codurile de unde le-ai luat)
deoarece am fost la reprezentanta si pt distributie mi-au cerut 2700 RON.

Cred ca o sa fac si eu atunci doar revizia perioadica si mai astept pt distributie , inca mai am 60.000 km de facut.

Am reusit si mi-am lovit bara spate si acum caut pe cineva priceput sa o lipeasca (are o taiatura in forma de U de vre 10 cm)

am gasit pe forum - manual de utilizare interactiva renault(toate modelele dupa 2008 ) www.e-guide.renault.com (o sa-l incerc si eu dupa ce ajung acasa )
cj98czh
iulianflorin - ai inmatriculat masina? ce norma de poluare este?

Stiu ca in vest este E5, dar ma intereseaza ce parerea a avut RAR-ul smile.gif

Multumesc !
iulianflorin
masina inreg 10.11.2009

Am verificato inainte la Reprezentanta dar desteptul de acolo a citit doar primul rand care scria :

DEPO EURO 5 CU OBD EXCEPTAND X95 SI X91
si al 2 surpriza
RECUNOSCUT CA DEPOL EURO 4 CU OB

deci euro 4 taxa 4200 ron

dc?
cj98czh
Am avut o discutie cu cineva pe aceasta tema .. eu ziceam ca RAR-ul o scoate ca E4 .. el ca E5 .. smile.gif
genteadan
Salut,

a mea 1.9 din 11/2009 cu DPF este E5 iar taxa a fost 520 RON. Nu inteleg de ce diferentele acestea.
iulianflorin
credema am incercat si eu , am avut si cunostinte acolo.

nu se poate, in functie de seria de la motor F9Q se trimite la bucuresti si de acolo ai raspuns .

Ori e euro 5 ori euro 4 , nu se pot face alfel din fabrica

dif taxa euro 5 -150 eur- euro 4 -pana in 1000 euro
espacern
QUOTE(genteadan @ 9 Oct 2014, 16:55)
Nu inteleg de ce diferentele acestea.


Diferentele apar datorita "tara de livrare".....si implicit politica fiscala aplicata acolo.
Renault produce si acum motoare E3 pentru tari excomunitare.
Hyp3rion
Salut,

Am achizitionat si eu recent ( 2 saptamani) un megane 2 din 2007 cu motor de 1.9 dci. Masina e ok, arata exceptional de bine, revizii facute la reprezentata. Ca si nemultumire, se aud niste trosnituri in volan. Din cate am inteles ar fi panglica de ABS...sper sa nu fie caseta.
maxwell
Salut,

tocmai mi-am luat si eu un Megane 3 Sport Tourer 2010 1.9/130Cp varianta GT-line tara de provenienta Olanda 170.000 km . Diferenta enorma fata de 1.5/80CP Megan 2 ( masina care o am din 2007 ) ca si motorizare . Sunt curios ce consum aveti voi pe 1.9 / 130 CP ?
genteadan
La a mea consumul este cam asa:
nationala la 80 - 90 km/h intre 4 si 4.5 l/100 pe drum cat de cat plat (fara Rucar Bran de exemplu unde a scos 5.6 l/100)
autostrada la 130 km/h intre 5 si 6 l/100 (dar cand nu bate vantul, cu vant din spate am scos si 4 l/100 iar cu vant din fata si 7 l/100). Am zis aici intre 5 si 6 pentru ca daca merg Pitesti - Bucuresti scot 5 intors 6.
iar urban (Pitesti) intre 5.5 si 7 l/100 depinde de ora, chef de mers sportiv....

Ca idee am facut un test intre consumul de combustibil afisat la bord si litri alimentati la pompa: dupa un Pitesti - Poiana Brasov si retur + Pitesti - Bucuresti si retur de doua ori + invarteala prin oras imi arata la bord ca am consumat 50.4 litri de motorina iar la pompa am alimentat 49.2 l/100.

L.E. un link cu CB dupa Pitesti - Poiana Brasov si retur. Am resetat CB imediat dupa alimentare la plecare https://www.youtube.com/watch?v=7dry6AhI4V8
maxwell
eu cred ca am "talpa" grea smile.gif ca fara 8/9% nu reusesc sa merg in oras , asta in conditiile in care in Brasov nu prea mai sunt semafoare si traficul este destul de lejer .Cred sincer ca la iarna o sa scot linistit peste 10% . In afara nu scade sun 6 / 6.5% e drept ca am mers haotic cu ea . Ma cam injunghie inima cand constat ca am consum aproape dublu pe acceasi distanta fata de ce consum aveam cu masinuta mea de 1.5 / 80CP. Trebuie sa fiu sincer totusi si sa recunosc ca senzatia este alta cand conduci Meganul 3 1.9/130CP fata de Megane 2 1.5/90CP. Senzatie care are costul ei... acuma depinde de fiecare ce vrea de la masina.
genteadan
Posibil sa fie si de la talpa, eu accelerarile le fac destul de lent si foarte rar schimb vitezele peste 2500 rot/min, cam odata la 10 drumuri o "desfund" oleaca smile.gif
Pe autostrada la 130km/h am fix 2500 rot/min.
iulianflorin
ORADEA-HERCULANE- ORSOVA -URCAT TRANSALINA -ORADEA 930 KM CONSUM ARATAT BORD - 6 %

Urban (Oras ) - 7.2%

In conditii de mers normal

16 Oct 2014, 14:42:

Lovit bara spate - reparat cu fibra de sticla, am gasit un baiat super de treaba la un pret mai mult decat decent. ( reparat in 2 zile)

Tot respectul pt el.
maxwell
ok. am facut un experiment , am resetat consumul si am mers "normal", fara accelerari bruste , fara sprinturi intre semafoare si cu schimbat vitezele pana in 2500 ture ( cam cum zice masina pe turometru ) si fara mers pe liber ci doar in frana de motor , concluzia : a scazut consumul in oras la 7% ( 6.7 % pana azi dimineata cand am lasat-o sa se incalzeasca ). Acum ce sa zic , daca consumul este ceea ce urmaresti atunci mai bine este un motor de 1.5/90CP . Ce mi se pare ciudat este ca masina cere sa schimbi foarte repede vitezele , este normal asa ? Eu am pe turometru o maneta de schimbator cu sageti care iti indica cand este optim sa schimbi vitezele , dar mi se pare ca vrea sa schimb prea repede, undeva pe la 2000 - 2500 ture . Nu este prea repede pentru un diesel ?
remesh
QUOTE(maxwell @ 17 Oct 2014, 08:24)
ok. am facut un experiment , am resetat consumul si am mers "normal", fara accelerari bruste , fara sprinturi intre semafoare si cu schimbat vitezele pana in 2500 ture ( cam cum zice masina pe turometru ) si fara mers pe liber ci doar in frana de motor , concluzia : a scazut consumul in oras la 7% ( 6.7 % pana azi dimineata cand am lasat-o sa se incalzeasca ). Acum ce sa zic , daca consumul este ceea ce urmaresti atunci mai bine este un motor de 1.5/90CP . Ce mi se pare ciudat este ca masina cere sa schimbi foarte repede vitezele , este normal asa ? Eu am pe turometru o maneta de schimbator cu sageti care iti indica cand este optim sa schimbi vitezele , dar mi se pare ca vrea sa schimb prea repede, undeva pe la 2000 - 2500 ture . Nu este prea repede pentru un diesel ?
*



Ba da, este mult prea repede. Acest GSI iti indica momentul optim de schimbare a treptelor de viteza raportat la consum si emisii CO2 insa pentru o viata cat mai lunga, motoarele diesel se schimba la minim 2500.
Spre exemplu pe motorul 1.5 dCI den 95cp (disponibil pe Megane si Fluence) GSI recomanda schimbarea treptei de viteza un pic peste 1800rpm
genteadan
Si la mine GSI imi spune sa schimb undeva pana in 2000 rot/min, de exemplu la 57 km/h imi zice sa dau a 5-a, nu fac asta, dar si sa schimb peste 2500 constant mi se pare cam mult, si nu din prisma consumului. Mentionez ca inainte am avut o benzinara si poate nu stiu eu sa merg cum trebuie cu un diesel.
cj98czh
QUOTE(genteadan @ 17 Oct 2014, 10:11)
Mentionez ca inainte am avut o benzinara si poate nu stiu eu sa merg cum trebuie cu un diesel.
*




In opinia mea da, nu stii smile.gif

Unui motor diesel ii face rau mersul subturat, pentru ca apar depuneri in camerele de ardere, pe palele turbinei, la EGR, etc.. reparatii care se pot dovedii costisitoare.

Ca posesor de diesel-uri si conducator de diesel-uri de peste 10 ani (turbodiesel clasic, dCi, hDi, TDI - masini personale sau masini de servici), eu, unul, le "dau" talpa si turatii la greu ..

La mers normal schimb undeva intre 2700-3000, regula este ca turometrul sa nu scada sub 1900-2000 rpm in viteza superioara .. in schimb vad constant 3500 in mai toate depasirile .. in unele cazuri si 4000 ..

In tot acesti ani nu am avut niciodata probleme de EGR infundat, turbo dus, fum scos pe esapament, sau alte probleme pe care alti colegi le au ...

Ca o fi bine, ca o fi rau, habar nu am dar asta este stilul meu de condus + faptul ca nu am avut problemele mentionate mai sus ma fac sa cred ca este ok smile.gif ..
maxwell
pai exact asa zic si eu ! la diesel trebuie sa schimbi la turatii mai ridicate pentru a evita neplacerile pe care le poti avea daca mergi subturat. Problema este ca daca merg asa cu ea nu scot consum mai mic de 9-10% in oras. Problema nu este consumul care eu il consider normal pentru un diesel de 1.9/130CP in oras, problema era ca toti ceilalti raportau un consum mult mai mic decat al meu si am crezut eu ca are masina mea ceva.
cj98czh
Problema mintitului la consum la romani este sport national smile.gif

Ca si idee am in familie un Passat de 130 cai ... consumul strict urban in Cluj este de 9-10%, inafara de 6% .. daca cauti pe forumul dedicat o sa vezi consumuri date de utilizatori de maxim 7% urban smile.gif

Meganu ia urban catre 7,5-8%, si extra intre 4,5-5,5% depinde de cum te grabesti dar este mult mai usurica decat cealalta si cu 30 cai mai putin ..

Concluzia o tragi tu ..


Pe mine unul nu ma deranjeaza sa consume cu 1 litru in plus dar sa nu am batai de cap de ordin mecanic smile.gif

Acuma fiecare cum vrea si cum crede.
maxwell
asa este smile.gif ! ne place sa ne furam singuri caciula cu consumul ( si cu km la second hand!!!) . nu am apucat sa ma bucur de masina la un drum in exterior mai lung sa pot sa vad cat consuma . Am luat masina de la Bucuresti si pana la Brasov am mers haotic cu ea sa vad cum merge , dar chiar si asa nu a consumat mai mult de 6.5% ceea ce este foarte bine tinand cont de regimul de exploatare . Acuma zic si eu ca tine , consumul ca consumul da sa nu aiba problem"medicale " ca dai pe turbina sau pe injectoare cat mergeai cu ea ani de zile .
genteadan
QUOTE(cj98czh @ 17 Oct 2014, 09:35)

Meganu ia urban catre 7,5-8%, si extra intre 4,5-5,5% depinde de cum te grabesti dar este mult mai usurica decat cealalta si cu 30 cai mai putin ..

*



Spune-mi si mie te rog in afara de urban unde probabil o rupi intre semafoare (difera si orasul) unde este diferenta intre consumul tau si al meu?

@maxwell - daca ne place sa ne furam singuri caciula, de ce ai mai intrebat de consum si spui ca te injunghie inima. Fac pariu ca Meganul 2 de 90 CP nu il alergai ca pe asta, de aici si consumul "dublu la asta"
maxwell
salut, poate cineva sa ma lamureasca ce face "chestia" asta de plastic care arata ca o sina din partbagaj ?

17 Oct 2014, 12:16:
QUOTE(genteadan @ 17 Oct 2014, 10:34)
Spune-mi si mie te rog in afara de urban unde probabil o rupi intre semafoare (difera si orasul) unde este diferenta intre consumul tau si al meu?

@maxwell - daca ne place sa ne furam singuri caciula, de ce ai mai intrebat de consum si spui ca te injunghie inima. Fac pariu ca Meganul 2 de 90 CP nu il alergai ca pe asta, de aici si consumul "dublu la asta"
*



salut, nu te supara pe mine dar eu nu reusesc sa scot in oras sub 8% indiferent cum merg si crede-ma ca merg cu ea cat pot de economic. Cu 1.5/80CP scoteam in oras aproximativ 6%(peste) mi-e greu sa cred ca un diesel de 1.9/130CP poate scoate in oras sub 8% in conditii de trafic normal. Nu vorbesc de un Bucuresti unde este alta treaba. Pe de alta parte poate nu stiu eu sa merg cu ea sau are masina mea ceva dar nu trebuie sa te superi doar pentru ca sunt mai circumspect cand vine vorba de consumuri care eu le consider foarte mici in oras.
genteadan
Nu m-am suparat dar eu ca si alti romani mi-am luat aceasta masina pentru ca este destul de spatioasa si are un consum OK.
Eu sunt navetist si masina face in jur de 60 - 70k pe an si pentru mine un litru la suta mai putin echivaleaza cu vreo 4000 de lei anual in buzunar, si am zis doar un litru, pentru ca daca mergi numai "talpa" si schimbi la 3000, 3500 sau chiar 4000 sunt convins ca nu este doar un litru.
Cu asta am incheiat orice dicutie despre consum pentru ca oricum sunt alti colegi care stiu mai bine ce si cum.
maxwell
QUOTE(genteadan @ 17 Oct 2014, 13:14)
Nu m-am suparat dar eu ca si alti romani mi-am luat aceasta masina pentru ca este destul de spatioasa si are un consum OK.
Eu sunt navetist si masina face in jur de 60 - 70k pe an si pentru mine un litru la suta mai putin echivaleaza cu vreo 4000 de lei anual in buzunar, si am zis doar un litru, pentru ca daca mergi numai "talpa" si schimbi la 3000, 3500 sau chiar 4000 sunt convins ca nu este doar un litru.
Cu asta am incheiat orice dicutie despre consum pentru ca oricum sunt alti colegi care stiu mai bine ce si cum.
*


ok , greseala mea . eu nu fac cu masina decat 6-8k pe an si cam 80% reprezinta mers in oras . Intradevar masina este spatioasa , foarte bine echipata iar despre consum nu mai spun nimic pana nu fac cu ea mai multi km.
Iti doresc numai drumuri bune si fara evenimente .
cj98czh
genteadan - eu am explicat stilul meu de condus si de ce conduc asa, ca tu vrei sa procedezi altfel ... masina ta, banii tai ...

Ce am scris acolo este testat pe mai multe masini de diferiti producatori si pe multe sute de mii de km parcursi ... toate aceste masini au in comun doar un lucru sunt motoare diesel..

genteadan
maxwell ai descoperit ce este sina aceea?
maxwell
QUOTE(genteadan @ 22 Oct 2014, 10:06)
maxwell ai descoperit ce este sina aceea?
*


inca nu . Se pare ca nu mai are nimeni asa ceva in portbagaj.
frizzeru22
Incerc sa pun cateva date informative despre megane 3 cu motorizare 1.9 DCI 130 CP F9Q870 cu DPF euro 5 tip KZ1S . Daca mai vreti si alte informatii lasa-ti un raspuns si va raspund cat mai repede.
#Dino
Tare aia cu uleiul la 2 ani sau 30k smile.gif
iulianflorin
Uleiul-30.000 km sau 2 ani, acum am facut si eu revizia la Reprezentanta Renaul

Coduri piese

-filtru ulei 8201059775
-filtru aer 820146788 (aici nu sunt sigur deoarece la filtru aer am 3 coduri)
-filtru motorina 164009384R
-filtru habitaclu 272773488R
iulianflorin
Inlocuire baterie cartela

Se scoate cheia cartelei si apoi se trage de ciocul de plastic de la baterie, dupa inlocuire se apasa la loc in aceasi pozitie.

tip bateri CR2032 - 3V

Am gasit-o la magazinul din colt si a costat doar 3.5 lei

30 Jan 2015, 18:23:

DACA ATI FI INTERESATI DE O INTALNIRE PT CEI DIN ORADEA .
loganmpi16
QUOTE(genteadan @ 22 Oct 2014, 10:06)
maxwell ai descoperit ce este sina aceea?
QUOTE(maxwell @ 23 Oct 2014, 10:59)
inca nu . Se pare ca nu mai are nimeni asa ceva in portbagaj.
*


Avem mai multi acel plastic. Pana zilele trecute nici eu nu stiam la ce foloseste pana cand am dat in torpedou de un ghid rapid in franceza. Atasez o fotografie a acestuia[attachmentid=1627980605] [attachmentid=1627980606]
rehausseur se traduce rapel iar in dex am gasit RAPÉL, rapeluri, s. n. 1. Readucere a unei piese sau a unui sistem tehnic în poziția inițialã, sub acțiunea greutãții proprii ori a unor forțe elastice. Se pare ca are rolul de a sustine ruloul atunci cand se rabateaza bancheta. Pana acum nu stiam unde sa-l depozitez. Am observat ca sunt variante care nu au compartimentare a podelei portbagajului si nici buzunarele acelea din palstic stanga/dreapta.
loganmpi16
Si in lb romana : [attachmentid=1627980939]
azaghorth
QUOTE(cj98czh @ 17 Oct 2014, 09:35)
Pe mine unul nu ma deranjeaza sa consume cu 1 litru in plus dar sa nu am batai de cap de ordin mecanic smile.gif

Corect!
1% in plus pe termen de 7-8 ani de exemplu, in care estimez ca fac ~50.000km inseamna 500L in plus.
500L x6Lei/litru=3000Lei/4.7lei_1Euro=640Euro.
Nu cred ca vreuna din componentele EGR/Turbo/DPF...e mai ieftina de 640Euro.
cosmin05
@maxwell Salut,
Am inteles ca esti din Brasov si ai un Megan III 1.9 130CP. Si eu am unul aceiasi motorizare din 2011. Tu la ce service mergi cu ea? As vrea sa ii fac schimbul de ulei si filtrele. poti sa imi recomanzi ceva?
Si eu am un consum de 7,2 in oras si nu ma plang caci vin de pe un Ford Focus diesel 1.6 care imi lua iarna 12l/100 km in oras.
Multumesc.
azaghorth
Salutare,
kit-ul de distributie consta in curea si doar o rola?

http://www.mister-auto.ro/ro/set-curea-de-...31CT1150K1.html

espacern
La 1.9 este o rola intinzatoare.....si pompa apa!
azaghorth
Da..si pompa,aia se cumpara separat.Ma refeream strict la kit.Nu e scump smile.gif
florian40
QUOTE(maxwell @ 17 Oct 2014, 13:30)
ok , greseala mea . eu nu fac cu masina decat 6-8k pe an si cam 80% reprezinta mers in oras .
*



Pai, in cazul asta, nu-ti era mai buna una pe benzina? Un 1.4 TCe, de exemplu?
Tot 130 CP si tot cu 6 viteze.
oves
Am schimbat si eu recent volanta, kitul de ambreiaj si rulmentul de presiune .Totul a costat 4050 de lei cu reglaj de directie cu tot .Masina are 224k si mai mergea inca si volanta si amreiajul insa rulmentul de presiune era stricat si trebuia schimbat cat mai repede.

7 Aug 2015, 18:36:
Franele, adica discuri fata ,spate cu rulmenti cu tot si placute au fost 2500 lei fara TVA iar distributia cu pompa de apa si un schimb de ulei a costat cam 1900 lei . Am scris preturile ca sa mai imbogatesc topicul cu privire la motorizarea 1.9 dci 130cp
azaghorth
Ne spui si de unde ai cumparat piesele?Ai avut 2-3 oferte inainte sa te decizi?
De exemplu pe mister-auto.ro un kit distributie Conti (curea +rola) e 323lei iar set pompa de apa Gates (pompa+curea) e 633lei,ulei cu filtru gasesti la 200lei (pe net).Total 1156lei.Asta inseamna o diferenta de 750lei fata de cat ai platit tu.Manopera pe schimb ulei nu poate fi mai mult de 50lei,inseamna ca un schimb distributie vine cam 700lei?Hmm...cam mult
oves
QUOTE(azaghorth @ 10 Aug 2015, 08:49)
Ne spui si de unde ai cumparat piesele?Ai avut 2-3 oferte inainte sa te decizi?
De exemplu pe mister-auto.ro un kit distributie Conti (curea +rola) e 323lei iar set pompa de apa Gates (pompa+curea) e 633lei,ulei cu filtru gasesti la 200lei (pe net).Total 1156lei.Asta inseamna o diferenta de 750lei fata de cat ai platit tu.Manopera pe schimb ulei nu poate fi mai mult de 50lei,inseamna ca un schimb distributie vine cam 700lei?Hmm...cam mult
*


Am uitat sa mentionez filtru de aer . motorina si de polen .Am fost in Oradea la un autoservis unde sunt eu multumit de cum se lucreaza.
azaghorth
Atunci da, e ok.Filtrul de aer e 30-40 lei,cel de polen 70-80lei iar cel de motorina cam 200lei.
Vad ca avem acelasi model de masina,esti multumit de ea?
Am obs o chestie interesanta:am bagat motorina aditivata de la Lukoil (ecto plus,aia la promotie in week-end) si parca a crescut consumul.La extern am scos si 5.2% acum 5.8%.
Imi aduc aminte ca odata la Solenza am bagat benzina de 98 in loc de 95 si surpriza...a crescut consumul laugh.gif
oves
Da sunt multumit de masina ... Nu consuma ulei ,nu scoate fum desi eu nu am filtru de particule .
lucian777
@iulianflorin
Meganul tau are filtru de particule?
Thx!
MihaiBogdan93
@maxwell

Acea chestie din portbagaj este pentru atunci cand lasi scaunele jos, sa niveleze portbagajul, sa nu ai diferenta dintra nivelul scaunelor si cel al portbagajului. Ar trebui sa ai deasupra inca un "covor" care se intinde vreo 10 cm peste scaunele din spate(cand sunt lasate).

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.