Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cuplaj brusc in treptele de viteza 1, 2, 3, R
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
cosmuri
Buna am tot cautat o pagina similara cu problema mea dar nu am gasit.Sunt nou pe acest forum am un Megane 1 din 2002 combi 1,9 dTI 59 kw si de anu trecut din August am patit o chestie foarte dubioasa in timp ce ieseam din parcare si mai exact in momentul cind introduc schimbatoru in masalier ceva pocneste in compartimentul motor la fel imediat ce introduc in treapta 1 aceasi chestie pocneste, in mers daca introduc maneta intro treapta inferioara pentru a intra in frina de motor aceasi chestie.Nui nici un suport motor rupt, nici suportul anti ruliu cel de pe miljoc sunt schimbati de 2-3 ani iam verificat si zilele trecuta sunt in ordine mentionez ca motorul nu se balanseaza anormal in compartiment.Oare sa fie o problema din cutia de viteza cineva mia zis ca posibil sa fie un rulment de la un anume ax ori cum cutia mea a fost deschisa acum 3 ani pentru a schimba axu principal al cutiei care iese spre planetara dreapta.Daca cineva a mai patit sau a auzit de asa ceva va rog sa ma ajutati.
jas2
Nu inteleg nimic din descriere.Reformuleaza fara agramatisme (daca se poate).

cosmuri
Ok scuze imi cupleaza brusc atunci cind las ambreaju in treptele 1 si masalier si suna urat cind intra in frana de motor treptele 1,2,3.Cind dau in masalier daca las jumatate din cursa pedalei ambreaj ai inregula merge in masalier fara sa pocneasca dar daca las ma mult de jumatate din cursa pocneste.in rest schimb vitezele fara probleme.
StefanIS
Fii sigur ca acel pocnit nu este in regula si eu ti-as recomanda sa mergi la un mecanic pe care il cunosti care sa nu te minta si sa iti zica ca asa trebuie sa fie asa am patit si eu cu o problema la masina mea la service mi sa spus ca totul e in regula si cand am fost la un prieten de al meu care este mecanic mi-a rezolvat problema si masina ruleaza ok.Faptul ca in anumite trepte nu merge in regula nu este bine deci nu mai sta pe ganduri chiar daca ai vrea tu sa rezolvi problema nu stiu daca stii ce trebuie facut.Decat sa faci altele mai bine o duci undeva ca asta nu e o problema minora si trebuie facuta calumea nu merge cu improvizatii.Asta e parerea mea!
cosmuri
Am fost la un mecani care cica se ocupa de cuti si el mia zis dupa auzite ca ar fi un rulment din cutie, inca nu am duso sa o deschida pentru ca am o dilema oare se merita sa o mai deschid si sa o repar sau sa cumpar alta SH asta a zis ca demontatu ai 250 ron crepatu cutiei si reparatu 250-300 plus costu piesei.iar o cutie ar fi undeva 1000 ron plus demontat montat.experienta cat de cat am bine nu in deschisu cutiei sau segmentare de motor dar cu restu ma descurc am diploma in mecanica numai ca nu am profesat, decat pe masina mea tongue.gif

20 Jun 2014, 14:24:
Ce am uitat sa precizez ai faza ca numai in momentu cuplari suna in rest cind ruleaza nu se mai aude nimic toarce ca un motanel
StefanIS
Da cand vine vorba de cutia de viteze e umpic de munca si trebuie facut totul ca la carte nu poti face nici o improvizatie.Parerea mea este sa mai iei vreun prieten, coleg care este mecanic si sa te ajute sa o desfaci macar cu sfaturi sa te ajute pentru ca daca nu ai asa multa experienta e mai bine in doi poate tu uiti ceva si el iti aduce aminte si invers.Apropo si eu am diploma de zidar da degeaba ca nu zidesc nimic smile.gif)) si daca nu profesezi nu mai tii minte toate chestiile.
cosmuri
Ai ai faza ca daca nu profesam degeaba avem diplomele si in legatura cu deschisu cutiei nu am sa ma incumet eu la det jos si la deschis logic ca am sa merg la cineva cu experienta in cuti, ai o chestie pre migaloasa pre exacta casa ma bag eu fara experienta.vroiam sa vad daca sa mai confruntat cineva cu aceasta problema.
serbanescu sebastian
din explicatiile tale am impresia ca este posibil sa ai probleme cu placa de presiune, mai exact cu arcul diafragma, lamelele de arc rupte sau uzate, si cred ca din acest motiv in momentul apasarii pedalei de ambreiaj rulmentul de presiune trece prin arcul diafragma provocand acele zgomote.
cosmuri
serbanescu sebastian Sa sti ca si eu m-am gindit la varianta asta sincer nu prea am lucrat cu ambreaje stiu cum functioneaza cu ce se mananca dar nu am lucrat cu iele si sa sti ca ai o posibilitate foarte buna varianta ta deoarece numai dupa jumatatea curesei pedalei de ambreaj pocneste si acum te intreb nu ar trebui stiu eu sa sune si in mers sau in sarcina sa patineze?In ori ce caz in momentu in care sa auzit prima data pocnitura masina nu a fost fortaat, merg cu ea asa de 1 an imediat pentru ca nu ma incomodeaza la condus si inca ceva eu am masina din 2006 am facut cu ea 100.000 si ceva de km eu in timpu asta nu am schimbat deloc nimic la ambreaj, posibil sa fi inbatranit si ma gandesc ca nici Belgianu de la care am luat masina nu a schimbat in 4 ani ambreaju deci daca ai original ar avea cam 240000 km. io zic ca ai f f f mult

23 Jun 2014, 01:15:
Iar ce am observat daca ridic roata stinga fata sus si invart de ea fata/spate are un joc mai mare decat in mod normal bine inteles cu cutia cuplata in viteza 1 si se aude un sunet in partea de jos a cutiei undeva in zona inbinari dintre bloc motor cu cutie un sunet asemanator de arc si roata mise arcuieste adica daca invart roata spre fata cu putere in momentu blocari mio invarte inapoi
ol1viu
Ai mai rezolvat ceva cu problema asta?
cosmuri
Da da am rezolvat m-a lasat balta in miljocu unui sens giratoriu, am crezut ca a cedat cutia sau ambreaju dar surpriza a cedat bucsa dintre cutia de viteza si planetara dreapta costu reparatie 85 ron piesa 50 ron manopera 60 ron transport plaforma, eftin din fericire, ai foarte problematica aceasta piesa eu am scimbato deja a 3 oara prima in 2006 dupa aia am pus una contrafacuta in uzina cea ce nu va recomand ca am schimbat si busca si axu principal din cutie si planetara dupa aia am gasit piesa originala am puso si acuma iar a cedat in toamna sper ca asta ce ai acuma pe masina sa reziste per asamblu mie ami place masina tin mult la ea a si vreau sa mentionez ca nu am picior de lemn nu pornesc cu fluierat da plm nu stiu dece tot cedeaza piesa aia da ori cum ai mai bine decat sa cedeze axu din cutie sau planetara la urma urmei asta ai rolu piesei.Cea ce ma mira ai ambreaju eu am cumparat masina din Belgia in 2006 masina ai fabricata in 2002 eu inca nu am schimbat ambreaju in 8 ani cea ce cred ca nu a facuto nici belgianu in 4 deci ambreaj de 12 ani functional multumesc la Dumnezeu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.