Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Proiectul maret de restaurare Dacia 1300 1982
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
le5100kw
Mi-am pus in plan sa reconditionez masinea mea. O sa vin cu poze cum era ea inainte si cum arata acum in timpul reconditionarii.

Fata originala a fost data jos si va fi pusa o fata de 1310 modificat tot cu elemente de la fata originala astfel incat sa se respecte designul. Fata este de conex, dar alta solutie nu am avut fata de nimic icon_mrgreen.gif . I-am cumparat tabla de 0.8 2000x1000 ca sa fie acolo blush.gif .
Pana acum operatia merge destul de greu si anevoios din cauza timpului meu limitat si lipsa de aparate de sudura specializate.
Pentru iubitorii de Dacii am o surpriza. O sa va placa foarte mult cand o sa o vedeti. O sa vin eu cu ceva cote, poate veniti si voi cu poze la acest lucru pe care va las pe voi sa-l ghiciti ce este:
Rob3rto
Suna bine! Asteptam poze smile.gif
le5100kw
Pozele asteptate:
le5100kw
Cred ca este bleu sau albastru 365. Nu ma asteptam ca masina ta sa arate tot cu faruri mari, ca celelalte vechi.
harby ;))
QUOTE(le5100kw @ 23 May 2014, 16:51)
Cred ca este bleu sau albastru 365. Nu ma asteptam ca masina ta sa arate tot cu faruri mari, ca celelalte vechi.
*


iti dai seama ca le-a pus el biggrin.gif
le5100kw
Mai multe poze...
le5100kw
o noua poza
le5100kw
Am o mare rugaminte la voi. Dati-mi si mie poze, cat mai mari si detaliate chiar si schite sau masuri cu dublura de aripa care vine la colturi, in zona unde vine sub aripa. Nu stiu cum sa refac dublurile mai exact, caci la mine e canceros totul si trebuie refacut ca la carte. Am pus aici poze ca sa arat mai exact unde ma intereseaza sa stiu la masina mea si cum trebuie sa fac. Astept raspunsuri cat mai repede, caci nu pot trece de pasul acesta.
tunderbird
Te-ai inhamat la treaba serioasa cu peticeala aceea... mare curaj!
Cum crezi ca vei putea masca toate sudurile acelea? Sudezi autogen sau argon?

Nu era mai simplu sa cauti si sa tai la flex in Remat, subansamble complete dupa care acasa cu burghiul tai toate sudurile in puncte si scoti componentele necesare intregi?
dacia_gpg
Petic langa petic si deasupra alt petic! Ceea ce ai incercuit ar trebui sa ti se inchida unghiul, doar un sudor bun ar sti sa decupeze si sa reconstruiasca acel colt, la fel si deasupra stalpilor din fata, trebuie decupat si inlocuit cu piesa identica de la alta masina donatoare, exact cum a sugerat colegu! Daca ai fi din Iasi ti-asi oferi o idee de masina stoc de pe care ai putea gasi ceea ce te intereseaza sau daca ai acces la rematurile de la tine ar fi ok!
le5100kw
Intr-adevar, greseala mea a fost cu fata de la dacie. Nu trebuia sa o distrug asa, dar totul era canceros. La contraaripa, totul este iremediabil, deci trebuie refacuta complet zona, adica decupata cu flexul si pus o noua tabla prelucrata, precum o sa va arat maine cu traversa si partea de jos a cpmtraripilor la coltare, daca nu ar mai tottt varsa atata de sus. In orasul Piatra Neamt este un remat ,dar degeaba se zice remat. Nu vreau sa intru in detalii despre el si nici nu mai vreau sa aud de el. Deci singura solutie ar fi sa ma ajutati cu niste schite sau poze de rezolutie mare, pentru singura solutie aici, in orasul meu, este sa-mi confectionez eu piesele.
iustin_uap
QUOTE(le5100kw @ 25 Jun 2014, 20:16)
In orasul Piatra Neamt este un remat ,dar degeaba se zice remat. Nu vreau sa intru in detalii despre el si nici nu mai vreau sa aud de el. Deci singura solutie ar fi sa ma ajutati cu niste schite sau poze de rezolutie mare, pentru singura solutie aici, in orasul meu, este sa-mi confectionez eu piesele.
*


Din cate stiu eu, in Piatra-Neamt sunt doua rematuri. Cel de pe Bd. Nicolae Dascalescu si Remat Scholz.

https://www.google.ro/maps/place/Remat+Scho...2fe97ef366183b7

Ma gandeam si eu sa le fac o vizita. Sunt curios, ce experienta ati avut? Daca nu vreti sa povestiti aici, poate intr-un mesaj privat.

In alta ordine de idei, va stiu masina din vedere si ma bucur sa vad ca se depun eforturi pt. reconditionarea ei. Mult succes in continuare!
le5100kw
Multumesc. In sfarsit cineva din Piatra Neamt smile.gif). E muuult de munca la masina asta. Experienta am absolut IOC, mai ales la tinichigerie, dar tot exersez sa o peticesc cu tabla, exact ca in emisiunile de pe discovery. Acum ma gandesc totusi sa-mi iau o lampa de sudura gen bec cu gaz. Sudura cu batul e cam complicata, gaureste tabla, sudura in argon fiind scumpa si rar de gasit gen omul cu experienta de la RAIZNER langa Dedeman. Sa zicem ca sunt genul de om care nu se lasa pana cand i-i iese ceva exersand si perfectionist de fire.
le5100kw
Ceva poze noi cand lucram la cotet smile.gif), vorba lui cineva de pe aici de pe forum. Am pus partea de jos dreapta la semidublura, modelat dupa cute, montat tabla de lonjeron, traversa completata, pus partea de sus stanga (partea de la sofer). Urmeaza sa mai pun partea de jos stanga de la semidublura, sa rezolv tablele groase unde vin balamalele de la capota motor, de taiat excesul, netezit sudurile, gaurit, iar apoi de pregatit fata pentru montare pe sasiu. Alte proiecte vor mai fi.
le5100kw
ceva ceva....... urmeaza sa mai potrivesc fata pe verticala si ramele de la faruri

Ceva offtopic dar cu care ma laud
tunderbird
Eu te felicit si ma bucur nespus ca se mai gasesc tineri ca tine, cu un asa curaj nebunesc.

Chiar daca nu va iesi dupa standardele si punctele de vedere ale "marilor creatori de bijuterii in domeniu", iti va oferi satisfactia de a avea un lucru finalizat cu mintea si cu mainile tale... si daca mai tarziu dupa ce vei castiga experienta, te va nemultumi primul tau proiect, atunci il poti perfectiona sau il poti pastra ca marturie a primilor tai pasi pe acest drum.
In vremurile acestea in care nimeni nu mai face nimic fara profit banesc, cel mai important este ca vom avea inca o masina salvata!
Spor la lucru in continuare!
1310CL
Si eu ma bucur c-am mai gasit unul ca mine,si eu acus incep marea provocare,tot eu vreau s-o fac...fiindca nu-mi permite bugetul sa o duc intr-un atelier de tinichigerie asa ca ma apuc eu de ea de la A la Z,lucrarile or sa decurga foarte incet dar macar in final satisfactia va fi mare chiar daca lucrarea nu va fi de nota 10. biggrin.gif

Bafta pe mai departe,o sa urmaresc in continuare ! biggrin.gif
Rob3rto
Foarte frumos ce faci, felicitari!

Recent am facut o astfel de lucrare la masina mea. Nu am gasit panoul fata decat de conex, ca al tau, caruia i-am sudat grila centrala. Din pacate traversa de sus n-am putut s-o pastrez(s-a indoit urat la accident).
tunderbird
Ai mai avansat cu lucrarea?
le5100kw
Nu prea am mai lucrat la masina. Am scos toata vopseaua si rugina de pe semidublura de aripa si traversa inferioara si am dat 2 maini de grund pentru iarna, ca sa nu rugineasca. Fata si traversa superioara le-am scos de pe masina ca sa le termin cu sudatul. O sa mai fac eu la masina cand o sa mai am timp.
O sa vin cu poze in curand
deceneu32
Ti-am citit topicul.Felicitari!!! smile.gif
le5100kw
Multumesc la toti. Din pacate acum a nins si e frig si singura solutie a ramas conservarea cu naylonul. Ar mai fi o solutie sa lucrez la faruri sa le pregatesc sa le fac noi. Am de dat jos plasticul negru si de dat cu peria de sarma pe tabla suportului pana la metal gol, dupaia dat cu 2 maini de grund si apoi vopsea neagra 2 sau 3 straturi.
Acum as vrea sa reconditionez corpurile farurilor.
Am 10 corpuri de far originale cu sticla ELBA, unele cu retina degradata si 4 corpuri de far turcesti, noi noute cu retina proaspata, data cu spray crom superb dar cu plastic la sticla marca T&D.
La 4 corpuri originale ELBA, am reusit sa scot sticla, distrugand masticul, inclusiv la cele 4 corpuri de far turcesti care era doar din silicon
Am potrivit sticlele ELBA de reflectorul (retina) noi si arata destul de bine.
Urmeaza sa prind sticlele elba de retine cu silicon sau mastic, dar sa fac astfel incat sa le si desfac, cand voi mai avea treaba la ele.
Nu stiu unde sa gasesc un spray cromat de calitate, sau nu stiu daca a dat cineva cu spray de calitate.
Cromarea chimica e foarte scumpa, dar e TRAINICA, fata de cea spray-ata care e putin mai ieftina.
O sa ma mai gandesc eu cum o sa fac.
O sa incerc sa si refac si desenul de la volan, revopsind stema si apoi o sa torn rasina acrilica transparenta deasupra.
dacia_gpg
Multa bafta! te descurci! up.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.