Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Proaspat posesor de Megane R26 RS F1 Team
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
eproit
Salutare, sunt nou pe forum, si posesor al marcii Renault. Rs-ul coupe din 2004 a fost adus din Spania in ianuarie 2014 si nu era in cea mai buna stare din punct de vedere optic ( o aripa spate lovita ) in schimb pe partea mecanica conform fiselor de service de la renault masina la momentul achizitiei avea kilometrii reali 98.000, LSD, sasiu CUP, culoarea a fost schimbata vopsita integral albastra din neagra in reprezentanta si in rest servisata numai la Renault Spania.
Ulterior dupa achizitie am vrut sa o inmatriculez in Romania dar am renuntat pentru ca taxa de 3000 de euro mi s-a parut prea grosolana asa ca am inmatriculat renault-ul cu rezidenta pe Bulgaria iar cand statul roman o sa reglementeze taxele deabea atunci o sa o inmatriculez in Romania.

Masina este de o luna jumatate in service pentru ca:
1. a fost vopsita integral, jante originale sablate indreptate vopsite electrostatic.
2. Stopuri noi Valeo de facelift
2. difuzoarele originale au fost schimbate cu Alpine SXE-1350S si un subwoofer MBquart cu Puterea de 500 de W RMS.
3. Discurile fata+spate au fost schimbate cu altele noi OEM Nivel de echipare Extreme.
4. CD-Player-ul OEM a fost schimbat cu un DVD 2 DIN Sony XAV-601BT cu adaptor pentru comenzi volan + Dispaly.
5.Alarma integrata pe sistemul OEM al masinii pentru KEYLESS
6. A primit si Gume noi 225/40/R18 Vredestein SESSANTA.
7. Distributia + pompa apa si curea + role accesorii, tampoane motor, filtru K&N, bobine, bujii, radiatorul de clima au fost schimbate, blocul de sigurante de la motor a fost schimbat intrucat era oxidat, capacul de la culbutori a fost dat jos pentru a fi etansat.

Maine voi revenii cu poze intrucat maine o voi scoate din Service.
Urmeaza un soft bun si o evacuare pe masura pentru ea.

Ca probleme intalnite care au necesitat mai multa munca, nervi in special au fost problemele la sistemul de climatizare nu pornea cand apasam AC, pana la urma s-a schimbat modulul UCH si reprogramat si s-a rezolva + probleme la un senzor ABS spate un fir intrerupt in spate la motor + altele biggrin.gif.

Consumul este undeva la 11-12 in oras sau 15-17 sportiv. In exterior 5.5-7 sau 9-11 sportiv.

Rigida pentru drumurile "bune" din Romania.

Oricum ca si concluzie daca ar fi sa imi cumpar o alta masina cu siguranta ar fii tot un meganre RS senzatia este peste masura asteptarilor de stabilitate nu mai vorbesc.

Multumesc !

Revin cu mai multe poze maine cu ea proaspat vopsita.
mezym
Cat te-a costat uch-ul?

Tii mana pe volan ca un bo$$. Sper sa nu busesti masina c-o sa-ti rupa mana si mufa airbag-ul.
pishky
QUOTE(eproit @ 16 Jun 2014, 19:56)
Salutare, sunt nou pe forum, si posesor al marcii Renault. Rs-ul coupe din 2004
*


Bine ai venit, multi km fara incidente

QUOTE(eproit @ 16 Jun 2014, 19:56)
3. Discurile fata+spate au fost schimbate cu altele noi OEM Nivel de echipare Extreme.
*


Aici cred ca esti putin dezinformat, echiparea extreme nu e mai buna decat RS,
discurile pe care le ai trebui sa fie de 320 mm diametru pe fata, pe spate nu stiu.
vezi ca nu cumva sa fi subdimensionat franele, in caz ca da e o problema. Banuiesc ca au fost cumparate dupa seria de sasiu. Ce ai spus tu sper sa fie o greseala de exprimare.
MyKe89
radmasa.gif taxa aia a fost oricum, numai grosolana nu.
corbex
Multi kmp fara rekauri! Numarul ala e de Gibraltar?
bmwh548
QUOTE(mezym @ 17 Jun 2014, 09:57)
Tii mana pe volan ca un bo$$. Sper sa nu busesti masina c-o sa-ti rupa mana si mufa airbag-ul.
*



Pe tine nu te-a invatat instructorul sa schimbi pozitia mainii stangi de la ora 10 la ora 12 cand dreapta e ocupata (cu pozatul par egzamplu)?
cdadan
Mana stanga nu-i la 12, e la 2.
bmwh548
La tine poate e ceasul altfel. Ora 2 e (aproximativ) intre degetul mare si aratator in poza aia.
corbex
V-ati invatat sa conduceti ca mosii si vi se pare ciudat cind cineva isi mai aminteste de sportul cu motor. Mai bine il sfatuiti il legatura cu ambreiajul si macaraua de geam.
cdadan
Bine, fie, la unu jumate.
Markos
Unde?
R E M U S
tot acolo
AR-18-MOS
QUOTE(bmwh548 @ 17 Jun 2014, 12:28)
Pe tine nu te-a invatat instructorul sa schimbi pozitia mainii stangi de la ora 10 la ora 12 cand dreapta e ocupata ?
*


Tot degeaba. Amandoua pozitiile sunt gresite si nu demonstreaza decat ca scolile de soferi scot posesori de PC si atat.
eproit
1. Nu ma asteptam la rautatile de mai sus dar ma rog, nu vad care era problema din moment ce nu conduceam sportiv si faceam o poza cu telefonul mobil. Sunt convins ca nu exista cineva care in timp ce conduce tine mereu corect mainile pe voan. Nu sunt un bo$$ imi pare rau de aceea am preferat o masina mai exclusivista.

2. Nivelul de echipare Extreme de la Megane RS nu este acelasi lucru cu cel de pe 1.6 16V sia asa mai departe si acesta vine impreuna cu sasiul CUP mai jos ai atasata o poza cu discurile de pe spate

3. Multumesc pentru urarile de bine acelasi lucru va doresc si voua!

4. Cu pozele voi revenii cel mai probabil maine intrucat nu am reusit sa termin masina. Deocamdata atasez cateva poze cu masina inainte de vopsire.

5. UCH-ul a costat 150 lei, programarea a fost facuta de un prieten care lucreaza la Renault.

Multumesc!
Toate cele bune!
Markos
QUOTE(eproit @ 17 Jun 2014, 15:57)
1. Nu ma asteptam la rautatile de mai jos
*


Mai jos e doar o reclama.
eproit
Bravo !
Raduchu
Frumos RS-ul, sa-l stapanesti sanatos!
eproit
Multumesc !
mezym
Nu ti-am zis-o in nume de rau, dar e chiar aiurea sa tii mana asa. Iar fara misto e faptul ca te poti lovi destul de rau daca se deschide airbag-ul.

In fine! In text scriai ca ai schimbat motorul? Sau a fost doar o greseala?

O a doua intrebare ar fi in legatura cu etanseitatea capacului culbulatorilor. Cum se manifesta masina?
La kilometrajul ei ai facut ceva interventii ( nu mari, dar sacaitoare).
eproit
Da ai dreptate motorul NU a fost schimbat greseala a fost la mine !
Masina se comporta foarte bine am iesit cu ea in proba. Discurile fata spate au avut uzura mica numai ca am preferat sa fie totul ca nou. La fel si capacul de la culbutori nu pierdea ulei dar am preferat sa fie totul perfect.
IRONICK
QUOTE(bmwh548 @ 17 Jun 2014, 11:28)
Pe tine nu te-a invatat instructorul sa schimbi pozitia mainii stangi de la ora 10 la ora 12 cand dreapta e ocupata (cu pozatul par egzamplu)?
*

este pe alt fus orar


17 Jun 2014, 16:17:
QUOTE(eproit @ 17 Jun 2014, 14:57)
4. Cu pozele voi revenii cel mai probabil maine intrucat nu am reusit sa termin masina. Deocamdata atasez cateva poze cu masina inainte de vopsire.
*
gaura aia de boxa cati cp iti mai da in plus?
eproit
Grila a fost rupta asa ca a trebuit sa improvizez ceva urmeaza sa o cumpar dar au fost altele mai importante nu am stiut ca lumea de pe aici se comporta ca in jungla ca altfel specificam tot de la inceput !
As prefera sa v-abtineti de la comentarii rautacioase !

Multumesc !
bmwh548
QUOTE(AR-18-MOS @ 17 Jun 2014, 15:50)
Tot degeaba. Amandoua pozitiile sunt gresite si nu demonstreaza decat ca scolile de soferi scot posesori de PC si atat.
*



Flori. 10-2 e pozitia corecta pentru control perfect asupra volanului in ambele sensuri de rotatie, dar pentru ca la masinile moderne exista riscul vatamarilor corporale in cazul declansarii airbagului se recomanda pozitia 9-3. Prin scolile americane (parca) se recomanda pozitia 8-4 care e destul de incomoda si presupune niste miscari cam nefiresti.
corbex
Americanii au volane mari si miini mici.
harby ;))
QUOTE(eproit @ 17 Jun 2014, 16:24)
Grila a fost rupta asa ca a trebuit sa improvizez ceva urmeaza sa o cumpar dar au fost altele mai importante nu am stiut ca lumea de pe aici se comporta ca in jungla ca altfel specificam tot de la inceput !
As prefera sa v-abtineti de la comentarii rautacioase !

Multumesc !
*


Foarte faina masina !! Felicitari .
Cat despre colegii , lasa-i .. asa isi manifesta ei bucuria pentru masina ta.
eproit
Multumesc !
vic24
foarte frumoasa masina !
sa aveti grija unul de altul
AR-18-MOS
QUOTE(bmwh548 @ 17 Jun 2014, 17:44)
Flori. 10-2 e pozitia corecta pentru control perfect asupra volanului in ambele sensuri de rotatie, dar pentru ca la masinile moderne exista riscul vatamarilor corporale in cazul declansarii airbagului se recomanda pozitia 9-3. Prin scolile americane (parca) se recomanda pozitia 8-4 care e destul de incomoda si presupune niste miscari cam nefiresti.
*


Pot sa te intreb si cine ti-a recomandat prostiile astea? Daca tot ii contrazic, atat pe Vali Porcisteanu cat si pe Claudiu David. Chiar sunt curios de numele celui care ti-a spus asta.
Se accepta si niste diplome, evident de la scoli de pilotaj mai bune decat VPDS si Claudiu David Driving Academy, de pe unde am eu.
Markos
Mie mi-a spus Fernando Alonso să țin mâna/mâinile pe volan la orice oră.


Mi-a zis la o bere în Centrul Vechi, înaintea finalei Atletico - Bilbao.
AR-18-MOS
Let me guess! Era si Miki Alexandrescu cu voi, nu?
corbex
Sa tii miinile la orice ora, adica si ziua, si noaptea.
Markos
Exact!
eugenTL
Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos.
Pe baietii carcotasi nu-i baga in seama si hai pe fb, vezi la semnatura mea biggrin.gif
corbex
Nu te duce, acolo-s numai oameni seriosi care vorbesc despre defecte. Te demoralizeaza.
4x4
Ai cel mai fain hothatch, Multi kmp!



Si ca sa lamurim o chestie:

user posted image
UXE
Inca un topic facut praf... mai e vreunul care nu a scapat? sad.gif
eproit
Multumesc !
Markos
N-ai pentru ce sleep.gif
R19/16v
Andrei, foloseste cu incredere user posted image
kum
Faina masinuta! S-o stapanesti cu placere si ai grija cum strunesti calutii aia, ca pot deveni foarte naravasi daca nu esti atent.
eproit
Stiam ca exista asa ceva dar vreau sa vad pana unde continua "baietii buni".
Raduchu
Si de ce arunce 3000 de euro pe geam? Daca are toate actele in regula, nu vad care e problema.

edit: pt initiator, editeaza primul post, sterge chestia cu imatriculatul pe BG si fa-i poze cu niste numere de RO.
Babaq139QMB2
Culoarea e " MARFA " , neagra cum o fi fost smile.gif
eproit
Raduchu "băietii " sunt pusi pe treaba ma depăseste de ce trebuie sa existe rautatile astea de 2 bani care dau nota de frustrare si asa mai departe .

17 Jun 2014, 23:47:
Sincer cred ca e mai ok albastră .
cdadan
QUOTE(Raduchu @ 17 Jun 2014, 23:39)
Daca are toate actele in regula, nu vad care e problema.
*


Acu' vreun an jumate m-a pocnit usor unul d-asta cu numere straineze. Si erau numere de tara cu apa calda ...
Pe scurt, mi s-a recomandat imperativ sa nu fac amiabila (si s-a dovedit ulterior ca daca faceam amiabila in veci nu recuperam paguba), am mers la militie, militia i-a suspendat permisul pentru neacordare de prioritate. Dupa muuulte insistente si chiar drumuri aiurea am primit accept de reparatie, cam dupa 6 luni. Primele raspunsuri erau simple, nu se face, nu se poate. Intre timp individul a contestat in instanta masura de suspendare a permisului (ca sa lungeasca povestea) si am umblat aiurea vreo 3 infatisari prin tribunale.
Asa ca din partea mea ... doar urari calduroase pentru initiator si confratii lui.
Aidi pa!
Babaq139QMB2
QUOTE(eproit @ 17 Jun 2014, 23:46)

<span class='edit'>17 Jun 2014, 23:47:</span>
Sincer cred ca e mai ok albastră .
*




Multi km fara probleme.
magicpenguin
Salut Andrei.

Ajuta-ma si pe mine, te rog, sa inteleg cateva lucruri:

1. De unde pana unde are masina ta sasiu Cup? Masina ta nici macar etrierii rosii nu ii are... Nu mai spun ca abia in 2005 a intrat in productie RS 225 Trophy.

2. De unde pana unde este masina ta un RS R26 F1 Team?! Din fericire pentru pasionati, nici macar R25 nu este. R26 s-a fabricat incepand cu 2006.

3. De unde pana unde are masina ta LSD? R26 a fost primul RS dotat cu LSD. S-a montat ulterior? Ai facturi?

4. La discuri ai facut cea mai proasta alegere posibila din punctul meu de vedere. Discurile perforate crapa! Toti posesorii le schimba cu unele neperforate de calitate.

5. Capacul de la axele cu came a fost dat jos pentru a fi etansat dar nu pierdea ulei? Daca nu pierdea ulei, era cu siguranta plin de ulei. Toate pierd ulei cu mult inainte de 98.000 km. Trebuie sa etansezi capacul mic de la recuperatorul de gaze si suruburile de la capacul axelor cu came.

6. Unde ii faci softul ala bun? Nu de alta dar in Romania nu stie nimeni sa codeze bine Sagem-ul ala nenorocit. Exista un singur tuner care chiar stie sa faca softuri si este in UK. Vezi pe cine lasi sa-si bage nasul ca sa plangi dupa bielele indoite din motor (in cazul in care nu ies prin bloc).

7. Daca RS-ul din 2004 este "peste masura asteptarilor", incearca un Cup si vezi cum ti se pare. Nu mai zic de R26... RS-ul din 2004 are o directie mai imprecisa decat un Golf 5 1.9TDI, problema remediata abia la aparitia Trophy-ului.

8. RS-ul tau are GPL sau ai un model inedit de blow-off intre baterie si motor?

Nu sunt hater, asa ca nu o sa comentez despre pozitia la volan.

PS: daca tot esti pus pe investit, am o "maciuca" de schimbator de R26 in stare buna (spre foarte buna) si am un feeling ca a ta este destul de uzata. Daca esti interesat, da-mi un semn.
eproit
Din pacate pentru tine tin sa te anunt ca masina mea are toate actele in regula asigurarea e facut la Allianz Bulgaria si nu stiu daca stii dar oamenii sunt chiar seriosi (mai seriosi decat Carpatica ASTRA si ASIROM) o sa o atasez si pe aceea aici pentru a elucida misterul.

Si haide sa-ti explic care e treaba cu taxa asta minuanta.
1. Renault-ul Megane RS din 2003 2004 sunt euro 4 cu 209 CO2 din pacate legea noastra din cauza CO2-ului considera masina euro 3.

2. Eram dispus sa o platesc dar dezinformarea si lipsa existentei motorului pe listele de la rar mi-au indicat faptul ca este euro 4 taxa ar fi fost 900 de euro.

3. Cu siguranta daca as fi gasit o astfel de discutie pe forum atunci as fi ales un model mai nou dupa 2006.

Tu ce ai fi facut in locul meu in conditiile date ai fi platit 3000 de euro o taxa nefondata sau ai fi cautat o alternativa pana cand se va schimba legea ???

espacern
Norma de depoluare nu este in concordanta cu emisia de carbon.
Poti sa ai si 1999 g/km de CO2 si sa respecti E4!
Masina ta este E3 din fabrica...intelegi?

@+
eproit
Atunci cand am cautat pe site-urile de profil scria peste tot ca este euro 4 tot nu m-am convins ! Merci de informare !

<span class='edit'>18 Jun 2014, 01:45:</span>
Verifica aici norma de poluarea http://cararac.com/emissions/renault/megane.html

Si daca tu gasesti euro 3 in alta parte iti sunt recunoscator !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.