Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cred ca mi-a sarit de la punct distributia!
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
adrian_74
Aseara (k e trecut de 12 noaptea), am vrut sa fac o tura pe A2, asa de proba, ma pregatesc sa fac un drum mai lung si am zis sa vedem ce zice "fata", la drum lung, oboseste, lesina....sau am baza in ea. Buuun, am alimentat de la LUKOIL ceva motorina si i-am dat "bice", ma gandeam sa accelerez treptat, fara sa fortez motorul-turbina din prima asa, pentru ca nu prea a mai vazut DN-uri sau A-uri de vre-un an . Uleiul si filtrele nu au 500km de cand le-am schimbat asa ca mai mult ma gandeam daca si cum va suna turbina la intoarcere!!!! Treaba e ca pe drumul de intoarcere catre Bucuresti a inceput sa sune motorul altfel si sa aibe o mica trepidatie, gen "mers in 3", m-am gandit c-ar fi de la motorina, alimentez in proportie de 70%-80% MOL, insa mi-era nustiu cum sa ma intorc, apoi mi-am dat seama ca mai era unul la intrare pe A2. In sfarsit, am stat m-am gandit ce ar putea fi, pana la urma am curatat mufele de la senzorul de presiune absoluta (ulterior am pus altul, asta fiind de 1.9-2,4 JTD) am curatat si mufa de la debitmetru, si cea de la TRS, e aici era o problema, partea de sus a TRS-lui e un fel de capac ce era sarit dintr-un clips, am apasat pe el involuntar si s-a clipsat!!!, sunetul de "mers in 3" tot nu a disparut, la fel si trpidatia la relanti. Am citit intrun topic, cineva spunea de nustiu ce pufait in filtrul de aer, acum Dunezeu stie si inginerul de la service, dar eu i-am marit traseul de aer ce intra in cutia filtrului si nu-mi prea pot da seama.... In sfarsit , om vedea pe zi ce si cum... nedumerire.gif
pishky
pai un motor cu distributia sarita de la punct mai e functional?
nu se lasa cu supape / chiulasa si alte cele?
tuddy93
Pune testerul pe ea, am patit ceva asemanator la un Peugeot HDi, era un fir de la un injector intrerupt. Cu probleme la distributie nu ar mai trebui sa iti functioneze motorul, dar o poti verifica asigurand de jos motorul cu un cric si desfaci suportul de motor, cum te uiti la el in stanga. Apoi capacul se da usor jos. Bafta!
claudiuvoinescu
motorul f9q iti permite sa "gresesti" distributia cu un dinte inainte sau unul inapoi pe axa cu came fata de pms. motorul va porni, dar nu va functiona in parametri. va bate ingrozitor, iar mersul lui poate fi catalogat ca mers in 3 pistoane.
adi - inainte sa desfaci distributia verifica pompa de inalte (stiu ca ai umblat pe acolo) sa nu ai presiune prea mare in rampa. am patit-o la un vivaro, aceleasi simptome ca si la tine. nu o forta ca distrugi injectoarele si poate si motorul. suna-ma.
cj98czh
Motorina aia de la LukOil se prea poate sa fie de vina .... mai stiu cazuri ..
todhiere
Ciudat, mie de catre mecanic mi s-a spus ca daca distributia la F9 sare sau nu e pusa bine cu minim de eroare, motorul nu porneste ( nu stiu daca e adevarat sau "gogoasa" de atelier ).

Si eu as crede ca e un injector, mai ales ca spui ca merge ca in 3. Eu cred ca daca era distributia motorul se strica mult mai tare, si nu o mai porneai dupa aia. Doamne da sa nu fie ceva mai serios jos in blocul motor ( arbore, biele ).
adrian_74
Se poate inchide. Era de la volanta!
Ali_G
Ne poti detalia mai pe larg?Ce simptome ai mai avut,cum ai diagnosticat-o?Si eventual un pret pentru paguba.
adrian_74
Diagnosticul initial se face pe test, apoi prin eliminare, urmand la sfarsit cea mai grea si costisitoare problema, adica volanta. Aici intervine demontarea cutiei de viteze, in jur de 5 ore cu totul, iar bani ce pot sa zic, am trecut de la volanta dubla la cea simpla, aici implica si restul ambreiajului, deci te costa mai mult. Oricum nu treba de facut "la bordura"....
Burcea cristi
Poti sa imi zici si mie ce simtome avea se oprea nu se tura




Am si eu un 2.2 dci si nu se tureaza mai mult de 1500 si plec cu ia de pe loc dar se opreste nu iam datt de cap poti sa ma ajuti te rog
adrian_74
Legat de titlul topicului, va mai povestesc ceva intamplat prin iarna acum 2-3 ani. Mare ninsoare si vijelie in Bucuresti, drept pentru care dupa ce s-a oprit ninsoarea, iar plugul a trecut printre stradute am iesit la zapada, insa trebuia sa scot masina din parcare ca sa ma pot misca mai bine cu lopata. problema era ca nu aveam unde sa o parchezin alta parte nefiind spatii libere, asa ca am rugat un vecin sa se plimbe cu masina in jurul blocurilor pana ce dau zapada. E, aici e aici, tipul asta a confundat motorul diesel cu cel pe benzina si a mers in treapta a doua turat cam in 3000ture, poate si mai mult. De la faza asta si la faptul ca a ramas cu ea suspendata pe zapada si a accelerato de a luat,o ce a luat,o a sarit distributia, am crezut initial, apoi ma gandeam la injector, in fine din cauza ca statea nefolosita de ani, am dat vina pe uzura aceea statica sau morala nush cum sa ii zic... Defapt avea stiftul rupt de la roata dintata a axei cu came si era fugita 1-2 dinti distributia.
Mecanicul a pus un surub in locul stiftului si merge, atunci cand este folosita...
Ideea care e, desi toata lumea urla ca renaultul e trompeta, cam tine cu casa! asa cum spunea si colegul nostru mai sus 1-2 dinti la distributie sarita si tot nu te lasa si nici nu te baga la cheltuieli asa mari. Si uite asa motorul are 400.000 km, fara sa fi schimbat sau reparat um injector, pompa, motor,cutie, ci doar inlocuite consumabilele, ulei si filtre, bujii, placute, ambreiaj,bucsi si carbuni. alternator si electromotor, ceea ce nu e rau pentru o masina care timp de aprox 9 ani a fost taxiu in Bucuresti!
Imi este dor de designul pe care il avea renault 25 la interior si de cel al Safrane.lui! Daca ar scoate un model nou dar inspirat din aceste 2 modele cu echipare Baccarra...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.