buleu_alexandru
28 Jul 2014, 09:23
Salut all
Nu stiu de ce, dar nu mai porneste motorul dupa ce am folosit comanda Send to ECU din sectiunea Req and Response in DDT2000.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ?
Am incercat pornirea si dupa ce am tinut bateria deconectata jumatate de ora, dar fara rezultat.
LOGAN 1.5 DCI
Multumesc mult
espacern
29 Jul 2014, 08:54
Mergi la cineva care stie ce face cu testerul.....sa-l "rezolve".
@+
buleu_alexandru
4 Aug 2014, 12:11
Salut
Am fost la un service (IATSA), a conectat un tester bazat pe Clip, dar nu a gasit problema in ECU.
Din ce am observat Engine_stop_request este continuu pe 1, in timp ce pe alt ECU sta in 0.
Dar nu stiu cum sa modific asta sau care ar putea fi motivele pentru care acest parametru sta pe 1.
Deasemeni, la sectiunea Rail pressure Control de la Screens, la IM_Control_state sta continuu pe NO_FILLING, desi in mod normal trebuia sa fie FULL_FILLING.
Mai exact, pompa de inalta nu face presiune, dar nu stiu ce s-a modificat de nu mai functioneaza asta.
Cand incerc sa pornesc nu apare deloc presiune la Rail_pressure_feedback (bar).
Multumesc pt orice idee
espacern
4 Aug 2014, 18:50
Pompa face presiune...dar aceasta nu este semnalizata de senzorul responsabil!
Daca nu gasesti pe cineva priceput si cu rabdare in testare/interpretare....degeaba faci testari nenumarate!
@+
buleu_alexandru
6 Aug 2014, 07:59
senzorul functioneaza
daca deconectez mufa de la regulatorul de presiune (
http://m1.tocmai.ro/f/i/normal/7/1333/13335357_1.jpg ) apare presiune in DDT2000
oricum, motorul nu porneste nici cu acest regulator deconectat.
espacern
6 Aug 2014, 08:10
Regulatorul de presiune nu trimite informatia respectiva....ci alt senzorul situat pe rampa comuna.
@+
buleu_alexandru
6 Aug 2014, 08:36
nu am spus ca regulatorul trimite informatia
am spus doar ca acest regulator este inhibat de ecu.
Oricum, pana la urma am rezolvat problema inlocuind ECU + UCH, dar as fi vrut sa gasesc problema si din ECU vechi, ca eventual sa il am de rezerva.
Multumesc pentru ajutor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.