Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: prezentare,probleme,pareri,3 in 1!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
Alin.
Pentru a nu face 3 topic-uri,postez aici tot ce am pe suflet!
De curand sunt noul posesor al unui megane I,fabricatie 2001,cu cativa km la bord..mai exact 240.000 +...mandru tare de el,doar ca are o problema..nu trage!..am curatat electro-valva dar nimic. Ideea e ca are toane,cand trage de ma baga in scaun cand nu trece de 80km/h..daca e cineva care se pricepe si are chef de scris,sunt bine-venite sfaturile!

Pe langa problema asta vreau sa mai modific cate ceva si anume :
1.folie pe geamuri + un polish faruri + stopurile fumurii poza de mai jos) --> daca stie cineva un service bun si ceva mai ieftinache,dau berea

2.Neeaparat si de urgenta vreau sa schimb casetofonul si boxele,pe langa faptu ca s.a blocat si imi cere codu` se auzea si prost...La fel astept o parere pe ce marca sa merg si care e ce.a mai recomandata

3.Statie si o antena.Avand in vedere ca fac drumuri lungi si dese chiar mi.ar fii utila deoarece investitia va fi mai mica decat in amenzi...un mic sfat nu ar fii rau deloc!

Scuze de postul cam lung si sper ca din atatea probleme macar 1-2 sa le rezolv cu ajutorul vostru!

Poze cu masina inca nu am,dar o sa fac cat de curand!
///GHOST
3. Cam toata lumea are statii Cobra, modelele pe care le gasesti mai peste tot sunt modele de baza. Nu exceleaza dar isi fac treaba, sunt cam tot ce are nevoie un sofer cand face plimbari si se fereste de radare. Sa nu faci greseala sa-ti iei kit (de pe emag de exemplu), adica statie plus antena. Antenele care sunt incluse de obicei sunt de rahat, scoti cam jumate din ce poate statia. Cauta pe net ca in 5 min gasesti ce sa-ti iei...4-500 Ron e de ajuns, n-are rost sa dai mai mult.
Daca vrei il intreb pe cel care mi-a imprumutat statia cu cat o da, pleaca din tara si nu-i mai trebuie. Am testat-o doar eu 3 zile, in rest a stat in cutie.

Update: un prieten sofer pe TIR mi-a spus odata ce statie sa iau si am gasit acum numele, Cobra 29 LX EU. E varful gamei Cobra, incadrata ca si echipament profesionist. Cred ca e in jur de 700Ron.
Dreamer
Pe scurt:

1. fitru de combustibil, filtru de aer ... recomand schimbarea tuturor filtrelor, uleiului ( moror + cutie ) antigel si lichid de frana
2. Pentru polish faruri, daca situatia nu e foarte grava incearca sa iei un tub de pasta de dinti, apa si ceva prosoape de hartie
Modalitate de lucru ( https://www.youtube.com/watch?v=h4Ffx5epIMk ), am incercat pe 2 masini si a mers.
Pentru sistem audio depinde de gusturi si buget alocat. Recomand Pioneer, preturi decente si calitate foarte buna ( ca si raport pret - calitate )
3. Nu am destule informatii despe acest subiect incat sa iti pot oferii o parere relevanta.

Felicitari pentru achizitie si sa o folosesti sanatos. Te rog pune si tu la profil orasul de unde esti si tipul de motorizare la semnatura wink.gif
Alin.
GHOST: un 400-500 e ok,700 e cam mult ..mersi de sfaturi,cautam...cautam

Dreamer:
tot pe scurt:
1.schimbat.
2.pare sa mearga,o sa incerc...intr.un sistem sunt dispus sa investesc 400-600 + ceva marunt,sunt interesat de putearea boxelor si W-ati castetofonului,sa se "pupe"

Merci,ti.am ascultat rugamintile biggrin.gif
lupo_1.7sdi
Măi, dacă este TDI ai greșit forumul 04.gif
Sunt multe cauze pentru lipsa de putere. Dacă scoate și mult fum negru atunci când nu trage și se schimbă sunetul motorului de vină ar putea fi EGR.
Dacă nu scoate fum cauze posibile pot fi
- senzorul de la pedala de accelerație
- turbina
- debitmetrul
- switch pedala frână
- ceva pe la pompă
- senzor temperatură lichid răcire
- senzor temperatură combustibil
Ar fi bine să fii atent cam în ce condiții nu mai are putere (aleator, când se încălzește motorul, etc) și eventual la alte manifestări.
Cel mai bine ar fi să-i faci o diagnoză, ar duce mai direct și sigur la sursa problemei. Așa prin încercări și eliminare este greu de depistat problema.

Pentru faruri îți recomand așa: pastă de polishat faruri (ABRO la Bricostore sau Xerapol la Carefour, ABRO este mai ieftin și cantitatea mult mai mare), smirghel de 1000, 1500, 2000, scotch din hârtie.
http://www.vicky.in/shopping/abro-car-care...toration-polish
Izolezi părțile apropiate acoperite cu vopsea, mătuiești farul cu smirghel și apă din abundență (dacă are zgârieturi adânci începi cu 1000 apoi cu 1500 și 2000, dacă este doar mătuit dă-i direct cu 2000).
Apoi cu o lavetă și pastă de polishat freci bine până se lustruiește. Atenție că operațiunile astea se fac cu destulă forță și energic pentru a obține rezultatele scontate fără a folosi o mașină de polishat
Este încercată de mine.
Am pus poze cu înainte de lustruire
[attachmentid=1627959665]
farul mătuit
[attachmentid=1627959666]
și lustruit
[attachmentid=1627959667] [attachmentid=1627959668] [attachmentid=1627959669]
Poți încerca și numai cu pasta fără să dai cu smirghel înainte să vezi dacă merge (nu am încercat așa). Citește și instrucțiunile de pe tub.
Alin.
hai acceptati-ma si asa smile.gif)

cum am mai spus valva EGR a fost curatat,pompa schimbata,senzorii nu cred ca sunt.Acu sa intru putin in detalii!

1 la mana,cu toate ca eu cred ca e pura coincidenta...mi s.a parut ca isi revine cand virez total stanga/dreapta si accelerez mai tare..dar repet,cred ca este coincidenta

2.daca apuca sa.si revina si o las pornita nu mai am treaba cu ea..asta nu mai e coincidenta..

3.pedala nu lucreaza un sfert (aproximatix),adica daca ea (masina) e in starea care nu trage... cand vreau sa plec dupa loc si o accelerez aproape la maxim mai mai ca da sa.si revina,daca incerc sa fac o plecare normala (ridicat ambreaj pana in 2000 de ture) da sa moara

eu cred ca e turbina sau acel senzor :-?,am fost si pe tester,dar am considerat ca am dat bani degeaba


Cu polsh`ul am inteles,mai ramane sa ma iau de treaba! smile.gif
p.s: ai facut treaba buna!

multam!
lupo_1.7sdi
Fă rost de un multimetru și verifică ce am atașat.
Verifică furtunașele de vacuum care merg la EGR și turbină să nu fie vreunul crăpat (dacă ai pedala de frână cam tare ar fi un semn).
Nu știu cum este turbina, dar dacă este cu geometrie variabilă s-ar putea să fie ancrasată și să-și dea drumul din când în când (dacă lipsa de putere se manifestă după încălzirea motorului ar putea fi un semn) sau să nu ai vacuum suficient pentru a fi acționată.
După cum spui foarte posibil să fie senzorul de la accelerație. Înainte să pornești apasă accelerația de vreo 10 ori pînă la fund și vezi dacă are vreun efect.
În mod normal cu ajutorul testerului prin vizualizarea parametrilor live pe loc și în mers ar trebui să se poată determina problema. Nu este obligatoriu să apară vreo eroare, dar trebuie să fie cineva care să știe să-l folosească.
La tester ce au spus?
Alin.
Pedala de frana chiar e foarte ok,nici beton,nici sa.i faci 3 pedale ca la raba sa tina..deci e ok. Turbina habar nu am nici eu cum este..

La tester,cica ar fii EGR-ul..dar la cum se uita tipul la datele alea si spunea "asta ce dracu o mai fii" nu stiu cata baza sa am in el.O sa merg la o reprezentanta reno,acolo ar trebuii sa fie mai bine..

Merci de fisiere,o sa verific si de nu o fii sa.i dau de cap dau o fuga peste munti smile.gif)
lupo_1.7sdi
Dacă i-a dat eroare la EGR atunci nu poate fi decât solenoidul, verifică dacă vine tensiune la el și dacă are continuitate, vezi pdf.
Ca să verifici vacuum-ul scoate furtunașul de la EGR și trage aer cu gura, dacă pui apoi limba trebuie să rămână lipită (ca și cum ar fi un tub astpat la capăt). Dacă nu ține vacuum înseamnă că pierde pe undeva (sau supapa unisens este dusă). Pierderea de vacuum afectează funcționarea turbinei (nu mai face presiune) și a EGR (pe parte mecanică și asta nu dă eroare).
Mai departe cu un furtunaș de combustibil (să fie nou, nu te bazezi pe alea de pe mașină că așa am pățit eu de am cumpărat valva EGR nouă și când colo era furtunașul crăpat dar nu se vedea că era sub învelișul de pânză) verifici membranele de la EGR și de la actuatorul de la turbină. Scoți furtunașul de vacuum din valvă, îl pui pe cel nou și tragi, dacă nu ține vacuum înseamnă că membrana respectivă este spartă. Dacă ține vacuum urmărești dacă la EGR se mișcă axul, iar la turbină se mișcă pârghia care acționează geometria variabilă.

Să știi că nu sunt mecanic, dar mi-am mai băgat urechile pe la VW iar ce ți-am spus aici este prin analogie. La vw este mult mai simplu pentru că sunt tone de informații pe net și nu se poate să nu rezolvi o problemă, ăști de la reno sunt mai secretoși sau poate pe forumurile de limba franceză se găsesc mai multe dar limba asta imi este cam inaccesibilă
gabyz1981
Salut Alin.
Bine ai venit pe forum.Sa o stapanesti sanatos,fara probleme/incidente.
In legatura cu problemele mecanice nu ma hazardez sa iti dau vre-un sfat deorece diessel-ul nu este punctul meu forte.
Insa in legatura cu statiile cb....eee aici e altceva.Nu sunt profesionist in domeniu dar sunt cunoscator si mai ales utilizator.Iar in calitate de utilizator(zilnic)am avut ocazia sa testez cateva statii si antene.
Recomandarea mea sincera este sa achizitionezi un President Truman(350-400lei)si o antena Midland ML145(150-200lei).Parera mea e ca aceasta e combinatia ideala(desi recunosc ca in acest moment nu utilizez aceasta combinatie am o statie Storm Master si o antena Avanti Nova 170 de care sunt foarte multumit si pe care as putea sa ti le recomand deasemenea)Cobra a fost un nume mare in detectoarele de radar incontestabil dar ca si ststii cb foarte mediocri(parere personala si trebuie tratata ca atare)
Alegera trebuie facuta dupa o documentare serioasa pe forumuri de specialitate.President Truman are cele mai bune calificative pe mai multe forumuri la categoria ei iar ML145 incontestabil cea mai reusita (si copiata, atentie)antena in momentul de fata urmata indeaproape de antenele President.
Orice alegere ai face iti doresc Drumuri Bune.
Alin.
Lupo,la cat sunt eu de mecanic si avand in vedere ca nici nu am masina acu,parca ai scris in alta limba hiptnotizat.gif .Dar imi sunt de foarte mare ajutor,chit ca imi iau pc-ul in curte si citesc pana rezolv tot ce ai scris tu smile.gif)..saaau nu.l las pe mecanic asa usor sa.mi schimbe valva si alte chestii care ar duce la cheltuieli mult mai mari.

gabytz.
Merci. Merci si de safaturi! E vre`un risc daca iau o statie SH? Ce ar trebuii sa verific la ea?
Combinatiile tale par ok pret-calitate...dar daca se poate mai bine,de ce sa nu profitam...no?
gabyz1981
Ca in cazul orcarei achizitii sh cel mai mare risc il prezinta lpsa garantiei.
In cazul statiilor cb acest risc este oarecum diminuat de faptul ca nu prea ai ce strica la ele si sunt folosite exclusiv la emisie-receptie
In alta ordine de idei "Lucru nou e lucru nou"(cliseu stiu dar.....adevarat).Consider ca nu merita sa te zgarcesti la cativa lei si sa alegi una sh in detrimentul uneia noua(indiferent ca e vorba de antena sau statie).
Si totusi in cazul in care te hotarasti sa alegi varianta sh :
Statia:
starea generala(lovituri, sparturi, modificari aduse cablului de alimentaresau celui de la microfon,suruburile care inchid carcasa sa nu prezinte urme de surubelnita,ideal ar fi sa fie inca sigilata)
starea tehnica(cum porneste cum se aude atat in modul receptie cat siin modul emisie ideal de verificat cu o alta statie, aprinerea tuturor luminilor,verificarea functionarii tuturor butoanelor si a functiilor statiei)
ATENTIE:in Romania cat si in Europa puterea maxima acceptata in modul emisie este de 4W.asigura-te ca statia pe care o vei cumpara nu depaseste aceasta putere daca tii la buzunarul tau.
Antena:
starea generala(spicul sa fie drept,plasticul care acopera bobina sa fie intreg, caucicul care scopera magnetul sa fie intreg,cablul sa fie intreg ar trebui sa aiba in jur de 4m)
starea tehnica(desfaci plasticul de protectie al bobinei si verifici ca nu cumva sa fi fost rebobinata,acordare sa verifica cu un aparat special si oricum iti recomand sa o faci la un service specializat)
Cam astea ar fi ,spor la cumparaturi si Drumuri Bune

2 Sep 2014, 21:21:
Pentru mai multe detalii iti recomand forumul CB Mania
Alin.
tocmai..ce am gasit era sigilat,ma gandesc doar ca nu a fost multumit de ea de o vinde sau nu stiu :-??
4 w? bine ca ai spus, ca eu gasisem una de 10w. Ce inseamna sa nu sti....

Intre timp s.a rezolvat si problema cu trasul,era debitmetrul..acu cica trage de rupe (eu nu sunt acasa)!

Acu ar mai fii cateva subiecte care nu m.a bagat nimeni in seama,primu` si care ma doare burta cel mai tare e muzica..
1.Deci,ce mp3 imi recomandati si boxe (cati W) incat sa nu am nevoie de amplificator (momentan) dar sa se auda bine

2.Un service care mi.l recomandati pt a pune folie pe geamuri..Ma orientez dupa calitate-pret!

Am gasit si o poza ratacita cu masina biggrin.gif,o sa revin cu mai multe zilele urmatoare cand ajung acasa smile.gif
catalin1
iti recomand ,un clarion sau un alpine
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.